Actief ben jijquote:Op zondag 5 mei 2013 07:45 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag weer aan de slag in de voortuin, eerst een rondje sportschool straks en misschien vanavond barbecueuen
quote:Op zondag 5 mei 2013 07:53 schreef iamredleader het volgende:
De voortuin is een langlopend project, nu de boomstronk los is moet ik de rest van de wortels eruit graven/zagen. En ik ben bang dat ik nog de rest van de zomer nodig heb voor deze klus...
En het sporten is noodzaak als ik 8 september de strongmanrun wil kunnen doen
Ja, Red mag ook wel eens ontspannen...quote:Op zondag 5 mei 2013 10:54 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen. Lekker geslapen.
Straks lekker naar de kermis, speciaal voor onze grote.
lolquote:Op zondag 5 mei 2013 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Red mag ook wel eens ontspannen...
Scheelt weer in doen vanmorgen...quote:Op zondag 5 mei 2013 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Vergeten m'n lenzen uit te doen gisteravond
Ik heb ze toch eerst maar uitgedaan en verse gepakt laterquote:
O ja, daglenzen...quote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze toch eerst maar uitgedaan en verse gepakt later(ik heb daglenzen)
als de laatste 100 meter in 3 minuten gingen heb je je doel gehaaldquote:
dag lenzenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze toch eerst maar uitgedaan en verse gepakt later(ik heb daglenzen)
Wij gaan misschien zo naar het festival in Utrecht. En anders gaan we in een park chillen met vrienden en biertjesquote:Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef MadMaster het volgende:
Viert iemand hier nog bevrijdingsdag op een festival of zo?
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me er al bij neergelegd![]()
Wel triest trouwens: mijn team speelt vandaag niet. Er zijn een paar blessures en er wil niemand invallen omdat ze Ajax willen kijken
tsja...quote:
Ik heb het niet in de planning staan. Misschien ga ik er wel even kijken als ik me vanmiddag wat verveelquote:Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef MadMaster het volgende:
ik vanmiddag het bierfestival in Den Bosch, even bij Nem zijn standje op bezoek. Er is ook een bevrijdingsfestival hier maar daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef MadMaster het volgende:
Ja, las over dat festival...quote:Op zondag 5 mei 2013 13:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vanmiddag het bierfestival in Den Bosch, even bij Nem zijn standje op bezoek. Er is ook een bevrijdingsfestival hier maar daar heb ik geen zin in
Nu al weer klaar op kermis en aan het werk gezet?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef iamredleader het volgende:
Kermis was leuk, zo boodschappen doen en wellicht wat tegels voor de tuin halen, via marktplaats gratis
nog niet gebotteld, zeer binnenkort. Heb hem net wel van de tap op en hij smaakt primaquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, las over dat festival...
Leuk dat Nem daar ook staat.
Zou de koffie al gebotteld zijn bij hem?
Het schijnt dat het oorspronkelijk zo klonk:quote:Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
Ooit nog eens een remixje van ons volkslied in elkaar geflanst, mooie dag om dat te publiceren:
dat is wat je noemt van een koude kermis thuiskomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al weer klaar op kermis en aan het werk gezet?![]()
Eigen initiatiefquote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al weer klaar op kermis en aan het werk gezet?![]()
Denk dat ik wel wat flesjes ga bestellenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nog niet gebotteld, zeer binnenkort. Heb hem net wel van de tap op en hij smaakt prima
quote:
Ik doe tegenwoordig inderdaad andere dingen op wedstrijddagen wegens uiteenlopende redenen, maar helemaal loslaten zal ik het nooit.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hield je er toch niet veel meer mee bezig
Maar idd, gefeliciteerd met je clubje
Nog wezen kijken?
Fresku mogen ze dumpen, maar het Goede Doel is top!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:00 schreef MaJo het volgende:
Toch even naar het Bevrijdingsfestival geweest, lekker biertjes gedronken in de zonOptredens waren niet echt boeiend (Het Goede Doel en Fresku) dus we hebben vooral zitten kletsen
Fresku was echt ruk inderdaadquote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fresku mogen ze dumpen, maar het Goede Doel is top!
Volgens mij moet je een bloedblaar niet doorprikkenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:30 schreef iamredleader het volgende:
Pfoe, wasstapel weggewerkt, ben echt op na vandaag
Morgen dagje met Lior, lekker thuis een beetje hangen of wandelen buiten.
Iemand tips: bloedblaar doorprikken of juist niet?
Truste.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:25 schreef MaJo het volgende:
Zodra het zonnetje gaat schijnen is het een stuk rustiger hier inderdaad
Ik ga lekker slapen
Oeiquote:Op maandag 6 mei 2013 08:18 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Gisteren paracetamol en ubi maar eens gecombineerd, hielp zowaar. Lekker, zo'n migraine. Net maar weer dezelfde combinatie genomen, want het is nog niet voorbij
sinds vorige week zondag, valt wel mee dus, maar omdat ik die maandag en dinsdag vrij had heb ik er wel even over gemopperd, aangezien ik zo ongeveer 2 dagen op de bank heb doorgebracht toenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeisterkte dan vandaag!
TM, jij bent ook al even zoet met die knie of niet?Hoop dat je daar snel vanaf bent.
Nou dat vind ik best lang. Was een valpartij toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sinds vorige week zondag, valt wel mee dus, maar omdat ik die maandag en dinsdag vrij had heb ik er wel even over gemopperd, aangezien ik zo ongeveer 2 dagen op de bank heb doorgebracht toen
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:37 schreef Etcetera het volgende:
GC / Wat heb jij gegeven met Moederdag gister?
Lekker, buiten zijn met z'n allen - echt als gezinnetjequote:Op maandag 6 mei 2013 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben gisteren lekker naar buiten geweest!Eerst met vriendje en kind naar de supermarkt geslenterd, en daarna nog even naar een braderie/vrijmarkt die hier in de wijk was (zelfde locatie als koninginnedag, dus toch nog een beetje goedgemaakt voor vorige week
). Supertof, heerlijk weer, en zo schattig dat je ineens allerlei onverwachte aanspraak hebt van de tokkies hier in de buurt
Ja het duurt mij ook al veel te lang hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 10:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou dat vind ik best lang. Was een valpartij toch?
Daar heeft LB dan weer geen boodschap aan gok ik.quote:
Ja dat ga ik ook zeker doen. Ik ben bang dat ik er verstandig aan doe om volgende week ook niet te voetballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:33 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, dat valt tegen dus, TM. Beter iets langer laten genezen dan dat je het echt erger maakt.
Wellicht niet, maar de heren in het topic...quote:Op maandag 6 mei 2013 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Daar heeft LB dan weer geen boodschap aan gok ik.
Of ze bevestigd jouw verhaal door met die baby rond te lopen
jij denkt dat ik daar een baby voor nodig heb?quote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wellicht niet, maar de heren in het topic...
Meh, dat dan niet, maar een toename van de afgelegde afstand met bijna 1 km en dat in minder tijd dan het vorige "record" maakt dat ik toch echt wel blij was gistermiddagquote:Op zondag 5 mei 2013 11:22 schreef TradeMarkie het volgende:
als de laatste 100 meter in 3 minuten gingen heb je je doel gehaald
Nee, ik zeg dat een baby een babe-magneet is. Als ik met Lior (vroeger met Jair) even naar buiten ga/ging, is het enorm lachen om te zien hoeveel mensen een babbeltje willen maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
jij denkt dat ik daar een baby voor nodig heb?
Je bent blijkbaar een manke prutsvoetballer, dus ik ben nog niet overtuigd van jouw babemagnetkwaliteitenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij denkt dat ik daar een baby voor nodig heb?
Waar komt dat pruts vandaan dan? Dat manke kan ik niet ontkennen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar een manke prutsvoetballer, dus ik ben nog niet overtuigd van jouw babemagnetkwaliteiten
Een goede voetballer gaat toch niet op z'n bekquote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar komt dat pruts vandaan dan? Dat manke kan ik niet ontkennen.
En je hebt me nog niet ontmoet, zoveel is wel duidelijk
zelfs die hebben niet alles in eigen handquote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een goede voetballer gaat toch niet op z'n bek
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar een manke prutsvoetballer, dus ik ben nog niet overtuigd van jouw babemagnetkwaliteiten
Klinkt alsof jullie allebei naar de BBQ moeten komenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
En je hebt me nog niet ontmoet, zoveel is wel duidelijk
Maradona wel tochquote:Op maandag 6 mei 2013 10:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zelfs die hebben niet alles in eigen hand
Geen idee of dat gaat lukkenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie allebei naar de BBQ moeten komen
Nee, dat was de hand van Godquote:
volgens mij ben ik dat weekend ergens in het oosten van het land in een vakantiepark.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
2 uurtjes rijden en je bent in Amstelveen...quote:Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
volgens mij ben ik dat weekend ergens in het oosten van het land in een vakantiepark.
Dat dus... Plus lekker etenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 uurtjes rijden en je bent in Amstelveen...
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, mocht ik nou komen he, puur hypothetisch enzoquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook zeker doen. Ik ben bang dat ik er verstandig aan doe om volgende week ook niet te voetballen.
Hup, die andere (zwangere) avatar weer er in gooien...quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een (inwendige) echo gehad en er zit een friemeltje met hartslag in m'n buik.
Ben je nu alweer drachtig?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een (inwendige) echo gehad en er zit een friemeltje met hartslag in m'n buik.
vroeg je dat aan mij? Wilde zondag nog wel gaan maar Er moest zonodig gevoetbald worden, dus dichtquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Zeker.quote:
Ah, jammer!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vroeg je dat aan mij? Wilde zondag nog wel gaan maar Er moest zonodig gevoetbald worden, dus dicht
Je kent me best goedquote:Op maandag 6 mei 2013 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik had gedacht dat je dit weekend zou gaan tennissen, tegen beter weten in.
Gefeliciteerd danquote:
stad in geweest ja. Was gezellig druk in de stadquote:Op maandag 6 mei 2013 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Ah, jammer!
Was er wat leuks te doen dan verder in Breda? Of ben je niet de stad in gegaan?
Neuh, minder goed dan gisteravond. Maar toen kroop ik in bed en mocht ik slapen, nu moet ik werkenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:52 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het met de migraine Etc? Werkt de combi vandaag ook?
Foei!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kent me best goed
ik heb zaterdag een uurtje een balletje geslagen zonder al te veel te lopen
Zeker wetenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, mocht ik nou komen he, puur hypothetisch enzoKan er dan rekening worden gehouden met mijn tarwevrije dieet?
Hoeraquote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Owjee. Sterkte jullie allebeiquote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net te horen dat de oma van mw. MM op sterven ligt en nog maar maximaal een paar dagen heeft...
Mw. MM's moeder zou vanmiddag naar Spanje vertrekken (en wij ook weer naar hun eind mei) en dat wordt nu voorlopig gecancelled. Gelukkig was ze nog niet weg.
Bah, kan slecht tegen dit soort nieuws...
Sterkte MM!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net te horen dat de oma van mw. MM op sterven ligt en nog maar maximaal een paar dagen heeft...
Mw. MM's moeder zou vanmiddag naar Spanje vertrekken (en wij ook weer naar hun eind mei) en dat wordt nu voorlopig gecancelled. Gelukkig was ze nog niet weg.
Sterkte.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
Gefeliciteerd Soempie.![]()
En sterkte Mw. MM en MM.
Ai. Sterkte voor jullie allemaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Kan toch? Weet niet hoe oud mw MM is, maar stel 40, en haar moeder kreeg op haar 20e mw MM, en oma kreeg op haar 20e moeder, dan is oma 80...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:12 schreef MaJo het volgende:
Dat mw MM nog een oma heeft trouwens, hoe oud is ze dan?
Ergens eind 80, mw. MM's moeder is 70...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:12 schreef MaJo het volgende:
Dat mw MM nog een oma heeft trouwens, hoe oud is ze dan?
Mw. MM is ietsje ouder dan 40, één jaar ouder dan ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan toch? Weet niet hoe oud mw MM is, maar stel 40, en haar moeder kreeg op haar 20e mw MM, en oma kreeg op haar 20e moeder, dan is oma 80...
Tuurlijk kan het, maar is wel vrij uniek. Ik heb op mijn dertigste helemaal geen opa's en oma's meer.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan toch? Weet niet hoe oud mw MM is, maar stel 40, en haar moeder kreeg op haar 20e mw MM, en oma kreeg op haar 20e moeder, dan is oma 80...
Ah dus al wel wat ouder. Blijft hoe dan ook altijd naarquote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ergens eind 80, mw. MM's moeder is 70...
Haar overgrootoma is 15 jaar geleden overleden, die heb ik ook nog gekend.
Wat bijzonder.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Haar overgrootoma is 15 jaar geleden overleden, die heb ik ook nog gekend.
Dat is ook wel klote hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, maar is wel vrij uniek. Ik heb op mijn dertigste helemaal geen opa's en oma's meer.
Kwakkelen, vallen en opstaan, het was wel al gaande.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef Soempie het volgende:
MM, wat verdrietig. Is het plotseling? Sterkte.
Comfortabele auto's. Rijden niet slecht.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:19 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier ervaringen met Peugeot? We hebben nu deze op het oog: http://www.peugeot.nl/stel-uw-peugeot-samen/208/5-deurs/
Ai, da's vaak geen goed tekenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:20 schreef MadMaster het volgende:
de artsen hebben al een verhoogde dosis morfine toegediend...
Dat geldt bij mij voor mijn ouders.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, maar is wel vrij uniek. Ik heb op mijn dertigste helemaal geen opa's en oma's meer.
Wordt ze nog wel behandeld? Of krijgt ze alleen morfine om de pijn te bestrijden, aangezien ze ook niet meer wil eten? Klinkt inderdaad alsof het snel kan gaan..quote:Op maandag 6 mei 2013 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwakkelen, vallen en opstaan, het was wel al gaande.
Maar ook stronteigenwijs, gewoon weglopen uit het ziekenhuis, omdat het haar te lang duurde en ze zich niet meer ziek voelde, maar vervolgens wel steen en been klagen...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen weekend zo'n 'Ja hoor, volgende akte in dit toneelstuk...' dacht.
Maar kennelijk is het nu ernstiger. Weet de details nog niet, door de telefoon dit soort zaken bespreken is niet zo prettig, maar ze wil nu niet meer eten en de artsen hebben al een verhoogde dosis morfine toegediend...
Snap ikquote:Op maandag 6 mei 2013 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat geldt bij mij voor mijn ouders.
Mijn moeder is in 1996 overleden en mijn vader in 2001.
Ik ben strontjaloers op mensen die hun (godzijdank!!) ouders nog wel hebben...
Dat is ook wel waar, ik was er jong bij. Op mijn 6e opa en oma van mijn moeders kant verloren, op mijn 17e mijn andere opa en de laatste oma 2 jaar terug.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is ook wel klote hoor.
Het verschilt wel heel erg per persoon natuurlijk. Ik ben 30 en heb van mijn moeders kant nooit grootouders gekend, die waren overleden voor ik geboren was. Van mijn vaders kant zijn ze allebei nog in leven en behoorlijk kwiek...
Mijn vrouw heeft net voor pasen haar laatste grootouder verloren. Zij is 33.
Dat lijkt me ook heel heftig om beide ouders zo jong te verliezenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben strontjaloers op mensen die (godzijdank!!) hun ouders nog wel hebben...
Dat laatste is wel herkenbaar. Of eigenlijk moet ik het anders zeggen. Als we bij de familie van Wiebel zijn voelt het zo rijk: een tafel gevuld met oma + (stief)opa, ouders, kinderen, kleinkinderen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben strontjaloers op mensen die (godzijdank!!) hun ouders nog wel hebben...
Maar nogmaals: ik zou er geen lening voor afsluitenquote:
Als ik goed heb begrepen, wordt ze niet meer behandeld...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wordt ze nog wel behandeld? Of krijgt ze alleen morfine om de pijn te bestrijden, aangezien ze ook niet meer wil eten? Klinkt inderdaad alsof het snel kan gaan..
Mw. MM klonk erg verdrietig, ja...quote:Wat MaJo ook zegt: het blijft altijd verdrietig. Hoe oud iemand ook is en of het nu onverwacht kwam of niet. Lijkt me zeker voor haar dochter en mevrouwMM erg moeilijk om haar zo te zien.
Helaas de enige optie op het moment. 4 jaar rentevrij dus dat scheelt wel een hoopquote:Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar nogmaals: ik zou er geen lening voor afsluiten.
Daarvoor daalt een auto veel te snel in waarde, zeker een nieuwe.
Tot nu toe niet, helaas...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar het slijt met de tijd? Hoop ik tenminste? Het gemis bedoel ik dan...
Dat dus (zo ongeveer)...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel herkenbaar. Of eigenlijk moet ik het anders zeggen. Als we bij de familie van Wiebel zijn voelt het zo rijk: een tafel gevuld met oma + (stief)opa, ouders, kinderen, kleinkinderen.Ik vind het jammer dat ik dat aan mijn kant van de familie niet heb. Maar wel dankbaar dat Wiebelsoempie dit wel meekrijgt zo en ik natuurlijk ook.
Maar stel he. Dat je over 2 jaar die auto moet verkopen. Om wat voor reden dan ook. Dan krijg je de helft van de nieuwwaarde, daarmee los je de helft van die schuld af. En dan zit je nog ik weet niet hoe lang een schuld maandelijks af te lossen, voor iets wat je niet eens hebt...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helaas de enige optie op het moment. 4 jaar rentevrij dus dat scheelt wel een hoop
...quote:
Oei, dat ken ik nog wel. Dan moet je soms lullen als Brugman om iemand om te praten ...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:26 schreef Etcetera het volgende:
E. heeft zijn Pake en Beppe nog, en aan de andere kant zijn oma. Zijn opa is vorig jaar overleden, en hij is zelf 28, dat vond ik wel bijzonder. Ik heb nog 1 oma, maar die takelt ook aardig af. Vrijdag op bezoek geweest, ene moment is ze best helder, ander moment wil ze niet meer zitten in het tehuis waar ze momenteel zit en was ze vast van plan om met ons mee naar huis te gaan...
Het is een goeie om mee te nemen in de overwegingquote:Op maandag 6 mei 2013 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar stel he. Dat je over 2 jaar die auto moet verkopen. Om wat voor reden dan ook. Dan krijg je de helft van de nieuwwaarde, daarmee los je de helft van die schuld af. En dan zit je nog ik weet niet hoe lang een schuld maandelijks af te lossen, voor iets wat je niet eens hebt...
Ik heb het zelf ook gedaan, ik kreeg pas mijn kentekenbewijs toen ik de schuld had afbetaald. Maar dat was kut, want om die af te betalen moest ik de auto verkopen. En dat moest ik doen want hij was in de prak gereden. Maar om de auto te verkopen had ik het kentekenbewijs nodig. Leuke vicieuze cirkel is dat. Nee, ik begin er niet meer aan
. En ik raad het iedereen af...
Ik heb nog één oma. Het ouwe bessie is afgelopen maart 88 geworden.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het was ergens nog wel grappig ook. De vrouw van de activiteiten nodigde haar al heel enthousiast uit, mijn oma 'Nee hoor, daar heb ik geen zin in, dat doe ik niet. Ik ga weg, ik ga met jullie mee'quote:Op maandag 6 mei 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oei, dat ken ik nog wel. Dan moet je soms lullen als Brugman om iemand om te praten ...
Geweldig!quote:Op maandag 6 mei 2013 14:42 schreef Soempie het volgende:
De vader van de oma van Wiebel is 101 geworden. Op z'n 100e verjaardag zou de burgemeester komen stond in een brief, maar hij liet het afweten. Het jaar daarna kwam hij wel en toen greep de overgrootvader hem bij z'n stropdas: 'waar was je vorig jaar?'Vind ik wel mooi, dat hij nog zo helder was. Zo wil ik ook wel 100 worden (goed, en met weinig lichamelijke klachten verder).
Achteraf is het inderdaad wel grappig.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was ergens nog wel grappig ook. De vrouw van de activiteiten nodigde haar al heel enthousiast uit, mijn oma 'Nee hoor, daar heb ik geen zin in, dat doe ik niet. Ik ga weg, ik ga met jullie mee'
Gloednieuw rijdt ie lekker. Maar ik heb er maar een maand in gereden.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:19 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier ervaringen met Peugeot? We hebben nu deze op het oog: http://www.peugeot.nl/stel-uw-peugeot-samen/208/5-deurs/
Topquote:Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gloednieuw rijdt ie lekker. Maar ik heb er maar een maand in gereden.
Hoezo is een goedkope, tweedehands auto kopen geen optie als je geen geld voor een nieuwe hebt?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef MaJo het volgende:
Helaas de enige optie op het moment. 4 jaar rentevrij dus dat scheelt wel een hoop
Ik snap hem nietquote:
We investeren liever in een nieuwe auto dan dat we misschien weer een auto kopen met veel kosten. Voordeel van een nieuwe auto is dat je er in het begin weinig aan kwijt bent qua onderhoud en dat ie heel erg zuinig rijdt, scheelt bijna de helft met onze autoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo is een goedkope, tweedehands auto kopen geen optie als je geen geld voor een nieuwe hebt?
Vier jaar een auto afbetalen is best kut.
Goeie tip, ga ik checkenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef wyccie het volgende:
Die Peugeot ziet er wel mooi uit. Je kunt op Autoweek.nl de recensies lezen, vind ik zelf wel fijn.
Ahquote:
het verbruik klopt ook niet altijd, zo had men laatst de Kia Picanto getest op verbruik, 1:24, in werkelijkheid bleek dat 1:14 te zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef MaJo het volgende:
We investeren liever in een nieuwe auto dan dat we misschien weer een auto kopen met veel kosten. Voordeel van een nieuwe auto is dat je er in het begin weinig aan kwijt bent qua onderhoud en dat ie heel erg zuinig rijdt, scheelt bijna de helft met onze auto
Ik moet over 2 weken terug voor nog een echo, omdat ik nu op 7 weken 6 dagen sta. Dat was net te vroeg om goed te kunnen plannen voor de combinatietest?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef wyccie het volgende:
Sterkte, MM en mw MM.![]()
Soempie, officieel gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je nu?
Door de nieuwe TT dacht ik dat ik een topic had gemist.
Die reclames zijn bijna altijd goed.quote:
Jaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze serie blijft goed.![]()
Is dat niet sowieso met bijna alle auto's zo, in vergelijking met jullie huidige?quote:[b]Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef MaJo
en dat ie heel erg zuinig rijdt, scheelt bijna de helft met onze auto
bentley is onderdeel van BMWquote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt niet, 2003 heeft Bentley gewonnen, dus niet consecutive.
Nee, van Volkswagen.quote:
Dat is wel heel ernstigquote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het verbruik klopt ook niet altijd, zo had men laatst de Kia Picanto getest op verbruik, 1:24, in werkelijkheid bleek dat 1:14 te zijn
Ze testen het op een bizarre manier die totaal niet te vergelijken is met een normaal hedendaags gebruik van een auto.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstigWel eens gehoord dat verbruik altijd hoger ligt omdat ze het testen zonder airco en dergelijke
Valt nog meequote:Op maandag 6 mei 2013 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet sowieso met bijna alle auto's zo, in vergelijking met jullie huidige?![]()
Tweedehandse Japanners kunnen over het algemeen wel lang mee. Toyota en Suzuki's.
Ik vind het ook wel een risico om een tweedehandse te kopen, maar ik heb gewoon echt het geld niet voor een nieuwe. En een lening is gewoon geen optie. Dan liever een tijdje met een onooglijk ding rijden tot ik genoeg geld gespaard heb. Voor mijn gemoedsrust ook fijner, omdat ik het minder erg vind een oude auto tegen een paaltje te parkeren.
Een ietsiepietsie, maar ik snap het.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik een heel onduidelijk verhaal heb getikt.
Oh, 1 op 16 is prima toch? Er zijn geen auto's die 1 op 30 rijden.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef MaJo het volgende:
Valt nog meeHij rijdt 1 op 16, die van mijn moeder 1 op 10
het is ietwat onduidelijk:quote:
quote:After negotiations, BMW and Volkswagen Group arrived at a solution. From 1998 to 2002, BMW would continue to supply engines for the cars and would allow Volkswagen temporary use of the Rolls-Royce name and logo. Bentley reintroduced the venerable Rolls-Royce V8 engine into the Arnage, initially as an additional model, and all BMW engine supply ended in 2003 with the end of Silver Seraph production. From 1 January 2003 forward, Volkswagen Group would be the sole provider of cars with the "Bentley" marque. Rolls-Royce production was relocated to their Goodwood plant in Goodwood, West Sussex, England.
Hmm, vooruit dan maar.quote:
Is zeker zuinigquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, 1 op 16 is prima toch? Er zijn geen auto's die 1 op 30 rijden.
Ik wil ook een zuinige, en de grens leg ik bij 1 op 17.
Prius is niet alleen maar elektrisch, vooral zuinig. Elektrisch zou wel een optie zijn als er meer oplaadpunten zouden zijn en je er verder mee kunt rijden dan 150 kilometerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:46 schreef wyccie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een Prius? Niet iedereen woont vlakbij een oplaadpunt, lijkt me reteonhandig.
Lupo 3L. 100km op 3 liter, in "echte" omstandighedenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, 1 op 16 is prima toch? Er zijn geen auto's die 1 op 30 rijden.
Ik wil ook een zuinige, en de grens leg ik bij 1 op 17.
Kan ook aan je rijstijl liggenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:46 schreef Bart het volgende:
Oh 1:16, da's wel mooi, rijd ik ook. Alhoewel de fabrikant zegt dat 1:20 normaal is
.
hangt ook weer af welke verbruikers je aan hebtquote:Op maandag 6 mei 2013 16:49 schreef iamredleader het volgende:
Op winterbanden reden we dit jaar ongeveer 1:10, rest van het jaar ongeveer 1:12 tot 1:14, afhankelijk van de week. Ene week wat meer snelweg-km's dus efficienter. Andere week veel korte/stadsritjes, dus minder efficient natuurlijk
Dus dan rijd je met je beetje benzine naar een oplaadpunt?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Prius is niet alleen maar elektrisch, vooral zuinig. Elektrisch zou wel een optie zijn als er meer oplaadpunten zouden zijn en je er verder mee kunt rijden dan 150 kilometer
Da's waarquote:
Nee ik bedoel dat je ook benzine Priusen hebtquote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus dan rijd je met je beetje benzine naar een oplaadpunt?
Red, heb jij ook een Lupo?
Prius zuinig?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Prius is niet alleen maar elektrisch, vooral zuinig. Elektrisch zou wel een optie zijn als er meer oplaadpunten zouden zijn en je er verder mee kunt rijden dan 150 kilometer
Dat ook. In de winter de verwarming en ruitenverwarmers, in de koude periode ook wel de motor vast aan tijdens het krabben... Misschien niet superefficient, maar wel wat aangenamer voor de kinderen als ik ze naar school brengquote:Op maandag 6 mei 2013 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hangt ook weer af welke verbruikers je aan hebt
Nissan Leafquote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je ook benzine Priusen hebtElektrische auto's lijken me geheel elektrisch.
Niet alleen dat, ze rijden ook bizar kutquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar een Prius vind ik echt lelijke auto's.
Maar goed, smaken verschillen
Nee, Renault Scenicquote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus dan rijd je met je beetje benzine naar een oplaadpunt?
Red, heb jij ook een Lupo?
Nou ja, ze horen zuinig te zijnquote:
Iddquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat ook. In de winter de verwarming en ruitenverwarmers, in de koude periode ook wel de motor vast aan tijdens het krabben... Misschien niet superefficient, maar wel wat aangenamer voor de kinderen als ik ze naar school breng
Doe ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat ook. In de winter de verwarming en ruitenverwarmers, in de koude periode ook wel de motor vast aan tijdens het krabben... Misschien niet superefficient, maar wel wat aangenamer voor de kinderen als ik ze naar school breng
De Prius is een hybride. Dus zowel electrisch als benzine.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je ook benzine Priusen hebtElektrische auto's lijken me geheel elektrisch.
Nooit in zo een fartsniffer gereden.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ze rijden ook bizar kut.
Lelijker dan de Multiplaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit in zo een fartsniffer gereden.
Uiterlijk vind ik gewoon echt lelijk.
Dat ga ik wel missen aan de MG, lekker met het dakkie openquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Maar zoals het weer nu is: raampjes open en heerlijk rijdenniks airco, frisse lucht
Proefritje vanwege lease-bak. Lexus CT200h is ook ruk.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit in zo een fartsniffer gereden.
Uiterlijk vind ik gewoon echt lelijk.
De Multipla is idd weer de overtreffende trap als het gaat om lelijkheid jaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lelijker dan de Multipla![]()
kan het niet zijn
Ahh, duidelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Proefritje vanwege lease-bak. Lexus CT200h is ook ruk.
Idd, raampjes openquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Maar zoals het weer nu is: raampjes open en heerlijk rijdenniks airco, frisse lucht
En ik als vrouw win het ALTIJD van dat soort gasten, blijft hilarischquote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Raampjes open, kneiterharde pokkeherrie aan in de auto, linkerhandje uit het raam laten bungelen, petje verkeerd om op je harses, shaggie half uit je bekkie en hangend achter het stuur zitten en als een speer optrekken voor de verkeerslichten.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik als vrouw win het ALTIJD van dat soort gasten, blijft hilarisch
Wat voor auto heb je danquote:Op maandag 6 mei 2013 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik als vrouw win het ALTIJD van dat soort gasten, blijft hilarisch
Dat zal bestquote:Op maandag 6 mei 2013 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zal zich lullig hebben moeten voelen
Geweldigquote:Op maandag 6 mei 2013 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal bestIk zie ze dan al naar me kijken van "aaaaah een meisje, vervolgens trek ik op als een mofo en rijd er zo voorbij
![]()
9,2s naar de 100, dan trek je er toch niet iedereen uit?quote:
Mij idd niet neequote:Op maandag 6 mei 2013 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
9,2s naar de 100, dan trek je er toch niet iedereen uit?
Ik ben sowieso altijd sneller weg omdat ik een bizar snel reactievermogen heb, dat scheelt zo een paar seconden. Ik word wel eens ingehaald daarna maar het effect is er niet minder omquote:Op maandag 6 mei 2013 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
9,2s naar de 100, dan trek je er toch niet iedereen uit?
Ja oke, dat kan jaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd sneller weg omdat ik een bizar snel reactievermogen heb, dat scheelt zo een paar seconden. Ik word wel eens ingehaald daarna maar het effect is er niet minder om
Die megabak van jou, is die zo snel?quote:
Op de autobahn getest, top ligt effectief rond de 210 kilometer per uur.quote:
Ah 100 in z'n 2, dat scheelt jaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de autobahn getest, top ligt effectief rond de 210 kilometer per uur.
Omdat ik een sport uitvoering heb trekt die erg snel op. In z'n twee kan ik hem tot 110 kilometer mer uur laten trekken, daarna gaat het wat trager, dat dan weer wel.
Ik doe het niet vaak hoor, want dan rijdt hij 1:6quote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah 100 in z'n 2, dat scheelt ja. Dat trucje passen fabrikanten nog wel eens toe om hem sneller te laten lijken in de statistieken
.
Aanhanger met benzine mee dusquote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaak hoor, want dan rijdt hij 1:6
Zoiets jaquote:
Absoluut, ik moet ook nog naar Duitsland binnenkortquote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Nee, ik ben een rustige rijder, wilde haren heb ik al een tijdje geleden verloren. Maar een nieuwe auto wil je altijd uittesten.
Wow dat is echt zuinigquote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn auto zou zo 1 op 29 moeten rijden volgens fabrieksopgave, maar ik rij 1 op 21 en dan rij ik behoorlijk beschaafd.
daarom dus, die fabrieksopgave komt omdat ze een andere meetmethode hebben die niet logisch is tov het werkelijke gebruik.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn auto zou zo 1 op 29 moeten rijden volgens fabrieksopgave, maar ik rij 1 op 21 en dan rij ik behoorlijk beschaafd.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Absoluut, ik moet ook nog naar Duitsland binnenkort. Was er eergisteren maar toen zaten een oom en tante van mijn vrouw bij ons in de auto, kan ik niet echt 200+ gaan rijden
.
skoda fabia greenline stationquote:
dat is evengoed best zuinig jaquote:
Voor een diesel is het ook zeker zuinig! Maar als het benzine was, was het écht zuinig geweestquote:
ik vind er niks mis mee. Geen mooie auto aan de buitenkant, maar het interieur is netjes en het rijdt prima.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:15 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik heb ook naar Fabia's gekeken. Misschien voor over een jaar.
Dat ja. Gewoon VW, dus goed spul.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind er niks mis mee. Geen mooie auto aan de buitenkant, maar het interieur is netjes en het rijdt prima.
Uiteindelijk gaat het ook om de functionaliteit van een auto en waar je hem nodig voor hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind er niks mis mee. Geen mooie auto aan de buitenkant, maar het interieur is netjes en het rijdt prima.
Ohhh, dacht dat paarlemoer wel jouw smaak wasquote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef wyccie het volgende:
Voor mij moet het vooral functioneel, zuinig en betrouwbaar zijn. Qua uiterlijk zijn er slechts een paar punten: geen sportspoilers, geen dakraam, geen geel of pastel of felle kleuren. En vijfdeurs en hatchback.
Daar is alles mee gezegd...quote:Op maandag 6 mei 2013 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook om de functionaliteit van een auto en waar je hem nodig voor hebt.
Dat is de drieling he. Niks mis mee voor een eerste auto, zijn ook erg zuinig.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Al zul je mij nooit vinden in een Peugeot 107, een Citroen C1, een Toyota Aygo
daarom. En ik had ook weinig keuzequote:Op maandag 6 mei 2013 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook om de functionaliteit van een auto en waar je hem nodig voor hebt.
Ze zijn imho oerlelijk, oa. door die debiele tellertjes die uitsteken. En klein!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is de drieling he. Niks mis mee voor een eerste auto, zijn ook erg zuinig.
Met roze sterretjes in glitter en Swarovski kristalletjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh, dacht dat paarlemoer wel jouw smaak was
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met roze sterretjes in glitter en Swarovski kristalletjes.
Open dakquote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef wyccie het volgende:
Voor mij moet het vooral functioneel, zuinig en betrouwbaar zijn. Qua uiterlijk zijn er slechts een paar punten: geen sportspoilers, geen dakraam, geen geel of pastel of felle kleuren. En vijfdeurs en hatchback.
Ik vind ze naar mijn smaak ook net iets te klein, maar ik zeg er geen nee tegen. Voor woonwerkverkeer in je eentje is het prima.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze zijn imho oerlelijk, oa. door die debiele tellertjes die uitsteken. En klein!!!!
De yaris is niet de enige, ook de Mini hebben dat, en enkele citroens en renaults geloof ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind ze naar mijn smaak ook net iets te klein, maar ik zeg er geen nee tegen. Voor woonwerkverkeer in je eentje is het prima.
De enige teller die ik vreemd vind is de Yaris die het dashboard in het midden heeft.
die had ik in m'n tigraquote:
Zou kunnen, ik kijk niet naar Franse auto's.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
De yaris is niet de enige, ook de Mini hebben dat, en enkele citroens en renaults geloof ik.
het lijkt me ook onhandig kijken.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik kijk niet naar Franse auto's.
Zal wel gewoon wennen zijn, maar ik heb ze liever links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |