Iemand al beelden van zijn zure kop?twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 05-05-2013 om 15:15:57Koeman: 'Zo wil ik het seizoen niet afsluiten' #adofey http://t.co/HOKsBXuo4C reageer retweet
quote:
Het is mooi weer, ajacieden zijn het aan het vieren, feyenoorders laten hun tranen opdragen in de zon?quote:
opdragen? Met een speciaal ritueel of zo?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is mooi, ajacieden zijn het aan het vieren, feyenoorders laten hun tranen opdragen in de zon?
Zijn nu iig wel zeker van EL voetbal. Vraag mij af of ze die extra wedstrijden aankunnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is mooi weer, ajacieden zijn het aan het vieren, feyenoorders laten hun tranen opdragen in de zon?
Geld voor PSV (en Ajax) netzo goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn nu iig wel zeker van EL voetbal. Vraag mij af of ze die extra wedstrijden aankunnen.
Dat doen wij al heel lang niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
ik let niet op wat ik posthalve gare zinnen
Heb het over het omgaan met het zware programma.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Ajax is zeker van Europees voetbal.
Ja, al komt PSV de eerste voorronde CL ook wel door denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen Ajax is zeker van Europees voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |