Dat was toch meer eenzijdig allemaal johquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef Dekatria het volgende:
Vosss heeft duidelijk niks meegekregen van de maand April hier
Ow ok, RIP aan de nabestaanden enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:09 schreef Anne het volgende:
[..]
In jouw regio dan misschien?
Ik heb al genoeg berichten voorbij zien komen in mijn regio namelijk, helaas..
Je gaat nu een zuinige auto kopen tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow ok, RIP aan de nabestaanden enzo.
Hier heb ik nog weinig berichten gehoord gelukkig.
Meestal zijn het ook wel mensen die de winter niet doorrijden natuurlijk.
Tevens wil ik ook nog wel een keer mijn motorrijbewijs halen, maar geen plek (en geld) om een motor neer te zetten hier.
Tegen de tijd dat ik dat wel heb ben ik een ouwe lul van 55 ofzo en dan nog een Ducati kopen is ook weer zo wat
Nog niet he; in januari speelt dat pas. Nadeel is dat ik ook minder ga cashen tegen die tijd (dagdienst vs ploegenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Je gaat nu een zuinige auto kopen toch. Het geld wat je daarmee bespaart mooi opzij leggen voor je rijbewijs + een leuke motor (en dat kun je ook zelf zo gek maken als je wilt).
Geen stoep voor de deur?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Tevens wil ik ook nog wel een keer mijn motorrijbewijs halen, maar geen plek (en geld) om een motor neer te zetten hier.
Het leven van een palletsorteerder gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef vosss het volgende:
Nadeel is dat ik ook minder ga cashen tegen die tijd (dagdienst vs ploegen)
Dat blijktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het leven van een palletsorteerder gaat niet over rozen.
Of je koopt ipv een zuinig klein kuthok een motor!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog niet he; in januari speelt dat pas. Nadeel is dat ik ook minder ga cashen tegen die tijd (dagdienst vs ploegen)
Dus met dat besparen op een auto ga ik geen geld over houden tov nu. Alleen ga ik er dan minder op achteruit.
Ellende om in zo een klein kuthok rond te moeten rijden, maarja, gelukkig is het maar tijdelijk al kan dat best een jaar duren
Het wordt wel lastig pallets vervoeren met een motor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Of je koopt ipv een zuinig klein kuthok een motor!
Dat kan ook best zuinig rijden en het scheelt in verzekering + wegenbelasting.
Goldwingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het wordt wel lastig pallets vervoeren met een motor.
De motor is de palet! Ohw dan is het logischquote:
Je wilde een wheelie trekken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben er weer even aan herinnerd dat je banden eerst lekker moet opwarmen voor je rare dingen gaat doen![]()
Even twee tikjes naar beneden en dan de koppeling laten schieten. Gaat ie lekker van kwispelen
Die verlies je. snelheid geld vanaf het bord, niet áchter het bord.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef whY... het volgende:
Noo! Bekeuring... http://goo.gl/maps/O6BzN Deze ga ik aanvechten want van 80 naar 50 en dan binnen 100 meter een flitser en een afleidend bord dat aangeeft dat je snelheid te hoog is. Ik reed overigens uit, dus van 80+/- uitrollen naar 50 maar ja, zag dat bord flitsen in mijn ogen en daarna een vette flits uit de kast...
Ik reed daar om 23.58 en een lege weg en geen kruispunten.
Je rijdt rustig op een weg in de nacht dan ga ik niet in de remmen, sowieso milieutechnisch veel beter om uit te rijden. Maar goed niet geschoten is mis geschoten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die verlies je. snelheid geld vanaf het bord, niet áchter het bord.
Moet je anticiperen op het bord, en al eerder beginnen met uitrollenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:46 schreef whY... het volgende:
[..]
Je rijdt rustig op een weg in de nacht dan ga ik niet in de remmen, sowieso milieutechnisch veel beter om uit te rijden. Maar goed niet geschoten is mis geschoten.
Ja het is daar vet donker man, echt een naaistreek want het is daarna ook gewoon Nweg pas later on der de tunnel door komen er woonwijken en een kruispunt. Ik reedt daar omdat de A12 was afgesloten, wat een honden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Moet je anticiperen op het bord, en al eerder beginnen met uitrollen
Serieus, het blijft een kinderachtige boete, maar ja.
Heb je daar jurisprudentie bij!?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er een wet is die stelt dat een snelheidscontrole niet mag plaatsvinden binnen een X aantal meters vanaf de wijziging van maximumsnelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |