Oei, dat ken ik nog wel. Dan moet je soms lullen als Brugman om iemand om te praten ...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:26 schreef Etcetera het volgende:
E. heeft zijn Pake en Beppe nog, en aan de andere kant zijn oma. Zijn opa is vorig jaar overleden, en hij is zelf 28, dat vond ik wel bijzonder. Ik heb nog 1 oma, maar die takelt ook aardig af. Vrijdag op bezoek geweest, ene moment is ze best helder, ander moment wil ze niet meer zitten in het tehuis waar ze momenteel zit en was ze vast van plan om met ons mee naar huis te gaan...
Het is een goeie om mee te nemen in de overwegingquote:Op maandag 6 mei 2013 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar stel he. Dat je over 2 jaar die auto moet verkopen. Om wat voor reden dan ook. Dan krijg je de helft van de nieuwwaarde, daarmee los je de helft van die schuld af. En dan zit je nog ik weet niet hoe lang een schuld maandelijks af te lossen, voor iets wat je niet eens hebt...
Ik heb het zelf ook gedaan, ik kreeg pas mijn kentekenbewijs toen ik de schuld had afbetaald. Maar dat was kut, want om die af te betalen moest ik de auto verkopen. En dat moest ik doen want hij was in de prak gereden. Maar om de auto te verkopen had ik het kentekenbewijs nodig. Leuke vicieuze cirkel is dat. Nee, ik begin er niet meer aan
. En ik raad het iedereen af...
Ik heb nog één oma. Het ouwe bessie is afgelopen maart 88 geworden.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, maar is wel vrij uniek. Ik heb op mijn dertigste helemaal geen opa's en oma's meer.
Het was ergens nog wel grappig ook. De vrouw van de activiteiten nodigde haar al heel enthousiast uit, mijn oma 'Nee hoor, daar heb ik geen zin in, dat doe ik niet. Ik ga weg, ik ga met jullie mee'quote:Op maandag 6 mei 2013 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oei, dat ken ik nog wel. Dan moet je soms lullen als Brugman om iemand om te praten ...
Geweldig!quote:Op maandag 6 mei 2013 14:42 schreef Soempie het volgende:
De vader van de oma van Wiebel is 101 geworden. Op z'n 100e verjaardag zou de burgemeester komen stond in een brief, maar hij liet het afweten. Het jaar daarna kwam hij wel en toen greep de overgrootvader hem bij z'n stropdas: 'waar was je vorig jaar?'Vind ik wel mooi, dat hij nog zo helder was. Zo wil ik ook wel 100 worden (goed, en met weinig lichamelijke klachten verder).
Achteraf is het inderdaad wel grappig.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het was ergens nog wel grappig ook. De vrouw van de activiteiten nodigde haar al heel enthousiast uit, mijn oma 'Nee hoor, daar heb ik geen zin in, dat doe ik niet. Ik ga weg, ik ga met jullie mee'
Gloednieuw rijdt ie lekker. Maar ik heb er maar een maand in gereden.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:19 schreef MaJo het volgende:
Iemand hier ervaringen met Peugeot? We hebben nu deze op het oog: http://www.peugeot.nl/stel-uw-peugeot-samen/208/5-deurs/
Topquote:Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gloednieuw rijdt ie lekker. Maar ik heb er maar een maand in gereden.
Hoezo is een goedkope, tweedehands auto kopen geen optie als je geen geld voor een nieuwe hebt?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:30 schreef MaJo het volgende:
Helaas de enige optie op het moment. 4 jaar rentevrij dus dat scheelt wel een hoop
Ik snap hem nietquote:
We investeren liever in een nieuwe auto dan dat we misschien weer een auto kopen met veel kosten. Voordeel van een nieuwe auto is dat je er in het begin weinig aan kwijt bent qua onderhoud en dat ie heel erg zuinig rijdt, scheelt bijna de helft met onze autoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo is een goedkope, tweedehands auto kopen geen optie als je geen geld voor een nieuwe hebt?
Vier jaar een auto afbetalen is best kut.
Goeie tip, ga ik checkenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef wyccie het volgende:
Die Peugeot ziet er wel mooi uit. Je kunt op Autoweek.nl de recensies lezen, vind ik zelf wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |