Bullshitquote:
Vindt het niet leuk meer hier, weet niet precies.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoezo post hij overigens niet meer?
Niet dat het me interesseert, al is volgens jouw logica het feit dat ik het vraag al sluitend bewijs dat het wel zo is.
Speciaal nog even voor je gevraagd, maar de tong is dus ook groter en de hoofden zijn in het algemeen wel echt kleiner hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bullshittoevallig werkt er zo'n poephenkie bij de kinderboerderij hier en die heeft echt een groot hoofd.
#teamweggepest:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Vindt het niet leuk meer hier, weet niet precies.
waarop¿quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
Godvertering ik ga daar nu echt op lettennooit opgevallen.
Hier loopt een Chinees downie rond. God, om op te vreten, zo schattig en lief is hij!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor sinds ik als klein kind door een werd achterna gezeten.. eng gezicht en hij kneep vet hard.
Waarom is Sinos weggepest?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
#teamweggepest:
- Sinosappel
- Mozy
"Papa, mongolen hebben toch een grotere tong en een kleiner hoofd?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef Chai het volgende:
Speciaal nog even voor je gevraagd, maar de tong is dus ook groter en de hoofden zijn in het algemeen wel echt kleiner hoor.
Aan wie vroeg je dat?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Vindt het niet leuk meer hier, weet niet precies.
[..]
Speciaal nog even voor je gevraagd, maar de tong is dus ook groter en de hoofden zijn in het algemeen wel echt kleiner hoor.
Zo lelijk was ze toch ook niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bleek niet zo lekker/sexy/stoer als ze zich voordeed ofzo denk ik?
Hier ook een, met zijn moeder altijd boodschappen te doen. Dat kind schreeuwt constant om appelmoesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier loopt een Chinees downie rond. God, om op te vreten, zo schattig en lief is hij!!
Downies.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
#teamweggepest:
- Sinosappel
- Mozy
Ken jij haar dan? foto's gezien?quote:
Excuse me. Hebben jullie je eigen hoofden gezien? Wat een lef om iemand te beoordelen op haar uiterlijk.quote:
Mijn hoofd is spang vriend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Excuse me. Hebben jullie je eigen hoofden gezien? Wat een lef om iemand te beoordelen op haar uiterlijk.
"Ik ben eigenlijk Sinos en op mijn teentjes getrapt"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Excuse me. Hebben jullie je eigen hoofden gezien? Wat een lef om iemand te beoordelen op haar uiterlijk.
De beoordeling "lelijk" doe je altijd op het uiterlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Welke?quote:
Alleen dat haar..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mozy. Die heeft ook weleens andere downies op bezoek thuis die dan bij die zus komen spelen, dus die weet daar wel iets van.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan wie vroeg je dat?
Vage shit man. Wel leuk van die feitjes
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen dat haar..Dat je het haar noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter dan ik had verwacht.
![]()
Euh. ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef Ambipur het volgende:
Nee, jullie hoofd is niet spang. Zo heet zijn jullie niet. Ik ook niet. Niemand is zo heet genoeg om een wijf weg te pesten. En zij is al helemaal stupid, dat ze dit laat gebeuren.
Shiiiiiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy. Die heeft ook weleens andere downies op bezoek thuis die dan bij die zus komen spelen, dus die weet daar wel iets van.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef Ambipur het volgende:
Nee, jullie hoofd is niet spang. Zo heet zijn jullie niet. Ik ook niet. Niemand is zo heet genoeg om een wijf weg te pesten. En zij is al helemaal stupid, dat ze dit laat gebeuren.
Hahaha gvdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy. Die heeft ook weleens andere downies op bezoek thuis die dan bij die zus komen spelen, dus die weet daar wel iets van.
Eh? zij was nooit op een fokmeet.quote:
Ze is gewoon zelf weggegaan omdat ze een vriend had... sjonge jongequote:
Volgens mij was ze ineens pleite nadat 'de' meetfoto gepubliceerd werdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is gewoon zelf weggegaan omdat ze een vriend had... sjonge jonge
Welke meetfoto? heb ik wat gemist dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij was ze ineens pleite nadat 'de' meetfoto gepubliceerd werd.
VeerEliquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Al zit ze sws te lurken en/of te posten onder ander account. Geloof mij.
Oké, sorry, zal het niet meer doen (srs).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je dit er nu serieus steeds weer bijhalen?
chloro of missblackblablaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
Al zit ze sws te lurken en/of te posten onder ander account. Geloof mij.
quote:
Minus VeerEli sowieso, jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VeerEli
Chloroform
Ambipur
Missblackhairhighheels
Sowieso 1 van deze.
Boy. Ik heb krullen en ben Turk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VeerEli
Chloroform
Ambipur
Missblackhairhighheels
Sowieso 1 van deze.
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VeerEli
Chloroform
Ambipur
Missblackhairhighheels
Sowieso 1 van deze.
Ik wil je niet weghebben hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef Ambipur het volgende:
Damn. Jezelf weg laten jagen. Kijk naar mij. Ik blijf gewoon. Toch Murdera
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VeerEli
Chloroform
Ambipur
Missblackhairhighheels
Sowieso 1 van deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |