Zelf doen, scheelt klauwen vol geld en is best makkelijk. Althans als je stelbouten hebt, met shims is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:18 schreef Den_Haag het volgende:
Kleppen stellen, moet ik ook eens laten doen.
nog steedsquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:18 schreef Den_Haag het volgende:
Kleppen stellen, moet ik ook eens laten doen.
Staat nu 52K opquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
NAKS vervangen maakte een wereld van verschil bij mij.
Overigens lekker handig wel. Ik wilde de klepspeling nog eens checken. 2000km terug nog gedaan maar volgens mij zit er toch iets niet lekker. Dus ik naar mijn ouders gereden om daar te sleutelen, bedenk ik me daar dat kleppen stellen met een koude motor moet
Wel eindelijk de carbs goed schoongemaakt, wat rijdt dat lekker zeghij pakt nu weer gewoon vanuit 1.500 tpm lekker door, voorheen was het niets dan bokken tot de 3500
Ah joh, je vakantiegeld komt er weer aanquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
nog steeds
Of alweer
Zo de mijne eens ophalen en 1K aftikken
Liever een carb die maar wat rondspuugd dan een injectie voor de emissie eisen. Dan zwijg ik gemakshalve maar even over een katquote:
Mwa, weet je niet. Even eruit halen en kijken hoeveel tanden die nog open heeft/of hij nog veerkracht heeft is een kwartiertje werk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:36 schreef lipjes het volgende:
[..]
Staat nu 52K op
Dus zal nog niet moeten.
Zo wel, gaat die weg
Had dan ook geen Honda gekochtquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Heb ik weerVoorpoot lek en nokkenasketting die aanloopt, binnen 600km na aankoop
Zaterdag naar de motorzaak.
Gelukkig heeft een Alp van die mooie beschermers om de poten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Had dan ook geen Honda gekocht
Je weet dat het staat voor Hoge Onderhoudskosten Na Dure Aanschaf he?
Je maakt het me nu wel héél makkelijk hequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een Alp van die mooie beschermers om de poten.
BL weer met zijn Ninja-edit.![]()
Tevens:
Vandaag bij 220km ging mn Alp pruttelen, tijd voor reserve. Gelijk maar getankt en er ging 13 liter in.Dat betekend dat m'n Alp 1:16,9 rijd....
Wat een zuipschuit. Ik weet dat het hok 1:20 kan lopen.
Je bent zelf een oliepijlquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
Het-is-gofferdegoffer-oliePEiL!!!, kutjes
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je maakt het me nu wel héél makkelijk he
Ik pijl bijna nooitquote:
De mijne loopt ~1:22quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag bij 220km ging mn Alp pruttelen, tijd voor reserve. Gelijk maar getankt en er ging 13 liter in.Dat betekend dat m'n Alp 1:16,9 rijd....
Wat een zuipschuit. Ik weet dat het hok 1:20 kan lopen.
Ik moet sowieso de carbs synchroniseren en schoonmaken. Veur de rest issie standaard dus geen dyno kitje voor zover ik weet. Maar als ik voor t verkeerslicht sta begint er na een tijdje een behoorlijke benzinegeur te ontstaan, dus ik verdenk ook nog een rotte rubber.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
Laat hem voor de leut eens afstellen dan, misschien zit er wel een versleten dyno kitje of gasnaald in.
/slang/slecht werkende vlotterquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik moet sowieso de carbs synchroniseren en schoonmaken. Veur de rest issie standaard dus geen dyno kitje voor zover ik weet. Maar als ik voor t verkeerslicht sta begint er na een tijdje een behoorlijke benzinegeur te ontstaan, dus ik verdenk ook nog een rotte rubber.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)-TRANSALP-650-1.html
De laatste tijd is SappigeHeuvel afwezig... hmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |