Ga hem vanaf nu uit het niets compleet negerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel goed jongen, dat heb je beter gedaan dan ik. Mijn pinpas is ingeslikt met koninginnenacht, dus lekker skere girlie uitgehangen. En ik neuk al 2 weken dezelfde. Tijd voor verandering dus.
Jij ging naar a$ap tok?quote:
xDquote:
ja nee, kan hier ook wel... ik reed in een vleeskleurige multiplaquote:
Dit soort naaiaktiesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga hem vanaf nu uit het niets compleet negeren!
Ik met de persoon die achter Jumi zat, living on the edge.quote:
Is humaner dan de dingen die ze normaliter doet, hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort naaiaktiesen dat van een andere man
walgelijk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja nee, kan hier ook wel... ik reed in een vleeskleurige multiplaen ik vond het leuk.
quote:
Je hebt wel een punt, maar je kunt dat soort dingen niet zeggen. Kan echt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is humaner dan de dingen die ze normaliter doet, hoor.
Kom, we regelen het.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik met de persoon die achter Jumi zat, living on the edge.
Er valt weinig anders op aan te merken iddquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik met de persoon die achter Jumi zat, living on the edge.
Hardop gelachen vanwege het openrijten van een trauma bij jou.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar je kunt dat soort dingen niet zeggen. Kan echt niet.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel goed jongen, dat heb je beter gedaan dan ik. Mijn pinpas is ingeslikt met koninginnenacht, dus lekker skere girlie uitgehangen. En ik neuk al 2 weken dezelfde. Tijd voor verandering dus.
Nee, hij is echt te lief daar voor. Hij heeft zelfs al om me gejanktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga hem vanaf nu uit het niets compleet negeren!
quote:
Na 2 weken? is hij homo?quote:
vooral blijven neuken dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lang verhaal, lang verhaalmaar ik kan die verliefdheid niet handelen man
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eigenlijk al evil dat je zijn piemel twee weken berijdt terwijl je weet dat hij gevoelens voor je heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hij is echt te lief daar voor. Hij heeft zelfs al om me gejankt. Ik kan hem niet aan het lijntje houden hoowr=$
Wtf man. Wat voor negers trek jij aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wtf man. Wat voor negers trek jij aan.
hey lkkrtjequote:
Mijn drang naar piemel weegt zwaarder dan zijn gevoelens jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eigenlijk al evil dat je zijn piemel twee weken berijdt terwijl je weet dat hij gevoelens voor je heeft.
Is sowieso whiteboy. De negers moeten Ally niet meer, daar ze allemaal weten dat ze elke nacht 10 negers in d'r heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wtf man. Wat voor negers trek jij aan.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
dwc hommo had je mijn haute cuisine gecheckt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog echt ook ja?Zou eten, benieuwd naar mondsensatie
.
Interessante contradictie alhier, Beer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is sowieso whiteboy. De negers moeten Ally niet meer, daar ze allemaal weten dat ze elke nacht 10 negers in d'r heeft.
Vroeger wilden ze haar nog, maar tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Interessante contradictie alhier, Beer.
De staat van dienst van mijn penis heeft een voldoende representatieve steekproef gehouden onder de doelgroep waar jij ook onder valt.quote:
All good things come to an end, maar de slechte dingen moet je niet eens aan beginnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vroeger wilden ze haar nog, maar tegenwoordig niet meer.
Heb hier al een relatie terwijl ik over een 2 maanden naar Brazil ga.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
Valt me tegen van je, Allure. A_F zal zich nu wel mooi ruk voelen. Gedeporteerd naar Spanje en zijn chick heeft hem ingeruild voor een grienende whiteboy.
Wat valt je tegen? Ik wil gewoon friends with benefits. Ik kan niks met die gevoelensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
Valt me tegen van je, Allure. A_F zal zich nu wel mooi ruk voelen. Gedeporteerd naar Spanje en zijn chick heeft hem ingeruild voor een grienende whiteboy.
Ja, las het gister, wtfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Chocolatebear het volgende:
'Mac Daddy' van Kriss Kross overleden
RIP
Nevar forget
Denk je dat de interesse naar jouw liefdesleven oprecht is, of meer om het beeld van jou te bevestigen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat valt je tegen? Ik wil gewoon friends with benefits. Ik kan niks met die gevoelens. Nu word ik weer terug gejaagd naar mijn oude boy. Die heeft tenminste geen gevoel
Volgende week hele week met kleren achterstevoren rondlopen. Uit respect.quote:
Dat je van die pussies date. Serieus, je bent 25 ofzo man. Hoe oud is die grapjas? Zal vast wel een young ass boy zijn, of zijn er serieus mannen van 24-25 die gaan lopen schreien omdat hun neukertje de telefoon niet opneemt omdat ze bezopen in bed ligt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat valt je tegen? Ik wil gewoon friends with benefits. Ik kan niks met die gevoelens. Nu word ik weer terug gejaagd naar mijn oude boy. Die heeft tenminste geen gevoel
'T interesseart mah niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk je dat de interesse naar jouw liefdesleven oprecht is, of meer om het beeld van jou te bevestigen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgende week hele week met kleren achterstevoren rondlopen. Uit respect.
Blijkbaar wel, ik heb betoverende invloed bbyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat je van die pussies date. Serieus, je bent 25 ofzo man. Hoe oud is die grapjas? Zal vast wel een young ass boy zijn, of zijn er serieus mannen van 24-25 die gaan lopen schreien omdat hun neukertje de telefoon niet opneemt omdat ze bezopen in bed ligt?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn drang naar piemel weegt zwaarder dan zijn gevoelens ja
Als je mij aan het janken krijgt druk ik een lolly in je aars. Bullshit. Je date gewoon pussies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik heb betoverende invloed bby
Maar bedankt voor deze nuchtere kijk op het geheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |