Soms heb je helaas niet zoveel keus he..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
Snelweg is toch saai?!?! beetje statisch en veel lawaai...
Klopt, maar ik vermijd ze zoveel mogelijk, Duitsland is chiller lekker buiten bebouwde kom 100 op bochtige wegenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Soms heb je helaas niet zoveel keus he..
100 wegen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vermijd ze zoveel mogelijk, Duitsland is chiller lekker buiten bebouwde kom 100 op bochtige wegen
Jup, Duitsland is 100 buiten de bebouwde kom.quote:
quote:Ook Duitsland kent geen specifieke snelheidsregeling voor autowegen; de snelheid is, zoals overal buiten de bebouwde kom, 100 km/h. Wel wordt deze bij afritten en kruisingen geregeld verlaagd tot bijvoorbeeld 70 km/h.
Bedoel eerder dat 60/80 veul lekkerder is dan 100quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, Duitsland is 100 buiten de bebouwde kom.
mijn ultieme droomquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:55 schreef JK1982 het volgende:
Tadáááá! En ja, het is een BMW!![]()
[ afbeelding ]
Doe mij er maar zo eentje hoor..![]()
die zwarte strepenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat artikel. Wat zijn langsnaden?
Die teerlijnen? Zijn wel erg irritant. Op de A10 bij Watergraafsmeer stikt het er ook vanquote:
Klopt jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die teerlijnen? Zijn wel erg irritant. Op de A10 bij Watergraafsmeer stikt het er ook van
mooie motorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:40 schreef JK1982 het volgende:
"gladde en glimmende bitumen langsnaden in het asfalt" staat toch duidelijk in het artikel?
Daar ging het laatst ook nog over hier na die crash van einschtein, toch..
Dacht dat die dingen onder motorrijders wel algemeen bekend zouden zijn..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |