En ik als vrouw win het ALTIJD van dat soort gasten, blijft hilarischquote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Raampjes open, kneiterharde pokkeherrie aan in de auto, linkerhandje uit het raam laten bungelen, petje verkeerd om op je harses, shaggie half uit je bekkie en hangend achter het stuur zitten en als een speer optrekken voor de verkeerslichten.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik als vrouw win het ALTIJD van dat soort gasten, blijft hilarisch
Wat voor auto heb je danquote:Op maandag 6 mei 2013 16:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik als vrouw win het ALTIJD van dat soort gasten, blijft hilarisch
Dat zal bestquote:Op maandag 6 mei 2013 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zal zich lullig hebben moeten voelen
Geweldigquote:Op maandag 6 mei 2013 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zal bestIk zie ze dan al naar me kijken van "aaaaah een meisje, vervolgens trek ik op als een mofo en rijd er zo voorbij
![]()
9,2s naar de 100, dan trek je er toch niet iedereen uit?quote:
Mij idd niet neequote:Op maandag 6 mei 2013 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
9,2s naar de 100, dan trek je er toch niet iedereen uit?
Ik ben sowieso altijd sneller weg omdat ik een bizar snel reactievermogen heb, dat scheelt zo een paar seconden. Ik word wel eens ingehaald daarna maar het effect is er niet minder omquote:Op maandag 6 mei 2013 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
9,2s naar de 100, dan trek je er toch niet iedereen uit?
Ja oke, dat kan jaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd sneller weg omdat ik een bizar snel reactievermogen heb, dat scheelt zo een paar seconden. Ik word wel eens ingehaald daarna maar het effect is er niet minder om
Die megabak van jou, is die zo snel?quote:
Op de autobahn getest, top ligt effectief rond de 210 kilometer per uur.quote:
Ah 100 in z'n 2, dat scheelt jaquote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de autobahn getest, top ligt effectief rond de 210 kilometer per uur.
Omdat ik een sport uitvoering heb trekt die erg snel op. In z'n twee kan ik hem tot 110 kilometer mer uur laten trekken, daarna gaat het wat trager, dat dan weer wel.
Ik doe het niet vaak hoor, want dan rijdt hij 1:6quote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah 100 in z'n 2, dat scheelt ja. Dat trucje passen fabrikanten nog wel eens toe om hem sneller te laten lijken in de statistieken
.
Aanhanger met benzine mee dusquote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik doe het niet vaak hoor, want dan rijdt hij 1:6
Zoiets jaquote:
Absoluut, ik moet ook nog naar Duitsland binnenkortquote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Nee, ik ben een rustige rijder, wilde haren heb ik al een tijdje geleden verloren. Maar een nieuwe auto wil je altijd uittesten.
Wow dat is echt zuinigquote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn auto zou zo 1 op 29 moeten rijden volgens fabrieksopgave, maar ik rij 1 op 21 en dan rij ik behoorlijk beschaafd.
daarom dus, die fabrieksopgave komt omdat ze een andere meetmethode hebben die niet logisch is tov het werkelijke gebruik.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn auto zou zo 1 op 29 moeten rijden volgens fabrieksopgave, maar ik rij 1 op 21 en dan rij ik behoorlijk beschaafd.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Absoluut, ik moet ook nog naar Duitsland binnenkort. Was er eergisteren maar toen zaten een oom en tante van mijn vrouw bij ons in de auto, kan ik niet echt 200+ gaan rijden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |