U jelly?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet zeggen, wel een mooi feestje daar in de Arena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
U jelly?Natuurlijk. Maar ik vind dat Ajax het goed heeft gedaan. Echt respect voor Frank de Boer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. Zou graag zo'n trainer willen bij PSV. Iemand die een team kan smeden, een collectief en spelers beter maakt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik vind dat Ajax het goed heeft gedaan. Echt respect voor Frank de Boer.
Tja, dat is natuurlijk de wens van elke club.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut. Zou graag zo'n trainer willen bij PSV. Iemand die een team kan smeden, een collectief en spelers beter maakt.
En die gewoon zichzelf blijft. Echt een geweldig boegbeeld voor je club.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut. Zou graag zo'n trainer willen bij PSV. Iemand die een team kan smeden, een collectief en spelers beter maakt.
Frank de Boer is het beste wat ons de afgelopen 15 jaar is overkomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die gewoon zichzelf blijft. Echt een geweldig boegbeeld voor je club.
Ook een stukje interne herstructurering heb ik toch het idee.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Frank de Boer is het beste wat ons de afgelopen 15 jaar is overkomen.
Ook ja, maar dan hebben we alsnog ontzettend veel geluk gehad dat er een trainer beschikbaar was met zo'n hart voor de club.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook een stukje interne herstructurering heb ik toch het idee.
Ja, dat is wel treurigquote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
Dré Hazes die het kampioenslied zingt.Godverdomme.
![]()
Hij ziet het ook gewoon goed, ook niet onbelangrijkquote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook ja, maar dan hebben we alsnog ontzettend veel geluk gehad dat er een trainer beschikbaar was met zo'n hart voor de club.
COCU DE REDDING VOOR PSV..quote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook ja, maar dan hebben we alsnog ontzettend veel geluk gehad dat er een trainer beschikbaar was met zo'n hart voor de club.
Waarvan akte. Bedoel je niet Joep btw?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Joop Schreuder is mijn favoriete tv persoonlijkheid
In ieder geval de man welke praat alsof hij al weken niet kan schijten.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarvan akte. Bedoel je niet Joep btw?
De rest van de Oh Oh Cherso cast.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je vanavondWaar kan ik je aan herkennen?
als dat gebeurd ben ik wel de ekte nostradamus .quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse kan nog 3e worden als Feyenoord verliest.
gr gr
Standaard 2 bier in mijn handen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je vanavondWaar kan ik je aan herkennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Littlerabbit, ik heb 41 punten. Matige ronde toch wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk niet dat Rotterdammers na dit verlies direct aan het rellen slaan.
Ik ga niet tellen, maar wordt een drama voor mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Littlerabbit, ik heb 41 punten. Matige ronde toch wel.
Ik zal het wel voor je doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet tellen, maar wordt een drama voor mij.
Al zul je veel punten mislopen volgende week aangezien het logisch zou zijn dat de Boer ook wat bankzitters laat spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
Voor mij een prima ronde.
Alleen had Pelle die pingel er wel even in mogen schieten.
Weet ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Mijn team staat niet op slot.
En ik ook niet. Ten eerste heb ik nog een heel stageverslag te maken. Ten tweede vind ik dat soort huldigingen maar kutquote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM, A422.. gaan jullie het niet vieren (buiten de deur) ?
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Kut?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik ook niet. Ten eerste heb ik nog een heel stageverslag te maken. Ten tweede vind ik dat soort huldigingen maar kut
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
Typisch mag 5 kratten pils naar Davy sturen..
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat toch ook niet om hetgeen wat je ziet?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering drukte terwijl je geen flikker ziet.
Echt extreem hypocriet idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk ironisch dat Feyenoorders klagen over andere mensen in hun topic:
Ik neem een random topic van vorig jaar:
VBL / Het grote PSV topic #575: Laat gaan joh.
HI HA HO
FEYENOORD
Zo
Gast, we klagen niet over andere mensen in het topic hoor. Er word gewoon normaal gediscussieerd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk ironisch dat Feyenoorders klagen over andere mensen in hun topic:
Ik neem een random topic van vorig jaar:
VBL / Het grote PSV topic #575: Laat gaan joh.
HI HA HO
FEYENOORD
Zo
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietje -1
Kirm 3
Toornstra 12
Immers 2
Gudelj 5
Janmaat -2
Moisander 9
Kalas 0
Pelle -1
Altidore 5
Bony 6
------------------+
38
Welke hoogtepunten precies?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Over slechte verdedigers gesproken, Willemsheeft zijn hoogtepunten ook al gehad lijkt het
Ik moest er nog aan denkenquote:
Mijn voorspellingen zijn nooit onzin. Ik voorspelde ook dat Bayern met 4-0 won van Barça.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moest er nog aan denkenik denk jezus krijgt die snotneus toch geen gelijk met zijn onzin voorspelling. Dat schijt voetbal van NEC mag ook niet beloond worden
gelukkig gebeurde het niet.
Maar die was nog ergens opgebaseerd.. deze nietquote:Op zondag 5 mei 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn voorspellingen zijn nooit onzin. Ik voorspelde ook dat Bayern met 4-0 won van Barça.
twitter:ronaldbrabant twitterde op zondag 05-05-2013 om 14:48:05Hilarische quote dolblije Lurling: "Mijn vrouw hoeft er vanavond alleen maar op te gaan zitten. Oeps, wat zeg ik nu" #nacpraat #nacrod #ob reageer retweet
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
Typisch mag 5 kratten pils naar Davy sturen..
[ afbeelding ]Oh je was mij voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HMF krijgt dan wel weer 100 euro van Firefox, dat scheeltquote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Rene krijgt ook nog bier van HMF.
Het bier vliegt om de oren hier.
Totdusver doet hij alsof hij van niks weetquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:ronaldbrabant twitterde op zondag 05-05-2013 om 14:48:05Hilarische quote dolblije Lurling: "Mijn vrouw hoeft er vanavond alleen maar op te gaan zitten. Oeps, wat zeg ik nu" #nacpraat #nacrod #ob reageer retweet
Wat moet ik zeggen dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdusver doet hij alsof hij van niks weetals hij de TomPSV van Feyenoord is zou ik dat wel heel treurig vinden.
Is hij online ja? Wat flauw.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdusver doet hij alsof hij van niks weetals hij de TomPSV van Feyenoord is zou ik dat wel heel treurig vinden.
Nou, dit.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan?
Hij kan het bier op komen halen, 5 kratjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |