Actief ben jijquote:Op zondag 5 mei 2013 07:45 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag weer aan de slag in de voortuin, eerst een rondje sportschool straks en misschien vanavond barbecueuen
quote:Op zondag 5 mei 2013 07:53 schreef iamredleader het volgende:
De voortuin is een langlopend project, nu de boomstronk los is moet ik de rest van de wortels eruit graven/zagen. En ik ben bang dat ik nog de rest van de zomer nodig heb voor deze klus...
En het sporten is noodzaak als ik 8 september de strongmanrun wil kunnen doen
Ja, Red mag ook wel eens ontspannen...quote:Op zondag 5 mei 2013 10:54 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen. Lekker geslapen.
Straks lekker naar de kermis, speciaal voor onze grote.
lolquote:Op zondag 5 mei 2013 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Red mag ook wel eens ontspannen...
Scheelt weer in doen vanmorgen...quote:Op zondag 5 mei 2013 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Vergeten m'n lenzen uit te doen gisteravond
Ik heb ze toch eerst maar uitgedaan en verse gepakt laterquote:
O ja, daglenzen...quote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze toch eerst maar uitgedaan en verse gepakt later(ik heb daglenzen)
als de laatste 100 meter in 3 minuten gingen heb je je doel gehaaldquote:
dag lenzenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze toch eerst maar uitgedaan en verse gepakt later(ik heb daglenzen)
Wij gaan misschien zo naar het festival in Utrecht. En anders gaan we in een park chillen met vrienden en biertjesquote:Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef MadMaster het volgende:
Viert iemand hier nog bevrijdingsdag op een festival of zo?
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb me er al bij neergelegd![]()
Wel triest trouwens: mijn team speelt vandaag niet. Er zijn een paar blessures en er wil niemand invallen omdat ze Ajax willen kijken
tsja...quote:
Ik heb het niet in de planning staan. Misschien ga ik er wel even kijken als ik me vanmiddag wat verveelquote:Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef MadMaster het volgende:
ik vanmiddag het bierfestival in Den Bosch, even bij Nem zijn standje op bezoek. Er is ook een bevrijdingsfestival hier maar daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef MadMaster het volgende:
Ja, las over dat festival...quote:Op zondag 5 mei 2013 13:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vanmiddag het bierfestival in Den Bosch, even bij Nem zijn standje op bezoek. Er is ook een bevrijdingsfestival hier maar daar heb ik geen zin in
Nu al weer klaar op kermis en aan het werk gezet?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:23 schreef iamredleader het volgende:
Kermis was leuk, zo boodschappen doen en wellicht wat tegels voor de tuin halen, via marktplaats gratis
nog niet gebotteld, zeer binnenkort. Heb hem net wel van de tap op en hij smaakt primaquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, las over dat festival...
Leuk dat Nem daar ook staat.
Zou de koffie al gebotteld zijn bij hem?
Het schijnt dat het oorspronkelijk zo klonk:quote:Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
Ooit nog eens een remixje van ons volkslied in elkaar geflanst, mooie dag om dat te publiceren:
dat is wat je noemt van een koude kermis thuiskomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al weer klaar op kermis en aan het werk gezet?![]()
Eigen initiatiefquote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu al weer klaar op kermis en aan het werk gezet?![]()
Denk dat ik wel wat flesjes ga bestellenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nog niet gebotteld, zeer binnenkort. Heb hem net wel van de tap op en hij smaakt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |