abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:10:17 #101
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125999533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef JK1982 het volgende:
Weggewaaid? Weggepleurd?
Moet dan wel he.
pi_125999754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Moet dan wel he.
Ja, ik stel me zo voor dat ze dat ding eraf snijden, aan de kant gooien en de motor in een busje tillen.
Terwijl ze elkaar vol ongeloof aankijken welke idioot er in vredesnaam een slot aan zijn motorhoes hangt, en niet aan de motor zelf.. :+
pi_125999907
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:50 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Liever een carb die maar wat rondspuugd dan een injectie voor de emissie eisen. Dan zwijg ik gemakshalve maar even over een kat :+
Who cares om emissie.

Carbs afstellen :')
Ultrasoon reinigen :')

Ik heb zelf ook een choke op m'n injectie :@
(Y)
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:16:19 #104
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_125999953
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Salatrel het volgende:
bij mij gaat de ketting gewoon door het achterwiel of ben ik nou achtelijk?
Bij mij beide en schijf
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_126000007
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef Yreal het volgende:
ik heb mijn motor eigenlijk al in 1.5 jaar niet meer op slot gezet :{
De mijne staat alleen op stuurslot. Maar ja, dat is ook met één flinke ruk aan het stuur opgelost natuurlijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:22:26 #106
258802 Yreal
henk..!
pi_126000397
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De mijne staat alleen op stuurslot. Maar ja, dat is ook met één flinke ruk aan het stuur opgelost natuurlijk.
Ik denk dat gewoon niemand mijn lelijke hok hoeft. En dan rij ik altijd rond in Rotterdam, Amsterdam, Leiden en Den haag :{
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:22:29 #107
386405 yurian
slaapdeprivatie
pi_126000404
Ik zet altijd alleen op het stuurslot, terwijl mijn trapfiets met het normale axa-slot plus een kettingslot wordt vastgezet. Misschien toch maar 's in overweging nemen :{w

Volgens mij zat de remschijfslot door de grote openingen in de schijf en hebben ze hem weten los te wurmen, kijk maar 's op de foto's (spoiler)...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:24:06 #108
258802 Yreal
henk..!
pi_126000526
Uberhaupt een kneuzige manier van vastmaken. Had de bovenste railing genomen en dan door de voorvork / velg oid gaan.
pi_126000651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef yurian het volgende:
Ik zet altijd alleen op het stuurslot, terwijl mijn trapfiets met het normale axa-slot plus een kettingslot wordt vastgezet. Misschien toch maar 's in overweging nemen :{w

Volgens mij zat de remschijfslot door de grote openingen in de schijf en hebben ze hem weten los te wurmen, kijk maar 's op de foto's (spoiler)...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik doe hetzelfde :') En dat terwijl ik gewoon een ART4 slot heb liggen hier. Maar goed. Dat is vooral voor de verzekering, eigenlijk :@

Kijk trouwens maar eens goed op deze foto:

Die koperkleurige ring met grijs rafelig ding er omheen komt echt niet uit een remschijf hoor ;) Die knuppel heeft hem gewoon aan de motorhoes vast gezet.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126000733
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, ik doe hetzelfde :') En dat terwijl ik gewoon een ART4 slot heb liggen hier. Maar goed. Dat is vooral voor de verzekering, eigenlijk :@

Kijk trouwens maar eens goed op deze foto:

[ afbeelding ]

Die koperkleurige ring met grijs rafelig ding er omheen komt echt niet uit een remschijf hoor ;) Die knuppel heeft hem gewoon aan de motorhoes vast gezet.
Mijn schijfremslot zit ook gewoon door zowel de hoes als de schijfrem hoor... Wel makkelijk, kan die hoes niet wegwaaien :)
pi_126001377
quote:

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben..
pi_126002453
quote:

SPOILER
Dat denk ik ook. Binnenring van de schijf wielding geval is plastic, vrij makkelijk om te buigen.
Domme fout, maarja, daar leert men van. :7
Het is natuurlijk niet JC zijn brommert, maar mss heeft hij nu opeens een valbeugel enzo. *)
pi_126009806
Tering me bek is toch een potje droog, in de winter wel vaak last van maar nu?
Moet je eerst al die wondjes weer los trekken wil je normaal kunnen praten :')
pi_126010022
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 02:03 schreef Geerd het volgende:
Tering me bek is toch een potje droog, in de winter wel vaak last van maar nu?
Moet je eerst al die wondjes weer los trekken wil je normaal kunnen praten :')
Ik ben ook alweer verkouden en alles :W Feest man.
pi_126010080
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 02:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Fucking mei, wel lekker rijden trouwens nu :)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 07:12:06 #116
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_126010598
Mogguh tweewielers c_/
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_126011202
Goedemorgen!

Het schijnt morgen weer goed weer te worden, dus weer lekker een ritje maken :D
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_126011372
Het is inderdaad lekker weer buiten. Zit al ruim 3 kwartier naar buiten te kijken waar die verdomde cv-monteur nou eens blijft. Die zou er om 8.00 zijn, het is ook echt altijd hetzelfde gezeik.. }:|
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:18:36 #119
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_126011877
Haha zelfs in de vroege ochtend komen ze al te laat :{ Dat is bij de huisarts ook altijd _O- :{w
pi_126012543
Het wordt nog veel mooier..

Wat denk je? Kijk ik net weer naar buiten, zie ik verderop in de straat een autootje van Feenstra staan! Hmmm, strange..

http://i40.tinypic.com/oh06x.jpg

Dus ik weer bellen: "Ik weet het niet hoor, maar is jullie monteur soms eerst bij iemand anders aan het werk, hier in de straat? Ik zit al vanaf 8.00 te wachten.."

In eerste instantie gaf de vriendelijke mevrouw aan de lijn nog aan dat dit niet de monteur was die bij mij aan de slag moest, maar toen ze nog even het een en ander ging navragen bleek dat dat wel degelijk de monteur was die bij mij moest zijn. Stond hij bij de buren verderop de ketel open te schroeven... Hij had zich vergist in het nummer |:(

Nouja, hij is inmiddels dus aan de gang boven.. Flapdrol..

Vanavond maar weer lekker een stukkie motorrijden, om de dag beter te eindigen dan die begon :')
pi_126012630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 02:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hooikoorts? :D

Vanmiddag de motort maar schoonmaken en nog even stukkie toeren.
pi_126012763
Het valt me op dat er dit jaar weinig dooie gevallen zijn zo die eerste paar dagen mooi weer van het jaar.

Zijn jullie motorrijders dit jaar wat voorzichtiger zo de eerste paar dagen na de winter? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:07:04 #123
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_126012831
Nee ik ben niet voorzichtiger gaan rijden, ik ben in principe een doorrijder (heel jaar) en dan groei je mee in de situaties van meer en minder motoren/automobilisten.

Ik merk wel dat op warme dagen automobilisten slechter spiegelen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:07:57 #124
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_126012851
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:03 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat er dit jaar weinig dooie gevallen zijn zo die eerste paar dagen mooi weer van het jaar.

Zijn jullie motorrijders dit jaar wat voorzichtiger zo de eerste paar dagen na de winter? :)
Eerste rit doe ik altijd ietsje rustiger, maar daarna wordt het weer de standaard rijstijl. Zodra ik die ga aanpassen gebeuren altijd de raarste dingen dus ik ga liever niet voorzichter of wat dan ook rijden.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_126012886
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:03 schreef vosss het volgende:

In jouw regio dan misschien?
Ik heb al genoeg berichten voorbij zien komen in mijn regio namelijk, helaas..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')