SNap ik... Je moet ze ook wel wat geven, anders willen ze nie. Te dun ben je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik geef hoertjes altijd wat ze willen.
Te dunquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
SNap ik... Je moet ze ook wel wat geven, anders willen ze nie. Te dun ben je.Sucks man.
Spannende dansjesquote:
Die laatste twee stappen zijn aan mij voorbijgegaan, denk ik dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Ambipur het volgende:
Hier volgt trouwens een typisch proces....
- Ambi is raar.
- Hey, ze is wel kicken.
- Wacht, ze is best raar.
- Ze is hinderlijk.
- Eindelijk ze gaat.
- Oh wacht, tis nu wel saai, nu die gek weg is.
- Ambi kom terug.
Je bent te dun. Jouw bevredigt niet eens. Zelfde aandacht als die van Murdera. Ook niet bevredigend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Te dunwot r u even talking aboot
Ik zie het zo,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Ambipur het volgende:
- Ambi is raar.
- Hey, ze is wel kicken.
- Ze is hinderlijk.
- Eindelijk ze gaat.
- Ambi kom terug.
Het was saai doordat ik er niet was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Ambipur het volgende:
- Ambi is raar.
- Hey, ze is wel kicken.
- Ze is hinderlijk.
- Eindelijk ze gaat.
- Ambi kom terug.
Ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zie het zo,
Ambi wil aandacht,
Ambi trekt aandacht,
Ambi krijgt aandacht,
goto start
Spreek Nederlands, Turk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent te dun. Jouw bevredigt niet eens. Zelfde aandacht als die van Murdera. Ook niet bevredigend.
En toen kwam je terug en ging iedereen je pesten :Squote:
Wie? :Squote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En toen kwam je terug en ging iedereen je pesten :S
Geen idee, dat zei jij. Zoek maar op sherlock.quote:
Als ik eerlijk ben, ik heb een bepaalde manier van doen en laten dat gewoon aandacht trekt. Ik doe het er niet om. Ben gewoon erg hinderlijk aanwezig. Bepaalde types trekken dat niet. Vaak vrouwen btw. De mannen hier zijn dan ook vreemd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zie het zo,
Ambi wil aandacht,
Ambi trekt aandacht,
Ambi krijgt aandacht,
goto start
Is het niet gewoon zo dat we hier zo af en toe op elkaar reageren, en meer niet? Anders kunnen we van iedereen gewoon stellen dat ze aandacht vragen en krijgen bij alle posts die ze plaatsen en de reacties die daarop komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zie het zo,
Ambi wil aandacht,
Ambi trekt aandacht,
Ambi krijgt aandacht,
goto start
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat we hier zo af en toe op elkaar reageren, en meer niet? Anders kunnen we van iedereen gewoon stellen dat ze aandacht vragen en krijgen bij alle posts die ze plaatsen en de reacties die daarop komen.
Ja laten we het weer over mijn tieten hebben, goed?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon zo dat we hier zo af en toe op elkaar reageren, en meer niet? Anders kunnen we van iedereen gewoon stellen dat ze aandacht vragen en krijgen bij alle posts die ze plaatsen en de reacties die daarop komen.
Wat geforceerd, kaasje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ditbest een leuke forumgebruiker verder maar iets te geforceerd. Of ze blijft of niet is mij verder om het even.
Dit ook..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is alles nu wel over gezegdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over mijn tieten hebben, goed?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, dat zei jij. Zoek maar op sherlock.
Bedoel je dit ?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Ik zou graag het 1 en ander van mij af willen schrijven. Omdat ik gewoon niet meer weet wat ik er mee moet. Hiervoor hebben jullie wel het 1 en ander nodig uit mijn verleden.
Ik ben altijd wel een beetje een buitenbeentje geweest. Uit het gevolg van dit zijn enkele jaren van treiterijen en pesten ontstaan. Toen ik naar de middelbare ging ben ik zeker het eerste jaar zodanig gepest dat ik een echte breakdown heb gehad. Gelukkig heeft mijn metrix dit optijd door gehad en is er flink met de klas gepraat, waardoor het wel beter ging maar voledig geaccepteerd werd ik niet.
Gelukkig werden de klassen omgegooid en heb ik de 4 jaar daarna redelijk goed doorstaan. Helaas werd dit van korte duur en werd ik ziek waardoor ik een jaar over moest doen.
Weer in een nieuwe klas waarvan de eerste maanden echt geen pretje waren.
Ondertussen ben ik geslaagd en volg ik een opleiding op het hbo. Ik had zo gehoopt dat dit anders zou zijn, maar niets is minder waar. Uit het meidengroepje waarmee we de eerste weken hebben gezeten hebben 2 meiden ineens een vete tegen mij. Dit word allemaal op een achterbakse manier uit gespeeld en sommige dingen doen ze dus expres om mij te kwetsen.
Dit is allemaal bevestigd door de enkele echte vriendin die ik daar heb, ze vragen haar zelfs waarom ze nog met mij omgaat. Want ik ben "slecht voor je imago" en "dat kind is labiel en spoort niet".
Echter kan ik deze dames hiermee niet confronteren, want dames vechten gemeen. e zullen ten alle tijden toch ontkennen dat ze dit gezegt hebben. En daarnaast kan ik mijn vriendin niet in gevaar brengen. Want 1 van die meiden is haar "save-post" voor als ze moet overnachten, want ze woont niet in de desbetreffende stad.
Ik had zo gehoopt dat het na de middelbare zoveel anders zou zijn. Dat mensen volwassener zouden zijn.
Doordat ik slecht contact heb met de rest van de studenten (ik zit niet aangesloten bij verenigingen, dit kan ik qua tijd namelijk niet combineren met mijn verplichtingen thuis.) en de contacten van de 2 meiden zijn veel groter dan die van mij.
Door dit alles heb ik al 2 emotionele inzinkingen gehad thuis. Mijn ouders weten ook niet hoe ze me kunnen helpen. Maar op het moment is het plezier in mijn opleiding door dit alles compleet verdwenen. Ik ga met lood in mijn schoenen op pad. Terwijl ik de opleiding wel erg leuk vind.
Ik slaap niet tot amper, en heb de meest rare en enge gedachtes en dromen.
Ik weet niet met wie ik op school hierover kan praten. Helaas zou een "decaan, coordinator typje" hier weinig kunnen uitmaken. Aangezien we allemaal "volwassen zijn".
Het spijt me, dat ik jullie met dit verhaal opzadel. Maar ik moest het ff kwijt.
quote:
quote:
Dat recht heb je verspeeld toen je ze gedecimeerd hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |