Waarom alleen bijstandsuitkeringen vergelijken met de HRAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Peanuts? Jij hebt toch al eens de kosten voor de bijstandsuitkeringen per jaar vergeleken met de kosten voor de HRA?![]()
Een factor X keer zo hoog in het voordeel van de HRA.
Zoals je weet verschillen wij nogal in onze visie over "geld besteden aan nuttige zaken".quote:Als die HRA zou worden afgeschaft dan zou op termijn ook de huursubsidie kunnen worden afgebouwd zo gauw de huurprijzen normaliseren. Minder geld naar de banken en ook omwille van de lagere subsidie minder kosten voor de overheid en dus meer geld te besteden aan nuttige zaken.
Gratis geld is altijd mooi, maar ik vind het nogal een wij-van-wc-eend verhaal.quote:Hoe dan ook, het bèta-onderwijs en het bèta-onderzoek mag nooit een sluitpost zijn op de begroting, het levert juist geld op om daar in te investeren wegens de hogere ROI dan de rentekosten voor het grotere tekort. Zolang Nederland een goede kredietstatus heeft in ieder geval.
Dom, dom, dom van Rutte om drievoudig te bezuinigen hier op terwijl er al decennia lang op werd bezuinigd (minder dan half zo veel geld per student als in de jaren 80).
Gemanipuleerd is wellicht overdreven maar het is absoluut waar dat een significant deel van de leden van een Nederlandse publieke omroep dat echt niet zijn omdat ze de omroep willen steunen o.i.d. eerder omdat ze iets gratis krijgen zoals destijds met de FOK! abonnementen en vaak weten mensen niet eens dat ze er lid van zijn door een bepaalde vorm van koppelverkoop.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er wordt dus op gecontroleerd door het commissariaat van de media. Ik neem aan dat als er fraude aan het licht komt de omroep het wel eens moeilijk kan krijgen.
Maar als jij het zo goed weet. Kom met bewijzen dat de cijfers gemanipuleerd zijn.
Welke lijntjes heb jij met die fractie? Dit is verdachtquote:Op zondag 16 juni 2013 11:33 schreef Hexagon het volgende:
D66 schiet WNL en Powned te hulp
http://www.nu.nl/media/35(...)g-wnl-en-powned.html
Past op zich in de traditie van Aad Nuis en Medy van der Laan
De D66 fractie heeft geen absolute meerderheid dus het is wat voorbarig dat te stellen. Maar het past wel bij de eerdere actie die Medy van der Laan in 2004 ondernam om BNN te redden.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik zei het eerder in deze draad: de politiek laat het niet zo ver komen.
Wat mij betreft besparen ze zich de moeite voor die twee omroepen. Maargoed ieder zijn strijdperkjes.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Welke lijntjes heb jij met die fractie? Dit is verdacht
Dat was uiterst discutabel. Ik vond het een verfrissend geluid, niet heel erg origineel maar wel verfrissend. Ik denk dat GeenStijl een nogal grote negatieve bijdrage leverde door voor LLink andere maaststaven te hanteren dan voor andere omroepen: "hoe hypocriet, met het vliegtuig naar al die landen toegaan voor een programma over het milieu", dit soort domme rechtse borrelpraat vanuit de onderbuik.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De D66 fractie heeft geen absolute meerderheid dus het is wat voorbarig dat te stellen. Maar het past wel bij de eerdere actie die Medy van der Laan in 2004 ondernam om BNN te redden.
http://necarchief.nl/dbid=2204/tpl=1901/shortmenu=2
In 2009 heeft de politiek echter geen poot uitgestoken om LLink te behouden terwijl die genoeg leden hadden en alleen een paar clubjes van ongekozen figuren meenden dat de omroep niets toevoegde.
Liever Llink dan deze twee omroepen, dat sowieso.quote:Wat mij betreft besparen ze zich de moeite voor die twee omroepen.
Waar baseer je het schuingedrukte op dan? Mochten ze echt gered moeten worden overweeg ik nog wel een lidmaatschapje.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarschijnlijk zal PowNed gewoon verder kunnen omdat de wetgeving zal worden aangepast. Dat ledenstelsel is duidelijk niet meer van deze tijd aangezien dankzij de ontzuiling (of zouden er juist andere zuilen zijn?) een veel kleiner deel van de mensen tegenwoordig overweegt om lid te worden van eender welk omroepje dan vroeger.
Het is ook niet bepaald dat ze enige progressie hebben geboekt de afgelopen jaren. Het is bij dezelfde bagger geblevenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Nemephis het volgende:
Zie de reacties van de trouwe leden.. dat cluppie gaat zo roemloos ten onder
Ik wil geen Hup Zwarte Piet shirt. Ik ben al lid maar ga het nu opzeggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Nemephis het volgende:
Wat is veel? De kijkcijfers houden niet bepaald over.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:53 schreef arjan1112 het volgende:
Er zijn gewoon veel mensen die Pownews leuk vinden.
Fixed.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:53 schreef arjan1112 het volgende:
Er zijn gewoon veel mensen die Pownews leuk totale bagger vinden.
Sowieso verwachtte ik dat al maar wat politici deden uitspraken die hier op wijzen, het huidige ledenbestel is al tig keer een onderwerp van politieke discussie geweest (sinds de eerste jaren dat BNN bestond), de laatste keer was toen voor het eerst naar buiten kwam dat PowNed een tekort aan leden heeft. Een aantal politici liet doorschemeren dat ze er wat voor voelen om dat stelsel te wijzigen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar baseer je het schuingedrukte op dan?
Zo ver ga ik niet maar ik kijk wel regelmatig naar PowNews, meestal via de herhaling of via het internet. Hoewel ik natuurlijk een andere politieke kleur heb ben ik het zeker niet met alle standpunten van die rechtse jongens oneens en het is soms ook best wel vermakelijk. Ik heb een zwak voor de ietwat 'brutalere' stijl van verslagdoen en interviewen van Rutger, Danny en Jojanneke (nu helaas weg) enz. en het soms ietwat lichte verzet tegen het gezag waar ze ironische genoeg langzaam maar zeker ook zelf toe zijn gaan behoren. Zie bijv. het aansnijden van hufterig gedrag van diplomaten en aanverwanten en het stellen van kritische vragen aan de ambassadeur van Rusland waarvoor de verslaggever werd gearresteerd (officiële reden - in werkelijkheid natuurlijk een smoes - : geluidsoverlast): http://www.powned.tv/nieu(...)ny_weer_vrij_af.htmlquote:Mochten ze echt gered moeten worden overweeg ik nog wel een lidmaatschapje.
Het PowNews is van toegevoegde waarde wegens een andere stijl en een andere invalshoek. Powlitie vond ik best aardig. Helaas blijft het daar vooralsnog bij.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald dat ze enige progressie hebben geboekt de afgelopen jaren. Het is bij dezelfde bagger gebleven.
Die kijkcijfers zeggen niets. Jij zal zeker wel weten dat er nog steeds ouderwetse kastjes worden gebruikt die in de huiskamer worden geïnstalleerd? Weet jij ook hoe weinig kastjes er worden gebruikt? Veel te weinig om ook maar enigszins representatief te kunnen zijn volgens eender welk respectabel statistiekboek. Nog minder representatief dan de peilingen van Maurice de Hond.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat is veel? De kijkcijfers houden niet bepaald over.
Ach, het geeft in elk geval enige indicatie. Jij denkt dat er wel dagelijks veel mensen genieten van pownews?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die kijkcijfers zeggen niets. Jij zal zeker wel weten dat er nog steeds ouderwetse kastjes worden gebruikt die in de huiskamer worden geïnstalleerd? Weet jij ook hoe weinig kastjes er worden gebruikt? Veel te weinig om ook maar enigszins representatief te kunnen zijn volgens eender welk respectabel statistiekboek. Nog minder representatief dan de peilingen van Maurice de Hond.
Vertel eens wat de N zou moeten zijn volgens een 'respectabel' statistiekboek dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die kijkcijfers zeggen niets. Jij zal zeker wel weten dat er nog steeds ouderwetse kastjes worden gebruikt die in de huiskamer worden geïnstalleerd? Weet jij ook hoe weinig kastjes er worden gebruikt? Veel te weinig om ook maar enigszins representatief te kunnen zijn volgens eender welk respectabel statistiekboek. Nog minder representatief dan de peilingen van Maurice de Hond.
Ik denk dat de kijkcijfers een zeer vertekend beeld geven en niet alleen omdat ze totaal arepresentatief zijn. Ook omdat veel mensen die naar PowNews kijken via het internet kijken of wanneer het 's nachts wordt uitgezonden (telt volgens mij niet mee bij die pak hem beet 1000 kastjes die in Nederland staan).quote:Op donderdag 7 november 2013 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het geeft in elk geval enige indicatie. Jij denkt dat er wel dagelijks veel mensen genieten van pownews?
Ik vind het te dom van woorden dat er mensen zijn die aannemen dat die fusies noodzakelijk zouden zijn. In sommige gevallen gaat dat misschien probleemloos (ik denk aan een de KRO en de NCRV en de TROS en de AVRO), in andere gevallen veel moeilijker.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:42 schreef JeMoeder het volgende:
Niemand ontkomt aan fusies, dat Powned daar onderuit dacht/denkt te komen is te dom voor woorden. Òf je gaat een fusie aan, òf je verdwijnt binnen het nieuwe publieke bestel.
Internet wordt wel meegenomen. En die paar mensen die naar herhalingen kijken haalt niet aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkcijfers een zeer vertekend beeld geven en niet alleen omdat ze totaal arepresentatief zijn. Ook omdat veel mensen die naar PowNews kijken via het internet kijken of wanneer het 's nachts wordt uitgezonden (telt volgens mij niet mee bij die pak hem beet 1000 kastjes die in Nederland staan).
Ik heb het niet over de noodzakelijkheid als in fundamenteel noodzakelijk, maar in noodzakelijk als in het aan de wet voldoen.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik vind het te dom van woorden dat er mensen zijn die aannemen dat die fusies noodzakelijk zouden zijn. In sommige gevallen gaat dat misschien probleemloos (ik denk aan een de KRO en de NCRV en de TROS en de AVRO), in andere gevallen veel moeilijker.
Omdat je daar niets aan hebt. Niemand is echt geïnteresseerd in hoeveel mensen precies naar programma X kijken, maar wel welke mensen en in welke hoeveelheid naar programma X hebben gekeken. De onderzoeksmarkt heeft verschillende methodes omdat te achterhalen, maar het systeem met de kastjes voorziet verreweg het beste in de vraag. Dit is echt een specialiteit van GFK en zij zullen ook nog wel een tijdje marktleider erin blijven.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Oh ja, tegenwoordig houden ze wel bij hoe vaak iets via Uitzending Gemist wordt bekeken, ik had daar even niet aan gedacht. Wat als je via de website van de omroep zelf kijkt in plaats van via de hoofdsite Uitzendinggemist? Wordt het dan ook verwerkt in de statistieken? In welke mate zou er een bias zijn doordat bepaalde groepen mensen (sociaaleconomische milieu, subcultuur) eerder geneigd zijn om mee te werken dan anderen? Nog een bedenking: in welke mate laten mensen hun kijkgedrag beïnvloeden door die kastjes?
Los hiervan, waarom zo laat (ze zijn er mee bezig maar het is nog lang niet ingevoerd) de overstap naar het registreren via de digitale signaaldoorgave?
Dominique en Rutger hebben hun hand behoorlijk overspeeld. Behoorlijke afgang ditquote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Nemephis het volgende:
Och de wurgprofessor en die sketch met dat bad zijn toch wel blijven hangenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef .PRISM het volgende:
Ik kan mij geen één uitzending van Powned bedenken die mij echt bijgebleven is, dus echt vernieuwend is het niet geweest.
Ik zie Powned ook een beetje als waakhond voor bestuurlijke arrogantie. Zoals ze afgelopen week al die Amsterdamse parkeerwachters die zelf massaal fout blijken te parkeren gingen aanpakken was daar weer aardig typerend voor. Vind het goed voor de democratie als er omroepen zijn die tegen de heilige huisjes aan durven te schoppen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och de wurgprofessor en die sketch met dat bad zijn toch wel blijven hangen
Maar daar ga ik ook geen lid voor worden.
Leuk en wel allemaal, maar veel reden om die slecht bekeken geld slurpende vertoning te blijven financieren is er, laten we eerlijk zijn, niet. Het was een grappig avontuur voor de eerste paar weken en bij vlagen nog langer dan dat. De modus operandi werkte alleen met het verrassingseffect, en als je de humor door had was het gewoon niet grappig meer. De hufterjournalist was leuk, voor even, maar geen manier om een gedegen netwerk op te bouwen en een consistente kwaliteit af te leveren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie Powned ook een beetje als waakhond voor bestuurlijke arrogantie. Zoals ze afgelopen week al die Amsterdamse parkeerwachters die zelf massaal fout blijken te parkeren gingen aanpakken was daar weer aardig typerend voor. Vind het goed voor de democratie als er omroepen zijn die tegen de heilige huisjes aan durven te schoppen.
Dat er zoveel tegenstanders zijn komt doordat mensen met een ander gevoel voor humor totaal niet doorhebben welk gedeelte ze met een korrel zout moeten nemen bij het kijken van Powned en omdat ze - om het maar oneerbiedig te zeggen - nog een beetje van de oude stempel zijn en derhalve geloven dat politici heren van stand zijn die het allemaal goed met ons voor hebben en dus ook te allen tijde buitengewoon respectvol aangesproken dienen te worden.
Eigenlijk is het enkele feit dat de omroep bij zoveel mensen weerstand en discussie oproept op zichzelf al genoeg reden om het als een toevoeging aan de publieke omroep te beschouwen.
Iedere dag is er een te veel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe lang duurt het voordat we van dat powned af zijn?
Want je hebt last van hun aanwezigheid? Is diversiteit niet juist de enige reden dat de publieke omroep bestaat? Omdat de PO zich nadrukkelijk als doel stelt alle verschillende bevolkingsgroepen aan te spreken. Powned is behoorlijk populair onder studenten.quote:
dat deed theo van gogh ooit al in nederland...quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef Ryon het volgende:
Ik heb mijn lidmaatschap ook weer opgezegd. Het bleek toch gewoon een maatje te groot te zijn voor de internetboys. Ook de beloofde radioprogramma's zijn nooit goed van de grond gekomen. Talkradio naar Amerikaans voorbeeld zou geweldig zijn geweest.
Bestaat die moderniseringswet al of is het nog maar slechts een wetsvoorstel?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de noodzakelijkheid als in fundamenteel noodzakelijk, maar in noodzakelijk als in het aan de wet voldoen.
Jij een lidmaatschap? Nooit gedacht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef Ryon het volgende:
Ik heb mijn lidmaatschap ook weer opgezegd. Het bleek toch gewoon een maatje te groot te zijn voor de internetboys. Ook de beloofde radioprogramma's zijn nooit goed van de grond gekomen. Talkradio naar Amerikaans voorbeeld zou geweldig zijn geweest.
Dat lijkt mij ook geweldig. Zeker als het zonder het verplichte uurlijkse journaaltje en zonder reclame is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:35 schreef Ryon het volgende:
Oorspronkelijk niet (Luxemburg). Ik weet niet zeker waar ze nu zijn gevestigd.quote:
Om heel eerlijk te zijn had ik geen idee, op de belofte van de talkradio na dan en dat was de 5.17 wel waard. Wat vrienden van mij waren er zijdelings bij betrokken en de hoop was dat er een beetje rebelse en studentikoze tv gemaakt kon worden. Het zou fantastisch zijn als er weer een goed nachtprogramma a la midden in de nacht Rick (van radio 538) zou komen. Maar het nachtprogramma van Powned dat uiteindelijk kwam zuigt best wel ballen. Niettemin wel het hitje dat ze hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij een lidmaatschap? Nooit gedacht.
Wat hoopte je eigenlijk vooral te zien?
Dan ga je er van uit dat dat model dermate goed is dat het het kijkgedrag van vele miljoenen gezinnen (meer dan 6 sowieso) via slechts ongeveer 1000 kastjes gerepresenteerd krijgt. Dat vind ik uiterst ongeloofwaardig. Om te beginnen lijkt het mij sterk dat er zo weinig diversiteit is in sociaaleconomische milieus, leeftijd, geslacht etc. dat elk van die groepen voldoende sterk vertegenwoordigd is bij die 1000 gezinnen. Je moet niet 1 kastje per groep hebben maar bijv. meer dan 10 kastjes per groep alvorens de rol van het toeval voldoende klein is. Zelfs als dit wel zou kunnen dan moet het model nog voldoende goed zijn dat je überhaupt dat allemaal goed in kaart wordt gebracht. Grove zelfoverschatting van deze sociologen?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Omdat je daar niets aan hebt. Niemand is echt geïnteresseerd in hoeveel mensen precies naar programma X kijken, maar wel welke mensen en in welke hoeveelheid naar programma X hebben gekeken. De onderzoeksmarkt heeft verschillende methodes omdat te achterhalen, maar het systeem met de kastjes voorziet verreweg het beste in de vraag. Dit is echt een specialiteit van GFK en zij zullen ook nog wel een tijdje marktleider erin blijven.
Die kastjes zijn namelijk verdeeld op grond van een steekproef en van de socio-economische kenmerken. Men weet precies wat voor een type mens (of eigenlijk huishouden) achter welk kastje schuilt en men kan ook uitrekenen wat dat zegt over het kijkgedrag van de totale populatie. Dat is waanzinnig interessant.
Het gebeurt hier niet vaak dat wij het zo sterk eens zijn met elkaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie Powned ook een beetje als waakhond voor bestuurlijke arrogantie. Zoals ze afgelopen week al die Amsterdamse parkeerwachters die zelf massaal fout blijken te parkeren gingen aanpakken was daar weer aardig typerend voor. Vind het goed voor de democratie als er omroepen zijn die tegen de heilige huisjes aan durven te schoppen.
Dat er zoveel tegenstanders zijn komt doordat mensen met een ander gevoel voor humor totaal niet doorhebben welk gedeelte ze met een korrel zout moeten nemen bij het kijken van Powned en omdat ze - om het maar oneerbiedig te zeggen - nog een beetje van de oude stempel zijn en derhalve geloven dat politici heren van stand zijn die het allemaal goed met ons voor hebben en dus ook te allen tijde buitengewoon respectvol aangesproken dienen te worden.
Eigenlijk is het enkele feit dat de omroep bij zoveel mensen weerstand en discussie oproept op zichzelf al genoeg reden om het als een toevoeging aan de publieke omroep te beschouwen.
Er spelen natuurlijk een aantal factoren mee die de keuze voor het huidige kastjessysteem rechtvaardigen. Een hele belangrijke is dat het gaat om commercieel onderzoek (van een onafhankelijke marktpartij) en geen wetenschappelijk onderzoek. Dat betekent dat er een aantal andere verwachtingen gesteld worden aan de gegevens. Foutmarges worden geaccepteerd, zolang men maar met de gegevens uit de voeten kan. Belangrijke eisen zijn:quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat dat model dermate goed is dat het het kijkgedrag van vele miljoenen gezinnen (meer dan 6 sowieso) via slechts ongeveer 1000 kastjes gerepresenteerd krijgt. Dat vind ik uiterst ongeloofwaardig. Om te beginnen lijkt het mij sterk dat er zo weinig diversiteit is in sociaaleconomische milieus, leeftijd, geslacht etc. dat elk van die groepen voldoende sterk vertegenwoordigd is bij die 1000 gezinnen. Je moet niet 1 kastje per groep hebben maar bijv. meer dan 10 kastjes per groep alvorens de rol van het toeval voldoende klein is. Zelfs als dit wel zou kunnen dan moet het model nog voldoende goed zijn dat je überhaupt dat allemaal goed in kaart wordt gebracht. Grove zelfoverschatting van deze sociologen?
Anderzijds heb je inderdaad meer nodig dan enkel het aantal kijkers en de waardering, de betrokken partijen willen ook graag weten wat voor kijker kijkt en dan zal je toch vragenlijsten nodig hebben, dat is waar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/RTL_Nederlandquote:
Daar zit op zich wel iets in, maar dan is het wel een knap valse waakhond. Zo eentje die ook de peuter van de buren aanvalt en verminkt. Hebben we dergelijke stuitende 'journalistieke' arrogantie nodig om tegen bestuurlijke arrogantie beschermd te worden?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie Powned ook een beetje als waakhond voor bestuurlijke arrogantie.
Het heeft deze week wel geholpen. De Amsterdamse parkeerwachters die zelf compleet lak aan parkeerregels hebben en vervolgens wel iedereen )behalve zichzelf) op de bon slingeren worden nu aangepakt door de Amsterdamse lokale politici en wethouders.quote:Op zondag 10 november 2013 11:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar zit op zich wel iets in, maar dan is het wel een knap valse waakhond. Zo eentje die ook de peuter van de buren aanvalt en verminkt. Hebben we dergelijke stuitende 'journalistieke' arrogantie nodig om tegen bestuurlijke arrogantie beschermd te worden?
We zijn het op genoeg punten eens joh, we moeten gewoon wat minder vaak over nivellering en de optimale grootte van de overheid lullen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het gebeurt hier niet vaak dat wij het zo sterk eens zijn met elkaar.
Hulde, AT5 of stadsblad de echo had het niet beter kunnen doen om deze afschuwelijke misstand te verhelpen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het heeft deze week wel geholpen. De Amsterdamse parkeerwachters die zelf compleet lak aan parkeerregels hebben en vervolgens wel iedereen )behalve zichzelf) op de bon slingeren worden nu aangepakt door de Amsterdamse lokale politici en wethouders.
En die worden dan weer aangepakt op hun gebrek aan fatsoen door figuren die uitblinken in gebrek aan fatsoen.... In die zin zijn Powned en de Amsterdamse parkeerwachters elkaars spiegelbeeld, ze nemen anderen een maat die niet voor henzelf geldt.quote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het heeft deze week wel geholpen. De Amsterdamse parkeerwachters die zelf compleet lak aan parkeerregels hebben en vervolgens wel iedereen )behalve zichzelf) op de bon slingeren worden nu aangepakt door de Amsterdamse lokale politici en wethouders.
Zo zie ik dat dus absoluut niet, enige wat Pownews doet is brutaal genoeg zijn om bloot te durven leggen hoe ambtenaren - wat toch dienaren van de wet zouden moeten zijn - zich daar zelf niet aan houden. Waar houdt Pownews zich niet aan de wet? Zie bovendien een groot verschil tussen je niet overdreven fatsoenlijk opstellen en mensen die echt iets aantoonbaar fouts doen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En die worden dan weer aangepakt op hun gebrek aan fatsoen door figuren die uitblinken in gebrek aan fatsoen.... In die zin zijn Powned en de Amsterdamse parkeerwachters elkaars spiegelbeeld, ze nemen anderen een maat die niet voor henzelf geldt.
Belediging, smaad, laster, lokaalvredebreuk... Maar het gaat me niet om de wet, ik zie een overeenkomst in en een verband tussen de verhuftering van parkeerwachters en televisiemakers. In mijn optiek zijn het gewoon de 'volwassen' varianten van puberale pestkoppen, die hebben ook wel eens een punt of geven iemand zijn verdiende loon. Alleen als het plezier van pesten het motief is, heeft dat nauwelijks waarde en maakt het veel minder indruk dan wanneer je even brutaal opkomt voor wat juist is.quote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo zie ik dat dus absoluut niet, enige wat Pownews doet is brutaal genoeg zijn om bloot te durven leggen hoe een ambtenaren - wat toch dienaren van de wet zouden moeten zijn - zich daar zelf niet aan houden. Waar houdt Pownews zich niet aan de wet? Zie bovendien een groot verschil tussen je niet overdreven fatsoenlijk opstellen en mensen die echt iets aantoonbaar fouts doen.
Die vond ik ook wel erg leuk, al vraag ik me af hoeveel mensen de pun zien.quote:Op zondag 10 november 2013 13:41 schreef luxerobots het volgende:
De echt interessante scoops zijn moeilijk te vinden, de neger omdat het moet vond ik wel sterk.
Het hoeft van mij allemaal niet zo serieus, maar die parkeerwachten lijken mij onderdeel van een veel groter probleem, namelijk het totaal ontbreken van het concept van 'dienstbaarheid' binnen de overheid en algemeen besef van 'dat doe je niet', practice what you preach. Ze parkeren fout omdat ze ermee wegkomen, dat verandert niet doordat Powned ze er niet mee weg laat komen, hoewel dat op zich een goede actie is.quote:Ik had liever een zwaarder opzet gezien, echte deskundigen in de studio, echt inhoudelijke journalisten.
Het punt is dat de mensen die een rechts geluid willen horen vooral een rechts geluid willen laten horen wanneer het om serieuze programma's gaat, ze kijken zelf niet naar een rechtser buitenhof. Het neoliberale gif wordt elke ochtend bij niet zo uitgeslapen Nederland ingespoten, maar dat moet dan heel stiekempjes en achterbaks verpakt als oppervlakkigheid en tussen het shownieuws door. Dít rechts, het rechts waar we het nu over hebben en niet al het rechts, bestaat juist in oppervlakkigheid en bij gratie van zeer korte concentratiespannes.quote:En bijvoorbeeld talkradio naar Amerikaans model. Als ze hadden gekozen voor een rechtse omroep hadden ze inderdaad het bestel een ruk naar rechts kunnen geven. Natuurlijk waren er dan meer tegenstanders geweest, maar hadden ze ook kunnen werken aan een achterban. Nu opereren ze nog steeds binnen de kaders van de publieke omroep en is het vooral een soort BNN met een politiek randje.
Dat is waarschijnlijk waar.quote:Op zondag 10 november 2013 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
We zijn het op genoeg punten eens joh, we moeten gewoon wat minder vaak over nivellering en de optimale grootte van de overheid lullen.
In dit geval heiligt het doel de middelen aangezien hier sprake is van een autoriteit die zijn macht (in dit geval het feit dat ze niet bekeurd kan worden aangezien ze zelf de bekeurders zijn) misbruikt, in zo'n geval is veel verantwoord, behalve natuurlijk fysiek geweld of iets dergelijks. Helaas blijkt het moeilijker te zijn om de buitenlandse diplomaten en hun aanverwanten het licht te doen zien. Wat dat betreft vind ik het ook mooi dat GeenStijl af en toe de politie aanpakt als zij zich niet aan de wetgeving houdt, ik denk bijv. aan een audio-opname waaruit blijkt dat de politie weigert om aangifte op te nemen (illegaal!), het verspreiden van een filmpje waaruit blijkt dat een journalist die op de openbare weg filmt wordt geintimideerd door de politie (een filearrestatie, op zichzelf al een walgelijk misbruik van middelen als je het mij vraagt gezien de overlast en de kosten voor de maatschappij) en het laten zien hoe politieagenten een verdachte/arrestant mishandelen. Ook een goed voorbeeld van het aanpakken van machtsmisbruik: het in beeld brengen als de overheid niet (fatsoenlijk) een WOB-verzoek afhandelt.quote:Op zondag 10 november 2013 12:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hulde, AT5 of stadsblad de echo had het niet beter kunnen doen om deze afschuwelijke misstand te verhelpen.
De medewerkers van PowNed deden niets verkeerd. Ze brachten slechts in beeld wat er gebeurde, ze spraken wat foutparkeerders aan en misschien plaatsten ze een wielklem (ik herinner me niet of dat ze dat toen ook deden). Big deal.quote:Op zondag 10 november 2013 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En die worden dan weer aangepakt op hun gebrek aan fatsoen door figuren die uitblinken in gebrek aan fatsoen.... In die zin zijn Powned en de Amsterdamse parkeerwachters elkaars spiegelbeeld, ze nemen anderen een maat die niet voor henzelf geldt.
Nee, ze hadden een rechts tintje toegevoegd aan het bestel, het bestel zelf is niet links of rechts.quote:Op zondag 10 november 2013 13:41 schreef luxerobots het volgende:
Als ze hadden gekozen voor een rechtse omroep hadden ze inderdaad het bestel een ruk naar rechts kunnen geven.
Een neuslengte verder zijn er nog meer afleveringen van Powned.quote:Op zondag 10 november 2013 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De medewerkers van PowNed deden niets verkeerd. Ze brachten slechts in beeld wat er gebeurde, ze spraken wat foutparkeerders aan en misschien plaatsten ze een wielklem (ik herinner me niet of dat ze dat toen ook deden). Big deal.
Ik heb genoeg afleveringen van PowNews gezien om te weten wat die mensen doen, het is nooit erger dan wat kattenkwaad of iemand ergens op aanspreken. Nogmaals, de enige manier om machsmisbruik van een autoriteit aan te pakken is met onorthodoxe middelen aangezien de autoriteit niet de autoriteit zelf kan worden aangepakt. Dan rechtvaardigt het doel dus behoorlijk wat middelen, zeker het plaatsen van een wielklem en het aanspreken op hun gedrag of iets dergelijks. Het enige wat ik me kan herinneren wat op het randje was van PowNews was de 'achtervolging' van de klootzakjes die die jongen in Eindhoven bijna doodschopten en een grensrechter helemaal doodschopten. Ik heb geen greintje medelijden met die jongens maar het is op het randje in verband met het risico op eigen rechter spelen.quote:Op zondag 10 november 2013 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een neuslengte verder zijn er nog meer afleveringen van Powned.
Je weet toch dat je nog minstens 6 of 7 jaar gaat moeten wachten?quote:Op zondag 10 november 2013 21:36 schreef Unquote het volgende:
puberaal gebrul van volwassen kerels doorspekt met leugens en speculaties. Powned is een walgelijke omroep en ik kan niet wachten tot het weer oprot.
Het is een goed programma, het programma is wel gekocht van een buitenlandse producent. Eigenlijk zou het programma natuurlijk overbodig moeten zijn, het is triestig dat hoge managers - terwijl ze elkaar zo ruim betalen (manager bij de een, commissaris bij de ander en vice versa) - niet uit zichzelf inzien dat een bedrijf veel beter draait als de hoge heren ook eens wat tijd doorbrengen op de werkvloer. Een grove overschatting van hun eigen vermogen om alles goed te regelen? "We hebben op papier prima de interne communicatie geregeld..."quote:Ondertussen gaat HUMAN waarschijnlijk ook ten onder, terwijl De Vloer Op één van de weinige goeie programma's op de publieke zenders is. Dat vind ik een stuk erger.
Ik tel nu alvast de dagen af.quote:Op maandag 11 november 2013 01:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je weet toch dat je nog minstens 6 of 7 jaar gaat moeten wachten?
[..]
Het is een goed programma, het programma is wel gekocht van een buitenlandse producent. Eigenlijk zou het programma natuurlijk overbodig moeten zijn, het is triestig dat hoge managers - terwijl ze elkaar zo ruim betalen (manager bij de een, commissaris bij de ander en vice versa) - niet uit zichzelf inzien dat een bedrijf veel beter draait als de hoge heren ook eens wat tijd doorbrengen op de werkvloer. Een grove overschatting van hun eigen vermogen om alles goed te regelen? "We hebben op papier prima de interne communicatie geregeld..."
Jij begint wel heel erg vroeg met aftellen. Normaal gesproken doen enkel gedetineerden dat.quote:
Ik dacht inderdaad aan dat andere programma. Dit programma heb ik ook wel eens gezien, ik vond het niet boeiend maar het is wel een redelijk uniek programma dus ik erken dat het wat toevoegt voor de publieke omroep.quote:En je bent in de war met een ander programma, De Vloer Op is een improvisatieprogramma, Nederlandse productie.
Jij wil alleen nog gesponsorde programma's bij de commerciëlen, zodat Unilever bepaalt wat jij wel en niet te zien krijgt?quote:Op maandag 11 november 2013 01:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze de hele publieke omroep af.
Ik heb niet eens een televisie. Ben er blij om ook.quote:Op maandag 11 november 2013 01:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij wil alleen nog gesponsorde programma's bij de commerciëlen, zodat Unilever bepaalt wat jij wel en niet te zien krijgt?
Jij bent niet de enige inwoner van Nederland. Zonder publieke omroep heb je geen educatieve televisie, geen podium voor minderheden of aparte interesses etc. Dan kan je alleen nog maar kansloze talentenshows kijken, daar zal Nederland als geheel echt stukken van opknappen.quote:Op maandag 11 november 2013 01:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een televisie. Ben er blij om ook.
Tja, ik vind de NPO ook wel meevallen qua educatieve televisie. Een van de weinige goede informatieve programma's die ik heb gezien de laatste tijd was Klimaatjagers. De rest van de quasi-intellectuele programma's (zoals bijv de colleges van dwdd) missen diepgang en moeten maar zoveel mogelijk entertainment bevatten, omdat anders de kijkers te snel afhaken. Mijns inziens zou de NPO juist dát tegen moeten gaan, die waanzin van de kijkcijfers.quote:Op maandag 11 november 2013 01:31 schreef Unquote het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige inwoner van Nederland. Zonder publieke omroep heb je geen educatieve televisie, geen podium voor minderheden of aparte interesses etc. Dan kan je alleen nog maar kansloze talentenshows kijken, daar zal Nederland als geheel echt stukken van opknappen.
In principe kan je vandaag de dag bijna alles wat op de televisie wordt uitgezonden via het internet zien.quote:Op maandag 11 november 2013 01:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een televisie. Ben er blij om ook.
Uiteraard maar de overheid zelf gaf de PO de opdracht om meer kijkers te trekken en gezien de reclamefinanciering wordt de PO hier ook sterk toe gestimuleerd. Tja, dan krijg je dus een soort van commerciële programmering op de PO.quote:Op maandag 11 november 2013 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Mijns inziens zou de NPO juist dát tegen moeten gaan, die waanzin van de kijkcijfers.
Je gaat compleet voorbij aan de kinderprogrammering, School TV, Klokhuis en al die shit, dat is ook de publieke omroep. DWDD is inderdaad geen intellectueel programma en zo moet je het dus ook niet behandelen. Tuurlijk ligt er teveel nadruk op kijkcijfers op dit moment, maar dat betekent niet dat de publieke omroep in z'n geheel moet verdwijnen.quote:Op maandag 11 november 2013 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja, ik vind de NPO ook wel meevallen qua educatieve televisie. Een van de weinige goede informatieve programma's die ik heb gezien de laatste tijd was Klimaatjagers. De rest van de quasi-intellectuele programma's (zoals bijv de colleges van dwdd) missen diepgang en moeten maar zoveel mogelijk entertainment bevatten, omdat anders de kijkers te snel afhaken. Mijns inziens zou de NPO juist dát tegen moeten gaan, die waanzin van de kijkcijfers.
In de hiërarchie van functionarissen die met openbaar gezag bekleed zijn staan de parkeerwachters (die al geen geliefde baan hebben) wel als allerlaatst. Goed natuurlijk om daar een item over te maken (of bijv straatvegers die een jointje roken) uit puur principieel opzicht. Maar dat is het niveau van een landelijke zender eigenlijk onwaardig. At5 zet op dergelijke ' onderzoeksjournalistiek' haar stagiaires op. Een gevalletje van ' vrouw ziet rat in Osdorp, stadsdeel ontkent' . Leuk item, maar daar heb je geen landelijke omroep voor nodig.quote:Op zondag 10 november 2013 18:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In dit geval heiligt het doel de middelen aangezien hier sprake is van een autoriteit die zijn macht (in dit geval het feit dat ze niet bekeurd kan worden aangezien ze zelf de bekeurders zijn) misbruikt, in zo'n geval is veel verantwoord, behalve natuurlijk fysiek geweld of iets dergelijks. Helaas blijkt het moeilijker te zijn om de buitenlandse diplomaten en hun aanverwanten het licht te doen zien. Wat dat betreft vind ik het ook mooi dat GeenStijl af en toe de politie aanpakt als zij zich niet aan de wetgeving houdt, ik denk bijv. aan een audio-opname waaruit blijkt dat de politie weigert om aangifte op te nemen (illegaal!), het verspreiden van een filmpje waaruit blijkt dat een journalist die op de openbare weg filmt wordt geintimideerd door de politie (een filearrestatie, op zichzelf al een walgelijk misbruik van middelen als je het mij vraagt gezien de overlast en de kosten voor de maatschappij) en het laten zien hoe politieagenten een verdachte/arrestant mishandelen. Ook een goed voorbeeld van het aanpakken van machtsmisbruik: het in beeld brengen als de overheid niet (fatsoenlijk) een WOB-verzoek afhandelt.
Ik ben niet anti-overheid zoals jullie weten maar een autoriteit die haar macht misbruikt kan bijna niet stevig genoeg worden aangepakt en om die reden ben ik dan ook een groot voorstander van een absolute vrijheid van meningsuiting en onafhankelijke functionerende media die een bijna onbegrensde vrijheid hebben in de uitoefening van hun vak.
Ik heb er ook wel meer van gezien en ik vind ze met name tegenover gewone mensen bijzonder hufterig. Ik vind parkeerwachters die hun gegeven macht misbruiken ook hufterig, alleen lijkt het me niet aan hufters die de macht van de camera misbruiken om hufterigheid aan de kaak te stellen. Het zijn ordinaire pestkoppen en ze komen dan ook niet verder dan die parkeerwachten pesten.quote:Op maandag 11 november 2013 01:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb genoeg afleveringen van PowNews gezien om te weten wat die mensen doen, het is nooit erger dan wat kattenkwaad of iemand ergens op aanspreken. Nogmaals, de enige manier om machsmisbruik van een autoriteit aan te pakken is met onorthodoxe middelen aangezien de autoriteit niet de autoriteit zelf kan worden aangepakt. Dan rechtvaardigt het doel dus behoorlijk wat middelen, zeker het plaatsen van een wielklem en het aanspreken op hun gedrag of iets dergelijks. Het enige wat ik me kan herinneren wat op het randje was van PowNews was de 'achtervolging' van de klootzakjes die die jongen in Eindhoven bijna doodschopten en een grensrechter helemaal doodschopten. Ik heb geen greintje medelijden met die jongens maar het is op het randje in verband met het risico op eigen rechter spelen.
Ik zeg ook helemaal niet dat alles slecht is, ik stel alleen dat het aan de kaak stellen van hufterigheid in slechte handen is bij hufters met een camera.quote:Het is algemeen bekend dat de boys van GeenStijl politiek gezien rechts zijn. Jij weet dat dit niet mijn politieke kleur is maar dat wil niet zeggen dat alles van PowNews/PowNed slecht is. Je kan als kijker verdomme toch wel je eigen onderbouwde mening vormen? Hoop ik. Soms ben ik het eens met de stellingen van die jongens en meisjes, soms schud ik mijn hoofd omdat ze het duidelijk niet helemaal hebben begrepen. Boeiend.
Voor het geval het verkeerd werd begrepen, mijn punt was dat aangezien zij in dit geval de controlerende instantie zijn zij zelf niet worden gecontroleerd en dat zij hier misbruik van maken, hoewel die macht relatief gezien peanuts is is dat een duidelijk geval van machtsmisbruik. Kleinschalig of niet, hiërarchisch laag of niet, het is belangrijk dat het wordt bestreden aangezien je de toon zet door dit wel of niet te doen. Voorbeeld stellen, een duidelijk signaal afgeven etc.quote:Op maandag 11 november 2013 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
In de hiërarchie van functionarissen die met openbaar gezag bekleed zijn staan de parkeerwachters (die al geen geliefde baan hebben) wel als allerlaatst.
Als de politie een file veroorzaakt om iemand te arresteren - mijns inziens een walgelijke methode gezien de risico's (het heeft al eens de dood van een onschuldige omstander opgeleverd), de kosten en de maatschappelijke overlast (doe maar wat meer moeite als politie) - en jij staat als journalist toevallig vooraan in de file dan mag jij dat toch opnemen en uitzenden? Misschien moet je mensen onherkenbaar maken maar het filmen en uitzenden mag zeker. Als zo'n politieagent dan vervolgens die journalist intimideert, dreigt zijn camera in beslag te nemen etc. dan is er duidelijk sprake van machtsmisbruik.quote:Over wetgeving gesproken: veel journalisten denken dat zolang je maar op de openbare weg bent, je iedereen en alles mag filmen en dit ook mag publiceren want 'openbare weg'. Waar dit fabeltje precies vandaan komt is onduidelijk, aangezien het portretrecht en privacy ook gewoon geldt op de openbare weg. Uitzonderingen hiervoor zijn bekende mensen of mensen bij wie er zwaarwegend publiek belang bestaat. Bij ' gewone Nederlanders' kan het belang van het individu zich tegen een publicatie verzetten.
Ook dat doet PowNed. Helaas doet ons staatsjournaal dat ook.quote:Powned is echter een zender die nadrukkelijk onbekende mensen filmt die op de openbare weg is semi- tot helemaal niets boeiends aan het doen zijn. Meisjes die in de rij staan voor een of andere winkel of iets dergelijks. Levert wellicht quasi-grappige beelden op, maar tegelijkertijd ook een zeer problematische praktijk.
Ach, het is natuurlijk vooral lekker schoppen vanuit powned en consorten. Ze weten dat dit goed scoort bij hun niet al te snuggere achterban.quote:Op maandag 11 november 2013 16:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor het geval het verkeerd werd begrepen, mijn punt was dat aangezien zij in dit geval de controlerende instantie zijn zij zelf niet worden gecontroleerd en dat zij hier misbruik van maken, hoewel die macht relatief gezien peanuts is is dat een duidelijk geval van machtsmisbruik. Kleinschalig of niet, hiërarchisch laag of niet, het is belangrijk dat het wordt bestreden aangezien je de toon zet door dit wel of niet te doen. Voorbeeld stellen, een duidelijk signaal afgeven etc.
Corruptie en machtsmisbruik zijn als tumoren, ze beginnen klein en onopvallend, vervolgens groeien ze, invaderen ze gezonde weefsels en vernietigen ze je lichaam. De metafoor zal wel duidelijk zijn.Bestrijd het fel waar en wanneer het nog kan.
Ik heb toch liever dat zij dit aanpakken dan dat niemand het aanpakt.quote:Op maandag 11 november 2013 12:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel meer van gezien en ik vind ze met name tegenover gewone mensen bijzonder hufterig. Ik vind parkeerwachters die hun gegeven macht misbruiken ook hufterig, alleen lijkt het me niet aan hufters die de macht van de camera misbruiken om hufterigheid aan de kaak te stellen. Het zijn ordinaire pestkoppen en ze komen dan ook niet verder dan die parkeerwachten pesten.
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat alles slecht is, ik stel alleen dat het aan de kaak stellen van hufterigheid in slechte handen is bij hufters met een camera.
Serieus machtsmisbruik kunnen zij niet aanpakken, dit soort kleinere maar daarom niet onbelangrijke zaken wel. Hoewel? Volgens mij misdragen de buitenlandse diplomaten en hun familieleden zich nog steeds in Nederland.quote:Op maandag 11 november 2013 16:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, het is natuurlijk vooral lekker schoppen vanuit powned en consorten. Ze weten dat dit goed scoort bij hun niet al te snuggere achterban.
Als ze nu eens serieus machtsmisbruikt aan gingen pakken dan had je met dit hele verhaal meer een punt gehad.
Tuurlijk wel, alleen moeten ze dan serieus aan het werk.quote:Op maandag 11 november 2013 16:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Serieus machtsmisbruik kunnen zij niet aanpakken,
Ach, als dit hun voornaamste bestaansrecht is kunnen we net zo goed Peter R. de Vries eens inschakelen, die doet dat vast sneller en goedkoper.quote:dit soort kleinere maar daarom niet onbelangrijke zaken wel. Hoewel? Volgens mij misdragen de buitenlandse diplomaten en hun familieleden zich nog steeds in Nederland.
Dan moeten ze een Alberto Stegeman/Pieter Storms/Peter R de Vries achtig type hebben. Die hebben ze dus niet. En ook programma's met de strekking van Tegenlicht of Zembla hebben ze niet.quote:Op maandag 11 november 2013 16:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Serieus machtsmisbruik kunnen zij niet aanpakken, dit soort kleinere maar daarom niet onbelangrijke zaken wel. Hoewel? Volgens mij misdragen de buitenlandse diplomaten en hun familieleden zich nog steeds in Nederland.
Die kwal Stegeman en Pieter jankbal Storms hebben ook nooit iets serieus gedaan met hun programma. KIJK, KIJK DAN HOE ERG DIT IS! KIJK DAN, EN KIJK VOORAL VOLGENDE WEEK WEER. KIJK MIJ! Het ging hun nooit om de inhoud, alleen maar om hun eigen faam.quote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan moeten ze een Alberto Stegeman/Pieter Storms/Peter R de Vries achtig type hebben. Die hebben ze dus niet. En ook programma's met de strekking van Tegenlicht of Zembla hebben ze niet.
Het enige dat ze doen is een beetje vrijblijvend etteren.
Ach op beide valt genoeg af te dingen maar zelfs iets van hun niveau krijgt Powned niet geproduceerd.quote:Op maandag 11 november 2013 23:30 schreef Unquote het volgende:
[..]
Die kwal Stegeman en Pieter jankbal Storms hebben ook nooit iets serieus gedaan met hun programma. KIJK, KIJK DAN HOE ERG DIT IS! KIJK DAN, EN KIJK VOORAL VOLGENDE WEEK WEER. KIJK MIJ! Het ging hun nooit om de inhoud, alleen maar om hun eigen faam.
Had je dat wel verwacht dan? Ze hebben nooit de indruk gewekt enige vorm van inhoud te hebben, enige visie, enige moraal. Schoppen om het schoppen, dat is het online geweest en dat is het op tv nog steeds.quote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach op beide valt genoeg af te dingen maar zelfs iets van hun niveau krijgt Powned niet geproduceerd.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Unquote het volgende:
[..]
Had je dat wel verwacht dan? Ze hebben nooit de indruk gewekt enige vorm van inhoud te hebben, enige visie, enige moraal. Schoppen om het schoppen, dat is het online geweest en dat is het op tv nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |