Nep fanquote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb me verslapen en gewoon de wedstrijden gemist (althans de eerste helft). En toen ik de tussenstanden hoorde, had ik geen zin meer om te kijken...
Nep supportahquote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb me verslapen en gewoon de wedstrijden gemist (althans de eerste helft). En toen ik de tussenstanden hoorde, had ik geen zin meer om te kijken...
quote:
Heb uiteindelijk maar naar het schakelprogramma gekeken en gesupport voor RKC Wollukquote:
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
ik let niet op wat ik posthalve gare zinnen
Zet dan ook je wekker. Dat scheelt.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
Die staat ingesteld op alleen werkdagen. En sowieso heb ik gister nog tot heeeel laat doorgewerkt.quote:
'soms'.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die staat ingesteld op alleen werkdagen. En sowieso heb ik gister nog tot heeeel laat doorgewerkt.
Maar proficiat Stijntje, jij bent ook soms Ajacied toch?
Geen huldiging kijken?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'soms'.
Haha. Lekker rustig nu in de tuin zitten, bakkie erbij. Daar is het wel weer voor.
Waarom ga je niet vieren?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'soms'.
Haha. Lekker rustig nu in de tuin zitten, bakkie erbij. Daar is het wel weer voor.
Laat me... ik zat er nogal naast met mijn voorspelling voor Ado-Fey...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'soms'.
Ik had niet verwacht dat het zo slecht ging. Jammer dat PSV tweede is geworden, ach je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat me... ik zat er nogal naast met mijn voorspelling voor Ado-Fey...
Het zat er wel aan te komen, al had ik even hoop na de 2-2 van NEC.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het zo slecht ging. Jammer dat PSV tweede is geworden, ach je kunt niet alles hebben.
Met Marcelo in je team weet je het nooit inderdaadquote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zat er wel aan te komen, al had ik even hoop na de 2-2 van NEC.
Ik wil eigenlijk naar buiten, van het zonnetje genieten maar zou niet weten wat ik dan moet doenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, zo United - Chelsea. Raampje helemaal open, drankje erbij, niks mis mee.
preciesquote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar buiten, van het zonnetje genieten maar zou niet weten wat ik dan moet doen
Ga je rondje fietsenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar buiten, van het zonnetje genieten maar zou niet weten wat ik dan moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |