Nou, nu steeds minder... het is een beetje geforceerd allemaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat zou nog eens een shocker van formaat zijn.
je irriteert me.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Are u srs? Want je geeft me wel aandacht. Gewoon negeren.
ik wil ook zoveelquote:
quote:
Ben je nu weer man? Of was je dat al?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja sorry. Verveel me. Ben niet depri, hoor
Hahahaquote:
Ik zet jouw UI wel in de OPquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh lord. Tis altijd slecht nieuws als jij tegen mij praat. Bannen en zo
Je hebt mn pica al gezien.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zet jouw UI wel in de OPwil ik wel eerst een foto zien van je met FOK! op papier geschreven en je naam
Ik heb je nog nooit een note gegeven...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh lord. Tis altijd slecht nieuws als jij tegen mij praat. Bannen en zo
Er zit een hoop aandachttrekkerij bij, vrees ik.quote:
Ik wil alsmaar meer.quote:
rlyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er zit een hoop aandachttrekkerij bij, vrees ik.
Nee. Ik vraag er niet om. Ik krijg het. Geef het dan ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Er zit een hoop aandachttrekkerij bij, vrees ik.
Daar zijn wij als fokjongens gewoon gevoelig voor... ja ik zeg wij, maar meer als in de meeste users hier.., jij niet hoor als FOK! manquote:
Stiekem willen we dat allemaal juist graag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag er niet om. Ik krijg het. Geef het dan ook niet.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry maar als je geen geslachtsverandering had ondergaan had ik je ook niet aangesprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
o shit, ik zeg netquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zijn wij als fokjongens gewoon gevoelig voor... ja ik zeg wij, maar meer als in de meeste users hier.., jij niet hoor als FOK! man
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef Garisson72 het volgende:
Stiekem willen we dat allemaal juist graag.
Ik heb 1000 x gehoord JIj bent een man. Dan denk ik, cool, stel ik mijzelf voor als man, hoor ik dat standaard zinnetje niet meer. Doe ik het, is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sorry maar als je geen geslachtsverandering had ondergaan had ik je ook niet aangesproken
Zit ik weer fout dusquote:
nee gtfoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |