Zwollequote:Op zondag 5 mei 2013 16:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk dat realistischer is dat wij met 20-0 verliezen en jullie met 18-0 winnen
G voetbal is G eftal.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan jullie nog serieus rekenen voor volgende week. Het is allang uitgemaakt man, volgende week is een saaie speelronde.
Al ben ik wel benieuwd hoe Ajax de competitie afsluit, met een B-elftal of toch een a-elftal
Frank kennende zal hij bijvoorbeeld een Veltman in de basis zetten, misschien speelt Cuenca wel, Boerrigter, de Jong in de spits, op het middenveld Sereroquote:
quote:
Beetje zielig wel, dat jullie nog serieus zijn gaan checken/narekenenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want PSV staat dan op +51 en Feyenoord +45
Sure buddy. Je bent gewoon net zo slecht vandaag als die club van je.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Beetje zielig wel, dat jullie nog serieus zijn gaan checken/narekenen
Zou ik ook zeggen na deze afgang.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Beetje zielig wel, dat jullie nog serieus zijn gaan checken/narekenen
Meest bazige naam is nog altijd Kleine Viezerik.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja,hij wou zichzelf eerst Grote kleine noemen, maar dat vond hij nergens op slaan.
Ja, alleen vind ik de man zelf zo'n ontzettende druiloor.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest bazige naam is nog altijd Kleine Viezerik.
Ik heb hem niet zo vaak gezien, volgens mij één keer in een spelprogramma ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen vind ik de man zelf zo'n ontzettende druiloor.
Niet meer bedoel je. In het begin was het volgens mij net zo'n debiel als TomPSV.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij kunt nog zoveel leren van LBM he, dat is namelijk geen debiel.
Ter verduidelijking een foto toegevoegd.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zo vaak gezien, volgens mij één keer in een spelprogramma ofzo.
Je bent zelf geen debielquote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oke..quote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet meer bedoel je. In het begin was het volgens mij net zo'n debiel als TomPSV.
Ik weet wel welke, dat operaprogramma dat ze een orkest moeten dirigeren oidquote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb hem niet zo vaak gezien, volgens mij één keer in een spelprogramma ofzo.
Rare kwiebus toch, je zal later als kind die pipo toch naar een ouderavond zien gaan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |