Eberhard vd Laan wil dat niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:04 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Heeft niets met Feyenoord te maken. Ajax had in 95 enzo gewoon mooie huldigingen. Maar dit kan je geen huldiging noemen. Peter Bense,Lil Kleine, Glennis. En dan op een afgezette parkeerplaats.
Snap ik ergens wel maar Ajax had dit moeten boycotten. Dit is geen huldiging kijk hoe ze in Engeland worden gehuldigd dat is pas een huldiging of hoe het vroeger in Nederland ging.quote:
Tja, voor ons zal het volgend jaar moeten gebeuren. Ik zie jullie nog wel verder wegzakken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik lach me echt kapot als Feyenoord 4de gaat worden, GE-NIAAL ofnie 422?
quote:Pellè was niet blij dat de supporters zo kritisch waren na de nederlaag. "Ze moeten niet zeggen dat we het niet verdienen om dit shirt te dragen", vond de Italiaan. "De fans en ik kunnen wel kampioen willen worden, maar je moet ook kijken naar het budget van de club. Volgend seizoen hebben we weer meer ervaring, dan lukt het misschien wel."
Zooi van de harde kern heefth et ook geboycot, zijn feest vieren op leidsequote:Op zondag 5 mei 2013 17:05 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Snap ik ergens wel maar Ajax had dit moeten boycotten. Dit is geen huldiging kijk hoe ze in Engeland worden gehuldigd dat is pas een huldiging of hoe het vroeger in Nederland ging.
En daar zijn er ook al weer een paar van opgepakt.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zooi van de harde kern heefth et ook geboycot, zijn feest vieren op leidse
Ach dat is ook lachwekkend, maar goed huldigingen zijn bijzaakquote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zooi van de harde kern heefth et ook geboycot, zijn feest vieren op leidse
Opvallend blijft naar mijn inziens toch een doodnormale speler. Vergeleken met vorig jaar wel heel veel stappen gezet (toen deed hij ook alles fout) maar die gaat de top nooit halen.quote:
wtfquote:In February of 2011, a prison riot broke out in a penitentiary in the city of Pinheiro, state of Maranhão, Brazil. After all was said and done, six inmates were dead, including Jose Agostinho Pereira who was serving time for keeping his own daughter prisoner in his home for 12 years and fathering her seven children, two of whom he also sexually abused. Maranhao state public safety spokeswoman Maud Zaiban said that the riot started after guards thwarted an escape attempt by several prisoners. Before back up arrived to help get the riot under control, inmates broke into several cells, including that of Jose Agostinho Pereira and decapitated him on the spot. Four of the six killed inmates were beheaded, the other two were reportedly stabbed to death with makeshift knives.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |