Als Vitesse of Feyenoord had gewonnen, kon het nog leuk worden volgende week.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zat er wel aan te komen, al had ik even hoop na de 2-2 van NEC.
Vrienden optrommelen..quote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar buiten, van het zonnetje genieten maar zou niet weten wat ik dan moet doen
Ik vermoed soms echt dat de Telegraaf een lichte voorkeur heeft voor Ajax.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.telegraaf.nl/
Al die Ajax itemsZelfs livestream erbij. Israel vlag alles.
Rondje wandelen dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is al zo druk buiten nu, kan moeilijk in halen met mijn driewieler
Dus als jullie met 10-0 verliezen en wij met 20-0 winnen, zijn we alsnog 2e? Moet kunnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met Marcelo in je team weet je het nooit inderdaad
Ja, hopen op lekker weertje volgende week. En dan zoek ik mooi mijn plekkie in de zon.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Vitesse of Feyenoord had gewonnen, kon het nog leuk worden volgende week.
Maar eigenlijk alles is al vergeven, saaie speelronde dus.
Ajax kampioen, PSV tweede, Feyenoord & Vitesse winnen wel, misschien wat spanning bij play offs voor europees plekken.
Hoe reageerde hij?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
'Toch een beetje jouw kampioenschap, je hebt 2 wedstrijden meegedaan' Tegen Janssen
Reëelquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacieden zullen wel trots zijn op hun Dre Hazes
'k zie het eigenlijk wel, kort weekje, heb woensdagmiddag alweer weekend.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, hopen op lekker weertje volgende week. En dan zoek ik mooi mijn plekkie in de zon.
Ik denk dat realistischer is dat wij met 20-0 verliezen en jullie met 18-0 winnenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus als jullie met 10-0 verliezen en wij met 20-0 winnen, zijn we alsnog 2e? Moet kunnen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een maat van me kende tot 15 min geleden het epische nummer Snow - Informer niet
Rekenen is niet jouw ding zie ik wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus als jullie met 10-0 verliezen en wij met 20-0 winnen, zijn we alsnog 2e? Moet kunnen.
Ja want PSV staat dan op +51 en Feyenoord +45quote:Op zondag 5 mei 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met een a-elftal natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie nog serieus rekenen voor volgende week. Het is allang uitgemaakt man, volgende week is een saaie speelronde.
Al ben ik wel benieuwd hoe Ajax de competitie afsluit, met een B-elftal of toch een a-elftal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |