the boy in the plastic bubble.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij mensen met katten krijg ik altijd al snel een kriebelende neus en later een half uitgedroogde/verstopte neus.
Samequote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij mensen met katten krijg ik altijd al snel een kriebelende neus en later een half uitgedroogde/verstopte neus.
Hou voortaan je kanker bek dan gewoon.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks, ik interesseer me eerder in de demografie van Brunei dan in jou. Wrijf het er alleen in.
Hollaaaaaaa.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
30-jarige Turkse vrouwelijke rapper hindabuilding.
Wiejoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou voortaan je kanker bek dan gewoon.
Chloro lurkt mee als het goed isquote:
Ben zo vervreemd van de natuur, vind het echt niet chill om zonder schoenen over zand of gras te lopenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou voortaan je kanker bek dan gewoon.
Dude met blote voeten in gras is echt hemelsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben zo vervreemd van de natuur, vind het echt niet chill om zonder schoenen over zand of gras te lopen.
[..]
[ afbeelding ]
Tevens TR gemacht.
En dan met je blote voet in een drol, prrrffft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude met blote voeten in gras is echt hemelsnohippie
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude met blote voeten in gras is echt hemelsnohippie
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit. Voel me dan zo.
Vriend van mij had toen van die slippers met luchtgaten in de zool..ik maak geen grap.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan met je blote voet in een drol, prrrffft.
Met blote voeten door gras lopen is het zelfde gevoel als een orgasme.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ben zo vervreemd van de natuur, vind het echt niet chill om zonder schoenen over zand of gras te lopen .
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Met blote voeten door gras lopen is het zelfde gevoel als een orgasme.
Ze kan niet vergelijken, ze komt niet buiten en heeft geen orgasme.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sorry dat ze geen gras in turkije hebben enzo :S
Haha. Deze is leuk. Soms heb je wel humor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze kan niet vergelijken, ze komt niet buiten en heeft geen orgasme.
Bij die 1e hoort echt zo'n geluidje van America's Funniest Home Video's, kan het alleen niet fonetisch verwoordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die laatsteje zou die aan zijn staart moeten binden
![]()
en een lachband en een niet grappige opmerking van kraay jrquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij die 1e hoort echt zo'n geluidje van America's Funniest Home Video's, kan het alleen niet fonetisch verwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |