In ieder geval de man welke praat alsof hij al weken niet kan schijten.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarvan akte. Bedoel je niet Joep btw?
De rest van de Oh Oh Cherso cast.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je vanavondWaar kan ik je aan herkennen?
als dat gebeurd ben ik wel de ekte nostradamus .quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse kan nog 3e worden als Feyenoord verliest.
gr gr
Standaard 2 bier in mijn handen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, dan zie ik je vanavondWaar kan ik je aan herkennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Littlerabbit, ik heb 41 punten. Matige ronde toch wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk niet dat Rotterdammers na dit verlies direct aan het rellen slaan.
Ik ga niet tellen, maar wordt een drama voor mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Littlerabbit, ik heb 41 punten. Matige ronde toch wel.
Ik zal het wel voor je doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet tellen, maar wordt een drama voor mij.
Al zul je veel punten mislopen volgende week aangezien het logisch zou zijn dat de Boer ook wat bankzitters laat spelen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
Voor mij een prima ronde.
Alleen had Pelle die pingel er wel even in mogen schieten.
Weet ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Mijn team staat niet op slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |