Word.quote:
Nou, inspirerende muziek, krijg zin om botje door me neus te rammen.quote:
Lowlandsquote:
Heb mezelf er anders toch goed vermaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lowlandshet kraakpand onder de festivallen.
Ik vermaak me prima in kraakpanden andersquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lowlandshet kraakpand onder de festivallen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb mezelf er anders toch goed vermaakt.
Inderdaad, bepaald slag volkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima in kraakpanden anders
Na 3 baco's is dit geweldig lekker om op te dansen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, inspirerende muziek, krijg zin om botje door me neus te rammen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, bepaald slag volklaat mij daar niet mee in, met zulken.
Miljonairsfair... niet meer, niet minderquote:
Opposites vroegerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
!
HARD BINNENKOMEN IN JE TOPIC!!
THUNDER!!!!!
Dacht altijd dat jij ook wel van die stylo was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Haha als vrouw misschien, ik ben niet zo van mijn kont schudden enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Na 3 baco's is dit geweldig lekker om op te dansen.
Welke stylo? buitenpoepmensen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij ook wel van die stylo was.
Nee ga jij maar lekker met je lady daggeren he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Is leuk. Give it a try!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha als vrouw misschien, ik ben niet zo van mijn kont schudden enzo.
Slag volk dat hun bed één maal per maand verschoontquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Wou niets zeggen, maar prima voorbeeldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slag volk dat hun bed één maal per maand verschoont.
Dat filmpje van die chick die in het gras poeptquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ga jij maar lekker met je lady daggeren he.
Hehehehehehe.quote:
Hoezo. Moet je dat vaker verschonen dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slag volk dat hun bed één maal per maand verschoont.
En jij niet voor seks zeker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef Ambipur het volgende:
Jullie zijn zeker niet ht slag volk voor Latin Village?
Snap je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo. Moet je dat vaker verschonen dan.
Maar jij bent Turk, van Vas had ik nog gehoopt dat ze een Surinaamse hygiëne mee had gepikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo. Moet je dat vaker verschonen dan.
Wat interesseer ik je nou man, bemoei je met je eigen overmatige hygiënequote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar jij bent Turk, van Vas had ik nog gehoopt dat ze een Surinaamse hygiëne mee had gepikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |