hangt ook weer af welke verbruikers je aan hebtquote:Op maandag 6 mei 2013 16:49 schreef iamredleader het volgende:
Op winterbanden reden we dit jaar ongeveer 1:10, rest van het jaar ongeveer 1:12 tot 1:14, afhankelijk van de week. Ene week wat meer snelweg-km's dus efficienter. Andere week veel korte/stadsritjes, dus minder efficient natuurlijk
Dus dan rijd je met je beetje benzine naar een oplaadpunt?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Prius is niet alleen maar elektrisch, vooral zuinig. Elektrisch zou wel een optie zijn als er meer oplaadpunten zouden zijn en je er verder mee kunt rijden dan 150 kilometer
Da's waarquote:
Nee ik bedoel dat je ook benzine Priusen hebtquote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus dan rijd je met je beetje benzine naar een oplaadpunt?
Red, heb jij ook een Lupo?
Prius zuinig?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Prius is niet alleen maar elektrisch, vooral zuinig. Elektrisch zou wel een optie zijn als er meer oplaadpunten zouden zijn en je er verder mee kunt rijden dan 150 kilometer
Dat ook. In de winter de verwarming en ruitenverwarmers, in de koude periode ook wel de motor vast aan tijdens het krabben... Misschien niet superefficient, maar wel wat aangenamer voor de kinderen als ik ze naar school brengquote:Op maandag 6 mei 2013 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hangt ook weer af welke verbruikers je aan hebt
Nissan Leafquote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je ook benzine Priusen hebtElektrische auto's lijken me geheel elektrisch.
Niet alleen dat, ze rijden ook bizar kutquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar een Prius vind ik echt lelijke auto's.
Maar goed, smaken verschillen
Nee, Renault Scenicquote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus dan rijd je met je beetje benzine naar een oplaadpunt?
Red, heb jij ook een Lupo?
Nou ja, ze horen zuinig te zijnquote:
Iddquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat ook. In de winter de verwarming en ruitenverwarmers, in de koude periode ook wel de motor vast aan tijdens het krabben... Misschien niet superefficient, maar wel wat aangenamer voor de kinderen als ik ze naar school breng
Doe ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat ook. In de winter de verwarming en ruitenverwarmers, in de koude periode ook wel de motor vast aan tijdens het krabben... Misschien niet superefficient, maar wel wat aangenamer voor de kinderen als ik ze naar school breng
De Prius is een hybride. Dus zowel electrisch als benzine.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je ook benzine Priusen hebtElektrische auto's lijken me geheel elektrisch.
Nooit in zo een fartsniffer gereden.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ze rijden ook bizar kut.
Lelijker dan de Multiplaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit in zo een fartsniffer gereden.
Uiterlijk vind ik gewoon echt lelijk.
Dat ga ik wel missen aan de MG, lekker met het dakkie openquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Maar zoals het weer nu is: raampjes open en heerlijk rijdenniks airco, frisse lucht
Proefritje vanwege lease-bak. Lexus CT200h is ook ruk.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit in zo een fartsniffer gereden.
Uiterlijk vind ik gewoon echt lelijk.
De Multipla is idd weer de overtreffende trap als het gaat om lelijkheid jaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lelijker dan de Multipla![]()
kan het niet zijn
Ahh, duidelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Proefritje vanwege lease-bak. Lexus CT200h is ook ruk.
Idd, raampjes openquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Maar zoals het weer nu is: raampjes open en heerlijk rijdenniks airco, frisse lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |