Ho ho... jij neemt ook je katten mee in bed... zeg het haar Ambiquote:
Katten.....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho... jij neemt ook je katten mee in bed... zeg het haar Ambi
lijpe shit, ik ga honderd wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef Gridlok het volgende:
fun fact, mensen die altijd bezig zijn met hun hygiëne en in een steriele omgeving leven gaan eerder dood.
quote:
Niks, ik interesseer me eerder in de demografie van Brunei dan in jouquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opposites vroeger.
Opposites ertussenin m.u.v. Broodje Bakpao.
Opposites op deze track.
Ben je toch al hehequote:
Hoe heeft iemand ooit géén hekel aan honden?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
huh? weer een note erbij :S volgens mij krijg je soms voor heel vage onschuldige dingetjes al een note
Nee het is voor belediging van een Vooraanstaande Fok!ker:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
huh? weer een note erbij :S volgens mij krijg je soms voor heel vage onschuldige dingetjes al een note
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee het is voor belediging van een Vooraanstaande Fok!ker:
[..]
Ik hield van katten. Tot ik in een huis kwam met een gore vorige bewoner.quote:
Heeft toch iets te maken met dat de kleren van een moslim niet " onrein " mogen worden ofzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hield van katten. Tot ik in een huis kwam met een gore vorige bewoner.Haren + geur.
Honden lief, maar nee bedankt.. Huisdieren zijn mij te vies en goor.
Misschien dat je dan wel wat aktie ziet. Met een hond of kat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hield van katten. Tot ik in een huis kwam met een gore vorige bewoner.Haren + geur.
Nou laat ik dat onderwerp varen, begin jij er weer over.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien dat je dan wel wat aktie ziet. Met een hond of kat.
Dude. Als je mijn teksten leest, zie je dan iemand die zich daar om bekommert? Mijn ouders hebben ook een kat, btw.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft toch iets te maken met dat de kleren van een moslim niet " onrein " mogen worden ofzo.
Bij mensen met katten krijg ik altijd al snel een kriebelende neus en later een half uitgedroogde/verstopte neusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wou je voor zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou laat ik dat onderwerp varen, begin jij er weer over.
[..]
Dude. Als je mijn teksten leest, zie je dan iemand die zich daar om bekommert? Mijn ouders hebben ook een kat, btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |