oh die gaat nog wel doet mij denken aan die oude dr. Maar die koplampunitquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, met die snaveldat is inderdaad niks.
Daarom een TDMquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh die gaat nog wel doet mij denken aan die oude dr. Maar die koplampunitvond die dubbele juist zo mooi van de huidige
Hij stond op die zandheuvel, naast een oude dr bigquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:59 schreef Salatrel het volgende:
Hij zou ook op de motorbeurs gestaan hebbenMaarja bij suzuki waren deka en ik op zoek naar busa`s dus is mij helemaal niet opgevallen
DR Big's zijn dan weer bazenfietsenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij stond op die zandheuvel, naast een oude dr big
Die vind ik dan weer spuuglelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakt ie nou gewoon een compleet kuipdeel zo van die Honda af?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Dekatria het volgende:
Al zijn ze natuurlijk niet zo baas als de andere 2 in dit filmpje.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:22 schreef Dekatria het volgende:
Deze is overigens wel tof om te kijken als het over de moderne generatie gaat. BMW GSA, Yamaha SuperTen, Triumph Explorer & KTM 990Adv.De triumph?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug naar de natuurquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:34 schreef Salatrel het volgende:
zo ga ik ook de olie verversen... wat nou opvangbakje gewoon laten lopen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef Dekatria het volgende:
Mein Brüder, die Grammarnazi, ist arriviert! Fabelhaft! [ afbeelding ]
Heeft die nou serieus het slot aan z'n motorhoes gehangen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef Gummiebeer het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)-TRANSALP-650-1.html
De laatste tijd is SappigeHeuvel afwezig... hmmmm
Nu je het zegtquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:43 schreef JK1982 het volgende:
Heeft die nou serieus het slot aan z'n motorhoes gehangen?
Klik maar op de link, dan zie je dat het juicy niet is. Al is het wel zo goed als dezelfde motor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef JK1982 het volgende:
Maar zo te zien heeft Juicyhil ook een eigen profiel op MF.
Dus is dit niet gewoon iemand anders, of is het een kloon van Juicyhil?
Ik weet het kenteken van de Alp van Juicyhil niet..
Wat een l*l zeg, dikke ketting aan je hoes hangen
Dat sowieso...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Salatrel het volgende:
bij mij gaat de ketting gewoon door het achterwiel of ben ik nou achtelijk?
Weggewaaid? Weggepleurd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef Dekatria het volgende:
Verrast mij nog dan dat die hoes er niet meer is. Komtie bij een lege hoes met een ketting eraan, 'Heuj, m'n motor is gesmolten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |