Voorspellende blik?quote:
Als niemand een fout heeft gemaakt, dan wint ie niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hij zou dat best nog eens kunnen winnen hoor.
Wat een kutvliegen overal johStukje over de dijk gereden, zie verdomme helemaal niks meer door het vizier
Allemaal roadkills
Dat is snel zat, die staat niet op de foto.quote:
Ik doe dat ook regelmatig jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:23 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zwaaide ik zelfs nog op het moment dat de flits ging
Lijkt dat hierop:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:23 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij zwaaide ik zelfs nog op het moment dat de flits ging
Niet dusquote:
Alsjeblieft niet zegquote:
Het gaat overigens nog wel gebeuren dat motoren een kenteken aan de voorkant moeten voeren hoorquote:
we krijgen autoplaten voor en achterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het gaat overigens nog wel gebeuren dat motoren een kenteken aan de voorkant moeten voeren hoor
Voor de veiligheid uiteraard
Dat was er al maar afgeschaft omdat gevaarlijk. Iets met skull splitting enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het gaat overigens nog wel gebeuren dat motoren een kenteken aan de voorkant moeten voeren hoor
Voor de veiligheid uiteraard
Meh, als zo'n kabel niet meer soepel loopt zou ik hem gewoon vervangen. Dat zijn ook de kosten niet.quote:
True,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meh, als zo'n kabel niet meer soepel loopt zou ik hem gewoon vervangen. Dat zijn ook de kosten niet.
Moh. Tankje eraf, kabeltje eruit, kabeltje erin, tankje erop. Kwartiertje werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
True,
Maar bij mijn 600 is een kabeltje vervangen al een hele opgave
Ja mijn volgende motor wordt makkelijker in onderhoudquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moh. Tankje eraf, kabeltje eruit, kabeltje erin, tankje erop. Kwartiertje werk
Naked bikes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |