U jelly?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet zeggen, wel een mooi feestje daar in de Arena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
U jelly?Natuurlijk. Maar ik vind dat Ajax het goed heeft gedaan. Echt respect voor Frank de Boer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. Zou graag zo'n trainer willen bij PSV. Iemand die een team kan smeden, een collectief en spelers beter maakt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar ik vind dat Ajax het goed heeft gedaan. Echt respect voor Frank de Boer.
Tja, dat is natuurlijk de wens van elke club.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut. Zou graag zo'n trainer willen bij PSV. Iemand die een team kan smeden, een collectief en spelers beter maakt.
En die gewoon zichzelf blijft. Echt een geweldig boegbeeld voor je club.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluut. Zou graag zo'n trainer willen bij PSV. Iemand die een team kan smeden, een collectief en spelers beter maakt.
Frank de Boer is het beste wat ons de afgelopen 15 jaar is overkomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En die gewoon zichzelf blijft. Echt een geweldig boegbeeld voor je club.
Ook een stukje interne herstructurering heb ik toch het idee.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Frank de Boer is het beste wat ons de afgelopen 15 jaar is overkomen.
Ook ja, maar dan hebben we alsnog ontzettend veel geluk gehad dat er een trainer beschikbaar was met zo'n hart voor de club.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook een stukje interne herstructurering heb ik toch het idee.
Ja, dat is wel treurigquote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
Dré Hazes die het kampioenslied zingt.Godverdomme.
![]()
Hij ziet het ook gewoon goed, ook niet onbelangrijkquote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook ja, maar dan hebben we alsnog ontzettend veel geluk gehad dat er een trainer beschikbaar was met zo'n hart voor de club.
COCU DE REDDING VOOR PSV..quote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook ja, maar dan hebben we alsnog ontzettend veel geluk gehad dat er een trainer beschikbaar was met zo'n hart voor de club.
Waarvan akte. Bedoel je niet Joep btw?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Joop Schreuder is mijn favoriete tv persoonlijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |