Godver.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
Nog tranen in mijn ogen
[ afbeelding ]
sorry alvast Ambi
Ik doe niet aan kwaliteitsposts. Mocht ik er toch een plaatsen dan is het waarschijnlijk een foutje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar zijn jouw kwaliteitsposts dan? Verder dan wat gezeik en afkraken kom je niet.
Oh. Ok. Was ook wel duidelijk. Je komt altijd zo chagie over.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kwaliteitsposts. Mocht ik er toch een plaatsen dan is het waarschijnlijk een foutje.
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Ok. Was ook wel duidelijk. Je komt altijd zo chagie over.
Ja, wel fout maar moet gewoon lachenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver.
Downer grapjes zijn wel altijd heel erg grappig.
Vind je het gek met zo'n wijf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Ok. Was ook wel duidelijk. Je komt altijd zo chagie over.
Ja en er zijn gewoon veel grappige plaatjes van omdat hun tong niet in hun mond past.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Godver.
Downer grapjes zijn wel altijd heel erg grappig.
WATquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en er zijn gewoon veel grappige plaatjes van omdat hun tong niet in hun mond past.
Ik ben er bang voor sinds ik als klein kind door een werd achterna gezeten.. eng gezicht en hij kneep vet hard.quote:
jezus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Mozy's zus heeft down en die heeft die tong ook altijd zo hangen.
Echt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee zijnzus XDquote:
Nee is echt de grootte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?maar is dat grootte? of meer aansturen van zenuwen e.d.?
Heeft 'ie het iig niet van een vreemde xDquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |