Ja, ik stel me zo voor dat ze dat ding eraf snijden, aan de kant gooien en de motor in een busje tillen.quote:
Who cares om emissie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Liever een carb die maar wat rondspuugd dan een injectie voor de emissie eisen. Dan zwijg ik gemakshalve maar even over een kat
Bij mij beide en schijfquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Salatrel het volgende:
bij mij gaat de ketting gewoon door het achterwiel of ben ik nou achtelijk?
De mijne staat alleen op stuurslot. Maar ja, dat is ook met één flinke ruk aan het stuur opgelost natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef Yreal het volgende:
ik heb mijn motor eigenlijk al in 1.5 jaar niet meer op slot gezet
Ik denk dat gewoon niemand mijn lelijke hok hoeft. En dan rij ik altijd rond in Rotterdam, Amsterdam, Leiden en Den haagquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De mijne staat alleen op stuurslot. Maar ja, dat is ook met één flinke ruk aan het stuur opgelost natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef yurian het volgende:
Ik zet altijd alleen op het stuurslot, terwijl mijn trapfiets met het normale axa-slot plus een kettingslot wordt vastgezet. Misschien toch maar 's in overweging nemen![]()
Volgens mij zat de remschijfslot door de grote openingen in de schijf en hebben ze hem weten los te wurmen, kijk maar 's op de foto's (spoiler)...Ja, ik doe hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat terwijl ik gewoon een ART4 slot heb liggen hier. Maar goed. Dat is vooral voor de verzekering, eigenlijk
Kijk trouwens maar eens goed op deze foto:
Die koperkleurige ring met grijs rafelig ding er omheen komt echt niet uit een remschijf hoorDie knuppel heeft hem gewoon aan de motorhoes vast gezet.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Mijn schijfremslot zit ook gewoon door zowel de hoes als de schijfrem hoor... Wel makkelijk, kan die hoes niet wegwaaienquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik doe hetzelfdeEn dat terwijl ik gewoon een ART4 slot heb liggen hier. Maar goed. Dat is vooral voor de verzekering, eigenlijk
Kijk trouwens maar eens goed op deze foto:
[ afbeelding ]
Die koperkleurige ring met grijs rafelig ding er omheen komt echt niet uit een remschijf hoorDie knuppel heeft hem gewoon aan de motorhoes vast gezet.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben..quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef yurian het volgende:
Volgens mij zat de remschijfslot door de grote openingen in de schijf en hebben ze hem weten los te wurmen, kijk maar 's op de foto's (spoiler)...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef yurian het volgende:
Ik zet altijd alleen op het stuurslot, terwijl mijn trapfiets met het normale axa-slot plus een kettingslot wordt vastgezet. Misschien toch maar 's in overweging nemen![]()
Volgens mij zat de remschijfslot door de grote openingen in de schijf en hebben ze hem weten los te wurmen, kijk maar 's op de foto's (spoiler)...Dat denk ik ook. Binnenring van de schijf wielding geval is plastic, vrij makkelijk om te buigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domme fout, maarja, daar leert men van.![]()
Het is natuurlijk niet JC zijn brommert, maar mss heeft hij nu opeens een valbeugel enzo.![]()
Ik ben ook alweer verkouden en allesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Geerd het volgende:
Tering me bek is toch een potje droog, in de winter wel vaak last van maar nu?
Moet je eerst al die wondjes weer los trekken wil je normaal kunnen praten
Fucking mei, wel lekker rijden trouwens nuquote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer verkouden en allesFeest man.
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer verkouden en allesFeest man.
Eerste rit doe ik altijd ietsje rustiger, maar daarna wordt het weer de standaard rijstijl. Zodra ik die ga aanpassen gebeuren altijd de raarste dingen dus ik ga liever niet voorzichter of wat dan ook rijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:03 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat er dit jaar weinig dooie gevallen zijn zo die eerste paar dagen mooi weer van het jaar.
Zijn jullie motorrijders dit jaar wat voorzichtiger zo de eerste paar dagen na de winter?
In jouw regio dan misschien?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:03 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat er dit jaar weinig dooie gevallen zijn zo die eerste paar dagen mooi weer van het jaar.
Zijn jullie motorrijders dit jaar wat voorzichtiger zo de eerste paar dagen na de winter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |