whY... | donderdag 2 mei 2013 @ 14:00 |
![]() Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. ![]() Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ![]() Agenda: 18 mei 2013 - Motorrijders newbierit! In de planning: - Newbierit in en rond de randstad - Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik ![]() • Honda CBR600F '94 - (dribbel79) • Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085) • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) • Suzuki GS500e- (Cocktailprikker) • Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie) • Suzuki GSX750F '05 - (bwt) • Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie) • Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon) • Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK) • Yamaha SZR660 - (-XX-) • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd) • Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-) ![]() • Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982) • Honda Transalp XL600V '94 - (Anne) • Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria) • Honda VFR800Fi '00 - (Mirgeam) • Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys) • Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse) • Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r) • Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee) • Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker) • Suzuki GSX600F '98 - (lipjes) • Suzuki SV650S '01 - (Tankiej) • Suzuki SV650S '07 - (mstx) • Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi) • Yamaha SRX 600 '86 - (Skv) • Yamaha XJ900 '92 - (whY...) • Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel) ![]() ![]() Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen. ![]() Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken. ![]() Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland. ![]() Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog. ![]() Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. ![]() Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's. ![]() Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. ![]() Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden. ![]() Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden. ![]() Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden ![]() ![]() Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen. ![]() Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen. Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden! Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit ![]() ![]() • Alles van nul tot ?2.500,00 • Occasions • Speurders • Marktplaats • Duitse motoren op Mobile.de • Duitse motoren op Scout24 • BPM-Calculator • Tarieven snelheidsovertredingen Onderdelen, kleding & aftermarket parts • RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires. • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!) • Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires • Superpole uitlaten • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires! • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor! • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor! • Motorolie te koop • Ontwerp je eigen TankPad • Ontwerp je eigen motorpak • Reflectiestickers Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970 • Bikez Motorreparatie • Motorcycle repair • Vele Motor gebruiks/service handleidingen Motorfietsen voor grote mensen • Klik! Motorfilmpjes!! • Duc and WSBK movies, manuals and more. Disclaimer: Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico ![]() Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is. ![]() En weer door! Ja ik ben sportief ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 14:01 |
!![]() ![]() Ik ga die deze zomer ook rijden.. Helaas wel in de auto ![]() Heerlijk filmpje, had alleen graag nog het gebulder van die motor gehoord als hij van het gas af gaat. Zijn die blokken best goed in ![]() | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 14:18 |
mjah ik wou een fok rit naar de timmelsjoch voorstellen maar er vast weer figuren die dat te ver weg vinden ![]() | |
Den_Haag | donderdag 2 mei 2013 @ 14:19 |
Gisteren lekker gereden ![]() | |
Vrieskist | donderdag 2 mei 2013 @ 14:22 |
Slechts 944km ![]() Dan zou je er een soort korte Fok-vakantie van moeten maken ![]() | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 14:32 |
TT ![]() | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 14:35 |
dbautozug ook voor motoren | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 14:50 |
Met de trein gaan als het ook rijdend kan ![]() | |
Skv | donderdag 2 mei 2013 @ 15:01 |
Ik wil dit weekend ook rijden, maar ik ga naar Londen. ![]() Wat opzich ook wel leuk is.. | |
Danger.Mouse | donderdag 2 mei 2013 @ 15:07 |
Beginpunt te ver. Voel het aan m'n water. ![]() | |
lipjes | donderdag 2 mei 2013 @ 15:14 |
Gaat nog leuker worden. Huisarts weet niet wat het met mijn vinger is. Geen vocht, geen ontsteking, niks niet. Komende 2 weken diclofenac ![]() Gelukkig kon ik vanmiddag wel weer degelijk schakelen ![]() | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 15:26 |
Last van je zeurzak misschien? Of acute aanstelleritus? | |
lipjes | donderdag 2 mei 2013 @ 15:28 |
Nee, er is wel iets wat tegenwerkt, maar wat is de vraag. Slikte sowieso al de afgelopen 3 weken elke dag wel 1 diclo tegen de pijn. | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 15:29 |
Op schoolkamp noemen we zoiets PHPD syndroom ![]()
| |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 15:31 |
Je kunt er je vinger niet op leggen in ieder geval? ![]() Toch, dat slikken en diclo steeds in één zin, dat gaat echt niet goed hoor. Kun je daar niet even wat anders op verzinnen? Ik zie hele rare taferelen voor me.. | |
lipjes | donderdag 2 mei 2013 @ 15:36 |
Dat is jouw zieke geest ![]() Motor lijkt trouwens een beetje abnormaal te vibreren. Oliepijl is goed, toch de ketting maar weer eens spannen denk ik zo En de schokbrekers ook maar eens doen..... | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 15:40 |
Ja sorry, je hebt gelijk.. Hij zei vibreren, hihi! ![]() Nee, maar even serieus.. dat rijdt kl*te zeker. Bij die rit afgelopen dinsdag waren er ook een stel choppers mee, geloof dat die motor van mij maar heel sporadisch boven de 3000 toeren uit is gekomen. Rijdt voor geen meter.. ![]() | |
Vrieskist | donderdag 2 mei 2013 @ 15:44 |
Gewoon in de 2 blijven rijden ![]() | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 15:56 |
Er was trouwens nog een vent op een *kuch*Harley*kuch* onderuit geschoven over wat grind. Schade viel wel mee gelukkig, hij kon de rit gewoon uitrijden.. | |
whY... | donderdag 2 mei 2013 @ 15:57 |
Zie je, zonder twee handen aan het stuur valt ie uitelkaar en val je om in een grind bak | |
lipjes | donderdag 2 mei 2013 @ 16:16 |
Ja er zat al niks meer onder zeker? | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 16:55 |
NAKS vervangen maakte een wereld van verschil bij mij. Overigens lekker handig wel. Ik wilde de klepspeling nog eens checken. 2000km terug nog gedaan maar volgens mij zit er toch iets niet lekker. Dus ik naar mijn ouders gereden om daar te sleutelen, bedenk ik me daar dat kleppen stellen met een koude motor moet ![]() Wel eindelijk de carbs goed schoongemaakt, wat rijdt dat lekker zeg ![]() ![]() | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 17:07 |
hoera..... toen ik voor het eerst hoorde dat je dit moest doen had ik nog geen rijbewijs | |
chiren | donderdag 2 mei 2013 @ 17:14 |
Geen injectie hebben ![]() | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 17:15 |
![]() | |
Den_Haag | donderdag 2 mei 2013 @ 17:18 |
Kleppen stellen, moet ik ook eens laten doen. | |
JK | donderdag 2 mei 2013 @ 17:33 |
Check. Lekker choken. | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 18:31 |
Zelf doen, scheelt klauwen vol geld en is best makkelijk. Althans als je stelbouten hebt, met shims is het een ander verhaal. Heerlijk rijden zo zeg ![]() ![]() Ik had al eerder de vlotterbakken schoon gemaakt trouwens, dat scheelde al wat. Nu heb ik alle sproeiers eruit gehad, doorgeblazen, bakken weer schoon gemaakt en een flesje Forté Moto Power I er doorheen getrokken. Stinken dat dat doet ![]() ![]() Kon in het historieboekje ook niets vinden over wanneer de carbs voor het laatst schoon gemaakt zijn. Dus daar zat voor 17 jaar en 93.000 km voor zooi in ![]() | |
stinkie | donderdag 2 mei 2013 @ 18:33 |
nog steeds ![]() Of alweer ![]() Zo de mijne eens ophalen en 1K aftikken ![]() | |
lipjes | donderdag 2 mei 2013 @ 18:36 |
Staat nu 52K op Dus zal nog niet moeten. Zo wel, gaat die weg ![]() | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 18:42 |
Ah joh, je vakantiegeld komt er weer aan ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 18:50 |
Liever een carb die maar wat rondspuugd dan een injectie voor de emissie eisen. Dan zwijg ik gemakshalve maar even over een kat ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 18:56 |
Mwa, weet je niet. Even eruit halen en kijken hoeveel tanden die nog open heeft/of hij nog veerkracht heeft is een kwartiertje werk. Ratelt er ook iets, of trilt hij alleen maar? | |
Vinniiee | donderdag 2 mei 2013 @ 19:04 |
Heb ik weer ![]() ![]() Zaterdag naar de motorzaak. | |
Sounddragon | donderdag 2 mei 2013 @ 19:05 |
Het-is-gofferdegoffer-oliePEiL!!!, kutjes ![]() | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 19:16 |
Mein Brüder, die Grammarnazi, ist arriviert! Fabelhaft! ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 19:20 |
Had dan ook geen Honda gekocht ![]() Je weet dat het staat voor Hoge Onderhoudskosten Na Dure Aanschaf he? | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 19:22 |
Gelukkig heeft een Alp van die mooie beschermers om de poten. ![]() BL weer met zijn Ninja-edit. ![]() Tevens: Vandaag bij 220km ging mn Alp pruttelen, tijd voor reserve. Gelijk maar getankt en er ging 13 liter in. ![]() ![]() | |
KneusTeun | donderdag 2 mei 2013 @ 19:23 |
super ten rijd ook 1 op 16 ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 19:23 |
Je maakt het me nu wel héél makkelijk he ![]() | |
Mirgeam | donderdag 2 mei 2013 @ 19:23 |
Je bent zelf een oliepijl ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 19:24 |
![]() Ik gun jou dat ![]() | |
Sounddragon | donderdag 2 mei 2013 @ 19:27 |
Ik pijl bijna nooit ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 19:27 |
http://www.motor-forum.nl(...)-TRANSALP-650-1.html De laatste tijd is SappigeHeuvel afwezig... hmmmm ![]() | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 19:28 |
De mijne loopt ~1:22 ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 19:28 |
Ja, wrijf het er ff in... ik heb het zwarte blok ![]() | |
Sounddragon | donderdag 2 mei 2013 @ 19:32 |
Laat hem voor de leut eens afstellen dan, misschien zit er wel een versleten dyno kitje of gasnaald in. | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 19:38 |
Ik moet sowieso de carbs synchroniseren en schoonmaken. Veur de rest issie standaard dus geen dyno kitje voor zover ik weet. Maar als ik voor t verkeerslicht sta begint er na een tijdje een behoorlijke benzinegeur te ontstaan, dus ik verdenk ook nog een rotte rubber. | |
Sounddragon | donderdag 2 mei 2013 @ 19:40 |
/slang/slecht werkende vlotter | |
Joooo-pi | donderdag 2 mei 2013 @ 19:42 |
![]() | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 19:43 |
Dat zou ook nog kunnen. Tis tenslotte een fiets van 23 jaar oud, dan droogt er wel iets uit. Vlotter denk ik niet, want dan zou ik ook last hebben met rijden dat ie verzuipt of juist te weinig peut krijgt. | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 19:46 |
De zijne had geen valbeugels weet ik me te herinneren ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 19:48 |
Maar nu wel! ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 19:48 |
Ik zou gewoon even het hele onderhoudscircus doorlopen. Carbs schoonmaken en synchroniseren, kleppen stellen, en verse olie. | |
stinkie | donderdag 2 mei 2013 @ 19:50 |
Zo, hij staat weer voor de deur. Zo denk even rondje Wassenaar en langs bij dojo. Te laat om nog mee te trainen helaas. Misschien volgende week nog even voorbandje doen | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 19:52 |
Dit staat allemaal op de planning. ![]() Olie, luchtfilter en (4!) bougies zijn 4 jaar geleden vv. Lijkt lang maar in die tijd is er misschien een kleine 3 a 4k mee gereden. Volgens mij zijn de carbs nooit aangepakt in al die tijd. Maar heb er dan ook geen onderhoudshistorie bij tot aankoop in 2003 ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 19:54 |
Olie die er 4 jaar in zit moet er sowieso zo snel mogelijk uit, en als er in die tijd steeds benzine in de carbs gezeten heeft zal er onderhand wel een mooie laag zooi in zitten. Dus, olie en filter en carbs schoonmaken lijkt mij even het voornaamste ![]() Je zou eens kunnen proberen zo'n flesje Forté Moto Power I door je tank te gooien. Ervaringen wisselen, maar ik hoor voornamelijk goede dingen mbt het schoonmaken van carbs na langere stilstand. | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 20:05 |
Over olie heb ik zo mijn bedenkingen na wat ik had gehoord in een gesprek met een hoge bobo van Shell. ![]() Maar carbs schoonmaken is geen overbodige luxe. Filter ga ik vv voor een K&N filter ![]() Moet wel zeggen dat ik vaak backfire krijg met de Alp, je hoort het ploffen in het filterhuis, dus toch die carbs nakijken. Maar dat doe ik wel na de rit. | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 20:14 |
Ik stel die olie ook nog maar even uit hoor. Doe ik wel als ik ergens nieuwe koppelingsplaten bemachtigd heb. Anders kan ik twee keer gaan wisselen binnen een paar honderd kilometer, en daar is dat spul me te duur voor. | |
Sounddragon | donderdag 2 mei 2013 @ 20:16 |
Check aansluitrubbers van je carbs, setjes kosten niet veel, maar die veroorzaken dat als ze verhard zijn. | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 20:19 |
Hoe dat dan? Kan me daar niet echt een link bij voorstellen. Hooguit wat armer lopen door valse lucht, maar dat levert toch niet meteen backfiring op? Als ik dat geplof in het luchtfilterhuis krijg is het meestal tijd om kleppen te stellen. | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 20:22 |
Idd, want dat lijkt mij heel plausibel ![]() Dat kan heel goed wel. Kijk maar eens naar de lpg koekblikken. 1 rubbertje in het traject dat valse lucht doorlaat resulteerd in een kapotte luchtfilterhuis. Teveel meegemaakt met de Renault 25 binnen de club. Maar over een 2tal weken heb ik weer beschikking over een overdekte knutselhok! ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 20:23 |
Ik ben absoluut niet bekend met LPG ![]() Geloof jullie wel hoor, maar ik vraag me gewoon af hoe dat kan. Ik zie namelijk de link tussen valse lucht en backfiren niet echt. Gewoon benieuwd dus. Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Back-fire Ah ja, onvolledige verbranding en dan terug via het luchtfilter, vooruit dan. Al zie ik niet in hoe teveel zuurstof voor onverbrande benzine resten kan zorgen, of het moet wel heel erg zijn en gewoon niet meer kunnen ontbranden vanwege te weinig benzine.. Maar dan ontwikkel je ook geen overdruk in de cilinders om lucht terug door de carbs te blazen als de kleppen open gaan, lijkt me dan. | |
Sounddragon | donderdag 2 mei 2013 @ 20:26 |
Geen idee, maar als die zooi knalhard is sluit het filterhuis niet goed aan, en dan gaat 'ie nare klappen in het huis maken, vooral bij gas los. Het hoe en waarom weet ik ook niet psies, maar ik heb het al diverse keren gehad, en elke keer was het opgelost met een setje nieuwe rubbers. | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 20:30 |
Die link wou ik dus net posten ![]() Ik bespaar jullie foto's van een uitelkaar geknalde filterhuis van een R25, want dit is tenslotte een MC topic. ![]() Simpel gezegd is het de ontsteking van onverbrande gassen in het inlaat traject, en dat komt vaak voor bij gare rubbers of gare ontluchtingslangen. Zelf wed ik op dat paard iig. Maar ik wacht daar ff mee tot na de rit, want ik weet dat ik veel meer tegenkom bij dit ouwe hok. ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 20:34 |
Ja, ik weet wat backfire is en dat je het niet wilt hebben. Niet alleen vanwege je filterhuis trouwens, je kleppen kunnen daar ook niet om lachen. Alleen ik snapte niet hoe valse lucht kan zorgen voor backfire, omdat ik niet in zie hoe teveel lucht op te weinig benzine kan zorgen voor onverbrande benzine. Andersom wel, dan is er simpelweg te weinig zuurstof om alle benzine te laten verbranden. Bij mij helpt kleppen stellen meestal wel daarvoor. Dan is dus de inlaat klep niet goed dichtgegaan ergens. Misschien ook maar eens doen, zie dat een setje intake spruitstukken voor de Bandit Mk1 op een euro of 15 komen. Er zitten wel wat oppervlakkige scheuren daar op mijn fiets. Niet dat ik overdreven last van backfire heb, maar zo nu en dan doet ie het toch. Kwaad zal het in ieder geval niet kunnen om te vervangen. | |
picodealion | donderdag 2 mei 2013 @ 20:36 |
Wat heb je gekocht Vinniiee? En ben je weer helemaal opgeknapt? | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 20:36 |
Vaak kun je lekkages daar trouwens wel testen door met een flesje deo of ander ontvlambaar spul wat te spuiten rond de inlaatspruitstukken. Gaat ie anders lopen, lag het daar aan. Zo heb ik nog wel eens deo gebruikt om de fiets met verstopte carbs midden in de winter toch aan de gang te krijgen ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 20:42 |
Backfire blijft een lastig iets om te bepalen, hangt van zoveel factoren af. Het klinkt ook tegenstrijdig, want je zou denken dat dit alleen bij een te rijk mengsel om de hoek komt kijken. Al met al had ik al besloten om komende winter het hok helemaal uitelkaar te trekken. Hier en daar zullen wat lagers moeten worden vv, alle rubber slangen te vv en de spaken te vv en goed spannen. Ik heb zeker een 3tal spaken per velg die krom zijn of te los staan, verder zijn alle spaken verroest. Mag nog blij zijn dat de velgen niet gecorrodeerd zijn, zoals de meeste Alpjes van dit bouwjaar. Daarbij kom ik gelijk weer bij een opvolger voor de Alp, misschien kan ik dat beter doen als ik het lijstje zo bekijk aan onderhoud van de Alp. Dus misschien rijd ik volgend jaar een TDM. ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 20:45 |
Over opvolgers gesproken, ik heb vandaag in de motorzaak toen ik even om onderdelen was op een V-Strom '12 gezeten. Dat zit verdomme nog beter dan mijn luie stoel hier thuis zeg ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 20:47 |
Dat lijken mij idd ook fijne fietsen ![]() | |
Sounddragon | donderdag 2 mei 2013 @ 20:49 |
Jah, jammer dat het een Zoekzoeki is. Voordeel; ws past stink zijn verleptengde achterbruch er ook in ![]() | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 20:52 |
de voorkant van die nieuwe vstrom 1000 ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 20:52 |
Zoekzoeki ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 20:53 |
Ja, met die snavel ![]() | |
Mirgeam | donderdag 2 mei 2013 @ 20:54 |
Net even naar een harley dealer geweest (eww jakkie bah), maar ze hadden geen kettingvet meer ![]() Gelukkig had ik nog genoeg tijd om even naar motoport breda te rijden, aan de prijskaartjes te zien moet je daar geen motor kopen ![]() | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 20:54 |
oh die gaat nog wel doet mij denken aan die oude dr. Maar die koplampunit ![]() | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 20:57 |
Daarom een TDM ![]() | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 20:59 |
Hij zou ook op de motorbeurs gestaan hebben ![]() | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 21:00 |
V-strom's vind ik sowieso lelijk, ongeacht snavels of koplampen. | |
Yreal | donderdag 2 mei 2013 @ 21:02 |
Hij stond op die zandheuvel, naast een oude dr big | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 21:10 |
Meh, ik baal ervan dat ik niet naar die motorbeurs kon.. Ook wel jammer dat die niet vaker gehouden worden. Zal wel zijn omdat er niet veel nieuwe fietsen te presenteren vallen, maar ik denk dat een tweede editieaan het eind van de zomer ook nog zat mensen zou trekken.. | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 21:10 |
DR Big's zijn dan weer bazenfietsen ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 21:11 |
Die vind ik dan weer spuuglelijk ![]() | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 21:17 |
Al zijn ze natuurlijk niet zo baas als de andere 2 in dit filmpje. | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 21:22 |
Deze is overigens wel tof om te kijken als het over de moderne generatie gaat. BMW GSA, Yamaha SuperTen, Triumph Explorer & KTM 990Adv.
| |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 21:24 |
Pakt ie nou gewoon een compleet kuipdeel zo van die Honda af? ![]() Wel vet dat die DR's gewoon 800cc cilinders hebben. Maar verder, ik heb niet zoveel met het uiterlijk van al die fietsen. | |
Yreal | donderdag 2 mei 2013 @ 21:24 |
De triumph? | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 21:34 |
zo ga ik ook de olie verversen... wat nou opvangbakje gewoon laten lopen ![]() | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 21:35 |
Terug naar de natuur ![]() | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 21:39 |
![]() | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 21:43 |
![]() Heeft die nou serieus het slot aan z'n motorhoes gehangen? ![]() | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 21:55 |
Nu je het zegt ![]() | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 21:57 |
Maar zo te zien heeft Juicyhil ook een eigen profiel op MF. Dus is dit niet gewoon iemand anders, of is het een kloon van Juicyhil? Ik weet het kenteken van de Alp van Juicyhil niet.. Wat een l*l zeg, dikke ketting aan je hoes hangen ![]() | |
Yreal | donderdag 2 mei 2013 @ 21:59 |
Klik maar op de link, dan zie je dat het juicy niet is. Al is het wel zo goed als dezelfde motor. | |
Salatrel | donderdag 2 mei 2013 @ 22:01 |
bij mij gaat de ketting gewoon door het achterwiel of ben ik nou achtelijk? | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 22:06 |
Dat sowieso... ![]() Sorry, inkoppertje.. ![]() Maar inderdaad, door een wiel, frame oid. Wat ik ook nog wel eens wil doen is een zelfde slot aan de remschijf vastmaken. Ook geen garantie voor succes, maar dit is wel echt.. ![]() Wel handig, je gooit 's morgens je hoes van de motor en kunt zo wegrijden. Hoes gooi je gewoon over de rand v/d brug en die trek je weer omhoog als je weer terugkomt. Hoesje over de motor, klaar! Veilig als wat.. ![]() | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 22:07 |
Verrast mij nog dan dat die hoes er niet meer is. Komtie bij een lege hoes met een ketting eraan, 'Heuj, m'n motor is gesmolten ![]() | |
Yreal | donderdag 2 mei 2013 @ 22:07 |
ik heb mijn motor eigenlijk al in 1.5 jaar niet meer op slot gezet ![]() | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 22:09 |
Weggewaaid? Weggepleurd? | |
Dekatria | donderdag 2 mei 2013 @ 22:10 |
Moet dan wel he. | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 22:13 |
Ja, ik stel me zo voor dat ze dat ding eraf snijden, aan de kant gooien en de motor in een busje tillen. Terwijl ze elkaar vol ongeloof aankijken welke idioot er in vredesnaam een slot aan zijn motorhoes hangt, en niet aan de motor zelf.. ![]() | |
chiren | donderdag 2 mei 2013 @ 22:15 |
Who cares om emissie. Carbs afstellen ![]() Ultrasoon reinigen ![]() Ik heb zelf ook een choke op m'n injectie ![]() | |
KneusTeun | donderdag 2 mei 2013 @ 22:16 |
Bij mij beide en schijf | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 22:17 |
De mijne staat alleen op stuurslot. Maar ja, dat is ook met één flinke ruk aan het stuur opgelost natuurlijk. | |
Yreal | donderdag 2 mei 2013 @ 22:22 |
Ik denk dat gewoon niemand mijn lelijke hok hoeft. En dan rij ik altijd rond in Rotterdam, Amsterdam, Leiden en Den haag ![]() | |
yurian | donderdag 2 mei 2013 @ 22:22 |
Ik zet altijd alleen op het stuurslot, terwijl mijn trapfiets met het normale axa-slot plus een kettingslot wordt vastgezet. Misschien toch maar 's in overweging nemen ![]() Volgens mij zat de remschijfslot door de grote openingen in de schijf en hebben ze hem weten los te wurmen, kijk maar 's op de foto's (spoiler)...
| |
Yreal | donderdag 2 mei 2013 @ 22:24 |
Uberhaupt een kneuzige manier van vastmaken. Had de bovenste railing genomen en dan door de voorvork / velg oid gaan. | |
BlackLining | donderdag 2 mei 2013 @ 22:25 |
Ja, ik doe hetzelfde ![]() ![]() Kijk trouwens maar eens goed op deze foto: ![]() Die koperkleurige ring met grijs rafelig ding er omheen komt echt niet uit een remschijf hoor ![]() | |
WhiteJoker | donderdag 2 mei 2013 @ 22:27 |
Mijn schijfremslot zit ook gewoon door zowel de hoes als de schijfrem hoor... Wel makkelijk, kan die hoes niet wegwaaien ![]() | |
JK1982 | donderdag 2 mei 2013 @ 22:36 |
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.. | |
Gummiebeer | donderdag 2 mei 2013 @ 22:53 |
Dat denk ik ook. Binnenring van de schijf wielding geval is plastic, vrij makkelijk om te buigen. Domme fout, maarja, daar leert men van. ![]() Het is natuurlijk niet JC zijn brommert, maar mss heeft hij nu opeens een valbeugel enzo. ![]() | |
Geerd | vrijdag 3 mei 2013 @ 02:03 |
Tering me bek is toch een potje droog, in de winter wel vaak last van maar nu? Moet je eerst al die wondjes weer los trekken wil je normaal kunnen praten ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 02:23 |
Ik ben ook alweer verkouden en alles ![]() | |
Geerd | vrijdag 3 mei 2013 @ 02:29 |
Fucking mei, wel lekker rijden trouwens nu ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 07:12 |
Mogguh tweewielers ![]() | |
Vrieskist | vrijdag 3 mei 2013 @ 08:37 |
Goedemorgen! Het schijnt morgen weer goed weer te worden, dus weer lekker een ritje maken ![]() | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 08:49 |
Het is inderdaad lekker weer buiten. Zit al ruim 3 kwartier naar buiten te kijken waar die verdomde cv-monteur nou eens blijft. Die zou er om 8.00 zijn, het is ook echt altijd hetzelfde gezeik.. ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 09:18 |
Haha zelfs in de vroege ochtend komen ze al te laat ![]() ![]() ![]() | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 09:53 |
Het wordt nog veel mooier.. Wat denk je? Kijk ik net weer naar buiten, zie ik verderop in de straat een autootje van Feenstra staan! Hmmm, strange.. http://i40.tinypic.com/oh06x.jpg Dus ik weer bellen: "Ik weet het niet hoor, maar is jullie monteur soms eerst bij iemand anders aan het werk, hier in de straat? Ik zit al vanaf 8.00 te wachten.." In eerste instantie gaf de vriendelijke mevrouw aan de lijn nog aan dat dit niet de monteur was die bij mij aan de slag moest, maar toen ze nog even het een en ander ging navragen bleek dat dat wel degelijk de monteur was die bij mij moest zijn. Stond hij bij de buren verderop de ketel open te schroeven... Hij had zich vergist in het nummer ![]() Nouja, hij is inmiddels dus aan de gang boven.. Flapdrol.. Vanavond maar weer lekker een stukkie motorrijden, om de dag beter te eindigen dan die begon ![]() | |
einschtein | vrijdag 3 mei 2013 @ 09:56 |
Hooikoorts? ![]() Vanmiddag de motort maar schoonmaken en nog even stukkie toeren. | |
vosss | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:03 |
Het valt me op dat er dit jaar weinig dooie gevallen zijn zo die eerste paar dagen mooi weer van het jaar. Zijn jullie motorrijders dit jaar wat voorzichtiger zo de eerste paar dagen na de winter? ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:07 |
Nee ik ben niet voorzichtiger gaan rijden, ik ben in principe een doorrijder (heel jaar) en dan groei je mee in de situaties van meer en minder motoren/automobilisten. Ik merk wel dat op warme dagen automobilisten slechter spiegelen. | |
Paxlie | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:07 |
Eerste rit doe ik altijd ietsje rustiger, maar daarna wordt het weer de standaard rijstijl. Zodra ik die ga aanpassen gebeuren altijd de raarste dingen dus ik ga liever niet voorzichter of wat dan ook rijden. | |
Anne | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:09 |
In jouw regio dan misschien? Ik heb al genoeg berichten voorbij zien komen in mijn regio namelijk, helaas.. | |
Dekatria | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:22 |
Vosss heeft duidelijk niks meegekregen van de maand April hier ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:27 |
Dat was toch meer eenzijdig allemaal joh ![]() ![]() Morgen maar even de motor weer terugbrengen naar de garage, die km teller snapt er niks van. | |
vosss | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:35 |
Ow ok, RIP aan de nabestaanden enzo. Hier heb ik nog weinig berichten gehoord gelukkig. Meestal zijn het ook wel mensen die de winter niet doorrijden natuurlijk. Tevens wil ik ook nog wel een keer mijn motorrijbewijs halen, maar geen plek (en geld ![]() Tegen de tijd dat ik dat wel heb ben ik een ouwe lul van 55 ofzo en dan nog een Ducati kopen is ook weer zo wat ![]() | |
picodealion | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:40 |
Voss, gewoon doen. Zodra je die motor hebt vind je wel plek ![]() | |
Anne | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:41 |
Je gaat nu een zuinige auto kopen toch ![]() | |
KneusTeun | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:41 |
Gister nog wel schrik moment gehad. https://maps.google.nl/?l(...)cbp=12,210.84,,0,0.2 Hier reed ik op de strook voor rechtdoor samen met de vriendin. Er reed een audi heel erg gelijk op met ons naar stoplicht toe, dus wij denken die gooit hem straks nog opzij ook nog! maar goed dat we dat dachten, want wij remmen af en opeens gooit de auto voor de audi hem scheef op beide stroken en blijft stilstaan! gewoon in de ankers!!!! Ik en me vriendin natuurlijk uitbundig ons ongenoegen laten horen, kijk ik achter me staat er een les auto en de leraar ziet dat ik omkijk en maakt een paar gebaren om duidelijk te maken dat het echt een idioot is! (hoewel we dat al door hadden) Vervolgens begint hij te rijden wisselt nog 2X!!! van strook en rijd rechtdoor. Daarna vlak voor ons huis (we rijden nog achter hem met ruime afstand) komen we bij een kruispunt, en opeens midden op het kruispunt doet ie het weer!!!! auto dwars gooien en vol in de ankers. Kijk ik naar binnen zie ik hem gewoon zoeken waar ie heen moet. Als laatste zie ik hem nog 1,5 rondje draaien midden op het kruispunt (waar ondertussen fietsers en auto's staan te kijken wat ie in godsnaam doet) en vervolgens rijd ie weg. Ik had even de neiging om erachteraan te gaan. Jong mannetje van jaar of 25 strak in pak in een lease opeltje. | |
vosss | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:43 |
Nog niet he; in januari speelt dat pas. Nadeel is dat ik ook minder ga cashen tegen die tijd (dagdienst vs ploegen ![]() Dus met dat besparen op een auto ga ik geen geld over houden tov nu. Alleen ga ik er dan minder op achteruit. Ellende om in zo een klein kuthok rond te moeten rijden, maarja, gelukkig is het maar tijdelijk al kan dat best een jaar duren ![]() | |
KneusTeun | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:43 |
Geen stoep voor de deur? | |
Juicyhil | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:46 |
Het leven van een palletsorteerder gaat niet over rozen. | |
vosss | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:47 |
Dat blijkt ![]() | |
Anne | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:55 |
Of je koopt ipv een zuinig klein kuthok een motor! Dat kan ook best zuinig rijden en het scheelt in verzekering + wegenbelasting. | |
Paxlie | vrijdag 3 mei 2013 @ 10:58 |
Het wordt wel lastig pallets vervoeren met een motor. | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:24 |
Ik ben er weer even aan herinnerd dat je banden eerst lekker moet opwarmen voor je rare dingen gaat doen ![]() Even twee tikjes naar beneden en dan de koppeling laten schieten. Gaat ie lekker van kwispelen ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:24 |
Goldwing ![]() | |
Dekatria | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:31 |
![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:33 |
De motor is de palet! Ohw dan is het logisch ![]() ![]() | |
Joooo-pi | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:36 |
Je wilde een wheelie trekken? | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:40 |
Noo! Bekeuring... http://goo.gl/maps/O6BzN Deze ga ik aanvechten want van 80 naar 50 en dan binnen 100 meter een flitser en een afleidend bord dat aangeeft dat je snelheid te hoog is. Ik reed overigens uit, dus van 80+/- uitrollen naar 50 maar ja, zag dat bord flitsen in mijn ogen en daarna een vette flits uit de kast... Ik reed daar om 23.58 en een lege weg en geen kruispunten. | |
stinkie | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:43 |
Die verlies je. snelheid geld vanaf het bord, niet áchter het bord. | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:46 |
Je rijdt rustig op een weg in de nacht dan ga ik niet in de remmen, sowieso milieutechnisch veel beter om uit te rijden. Maar goed niet geschoten is mis geschoten. | |
Vrieskist | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:48 |
Moet je anticiperen op het bord, en al eerder beginnen met uitrollen ![]() Nee flauw, het blijft een kinderachtige boete, maar ja. | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:51 |
Ja het is daar vet donker man, echt een naaistreek want het is daarna ook gewoon Nweg pas later on der de tunnel door komen er woonwijken en een kruispunt. Ik reedt daar omdat de A12 was afgesloten, wat een honden. edit: you bloody ninja you ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:52 |
Ik meen me te herinneren dat er een wet is die stelt dat een snelheidscontrole niet mag plaatsvinden binnen een X aantal meters vanaf de wijziging van maximumsnelheid. Ik vrees dat ik er ook een heb trouwens. Reed langs een busje, zag ik ze in mijn spiegel staan achter dat busje ![]() ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:53 |
Heb je daar jurisprudentie bij!? ![]() | |
stinkie | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:55 |
Dan nog moet de situatie exact gelijk zijn. En als er ook een nog bord staat dat waarschuwt dat je te hard rijd heb je dus binnen een paar meter 2 waarschuwing gehad. Hoe groot acht je de kans.... | |
picodealion | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:55 |
http://www.flitsservice.n(...)algemeen.php#item-20 Ziet er niet uit als meer dan 100 meter, dus als deze info nog up to date is zou ik het aanvechten. | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:57 |
Toen het bord aanging was ook de flits van de kast, dat was echt de meest nutteloze waarschuwing ooit en leidde niet normaal veel af, dat kreng is fel in het donker ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:57 |
Love you ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:58 |
Dat dat waarschuwingsbord er stond moet je ook lekker in het midden laten natuurlijk. | |
Joooo-pi | vrijdag 3 mei 2013 @ 11:59 |
Goeie link ![]() Ik wist niet dat het officieel was ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:00 |
Ja, alleen moet je natuurlijk niet refereren aan flitsservice.nl ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:03 |
Oeh hij staat maar 80 meter van het bord en op site link staat 140 meter wat vereist is. edit: of moet ik naar die van 80km/h kijken? ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:12 |
Nou, liever niet eigenlijk ![]() @why: Ik denk dat je moet kijken bij de nieuwe geldende snelheid. Maar ik zou als ik jou was even de officiele bron erbij pakken. De officier gaat een referentie aan flitsservice sowieso al neit leuk vinden, en de officiele bron is waarschijnlijk nog duidelijker ook. | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:17 |
![]() | |
einschtein | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:23 |
Dat ga je verliezen. ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:27 |
Waarom? | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:34 |
ik ben ook mooi op de foto gezet ![]() ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:38 |
Zat je haar goed? | |
einschtein | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:51 |
Zoals eerder gezegd, de snelheid geld vanaf het bord. Niet 100 na het bord. ![]() | |
WhiteJoker | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:53 |
Maar volgens Flitsservice geldt er wel een soort verbod op flitsen binnen een bepaalde afstand van dat bord. Nu nog de officiële tekst ervan vinden. | |
einschtein | vrijdag 3 mei 2013 @ 12:56 |
Niet exact. "De afstanden gelden uiteraard ook tussen de plaats waar gemeten wordt en de plaats waar het gebod eindigt. Als het, om wat voor reden dan ook, toch noodzakelijk is om snelheidsmetingen uit te voeren binnen de voorgeschreven minimale tussenafstanden, dan moet de reden in het proces verbaal gemotiveerd worden." | |
WhiteJoker | vrijdag 3 mei 2013 @ 13:00 |
Daar hebben ze dan een loophole. Nu hopen dat ze het niet vermelden. Officiële aanwijzing van het College van Procureurs-Generaal is hier te vinden: Aanwijzing snelheidsoverschrijdingen en snelheidsbegrenzers (2011A023t) paragraaf 2.2.
| |
einschtein | vrijdag 3 mei 2013 @ 13:01 |
Het is even afwachten. ![]() Gisteren stonden ze hier ook op de A7 én op een regionale weg. Allebeide op mijn route. ![]() | |
1517 | vrijdag 3 mei 2013 @ 13:41 |
Ik heb een oude honda met dubbele carburateur op de kop getikt. Nou zou ik die graag willen laten afstellen door iemand met verstand er van waar doe ik dat omgeving Amsterdam? | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 13:44 |
Hij zou dat best nog eens kunnen winnen hoor. Wat een kutvliegen overal joh ![]() ![]() Allemaal roadkills | |
Juicyhil | vrijdag 3 mei 2013 @ 13:49 |
Dat is ook irritant bij de Piet Heintunnel. Kom je die tunnel uit met 100km/h en dan wordt het direct 50km/h met flitser erbij. Ik rij er iedere dag, dus hopen dat ik niet geflitst ben ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 13:50 |
Ik gok bij een sleutelboer in A'dam en anders bij een sleutelboer in omgeving van A'dam. http://bit.ly/18ho7yj <-- hierzo denk ik, maar vertel anders eerst wat over jezelf. | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 13:54 |
Was jouw motor niet gejat? ![]() | |
Juicyhil | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:00 |
Hoe bedoel je? ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:02 |
Noh, dat dacht ik zomaar. | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:04 |
Voorspellende blik? ![]() | |
einschtein | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:11 |
Als niemand een fout heeft gemaakt, dan wint ie niet. ![]() Ja, echt roadkill mania op mijn vizier. ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:12 |
Waarschijnlijk is dus dat fout dat het apparaart ongespecificeerd te dichtbij de verandering van km/h staat. | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:18 |
standje 3 | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:22 |
Dat is snel zat, die staat niet op de foto. | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:23 |
volgens mij zwaaide ik zelfs nog op het moment dat de flits ging ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:24 |
Ik doe dat ook regelmatig ja ![]() Zie het nog wel gebeuren dat er dan toevallig net zo'n VROS achter me zit ofzo ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:25 |
Lijkt dat hierop: ![]() ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:26 |
Het is mij één keer gelukt om een Golfje dat wilde sprinten bij een stoplicht met ruim 110 langs een flitser voor 80 km/h te laten rijden die van voren flitste ![]() | |
Juicyhil | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:27 |
Niet dus ![]() | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:27 |
nee ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Juicyhil | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:27 |
Alsjeblieft niet zeg ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:28 |
Het gaat overigens nog wel gebeuren dat motoren een kenteken aan de voorkant moeten voeren hoor ![]() Voor de veiligheid uiteraard ![]() | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:28 |
we krijgen autoplaten voor en achter ![]() | |
whY... | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:31 |
Dat was er al maar afgeschaft omdat gevaarlijk. Iets met skull splitting enzo. @ juicy ![]() ![]() | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 14:35 |
ff SD lokken. jij had toch die adventure boots? hoe vallen die qua maat? groot of klein? | |
lipjes | vrijdag 3 mei 2013 @ 15:15 |
Dit ding... Is handig.... | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 15:25 |
Meh, als zo'n kabel niet meer soepel loopt zou ik hem gewoon vervangen. Dat zijn ook de kosten niet. | |
lipjes | vrijdag 3 mei 2013 @ 15:30 |
True, Maar bij mijn 600 is een kabeltje vervangen al een hele opgave ![]() | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 15:31 |
Morgen ff motor van broer ophalen ![]() ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 15:35 |
Moh. Tankje eraf, kabeltje eruit, kabeltje erin, tankje erop. Kwartiertje werk ![]() Naked bikes ![]() | |
lipjes | vrijdag 3 mei 2013 @ 15:57 |
Ja mijn volgende motor wordt makkelijker in onderhoud ![]() | |
einschtein | vrijdag 3 mei 2013 @ 16:07 |
Vanavond 340km snelweg.. ![]() | |
lipjes | vrijdag 3 mei 2013 @ 16:09 |
Das toch saai man. | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 16:19 |
Dat hoef ik op mijn fiets niet te proberen ![]() | |
KneusTeun | vrijdag 3 mei 2013 @ 16:34 |
Snelweg is toch saai?!?! beetje statisch en veel lawaai... | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 16:37 |
Soms heb je helaas niet zoveel keus he.. | |
KneusTeun | vrijdag 3 mei 2013 @ 16:38 |
Klopt, maar ik vermijd ze zoveel mogelijk, Duitsland is chiller lekker buiten bebouwde kom 100 op bochtige wegen ![]() | |
lipjes | vrijdag 3 mei 2013 @ 16:42 |
100 wegen? 60/80 door de polder! | |
KneusTeun | vrijdag 3 mei 2013 @ 16:44 |
Jup, Duitsland is 100 buiten de bebouwde kom. | |
KneusTeun | vrijdag 3 mei 2013 @ 16:46 |
| |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 17:11 |
rondje den haag | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 17:12 |
voor de hagenezen dus he bijdehandjes ![]() | |
lipjes | vrijdag 3 mei 2013 @ 18:25 |
Bedoel eerder dat 60/80 veul lekkerder is dan 100 ![]() | |
Dekatria | vrijdag 3 mei 2013 @ 18:54 |
Stelletje bazen. | |
picodealion | vrijdag 3 mei 2013 @ 19:43 |
Blijven boeiende filmpjes. | |
Yreal | vrijdag 3 mei 2013 @ 19:49 |
waar kijk ik naar? | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 19:55 |
Tadáááá! En ja, het is een BMW! ![]() ![]() Doe mij er maar zo eentje hoor.. ![]() | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 19:56 |
Rijkswaterstaat wil af van gladde glimmende langsnaden in het asfalt: veel klachten van motorrijders | |
Yreal | vrijdag 3 mei 2013 @ 19:57 |
mijn ultieme droom | |
Mirgeam | vrijdag 3 mei 2013 @ 20:07 |
Leuke bochtjes hier in de eifel 8) | |
picodealion | vrijdag 3 mei 2013 @ 20:25 |
Ik snap niks van dat artikel. Wat zijn langsnaden? | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 20:30 |
die zwarte strepen | |
Juicyhil | vrijdag 3 mei 2013 @ 20:31 |
Die teerlijnen? Zijn wel erg irritant. Op de A10 bij Watergraafsmeer stikt het er ook van ![]() | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 20:31 |
Denk dat ze dat bedoelen iig | |
Yreal | vrijdag 3 mei 2013 @ 20:35 |
Klopt ja | |
Sounddragon | vrijdag 3 mei 2013 @ 20:39 |
Die zwarte naad die je op 2 strooks snelwegen in de rechter rijstrook hebt zitten. Komt omdat ze tegenwoordig met de asfaltmachine 3 rijstroken in 2 keer rijden kunnen doen. Die naad is dan de naad waar die 2 stroken tegen elkaar liggen. | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 20:40 |
"gladde en glimmende bitumen langsnaden in het asfalt" staat toch duidelijk in het artikel? Daar ging het laatst ook nog over hier na die crash van einschtein, toch.. Dacht dat die dingen onder motorrijders wel algemeen bekend zouden zijn.. ![]() Edit: artikel is inderdaad niet heel duidelijk, ze hebben het eerst over langsnaden en dan over naadbeschermers. Het gaat niet om de stroken zoals hierboven op de foto idd. Maar het principe is hetzelfdem gladde bitumenrommel op het asfalt ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door JK1982 op 03-05-2013 20:50:21 ] | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 20:41 |
mooie motor | |
Dekatria | vrijdag 3 mei 2013 @ 21:06 |
Die naden tussen stroken asfalt, hinderlijk ja. Mijn smalle voorwiel wordt er nog weleens door beinvloed. | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 21:32 |
![]() 9 mei heb ik een motorrit rondom Rotterdam, dus ik zit te kijken naar een voordelig adresje om evt. even te overnachten. Kom ik dit tegen: http://www.bedandbreakfas(...)m/klingons-home/9078 ![]() | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 21:34 |
die beschrijving ![]() | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 21:42 |
Volgens mij zou ik na 5 minuten al gillend gek worden.. ![]() De W van Willem! ![]() ![]() | |
Dekatria | vrijdag 3 mei 2013 @ 21:44 |
Is toch leuk man, gewoon een Darth Vader helm opzetten en iedereen negeren. Verkopen ze die helm trouwens ook voor op de motor, vraag ik me af? | |
Gummiebeer | vrijdag 3 mei 2013 @ 21:50 |
Schijnbaar. ![]() Mja.. custom dan. | |
KneusTeun | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:10 |
![]() Is het niet gewoon tie-fighter helm? | |
Gummiebeer | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:11 |
Oh, dat ken ook. Het was de eerste hit via google ![]() Wel baas met zijn zwaardje. | |
Sounddragon | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:18 |
Ik heb er zelden of nooit last van eigenlijk ![]() ![]() | |
Gummiebeer | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:21 |
Zelfde met die putdeksels en witte strepen/zebrapad/haaietanden. Droog boeit het weinig, mss een stapje opzij. Maar met nat weer vermijden. | |
Dekatria | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:22 |
Bij m'n ouders in de buurt is er een scherpe bocht waar ze in de kapotgereden bermen ter compensatie een halve ton grind hebben neergekwakt. Nu ligt heel die bocht er vol mee ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:25 |
Putdeksels in een bocht rijd ik omheen, maar recht eroverheen boeit me geen reet. Tis meer een gewoonte om ze te mijden, maar als het een keertje zo uitkomt ga ik echt niet moeilijk doen. Popo of wegbeheerder bellen, moeten ze weghalen; prio zelfs. | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:28 |
Dit inderdaad.. | |
klawie | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:29 |
toen ik met rijlessen over deksels etc heen reed vroeg meneer altijd of ik levensmoe was ![]() | |
Gummiebeer | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:30 |
Herkenbaar. Daarna ging ik met alle geweld langs de putdeksels, was ook niet goed. ![]() Ik was een bitje eigenwijs met rijlessen, m'n instructeur heeft er nog over bij zijn nieuwe leerlingen. ![]() | |
klawie | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:31 |
ahahah idd dan rij je teveel rechts of teveel links eromheen slalome mocht ook niet in een recht lijn erlangs ![]() ![]() ![]() | |
Anne | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:32 |
Ik heb dat met mijn examen gedaan, maar daar lagen ze om en om links en rechts, dus ik had zoiets van "ja daag". Maar daar kreeg ik dus ook een opmerking over na de rit. | |
Sounddragon | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:32 |
Door zulke overdreven piepols is er nou ook gezeik om die asfaltstreepies.. heel MF zit vol met zulke dramaqueens. ![]() | |
Gummiebeer | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:33 |
Best sneu idd. ![]() Al jaren liggen de wegen wegen vol met asfaltstreepjes. Maar nu is de maat vol schijnbaar. | |
klawie | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:34 |
ik snap het idd nog steeds niet maarja | |
Salatrel | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:40 |
lekker toch. Oefenen voor ijsland | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:40 |
Rechtdoor of in de bochten? In de bochten kan ik me voorstellen, rechtdoor slaat nergens op.. | |
Gummiebeer | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:42 |
Vandaag een aanvaring met een Merc. Meneer kwam achter een stel geparkeerde auto's aanzetten en vond dat mijn brommert wel smal genoeg was om er even tussen te schieten. Brommert er even dwars voor gegooid, want het is altijd raak daar. Meneer durfde zijn raampje toch niet helemaal open te doen nadat hij verhaal wou halen. Ook begon hij mijn brommert af te kraken, ik vroeg hem wat een spiegel kost van een Merc. Toen droop hij maar af. ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:42 |
Hier hebbie er eentje, moest wel effe zoeken; https://maps.google.nl/ma(...)p=12,237.51,,0,16.99 Als je dáár nou al last van hebt, wordt het volgens mij tijd dat je lekker in een blik gaat zitten ![]() | |
Yreal | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:42 |
Mijne vertelt altijd dat hij door mij hartpatient en grijs is geworden. En haalt mij aan als mensen wanhopig worden dat ze het nooit gaan leren. ![]() | |
klawie | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:43 |
rechtdoor mij bochten gaan altijd op een snelheid van 10km per uur ![]() | |
Yreal | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:43 |
oh we hebben het over die dingen. Lekker boeiend ![]() | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:51 |
Lekker stel hier.. Ik blijf wel bij jullie uit de buurt met een volgend ritje dan ![]() | |
Yreal | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:52 |
Ik rij nu ontzettend veel en iedereen vertrouwt mij blindelings ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:53 |
Jah, in de tijd van onze grootouders reden ze op deze; ![]() Over ditte; ![]() En maar zeikstralen over een teerstreepie op hun biljartlaken; we hebben gvd de mooiste wegen ter wereld volgens mij ![]() | |
klawie | vrijdag 3 mei 2013 @ 22:56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hahahaha goedzo jij begrijpt het ;p | |
einschtein | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:06 |
![]() ![]() | |
JK1982 | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:07 |
Spannend, die helm zo op een hoekje v/d tanktas.. ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:13 |
Dat is inderdaad dikke kwats. Maar ze willen dat ook wel eens op beschadigingen gooien. Heb je zo een vierkante meter van dat spul op de weg liggen. En dat is dus wel kut. Ontwijken gaat meestal wel maar is vaak ook niet de veiligste oplossing in verband met afstand tot de andere baan of de berm. Met droog weer te doen, maar een beetje zand of water en het is spekglad zo'n ding. Ook dat is nog wel te doen, maar je ziet ook wel eens dat het ondanks dat teer alsnog gaat barsten. Dan heb je dat teer met stevig hoogteverschil. En dan word het met een sportfiets toch wel érg onprettig. Edit: Irritant dus, maar daar over gaan zeuren is wel een beetje overdreven ja. Op bepaalde plekken is het echt te erg voor woorden, maar dat is zeldzaam en vaak onder gemeentebeheer. Kun je beter daar gaan klagen. Net ook weer even een mooi weggetje opgezocht. Was met wat anderen. Motor ff laten staan, bietje lullen en dan bochtjes rijden. Vergis me toch steeds lelijk in hoe hard die band weer afkoelt 's avonds ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:16 |
Ik kan me niet voorstellen dat dat ding je niet 0,0 in de weg zit met rijden, of leg je gewoon je kin op die tas? ![]() | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:18 |
Comfortabel wel ![]() ![]() Wel zorgen dat er iets zachts in zit. Klappert zo anders als je over wat keien moet ![]() | |
picodealion | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:23 |
Net nog even een heerlijk stukje over de dijk tussen Arnhem en Heteren gereden. Wel even spannend voor het eerst in het donker over zo'n kronkeldijk maar wel genoten. | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:24 |
Net ook even een stukje onverlichte dijk gereden. Weet toch vrij zeker dat ik met deze nieuw koplamp al een keer op een onverlichte weg gereden moet hebben, maar dit viel me ff tegen zeg ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:32 |
Zulke grote plekken kom ik bijna nooit tegen, wel een reparatie van een vierkante meter, of een heel zwikkie bij elkaar, maar dan is/zijn het vaak vierkante vlakken asfalt, met een vierkantje bitumen eromheen; prima overheen te rijden. Ik heb geen sportplof, en nooit gehad ook, dus ik kan niet oordelen of je er dan meer last van hebt, maar met een allroad iig niet, of nog specifieker; met de motoren die ik heb gereden niet ![]() Als ik het zo zie, valt hij ongeveer precies achter je scherm, dus da's dan toch niet veel minder als normaal? | |
BlackLining | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:37 |
Je ziet het hier wel eens sporadisch. Zit nu mobiel dus ik zoek het niet om op te zoeken, maar er zijn hier wel plekken waar je echt moeilijk moet doen om daar omheen te komen. Irritante met een sportfiets is voornamelijk het hoogteverschil wat er soms ondank de reparatie weer in komt. Die veringen kunnen daar niet zo mee lachen, en dan op glad teer is dat geen leuke combinatie. We hebben hier laatst een ritje gereden wat een kilometer of twee over keien ging. De mensen met allroad geen probleem. Ik en nog wat andere op (semi)sportfietsjes kwamen minuten later uitgeput bij het asfalt aan ![]() Overigens zou die tanktas voor mij wel lekker zijn op lange stukken. Geen scherm hea ![]() | |
Vinniiee | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:39 |
Leuk dijkje ja. Wel uitkijken want ze staan wel eens te controleren achter/onder de spoorbrug of iets verder op bij de bushalte. | |
picodealion | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:41 |
Er stonden wel wat mensen in groene hesjes daar, maar op de lange rechte stukken na heb ik het netjes bij 60 gehouden, ken de weg niet zo goed. | |
Vinniiee | vrijdag 3 mei 2013 @ 23:42 |
Verstandig, zeker 's avonds. Ik denk ik waarschuw je maar even, je kunt daar op sommige stukken makkelijk de dubbele snelheid halen namelijk ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 00:10 |
Trouwens vanmiddag even de bevestigingsbouten van het blok nagelopen met de momentsleutel en alles weer even op de goede manier vastgezet met waar nodig nieuwe rubbers. Dat scheelt een hoop getril zeg ![]() Hebben hier trouwens mensen ervaring met die nieuwe Continental banden, Road Attack 2 etc? Schijnen weer lekker terug te zijn voor de motor.. Ziet er wel interessant uit. Ik meen laatst een foto van iemand gezien te hebben me die dingen er onder.. [ Bericht 14% gewijzigd door BlackLining op 04-05-2013 00:19:00 ] | |
Dekatria | zaterdag 4 mei 2013 @ 10:09 |
Wat te denken van die verkeersborden die ze heden ten dage op de weg kalken... met een beetje pech zijn ze zo snugger om zo'n ding in een bocht te leggen ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 10:19 |
Klein, maar je moet écht passen ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 4 mei 2013 @ 10:22 |
Hebben ze hier nog niet uitgevonden gelukkig ![]() | |
KneusTeun | zaterdag 4 mei 2013 @ 10:38 |
dat is hier al gelukt ![]() | |
Joooo-pi | zaterdag 4 mei 2013 @ 10:51 |
kun je melden bij de MAG. | |
Joooo-pi | zaterdag 4 mei 2013 @ 10:56 |
ik heb net de road attack 1 achter gekregen en dat bevalt tot nu toe prima. Ik vroeg in de motorzaak naar de Road Attack 2, maar daar zeiden ze dat ze die afraden. O.a. omdat die bijna geen groeven in het midden heeft. Kan zelfs de pliesie moeilijk over doen. | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 10:57 |
ja ik heb ze besteld bij van wijk op zicht maar leverancier had niet groter als 46 op voorraad. die zullen dan wel niet passen ![]() ![]() ja we hebben ook nog vergelijkbare laarzen hoor ![]() ![]() ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:00 |
net trouwens even de cbr600f van mijn broer opgehaald bij de motorzaak.. moest e.e.a. aan gebeuren maar hij is zelf naar het buitenland vertrokken... mijn god wat reed dat kut zeg ![]() ![]() het zadel was ik ook niet echt over te spreken zo hard en moeilijk te begrijpen dat hij in 1 dag van biarritz naar rotterdam is gereden ![]() | |
Joooo-pi | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:03 |
is ook niet echt een fiets om te toeren. ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:04 |
![]() deze kleurstelling ook echt. | |
Joooo-pi | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:06 |
Ik vind het wel een leuke fiets, behalve die zwarte uitlaat ![]() naja, en de kleuren ![]() ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:07 |
mjah na de eerste paar bochtjes ging het al een stuk beter ![]() ![]() maar goed dat de aandrijving op het achterwiel zit want de voorkant is een stuk sneller namelijk | |
Joooo-pi | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:09 |
![]() | |
Yreal | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:11 |
wat heeft de anwb verzekeringstelefoon irritante wachtmuziek zeg | |
KneusTeun | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:12 |
Dat had ik gister met een CB-1. Na het toeren geruild met iemand, en ik had idee dat cb-1 een mini bike was!!! | |
Yreal | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:13 |
is het ook | |
KneusTeun | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:15 |
Naja wel leuk om te zien dat je minder hoeft te remmen voor bochten. | |
Yreal | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:24 |
Ik mag mijn PA niet opgeven als hoofdbestuurder op de fazer, waar ik dus niet meer op rij, omdat het mijn motor is... En ik mag hem ook niet op mijn naam verzekeren voor mijn vader, want ik zeg net dat hij hoofdbestuurder wordt. Ja verdomme, mijn pa is 55 met 20 jaar schadevrij, ik 22 met 2 jaar schadevrij... ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:26 |
Ik had er op mijn fiets gisteravond anders regelmatig last van dat het achterwiel het voorwiel probeerde in te halen ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:26 |
het is je pa schrijf dat ding gewoon over ![]() | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:27 |
Wil je dat dingen houden dan? Verzeker je hem toch gewoon WA voor in de zomer? Dat zijn de kosten toch niet. Edit: Of lekker overschrijven ja ![]() | |
Yreal | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:27 |
dat zou ik gewoon kunnen doen, maar echt makkelijk doen ze nou ook weer niet | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:27 |
andere verzekeraar? en je eigen fiets gelijk meenemen ![]() | |
Yreal | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:28 |
ik denk, jas er gewoon effe lekker een WA'tje op met mijn pa als hoofdbestuurder.. ![]() ![]() | |
KneusTeun | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:28 |
Ik wou gister die CB-1 bijhouden en dat koste met de super ten veeeeel moeite, op een gegeven moment brak zelfs het achterwiel uit! | |
Yreal | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:29 |
en 2 brommers die daar al 4 jaar in de verzekering staan ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:35 |
oh en er zit NOG een financiële meevaller aan te komen dus misschien toch maar zon sjieke leovince bestellen ![]() | |
Yreal | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:37 |
Doen ![]() ![]() ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:39 |
Herrieschopper.. ![]() ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:39 |
lekker om 3 uur 's nachts thuiskomen enz enz enz | |
BlackLining | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:40 |
![]() Ik heb een nieuwe schokdemper op de kop weten te tikken ![]() ![]() | |
JK1982 | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:41 |
Dat gaat waarschijnlijk een heleboel schelen inderdaad! ![]() | |
Salatrel | zaterdag 4 mei 2013 @ 11:42 |
noppen eronder en mee met de allroadrit |