Klinkt alsof jullie allebei naar de BBQ moeten komenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
En je hebt me nog niet ontmoet, zoveel is wel duidelijk
Maradona wel tochquote:Op maandag 6 mei 2013 10:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zelfs die hebben niet alles in eigen hand
Geen idee of dat gaat lukkenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie allebei naar de BBQ moeten komen
Nee, dat was de hand van Godquote:
volgens mij ben ik dat weekend ergens in het oosten van het land in een vakantiepark.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
2 uurtjes rijden en je bent in Amstelveen...quote:Op maandag 6 mei 2013 10:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
volgens mij ben ik dat weekend ergens in het oosten van het land in een vakantiepark.
Dat dus... Plus lekker etenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 uurtjes rijden en je bent in Amstelveen...
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, mocht ik nou komen he, puur hypothetisch enzoquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook zeker doen. Ik ben bang dat ik er verstandig aan doe om volgende week ook niet te voetballen.
Hup, die andere (zwangere) avatar weer er in gooien...quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een (inwendige) echo gehad en er zit een friemeltje met hartslag in m'n buik.
Ben je nu alweer drachtig?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net een (inwendige) echo gehad en er zit een friemeltje met hartslag in m'n buik.
vroeg je dat aan mij? Wilde zondag nog wel gaan maar Er moest zonodig gevoetbald worden, dus dichtquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Zeker.quote:
Ah, jammer!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vroeg je dat aan mij? Wilde zondag nog wel gaan maar Er moest zonodig gevoetbald worden, dus dicht
Je kent me best goedquote:Op maandag 6 mei 2013 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik had gedacht dat je dit weekend zou gaan tennissen, tegen beter weten in.
Gefeliciteerd danquote:
stad in geweest ja. Was gezellig druk in de stadquote:Op maandag 6 mei 2013 13:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Ah, jammer!
Was er wat leuks te doen dan verder in Breda? Of ben je niet de stad in gegaan?
Neuh, minder goed dan gisteravond. Maar toen kroop ik in bed en mocht ik slapen, nu moet ik werkenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:52 schreef Soempie het volgende:
Hoe gaat het met de migraine Etc? Werkt de combi vandaag ook?
Foei!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kent me best goed
ik heb zaterdag een uurtje een balletje geslagen zonder al te veel te lopen
Zeker wetenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, mocht ik nou komen he, puur hypothetisch enzoKan er dan rekening worden gehouden met mijn tarwevrije dieet?
Hoeraquote:Op maandag 6 mei 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Owjee. Sterkte jullie allebeiquote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net te horen dat de oma van mw. MM op sterven ligt en nog maar maximaal een paar dagen heeft...
Mw. MM's moeder zou vanmiddag naar Spanje vertrekken (en wij ook weer naar hun eind mei) en dat wordt nu voorlopig gecancelled. Gelukkig was ze nog niet weg.
Bah, kan slecht tegen dit soort nieuws...
Sterkte MM!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net te horen dat de oma van mw. MM op sterven ligt en nog maar maximaal een paar dagen heeft...
Mw. MM's moeder zou vanmiddag naar Spanje vertrekken (en wij ook weer naar hun eind mei) en dat wordt nu voorlopig gecancelled. Gelukkig was ze nog niet weg.
Sterkte.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 6 mei 2013 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
Gefeliciteerd Soempie.![]()
En sterkte Mw. MM en MM.
Ai. Sterkte voor jullie allemaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef MadMaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |