skoda fabia greenline stationquote:
dat is evengoed best zuinig jaquote:
Voor een diesel is het ook zeker zuinig! Maar als het benzine was, was het écht zuinig geweestquote:
ik vind er niks mis mee. Geen mooie auto aan de buitenkant, maar het interieur is netjes en het rijdt prima.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:15 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik heb ook naar Fabia's gekeken. Misschien voor over een jaar.
Dat ja. Gewoon VW, dus goed spul.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind er niks mis mee. Geen mooie auto aan de buitenkant, maar het interieur is netjes en het rijdt prima.
Uiteindelijk gaat het ook om de functionaliteit van een auto en waar je hem nodig voor hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind er niks mis mee. Geen mooie auto aan de buitenkant, maar het interieur is netjes en het rijdt prima.
Ohhh, dacht dat paarlemoer wel jouw smaak wasquote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef wyccie het volgende:
Voor mij moet het vooral functioneel, zuinig en betrouwbaar zijn. Qua uiterlijk zijn er slechts een paar punten: geen sportspoilers, geen dakraam, geen geel of pastel of felle kleuren. En vijfdeurs en hatchback.
Daar is alles mee gezegd...quote:Op maandag 6 mei 2013 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook om de functionaliteit van een auto en waar je hem nodig voor hebt.
Dat is de drieling he. Niks mis mee voor een eerste auto, zijn ook erg zuinig.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Al zul je mij nooit vinden in een Peugeot 107, een Citroen C1, een Toyota Aygo
daarom. En ik had ook weinig keuzequote:Op maandag 6 mei 2013 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook om de functionaliteit van een auto en waar je hem nodig voor hebt.
Ze zijn imho oerlelijk, oa. door die debiele tellertjes die uitsteken. En klein!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is de drieling he. Niks mis mee voor een eerste auto, zijn ook erg zuinig.
Met roze sterretjes in glitter en Swarovski kristalletjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh, dacht dat paarlemoer wel jouw smaak was
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met roze sterretjes in glitter en Swarovski kristalletjes.
Open dakquote:Op maandag 6 mei 2013 17:21 schreef wyccie het volgende:
Voor mij moet het vooral functioneel, zuinig en betrouwbaar zijn. Qua uiterlijk zijn er slechts een paar punten: geen sportspoilers, geen dakraam, geen geel of pastel of felle kleuren. En vijfdeurs en hatchback.
Ik vind ze naar mijn smaak ook net iets te klein, maar ik zeg er geen nee tegen. Voor woonwerkverkeer in je eentje is het prima.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Ze zijn imho oerlelijk, oa. door die debiele tellertjes die uitsteken. En klein!!!!
De yaris is niet de enige, ook de Mini hebben dat, en enkele citroens en renaults geloof ik.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind ze naar mijn smaak ook net iets te klein, maar ik zeg er geen nee tegen. Voor woonwerkverkeer in je eentje is het prima.
De enige teller die ik vreemd vind is de Yaris die het dashboard in het midden heeft.
die had ik in m'n tigraquote:
Zou kunnen, ik kijk niet naar Franse auto's.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
De yaris is niet de enige, ook de Mini hebben dat, en enkele citroens en renaults geloof ik.
het lijkt me ook onhandig kijken.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik kijk niet naar Franse auto's.
Zal wel gewoon wennen zijn, maar ik heb ze liever links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |