Heb ik altijd, echter uit het de ene keer zich beterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Haha. Deze is leuk. Soms heb je wel humor.
Wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik altijd, echter de het de uit ene keer beter beter
Vertel eens een mop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik altijd, echter uit het de ene keer zich beter
Als je aandacht wil kan je dat ook gewoon minder subtiel vragen hoor, ik snap al die onzin truukjes en hintjes niet.quote:
Murdera! hahahahahaquote:
Snel editten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je aandacht wil kan je dat ook gewoon minder subtiel vragen hoor, ik snap al die onzin truukjes en hintjes niet.
Leugens verzinnen om het verzinnenquote:
Conclusie: humorquote:
Met wat?quote:
Thanks!quote:
Trek het je niet aanquote:
Hij ergerde zich wel aan jou, zei die vanochtend nog...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef Ambipur het volgende:
Zou Murdera zich ook aan jou ergeren of ben ik de enige.
2Nutz heeft nog aardige hoogstandjes tussen zijn posts, vooral in vergelijking met de rest van deze sc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:37 schreef Ambipur het volgende:
Zou Murdera zich ook aan jou ergeren of ben ik de enige.
Wowquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
2Nutz heeft nog aardige hoogstandjes tussen zijn posts, vooral in vergelijking met de rest van deze sc.
Bam, like a bitch, gewoon sneertjes uitdelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
2Nutz heeft nog aardige hoogstandjes tussen zijn posts, vooral in vergelijking met de rest van deze sc.
Ik distantieer me van deze uitspraak.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent Koning van de shitlist.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik distantieer me van deze uitspraak.
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Nog tranen in mijn ogen
[ afbeelding ]
sorry alvast Ambi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |