ik hou van labiele jongensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je mij aan het janken krijgt druk ik een lolly in je aars. Bullshit. Je date gewoon pussies.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hardop gelachen vanwege het openrijten van een trauma bij jou.
quote:
Gek wijfquote:
Idd zegquote:
Anouk is best lekker andersquote:
Sws. Vis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd zegsmaakt naar de bodem van een sloot
Niet alle vis tho.quote:
mensen die willen....quote:
niemand geeft een fuck.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know. Geloof me. Ik wil en krijg niets.
Ben jij schenkstroop?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know. Geloof me. Ik wil en krijg niets.
dat zou nog eens een shocker van formaat zijn.quote:
Nou, nu steeds minder... het is een beetje geforceerd allemaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat zou nog eens een shocker van formaat zijn.
je irriteert me.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Are u srs? Want je geeft me wel aandacht. Gewoon negeren.
ik wil ook zoveelquote:
quote:
Ben je nu weer man? Of was je dat al?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja sorry. Verveel me. Ben niet depri, hoor
Hahahaquote:
Ik zet jouw UI wel in de OPquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh lord. Tis altijd slecht nieuws als jij tegen mij praat. Bannen en zo
Je hebt mn pica al gezien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zet jouw UI wel in de OPwil ik wel eerst een foto zien van je met FOK! op papier geschreven en je naam
Ik heb je nog nooit een note gegeven...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh lord. Tis altijd slecht nieuws als jij tegen mij praat. Bannen en zo
Er zit een hoop aandachttrekkerij bij, vrees ik.quote:
Ik wil alsmaar meer.quote:
rlyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er zit een hoop aandachttrekkerij bij, vrees ik.
Nee. Ik vraag er niet om. Ik krijg het. Geef het dan ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er zit een hoop aandachttrekkerij bij, vrees ik.
Daar zijn wij als fokjongens gewoon gevoelig voor... ja ik zeg wij, maar meer als in de meeste users hier.., jij niet hoor als FOK! manquote:
Stiekem willen we dat allemaal juist graag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag er niet om. Ik krijg het. Geef het dan ook niet.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry maar als je geen geslachtsverandering had ondergaan had ik je ook niet aangesprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
o shit, ik zeg netquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zijn wij als fokjongens gewoon gevoelig voor... ja ik zeg wij, maar meer als in de meeste users hier.., jij niet hoor als FOK! man
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
Stiekem willen we dat allemaal juist graag.
Ik heb 1000 x gehoord JIj bent een man. Dan denk ik, cool, stel ik mijzelf voor als man, hoor ik dat standaard zinnetje niet meer. Doe ik het, is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sorry maar als je geen geslachtsverandering had ondergaan had ik je ook niet aangesproken
Zit ik weer fout dusquote:
nee gtfoquote:
Goed zo, men irriteert zich daaraan. Zie opmerking van murdera.quote:
Yisquote:
quote:
Aandachtshoertje he.quote:
En toch zijn we dit allemaal een beetjequote:
Ik geef hoertjes altijd wat ze willen.quote:
geld?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik geef hoertjes altijd wat ze willen.
idd wat?quote:
Geld, aandacht, waar ze dan ook maar om vragen.quote:
SNap ik... Je moet ze ook wel wat geven, anders willen ze nie. Te dun ben je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik geef hoertjes altijd wat ze willen.
Te dunquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
SNap ik... Je moet ze ook wel wat geven, anders willen ze nie. Te dun ben je.Sucks man.
Spannende dansjesquote:
Die laatste twee stappen zijn aan mij voorbijgegaan, denk ik dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Ambipur het volgende:
Hier volgt trouwens een typisch proces....
- Ambi is raar.
- Hey, ze is wel kicken.
- Wacht, ze is best raar.
- Ze is hinderlijk.
- Eindelijk ze gaat.
- Oh wacht, tis nu wel saai, nu die gek weg is.
- Ambi kom terug.
Je bent te dun. Jouw bevredigt niet eens. Zelfde aandacht als die van Murdera. Ook niet bevredigend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Te dunwot r u even talking aboot
Ik zie het zo,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Ambipur het volgende:
- Ambi is raar.
- Hey, ze is wel kicken.
- Ze is hinderlijk.
- Eindelijk ze gaat.
- Ambi kom terug.
Het was saai doordat ik er niet was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Ambipur het volgende:
- Ambi is raar.
- Hey, ze is wel kicken.
- Ze is hinderlijk.
- Eindelijk ze gaat.
- Ambi kom terug.
Ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zie het zo,
Ambi wil aandacht,
Ambi trekt aandacht,
Ambi krijgt aandacht,
goto start
Spreek Nederlands, Turk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent te dun. Jouw bevredigt niet eens. Zelfde aandacht als die van Murdera. Ook niet bevredigend.
En toen kwam je terug en ging iedereen je pesten :Squote:
Wie? :Squote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toen kwam je terug en ging iedereen je pesten :S
Geen idee, dat zei jij. Zoek maar op sherlock.quote:
Als ik eerlijk ben, ik heb een bepaalde manier van doen en laten dat gewoon aandacht trekt. Ik doe het er niet om. Ben gewoon erg hinderlijk aanwezig. Bepaalde types trekken dat niet. Vaak vrouwen btw. De mannen hier zijn dan ook vreemd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zie het zo,
Ambi wil aandacht,
Ambi trekt aandacht,
Ambi krijgt aandacht,
goto start
Is het niet gewoon zo dat we hier zo af en toe op elkaar reageren, en meer niet? Anders kunnen we van iedereen gewoon stellen dat ze aandacht vragen en krijgen bij alle posts die ze plaatsen en de reacties die daarop komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zie het zo,
Ambi wil aandacht,
Ambi trekt aandacht,
Ambi krijgt aandacht,
goto start
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat we hier zo af en toe op elkaar reageren, en meer niet? Anders kunnen we van iedereen gewoon stellen dat ze aandacht vragen en krijgen bij alle posts die ze plaatsen en de reacties die daarop komen.
Ja laten we het weer over mijn tieten hebben, goed?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat we hier zo af en toe op elkaar reageren, en meer niet? Anders kunnen we van iedereen gewoon stellen dat ze aandacht vragen en krijgen bij alle posts die ze plaatsen en de reacties die daarop komen.
Wat geforceerd, kaasje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ditbest een leuke forumgebruiker verder maar iets te geforceerd. Of ze blijft of niet is mij verder om het even.
Dit ook..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is alles nu wel over gezegdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over mijn tieten hebben, goed?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, dat zei jij. Zoek maar op sherlock.
Bedoel je dit ?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Ik zou graag het 1 en ander van mij af willen schrijven. Omdat ik gewoon niet meer weet wat ik er mee moet. Hiervoor hebben jullie wel het 1 en ander nodig uit mijn verleden.
Ik ben altijd wel een beetje een buitenbeentje geweest. Uit het gevolg van dit zijn enkele jaren van treiterijen en pesten ontstaan. Toen ik naar de middelbare ging ben ik zeker het eerste jaar zodanig gepest dat ik een echte breakdown heb gehad. Gelukkig heeft mijn metrix dit optijd door gehad en is er flink met de klas gepraat, waardoor het wel beter ging maar voledig geaccepteerd werd ik niet.
Gelukkig werden de klassen omgegooid en heb ik de 4 jaar daarna redelijk goed doorstaan. Helaas werd dit van korte duur en werd ik ziek waardoor ik een jaar over moest doen.
Weer in een nieuwe klas waarvan de eerste maanden echt geen pretje waren.
Ondertussen ben ik geslaagd en volg ik een opleiding op het hbo. Ik had zo gehoopt dat dit anders zou zijn, maar niets is minder waar. Uit het meidengroepje waarmee we de eerste weken hebben gezeten hebben 2 meiden ineens een vete tegen mij. Dit word allemaal op een achterbakse manier uit gespeeld en sommige dingen doen ze dus expres om mij te kwetsen.
Dit is allemaal bevestigd door de enkele echte vriendin die ik daar heb, ze vragen haar zelfs waarom ze nog met mij omgaat. Want ik ben "slecht voor je imago" en "dat kind is labiel en spoort niet".
Echter kan ik deze dames hiermee niet confronteren, want dames vechten gemeen. e zullen ten alle tijden toch ontkennen dat ze dit gezegt hebben. En daarnaast kan ik mijn vriendin niet in gevaar brengen. Want 1 van die meiden is haar "save-post" voor als ze moet overnachten, want ze woont niet in de desbetreffende stad.
Ik had zo gehoopt dat het na de middelbare zoveel anders zou zijn. Dat mensen volwassener zouden zijn.
Doordat ik slecht contact heb met de rest van de studenten (ik zit niet aangesloten bij verenigingen, dit kan ik qua tijd namelijk niet combineren met mijn verplichtingen thuis.) en de contacten van de 2 meiden zijn veel groter dan die van mij.
Door dit alles heb ik al 2 emotionele inzinkingen gehad thuis. Mijn ouders weten ook niet hoe ze me kunnen helpen. Maar op het moment is het plezier in mijn opleiding door dit alles compleet verdwenen. Ik ga met lood in mijn schoenen op pad. Terwijl ik de opleiding wel erg leuk vind.
Ik slaap niet tot amper, en heb de meest rare en enge gedachtes en dromen.
Ik weet niet met wie ik op school hierover kan praten. Helaas zou een "decaan, coordinator typje" hier weinig kunnen uitmaken. Aangezien we allemaal "volwassen zijn".
Het spijt me, dat ik jullie met dit verhaal opzadel. Maar ik moest het ff kwijt.
quote:
quote:
Dat recht heb je verspeeld toen je ze gedecimeerd hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kaasje :S wow, tijd geleden dat ik zo werd genoemd.quote:
Neequote:
Walls of emo teksten posten in KLBSCquote:
Jij dan? kleine donkere aureooltjes?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja. Jij was donkerGrote poffertjes dan toch?
Ja american pancake formaatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja. Jij was donkerGrote poffertjes dan toch?
Wow, Hoogstaande Hindabuildingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
!
HARD BINNENKOMEN IN JE TOPIC!!
THUNDER!!!!!
Ik vind het normaal ook dikke prut, maar ik heb The Opposites eigenlijk wel vrij hoog zitten.quote:
Even deze luisteren.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het normaal ook dikke prut, maar ik heb The Opposites eigenlijk wel vrij hoog zitten.
En deze bass is echt afschuwelijk
Word.quote:
Nou, inspirerende muziek, krijg zin om botje door me neus te rammen.quote:
Lowlandsquote:
Heb mezelf er anders toch goed vermaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lowlandshet kraakpand onder de festivallen.
Ik vermaak me prima in kraakpanden andersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lowlandshet kraakpand onder de festivallen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb mezelf er anders toch goed vermaakt.
Inderdaad, bepaald slag volkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima in kraakpanden anders
Na 3 baco's is dit geweldig lekker om op te dansen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, inspirerende muziek, krijg zin om botje door me neus te rammen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, bepaald slag volklaat mij daar niet mee in, met zulken.
Miljonairsfair... niet meer, niet minderquote:
Opposites vroegerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
!
HARD BINNENKOMEN IN JE TOPIC!!
THUNDER!!!!!
Dacht altijd dat jij ook wel van die stylo was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Haha als vrouw misschien, ik ben niet zo van mijn kont schudden enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Na 3 baco's is dit geweldig lekker om op te dansen.
Welke stylo? buitenpoepmensen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij ook wel van die stylo was.
Nee ga jij maar lekker met je lady daggeren he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Is leuk. Give it a try!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha als vrouw misschien, ik ben niet zo van mijn kont schudden enzo.
Slag volk dat hun bed één maal per maand verschoontquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Wou niets zeggen, maar prima voorbeeldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slag volk dat hun bed één maal per maand verschoont.
Dat filmpje van die chick die in het gras poeptquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ga jij maar lekker met je lady daggeren he.
Hehehehehehe.quote:
Hoezo. Moet je dat vaker verschonen dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slag volk dat hun bed één maal per maand verschoont.
En jij niet voor seks zeker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
Jullie zijn zeker niet ht slag volk voor Latin Village?
Snap je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo. Moet je dat vaker verschonen dan.
Maar jij bent Turk, van Vas had ik nog gehoopt dat ze een Surinaamse hygiëne mee had gepikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo. Moet je dat vaker verschonen dan.
Wat interesseer ik je nou man, bemoei je met je eigen overmatige hygiënequote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar jij bent Turk, van Vas had ik nog gehoopt dat ze een Surinaamse hygiëne mee had gepikt.
Ho ho... jij neemt ook je katten mee in bed... zeg het haar Ambiquote:
Katten.....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho... jij neemt ook je katten mee in bed... zeg het haar Ambi
lijpe shit, ik ga honderd wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef Gridlok het volgende:
fun fact, mensen die altijd bezig zijn met hun hygiëne en in een steriele omgeving leven gaan eerder dood.
quote:
Niks, ik interesseer me eerder in de demografie van Brunei dan in jouquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opposites vroeger.
Opposites ertussenin m.u.v. Broodje Bakpao.
Opposites op deze track.
Ben je toch al hehequote:
Hoe heeft iemand ooit géén hekel aan honden?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
huh? weer een note erbij :S volgens mij krijg je soms voor heel vage onschuldige dingetjes al een note
Nee het is voor belediging van een Vooraanstaande Fok!ker:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
huh? weer een note erbij :S volgens mij krijg je soms voor heel vage onschuldige dingetjes al een note
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee het is voor belediging van een Vooraanstaande Fok!ker:
[..]
Ik hield van katten. Tot ik in een huis kwam met een gore vorige bewoner.quote:
Heeft toch iets te maken met dat de kleren van een moslim niet " onrein " mogen worden ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hield van katten. Tot ik in een huis kwam met een gore vorige bewoner.Haren + geur.
Honden lief, maar nee bedankt.. Huisdieren zijn mij te vies en goor.
Misschien dat je dan wel wat aktie ziet. Met een hond of kat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hield van katten. Tot ik in een huis kwam met een gore vorige bewoner.Haren + geur.
Nou laat ik dat onderwerp varen, begin jij er weer over.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien dat je dan wel wat aktie ziet. Met een hond of kat.
Dude. Als je mijn teksten leest, zie je dan iemand die zich daar om bekommert? Mijn ouders hebben ook een kat, btw.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft toch iets te maken met dat de kleren van een moslim niet " onrein " mogen worden ofzo.
Bij mensen met katten krijg ik altijd al snel een kriebelende neus en later een half uitgedroogde/verstopte neusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wou je voor zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou laat ik dat onderwerp varen, begin jij er weer over.
[..]
Dude. Als je mijn teksten leest, zie je dan iemand die zich daar om bekommert? Mijn ouders hebben ook een kat, btw.
the boy in the plastic bubble.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij mensen met katten krijg ik altijd al snel een kriebelende neus en later een half uitgedroogde/verstopte neus.
Samequote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij mensen met katten krijg ik altijd al snel een kriebelende neus en later een half uitgedroogde/verstopte neus.
Hou voortaan je kanker bek dan gewoon.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks, ik interesseer me eerder in de demografie van Brunei dan in jou. Wrijf het er alleen in.
Hollaaaaaaa.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
30-jarige Turkse vrouwelijke rapper hindabuilding.
Wiejoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou voortaan je kanker bek dan gewoon.
Chloro lurkt mee als het goed isquote:
Ben zo vervreemd van de natuur, vind het echt niet chill om zonder schoenen over zand of gras te lopenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou voortaan je kanker bek dan gewoon.
Dude met blote voeten in gras is echt hemelsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben zo vervreemd van de natuur, vind het echt niet chill om zonder schoenen over zand of gras te lopen.
[..]
[ afbeelding ]
Tevens TR gemacht.
En dan met je blote voet in een drol, prrrffft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude met blote voeten in gras is echt hemelsnohippie
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude met blote voeten in gras is echt hemelsnohippie
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit. Voel me dan zo.
Vriend van mij had toen van die slippers met luchtgaten in de zool..ik maak geen grap.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan met je blote voet in een drol, prrrffft.
Met blote voeten door gras lopen is het zelfde gevoel als een orgasme.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben zo vervreemd van de natuur, vind het echt niet chill om zonder schoenen over zand of gras te lopen .
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met blote voeten door gras lopen is het zelfde gevoel als een orgasme.
Ze kan niet vergelijken, ze komt niet buiten en heeft geen orgasme.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry dat ze geen gras in turkije hebben enzo :S
Haha. Deze is leuk. Soms heb je wel humor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze kan niet vergelijken, ze komt niet buiten en heeft geen orgasme.
Bij die 1e hoort echt zo'n geluidje van America's Funniest Home Video's, kan het alleen niet fonetisch verwoordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die laatsteje zou die aan zijn staart moeten binden
![]()
en een lachband en een niet grappige opmerking van kraay jrquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij die 1e hoort echt zo'n geluidje van America's Funniest Home Video's, kan het alleen niet fonetisch verwoorden.
Heb ik altijd, echter uit het de ene keer zich beterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Haha. Deze is leuk. Soms heb je wel humor.
Wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik altijd, echter de het de uit ene keer beter beter
Vertel eens een mop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik altijd, echter uit het de ene keer zich beter
Als je aandacht wil kan je dat ook gewoon minder subtiel vragen hoor, ik snap al die onzin truukjes en hintjes niet.quote:
Murdera! hahahahahaquote:
Snel editten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je aandacht wil kan je dat ook gewoon minder subtiel vragen hoor, ik snap al die onzin truukjes en hintjes niet.
Leugens verzinnen om het verzinnenquote:
Conclusie: humorquote:
Met wat?quote:
Thanks!quote:
Trek het je niet aanquote:
Hij ergerde zich wel aan jou, zei die vanochtend nog...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef Ambipur het volgende:
Zou Murdera zich ook aan jou ergeren of ben ik de enige.
2Nutz heeft nog aardige hoogstandjes tussen zijn posts, vooral in vergelijking met de rest van deze sc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef Ambipur het volgende:
Zou Murdera zich ook aan jou ergeren of ben ik de enige.
Wowquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
2Nutz heeft nog aardige hoogstandjes tussen zijn posts, vooral in vergelijking met de rest van deze sc.
Bam, like a bitch, gewoon sneertjes uitdelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
2Nutz heeft nog aardige hoogstandjes tussen zijn posts, vooral in vergelijking met de rest van deze sc.
Ik distantieer me van deze uitspraak.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent Koning van de shitlist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik distantieer me van deze uitspraak.
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Nog tranen in mijn ogen
[ afbeelding ]
sorry alvast Ambi
Godver.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Nog tranen in mijn ogen
[ afbeelding ]
sorry alvast Ambi
Ik doe niet aan kwaliteitsposts. Mocht ik er toch een plaatsen dan is het waarschijnlijk een foutje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar zijn jouw kwaliteitsposts dan? Verder dan wat gezeik en afkraken kom je niet.
Oh. Ok. Was ook wel duidelijk. Je komt altijd zo chagie over.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kwaliteitsposts. Mocht ik er toch een plaatsen dan is het waarschijnlijk een foutje.
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Ok. Was ook wel duidelijk. Je komt altijd zo chagie over.
Ja, wel fout maar moet gewoon lachenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver.
Downer grapjes zijn wel altijd heel erg grappig.
Vind je het gek met zo'n wijf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Ok. Was ook wel duidelijk. Je komt altijd zo chagie over.
Ja en er zijn gewoon veel grappige plaatjes van omdat hun tong niet in hun mond past.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver.
Downer grapjes zijn wel altijd heel erg grappig.
WATquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en er zijn gewoon veel grappige plaatjes van omdat hun tong niet in hun mond past.
Ik ben er bang voor sinds ik als klein kind door een werd achterna gezeten.. eng gezicht en hij kneep vet hard.quote:
jezus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Mozy's zus heeft down en die heeft die tong ook altijd zo hangen.
Echt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee zijnzus XDquote:
Nee is echt de grootte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?maar is dat grootte? of meer aansturen van zenuwen e.d.?
Heeft 'ie het iig niet van een vreemde xDquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
De tongen van downies zjin groter?quote:
Bullshitquote:
Vindt het niet leuk meer hier, weet niet precies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoezo post hij overigens niet meer?
Niet dat het me interesseert, al is volgens jouw logica het feit dat ik het vraag al sluitend bewijs dat het wel zo is.
Speciaal nog even voor je gevraagd, maar de tong is dus ook groter en de hoofden zijn in het algemeen wel echt kleiner hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bullshittoevallig werkt er zo'n poephenkie bij de kinderboerderij hier en die heeft echt een groot hoofd.
#teamweggepest:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Vindt het niet leuk meer hier, weet niet precies.
waarop¿quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Godvertering ik ga daar nu echt op lettennooit opgevallen.
Hier loopt een Chinees downie rond. God, om op te vreten, zo schattig en lief is hij!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor sinds ik als klein kind door een werd achterna gezeten.. eng gezicht en hij kneep vet hard.
Waarom is Sinos weggepest?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
#teamweggepest:
- Sinosappel
- Mozy
"Papa, mongolen hebben toch een grotere tong en een kleiner hoofd?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef Chai het volgende:
Speciaal nog even voor je gevraagd, maar de tong is dus ook groter en de hoofden zijn in het algemeen wel echt kleiner hoor.
Aan wie vroeg je dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Vindt het niet leuk meer hier, weet niet precies.
[..]
Speciaal nog even voor je gevraagd, maar de tong is dus ook groter en de hoofden zijn in het algemeen wel echt kleiner hoor.
Zo lelijk was ze toch ook niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bleek niet zo lekker/sexy/stoer als ze zich voordeed ofzo denk ik?
Hier ook een, met zijn moeder altijd boodschappen te doen. Dat kind schreeuwt constant om appelmoesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier loopt een Chinees downie rond. God, om op te vreten, zo schattig en lief is hij!!
Downies.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
#teamweggepest:
- Sinosappel
- Mozy
Ken jij haar dan? foto's gezien?quote:
Excuse me. Hebben jullie je eigen hoofden gezien? Wat een lef om iemand te beoordelen op haar uiterlijk.quote:
Mijn hoofd is spang vriend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Excuse me. Hebben jullie je eigen hoofden gezien? Wat een lef om iemand te beoordelen op haar uiterlijk.
"Ik ben eigenlijk Sinos en op mijn teentjes getrapt"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Excuse me. Hebben jullie je eigen hoofden gezien? Wat een lef om iemand te beoordelen op haar uiterlijk.
De beoordeling "lelijk" doe je altijd op het uiterlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Welke?quote:
Alleen dat haar..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mozy. Die heeft ook weleens andere downies op bezoek thuis die dan bij die zus komen spelen, dus die weet daar wel iets van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan wie vroeg je dat?
Vage shit man. Wel leuk van die feitjes
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen dat haar..Dat je het haar noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter dan ik had verwacht.
![]()
Euh. ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef Ambipur het volgende:
Nee, jullie hoofd is niet spang. Zo heet zijn jullie niet. Ik ook niet. Niemand is zo heet genoeg om een wijf weg te pesten. En zij is al helemaal stupid, dat ze dit laat gebeuren.
Shiiiiiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy. Die heeft ook weleens andere downies op bezoek thuis die dan bij die zus komen spelen, dus die weet daar wel iets van.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef Ambipur het volgende:
Nee, jullie hoofd is niet spang. Zo heet zijn jullie niet. Ik ook niet. Niemand is zo heet genoeg om een wijf weg te pesten. En zij is al helemaal stupid, dat ze dit laat gebeuren.
Hahaha gvdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy. Die heeft ook weleens andere downies op bezoek thuis die dan bij die zus komen spelen, dus die weet daar wel iets van.
Eh? zij was nooit op een fokmeet.quote:
Ze is gewoon zelf weggegaan omdat ze een vriend had... sjonge jongequote:
Volgens mij was ze ineens pleite nadat 'de' meetfoto gepubliceerd werdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is gewoon zelf weggegaan omdat ze een vriend had... sjonge jonge
Welke meetfoto? heb ik wat gemist dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij was ze ineens pleite nadat 'de' meetfoto gepubliceerd werd.
VeerEliquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Al zit ze sws te lurken en/of te posten onder ander account. Geloof mij.
Oké, sorry, zal het niet meer doen (srs).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je dit er nu serieus steeds weer bijhalen?
chloro of missblackblablaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Al zit ze sws te lurken en/of te posten onder ander account. Geloof mij.
quote:
Minus VeerEli sowieso, jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VeerEli
Chloroform
Ambipur
Missblackhairhighheels
Sowieso 1 van deze.
Boy. Ik heb krullen en ben Turk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VeerEli
Chloroform
Ambipur
Missblackhairhighheels
Sowieso 1 van deze.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VeerEli
Chloroform
Ambipur
Missblackhairhighheels
Sowieso 1 van deze.
Ik wil je niet weghebben hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef Ambipur het volgende:
Damn. Jezelf weg laten jagen. Kijk naar mij. Ik blijf gewoon. Toch Murdera
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VeerEli
Chloroform
Ambipur
Missblackhairhighheels
Sowieso 1 van deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |