Ahquote:
het verbruik klopt ook niet altijd, zo had men laatst de Kia Picanto getest op verbruik, 1:24, in werkelijkheid bleek dat 1:14 te zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef MaJo het volgende:
We investeren liever in een nieuwe auto dan dat we misschien weer een auto kopen met veel kosten. Voordeel van een nieuwe auto is dat je er in het begin weinig aan kwijt bent qua onderhoud en dat ie heel erg zuinig rijdt, scheelt bijna de helft met onze auto
Ik moet over 2 weken terug voor nog een echo, omdat ik nu op 7 weken 6 dagen sta. Dat was net te vroeg om goed te kunnen plannen voor de combinatietest?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef wyccie het volgende:
Sterkte, MM en mw MM.![]()
Soempie, officieel gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je nu?
Door de nieuwe TT dacht ik dat ik een topic had gemist.
Die reclames zijn bijna altijd goed.quote:
Jaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze serie blijft goed.![]()
Is dat niet sowieso met bijna alle auto's zo, in vergelijking met jullie huidige?quote:[b]Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef MaJo
en dat ie heel erg zuinig rijdt, scheelt bijna de helft met onze auto
bentley is onderdeel van BMWquote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klopt niet, 2003 heeft Bentley gewonnen, dus niet consecutive.
Nee, van Volkswagen.quote:
Dat is wel heel ernstigquote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het verbruik klopt ook niet altijd, zo had men laatst de Kia Picanto getest op verbruik, 1:24, in werkelijkheid bleek dat 1:14 te zijn
Ze testen het op een bizarre manier die totaal niet te vergelijken is met een normaal hedendaags gebruik van een auto.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel heel ernstigWel eens gehoord dat verbruik altijd hoger ligt omdat ze het testen zonder airco en dergelijke
Valt nog meequote:Op maandag 6 mei 2013 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet sowieso met bijna alle auto's zo, in vergelijking met jullie huidige?![]()
Tweedehandse Japanners kunnen over het algemeen wel lang mee. Toyota en Suzuki's.
Ik vind het ook wel een risico om een tweedehandse te kopen, maar ik heb gewoon echt het geld niet voor een nieuwe. En een lening is gewoon geen optie. Dan liever een tijdje met een onooglijk ding rijden tot ik genoeg geld gespaard heb. Voor mijn gemoedsrust ook fijner, omdat ik het minder erg vind een oude auto tegen een paaltje te parkeren.
Een ietsiepietsie, maar ik snap het.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Soempie het volgende:
Ik geloof dat ik een heel onduidelijk verhaal heb getikt.
Oh, 1 op 16 is prima toch? Er zijn geen auto's die 1 op 30 rijden.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef MaJo het volgende:
Valt nog meeHij rijdt 1 op 16, die van mijn moeder 1 op 10
het is ietwat onduidelijk:quote:
quote:After negotiations, BMW and Volkswagen Group arrived at a solution. From 1998 to 2002, BMW would continue to supply engines for the cars and would allow Volkswagen temporary use of the Rolls-Royce name and logo. Bentley reintroduced the venerable Rolls-Royce V8 engine into the Arnage, initially as an additional model, and all BMW engine supply ended in 2003 with the end of Silver Seraph production. From 1 January 2003 forward, Volkswagen Group would be the sole provider of cars with the "Bentley" marque. Rolls-Royce production was relocated to their Goodwood plant in Goodwood, West Sussex, England.
Hmm, vooruit dan maar.quote:
Is zeker zuinigquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, 1 op 16 is prima toch? Er zijn geen auto's die 1 op 30 rijden.
Ik wil ook een zuinige, en de grens leg ik bij 1 op 17.
Prius is niet alleen maar elektrisch, vooral zuinig. Elektrisch zou wel een optie zijn als er meer oplaadpunten zouden zijn en je er verder mee kunt rijden dan 150 kilometerquote:Op maandag 6 mei 2013 16:46 schreef wyccie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een Prius? Niet iedereen woont vlakbij een oplaadpunt, lijkt me reteonhandig.
Lupo 3L. 100km op 3 liter, in "echte" omstandighedenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, 1 op 16 is prima toch? Er zijn geen auto's die 1 op 30 rijden.
Ik wil ook een zuinige, en de grens leg ik bij 1 op 17.
Kan ook aan je rijstijl liggenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:46 schreef Bart het volgende:
Oh 1:16, da's wel mooi, rijd ik ook. Alhoewel de fabrikant zegt dat 1:20 normaal is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |