Ga hem vanaf nu uit het niets compleet negerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel goed jongen, dat heb je beter gedaan dan ik. Mijn pinpas is ingeslikt met koninginnenacht, dus lekker skere girlie uitgehangen. En ik neuk al 2 weken dezelfde. Tijd voor verandering dus.
Jij ging naar a$ap tok?quote:
xDquote:
ja nee, kan hier ook wel... ik reed in een vleeskleurige multiplaquote:
Dit soort naaiaktiesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga hem vanaf nu uit het niets compleet negeren!
Ik met de persoon die achter Jumi zat, living on the edge.quote:
Is humaner dan de dingen die ze normaliter doet, hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort naaiaktiesen dat van een andere man
walgelijk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja nee, kan hier ook wel... ik reed in een vleeskleurige multiplaen ik vond het leuk.
quote:
Je hebt wel een punt, maar je kunt dat soort dingen niet zeggen. Kan echt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is humaner dan de dingen die ze normaliter doet, hoor.
Kom, we regelen het.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik met de persoon die achter Jumi zat, living on the edge.
Er valt weinig anders op aan te merken iddquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik met de persoon die achter Jumi zat, living on the edge.
Hardop gelachen vanwege het openrijten van een trauma bij jou.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt, maar je kunt dat soort dingen niet zeggen. Kan echt niet.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel goed jongen, dat heb je beter gedaan dan ik. Mijn pinpas is ingeslikt met koninginnenacht, dus lekker skere girlie uitgehangen. En ik neuk al 2 weken dezelfde. Tijd voor verandering dus.
Nee, hij is echt te lief daar voor. Hij heeft zelfs al om me gejanktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga hem vanaf nu uit het niets compleet negeren!
quote:
Na 2 weken? is hij homo?quote:
vooral blijven neuken dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lang verhaal, lang verhaalmaar ik kan die verliefdheid niet handelen man
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Eigenlijk al evil dat je zijn piemel twee weken berijdt terwijl je weet dat hij gevoelens voor je heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, hij is echt te lief daar voor. Hij heeft zelfs al om me gejankt. Ik kan hem niet aan het lijntje houden hoowr=$
Wtf man. Wat voor negers trek jij aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |