Als je goed leest, heb ik niet gezegd dat ik mee ging.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:47 schreef Sebesse het volgende:
Wacht, jij maakt afspraakjes met andere (verkrachters/) jongen, terwijl je al een vriend heeft? Idioot.
wat is de klacht nu, dat je een man bent met een jurk aan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef Kshock het volgende:
[..]
Als je goed leest, heb ik niet gezegd dat ik mee ging.
Als je nog genoeg bij je verstand bent om te weten wat je opschrijft, ben je hier duidelijk afspraken aan het maken met die jongen, en als je het toch wilt afzwakken: Hem het wel toezeggen, zonder concrete datum.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:48 schreef Kshock het volgende:
[..]
Als je goed leest, heb ik niet gezegd dat ik mee ging.
quote:Sporten natuurlijk, nouja nog een heel gesprek met die kerel gehad, totdat die vraagt of ik morgen tijd heb om samen met hem te gaan sporten. Ik zei ik weet niet laat het je nog wel weten en hij gaf zijn nummer. Toen vroeg die of we dan zouden gaan 'lopen' want dat was sportiefer.. ___! ik zei nee ik fiets gewoon dat is ook sportief. Hij zei oke oke is prima als je kan haal ik je wel op bij je huis..
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
TS is een vieze slet die afspreekt met jongens terwijl ze al een vriend heeft. Dan verdien je het ook om verkracht te worden, maar volgens mij vind TS dat juist geil anders ging ze niet vreemd.
Zie hier mijn relaas, opperidioot!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Telefooncel het volgende:
Je hebt niet gezegd dat je een vriend hebt tegen hem?
Zou kunnen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:53 schreef Piye het volgende:
Volgens mij voelt je vriend gewoon nattigheid en probeert hij nu deze hunk in diskrediet te brengen. Vuile streek.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Ja hoor verkracht.Die ex wilde gewoon geen slet lijken en heeft er een beetje een lulverhaal van gemaakt, maar ondertussen lag ze daar gewillig met de beentjes wijd en was die jongen zich van geen kwaad bewust.
Komt vaker voor dan je dacht helaas.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Ja hoor verkracht.Die ex wilde gewoon geen slet lijken en heeft er een beetje een lulverhaal van gemaakt, maar ondertussen lag ze daar gewillig met de beentjes wijd en was die jongen zich van geen kwaad bewust.
Ja en dat die jongen zich van geen kwaad bewust is komt ook vaak voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Komt vaker voor dan je dacht helaas.
Is dat waar TS, doe jij squats?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef Fushia2 het volgende:
Zorg enkel wel voor wat glijmiddel. Je kont is door al dit fitnessen wel erg strak denk ik
Jawel ik zei dat ik hier met mijn vriend wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Telefooncel het volgende:
Je hebt niet gezegd dat je een vriend hebt tegen hem?
Ze hadden niet genoeg bewijs dat hij het gedaan had, hij ontkende allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Purplesparks het volgende:
Waarom zit die gast eigenlijk niet vast?
Doe eens normaal joh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
TS is een vieze slet die afspreekt met jongens terwijl ze al een vriend heeft. Dan verdien je het ook om verkracht te worden, maar volgens mij vind TS dat juist geil anders ging ze niet vreemd.
jij bent zo triest hequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
Dus je bent er ook niet werkelijk zeker van of die dat gedaan heeft dan. Slechts het woord van je vriendin?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:43 schreef Kshock het volgende:
[..]
Ze hadden niet genoeg bewijs dat hij het gedaan had, hij ontkende alles
En daarom worden meiden dus verkracht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Kshock het volgende:
ik vind dat je ook gewoon kunt afspreken met een jongen om iets leuks te doen en nee, niet zoals jij nu denkt keiharde seks in de bosjes
En dan ben je een hoer? Wie ben jij dan wel niet om stoer in dit topic te reageren ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef VMSDKR het volgende:
Je zegt niet eens 'Nee' als hij vraagt of je samen wil gaan sporten terwijl je vriend een paar meter verderop is?
HOERRRRRRRRR
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:49 schreef Kshock het volgende:
[..]
En dan ben je een hoer? Wie ben jij dan wel niet om stoer in dit topic te reageren ?
Achterlijk autistje
|quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef Fushia2 het volgende:
Zorg enkel wel voor wat glijmiddel. Je kont is door al dit fitnessen wel erg strak denk ik
Dit, sowiesoquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Eerder, blue ballsquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
TS laat zich eerst versieren en krabbelt dat terug. Cock tease.
Meisje tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:53 schreef ikjijallebei het volgende:
Wat ben jij toch ook een achterlijke trut TS met je "ik weet nog niet ik laat het nog wel weten". Wat kan ik me ergeren aan zulke antwoorden, al helemaal in de context van deze OP.
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelulquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet werkelijk zeker van of die dat gedaan heeft dan. Slechts het woord van je vriendin?
Was er geen meet dit jaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
TS z'n sterretje is inmiddels een rondje. HOMO!
nee, maar als die is vrijgesproken maakt het dus goed mogelijk dat die niks gedaan heeft?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelul
Enormquote:
Ah, je bent nieuw.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef Kshock het volgende:
[..]
Enorm![]()
Nee ik lig hier in een deuk om al die zielige reacties. Mijn dag kan niet meer stuk
Nee niet bepaald. Mijn vorige account is m'n ww kwijtquote:
De politie heeft gezien hoe dat meisje verkracht werd? Geloofwaardig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelul
De politie is er bij gekomen na de verkrachting. Maar omdat ze geen bewijs hadden en geen getuigen konden ze hem niet vasthouden en hij was toen nog minderjarigquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Piye het volgende:
[..]
De politie heeft gezien hoe dat meisje verkracht werd? Geloofwaardig.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen fietsen ts.
Geen bewijs? maakt het verhaal nogal wat ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Kshock het volgende:
[..]
De politie is er bij gekomen na de verkrachting. Maar omdat ze geen bewijs hadden en geen getuigen konden ze hem niet vasthouden en hij was toen nog minderjarig
Als ze er direct bij zijn dan zal er vast nog wel een druppel sperma te vinden zijn of niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Kshock het volgende:
[..]
De politie is er bij gekomen na de verkrachting. Maar omdat ze geen bewijs hadden en geen getuigen konden ze hem niet vasthouden en hij was toen nog minderjarig
Nee eerlijk gezegd zijn deze kinderachtige berichten van jullie hilarisch !quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:30 schreef Susteren het volgende:
TS heeft volgens mij nu al spijt dat ze dit topic geopend heeft, ze verwachtte waarschijnlijk meewarige berichten![]()
Je laten verkrachten door een jongen waar je al eens mee hebt kuch "gesproken" kuch
je bent gewoon een dikke vies mannetjequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd zijn deze kinderachtige berichten van jullie hilarisch !![]()
We zijn ook allemaal vreselijk grappig hier, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd zijn deze kinderachtige berichten van jullie hilarisch !![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal vreselijk grappig hier, dat is gewoon een feit.
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
je bent gewoon een dikke vies mannetje
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:41 schreef Kshock het volgende:
[..]
Neeik ben een vrouw. Maar dit is toch maar internet dus wat maakt het uit wat jullie denken ? Ga ik me niet minder om voelen hoor
volgens mij sport hij juist wel....quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef godzillo het volgende:
TS, vermijden die gast. Hij spoort niet en dat soort mensen horen in de bak.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:47 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
volgens mij sport hij juist wel....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
______!!!!!111
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
Dit, keer 600.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Nee 12 jarige meidquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee?
Flikker toch op homofiele autist
Dat zijn vrouwen, daar kunnen ze niks aan doen dat ze debiel zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef tarantism het volgende:
Nou nou, zelden zo'n debiele TS meegemaakt.
Dit, eigenlijk willen vrouwen altijd genomen worden. Verkrachting bestaat niet!!!!!!11!!!1quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Xenzo het volgende:
TS wil stiekem gewoon flink genomen worden, durft dat niet toe te geven en zegt daarom maar "nee" zoals alle wijven dat doen. Lol, wij mannen weten gelukkig wat "nee" betekent bij vrouwen (= ja, ik wil graag zaad ontvangen). Vervolgens gaat TS een verhaal verzinnen om een topic te maken. Want ja, een slet zijn is nog tot daar aan toe, maar TS wil dat graag voor zichzelf houden. Dank TS voor uw topic, u bevestigt weer mooi hoe vrouwen in elkaar zitten.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dit, eigenlijk willen vrouwen altijd genomen worden. Verkrachting bestaat niet!!!!!!11!!!1
Dit is echt zo'n typische fok!-maagdenreactie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Xenzo het volgende:
TS wil stiekem gewoon flink genomen worden, durft dat niet toe te geven en zegt daarom maar "nee" zoals alle wijven dat doen. Lol, wij mannen weten gelukkig wat "nee" betekent bij vrouwen (= ja, ik wil graag zaad ontvangen). Vervolgens gaat TS een verhaal verzinnen om een topic te maken. Want ja, een slet zijn is nog tot daar aan toe, maar TS wil dat graag voor zichzelf houden. Dank TS voor uw topic, u bevestigt weer mooi hoe vrouwen in elkaar zitten.
Ja, hij zoekt natuurlijk een nieuwe boksbalquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Scuidward het volgende:
Dat is toch niet jouw probleem wat die gozer doet in zijn vrije tijd? Hij wil gewoon met je sporten.
Precies en BFF wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Scuidward het volgende:
Dat is toch niet jouw probleem wat die gozer doet in zijn vrije tijd? Hij wil gewoon met je sporten.
Echt he. Iedere man met ervaring weet dat "nee" betekent "bef me eerst".quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n typische fok!-maagdenreactie.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Xenzo het volgende:
Nee meid, dat zijn gewoon feiten. Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben. Vrouwen zijn sletten, helemaal als ze denken iets ermee te kunnen bereiken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dit is echt zo'n typische fok!-maagdenreactie.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. Iedere man met ervaring weet dat "nee" betekent "bef me eerst".
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Nee meid, dat zijn gewoon feiten. Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben. Vrouwen zijn sletten, helemaal als ze denken iets ermee te kunnen bereiken.
Wat kan vriendschap toch mooi zijn he, gewoon zonder tegenprestatie iets voor iemand van het andere geslacht doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien nog even samen douchen om het af te sluiten maar dan moet hij echt naar huis.
wilde fantasie heb jequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben.
Beffen is een duivelse tactiek om mannen te onderwerpen. Zodra je tussen de benen bent, klemmen ze je vast en laten ze je nooit meer gaan. Bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. Iedere man met ervaring weet dat "nee" betekent "bef me eerst".
Denken Alistair Overeem te zijn, na een paar potjes UFC op je playstation.quote:
Wees een vent en PM mij uw mailadres, eens kijken of u daarna dat nog steeds zegt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
Denken Alistair Overeem te zijn, na een paar potjes UFC op je playstation.
En wat ga je daarmee doen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Wees een vent en PM mij uw mailadres, eens kijken of u daarna dat nog steeds zegt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef Xenzo het volgende:
[..]
U een uitnodiging sturen om met mij te komen sparren.
Bekende sporterquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Nee meid, dat zijn gewoon feiten. Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben. Vrouwen zijn sletten, helemaal als ze denken iets ermee te kunnen bereiken.
Hij denkt dat 'ie de meneer op het plaatje is.quote:
Niet weten dat als je tussen de benen wordt geklemd, het betekent dat je juist moet oprotten daarquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef Kesefkesef het volgende:
Beffen is een duivelse tactiek om mannen te onderwerpen. Zodra je tussen de benen bent, klemmen ze je vast en laten ze je nooit meer gaan. Bij wijze van spreken.
Waarom doe je het niet gewoon in dit topic? Waarom per e-mailquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:19 schreef Xenzo het volgende:
En ondertussen is Hugh_Myron nog steeds zo laf om niet in te gaan op mijn uitnodiging, want ja, hij wil niet op zijn bek gaan en dat snap ik dan ook wel weer.
Wat bereiken ze ermee om jouw pik leeg te zuigen dan? Te voorkomen dat je je voortplant?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
Hoe kan een seksdienst nu ongewild zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet gewoon in dit topic? Waarom per e-mailStraks sta ik ingeschreven bij allerlei ongewilde seksdiensten.
Voor mij is het juist een beproefde techniek om de vrouwtjes als was in m'n handen te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Beffen is een duivelse tactiek om mannen te onderwerpen. Zodra je tussen de benen bent, klemmen ze je vast en laten ze je nooit meer gaan. Bij wijze van spreken.
Een dienst betekent dat ik ervoor moet betalenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe kan een seksdienst nu ongewild zijn?
Dan stuur je een PM/DM, tjapneut.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef Xenzo het volgende:
Omdat ik niet de behoefte heb dat iedereen mijn privé mailadres heeft, daarom dus.
Ben jij bekend van de Paralympics ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Een echte man hoeft niks te doen om ons alles te laten doen wat jullie hartje begeertquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef Piye het volgende:
Voor mij is het juist een beproefde techniek om de vrouwtjes als was in m'n handen te maken.
Dit klopt. Liever lui dan moe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een echte man hoeft niks te doen om ons alles te laten doen wat jullie hartje begeert
Klopt, bij de echte is dit aangeborenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een echte man hoeft niks te doen om ons alles te laten doen wat jullie hartje begeert
Mwah een ferme tik als jullie je weer eens misdragen wil nog weleens helpen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit ben ik ook bij de niet juiste man, die kick ik ook gelijk het bed uit na zijn orale activiteiten nog voordat hij zijn piemel tevoorschijn kan halenquote:
Jij hebt gewoon een labiele chick magneetquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:25 schreef Smack10 het volgende:
Klopt, bij de echte is dit aangeboren![]()
Don't hate, just gradulate
Zoek er gewoon één uit die zich niet misdraagt. Ik heb trouwens vaak gehoord dat Surinamers niet beffen, maar jij bent dus de uitzondering op de regel? Heb je ook een kleine piemel dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:25 schreef Piye het volgende:
Mwah een ferme tik als jullie je weer eens misdragen wil nog weleens helpen.
Inderdaad, ik moet dus wel om de chickies bij me te houden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoek er gewoon één uit die zich niet misdraagt. Ik heb trouwens vaak gehoord dat Surinamers niet beffen, maar jij bent dus de uitzondering op de regel? Heb je ook een kleine piemel dan?
wtfquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die niet geloven dat Xenzo echt de 'Reem isDat heeft ie al vaak genoeg bewezen
Dat moet toch geen probleem zijn met je geweldige innerlijk. Ken weinig mensen die zo scherp zijn en humor hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef Piye het volgende:
Inderdaad, ik moet dus wel om de chickies bij me te houden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die niet geloven dat Xenzo echt de 'Reem isDat heeft ie al vaak genoeg bewezen
Hahaha, had je het toch goed. Het is volgens Nikmans deze gehandicaptequote:
Z'n uitnodiging per mail:quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, had je het toch goed. Het is volgens Nikmans deze gehandicapte![]()
[ afbeelding ]
quote:Amigo Hugh_Myron,
Wilde je echt sparren met mij? Dat kan, kom maar eens langs als ik weer in het land ben.
Groetjes van Alistair.
Hij doet nu al aan psychologische oorlogsvoering met zijn 'amigo'quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Z'n uitnodiging per mail:
[..]nice man, echt nuttig.
Iedereen weet dat jij keihard genomen wil worden na een goede orale sessie dus die kans is vrij kleinquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit ben ik ook bij de niet juiste man, die kick ik ook gelijk het bed uit na zijn orale activiteiten nog voordat hij zijn piemel tevoorschijn kan halen
Niet elke vrouw zit hetzelfde in elkaar. Ik val het liefst in slaap na een orale sessiequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:39 schreef Toolshed het volgende:
Iedereen weet dat jij keihard genomen wil worden na een goede orale sessie dus die kans is vrij klein
Geef eens details dan, want hier kan ik niets mee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Xenzo het volgende:
Maar ondertussen is Hugh_Myron bij mij wel aan het slijmen, dat dan weer wel. Als hij een echte vent is dan gaat hij in op mijn uitnodiging, maar nee, in plaats daarvan heeft hij hier een grote bek en in de PM zit hij te slijmen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Xenzo het volgende:
Maar ondertussen is Hugh_Myron bij mij wel aan het slijmen, dat dan weer wel. Als hij een echte vent is dan gaat hij in op mijn uitnodiging, maar nee, in plaats daarvan heeft hij hier een grote bek en in de PM zit hij te slijmen.
Dan ben je gewoon een egoïst, dat heeft niks met vrouwen te maken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet elke vrouw zit hetzelfde in elkaar. Ik val het liefst in slaap na een orale sessie
Je weet toch dat alle mannen op FOK! Overeem spierballen hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
met je gmail.com adresde eckte eckte reem had gewoon @thereem.com gebruikt.
ga nu maar weer spelen in de zandbak.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Xenzo het volgende:
In de PM bent u anders helemaal niet zo stoer zoals u hier in het openbaar zich voordoet. Nogmaals: waarom gaat u niet in op mijn uitnodiging om mij real life te zien en een keer met mij te sparren, bent u soms bang dat u op uw bek gaat en dat u "sorry" moet zeggen omdat u ongelijk heeft (gehad) op dit mooie forum? Een echte vent, wat u duidelijk dus niet bent, is niet bang zoals u dat duidelijk wel bent. Immers, anders zou u ingaan op mijn uitnodiging.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
met je gmail.com adresde eckte eckte reem had gewoon @thereem.com gebruikt.
ga nu maar weer spelen in de zandbak.
Wat heeft het feit dat jij iemand in real life op z'n bek kan rammen te maken met dat jij een topsporter bent?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:51 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
In de PM bent u anders helemaal niet zo stoer zoals u hier in het openbaar zich voordoet. Nogmaals: waarom gaat u niet in op mijn uitnodiging om mij real life te zien en een keer met mij te sparren, bent u soms bang dat u op uw bek gaat en dat u "sorry" moet zeggen omdat u ongelijk heeft (gehad) op dit mooie forum? Een echte vent, wat u duidelijk dus niet bent, is niet bang zoals u dat duidelijk wel bent. Immers, anders zou u ingaan op mijn uitnodiging.
kk hey, deze trollquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:51 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
In de PM bent u anders helemaal niet zo stoer zoals u hier in het openbaar zich voordoet. Nogmaals: waarom gaat u niet in op mijn uitnodiging om mij real life te zien en een keer met mij te sparren, bent u soms bang dat u op uw bek gaat en dat u "sorry" moet zeggen omdat u ongelijk heeft (gehad) op dit mooie forum? Een echte vent, wat u duidelijk dus niet bent, is niet bang zoals u dat duidelijk wel bent. Immers, anders zou u ingaan op mijn uitnodiging.
Wie begint er opeens over orale seks en piemels out of the blue?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit ben ik ook bij de niet juiste man, die kick ik ook gelijk het bed uit na zijn orale activiteiten nog voordat hij zijn piemel tevoorschijn kan halen
[..]
Zoek er gewoon één uit die zich niet misdraagt. Ik heb trouwens vaak gehoord dat Surinamers niet beffen, maar jij bent dus de uitzondering op de regel? Heb je ook een kleine piemel dan?
[..]
Jij hebt gewoon een labiele chick magneetDaar is condoleren meer bij van toepassing dan feliciteren
Waarom zou je die uit bed trappen dan? De gemiddelde vrouw zou toch juist blij moeten zijn dat er uberhaupt orale activiteiten plaatsvinden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel bewijs achtergelaten in de vorm van een kwakjequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:57 schreef Rinne het volgende:
Hebben jullie überhaupt bewijs dat hij iemand verkracht heeft?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat moet toch geen probleem zijn met je geweldige innerlijk. Ken weinig mensen die zo scherp zijn en humor hebben![]()
Volgens mij ben jij in het echt zo'n droogkloot.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat vind ik nou lief.Maar op het internet is het natuurlijk wel iets makkelijker.
Ik heb zo m'n buien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in het echt zo'n droogkloot.
En anders heeft cactus nog wel wat zaad liggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel bewijs achtergelaten in de vorm van een kwakje
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan had die vriendin van TS hem maar moeten aangeven bij de politie. Zonder bewijs heb je achteraf toch niet veel over een ander te zeggen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel bewijs achtergelaten in de vorm van een kwakje
Want over seks praten maakt je labiel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef Smack10 het volgende:
Wie begint er opeens over orale seks en piemels out of the blue?![]()
Over labiel gesproken![]()
Uberhaupt blij zijn? Als een kerel daar niet aan doet, dan is het ook geen echte kerelquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
Waarom zou je die uit bed trappen dan? De gemiddelde vrouw zou toch juist blij moeten zijn dat er uberhaupt orale activiteiten plaatsvinden?
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:46 schreef Toolshed het volgende:
Dan ben je gewoon een egoïst, dat heeft niks met vrouwen te maken!
Maar de orale sessie moet dus worden gestaakt vlak voor je hoogtepunt om jou een beetje in actie te krijgen
Volgens mij zijn er genoeg mannen die 'm er alleen maar in willen rammen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uberhaupt blij zijn? Als een kerel daar niet aan doet, dan is het ook geen echte kerel
Zou je denken ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:09 schreef Smack10 het volgende:
En anders heeft cactus nog wel wat zaad liggen
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg mannen die 'm er alleen maar in willen rammen.
Dit dus. Niets van dat mietjes gedoe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso niet degene met wie ik ooit seks zou hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
De vraag is dan hoe je die eruit pikt, voordat ze in je bed belanden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso niet degene met wie ik ooit seks zou hebben.
Door niet gelijk met ze naar bed te gaan, maar ze eerst te leren kennen en kijken hoe ze zijn in de omgangquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
De vraag is dan hoe je die eruit pikt, voordat ze in je bed belanden.
Uiteraard. Eerst eventjes gepijpt worden, daarna rammen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Maar wel verwachten dat jullie dan gepijpt worden zeker
Waar zeg ik dat danquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Maar wel verwachten dat jullie dan gepijpt worden zeker
Vast genoeg goedkope snolletjes die je daarvoor kunt strikkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef mujentas het volgende:
Uiteraard. Eerst eventjes gepijpt worden, daarna rammen.
Jij wil beweren dat je er niet van houdt om gepijpt te worden? De overige posts vond je de moeite niet waard om op in te gaan?quote:
Gewoon tijdens het eerste afspraakje vragen hoe teder hij in bed isquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Door niet gelijk met ze naar bed te gaan, maar ze eerst te leren kennen en kijken hoe ze zijn in de omgang
Goedkope snolletjes, beste snolletjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vast genoeg goedkope snolletjes die je daarvoor kunt strikken
Alsof je dan eerlijk antwoord krijgt als iemand nog geen seks heeft gehad en maar één doel heeftquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef mujentas het volgende:
Gewoon tijdens het eerste afspraakje vragen hoe teder hij in bed is
Hoe kom je er dan achter? Heb je een zesde zintuig voor dat soort dingen? Lieve jongens zijn niet per definitie lief in bed en andersom ook niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof je dan eerlijk antwoord krijgt als iemand nog geen seks heeft gehad en maar één doel heeft
Tsja, als hij niet eerlijk blijkt te zijn en loopt te liegen, schop je hem snel je bed uit en roep je verkrachting.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof je dan eerlijk antwoord krijgt als iemand nog geen seks heeft gehad en maar één doel heeft
Ja natuurlijk is dat fijn, maar ik zie de relatie niet met het topicquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat je er niet van houdt om gepijpt te worden? De overige posts vond je de moeite niet waard om op in te gaan?
Zegt degene die elk topic laat ontsporen met offtopic gelulquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:37 schreef Smack10 het volgende:
Ja natuurlijk is dat fijn, maar ik zie de relatie niet met het topic
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Goedkope snolletjes, beste snolletjes.
Maar ik vind het geen stijl eigenlijk. Geven en nemen.
Maar wel gelikt willen worden en daarna slapen? Je bent ook nog hypocriet!quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso niet degene met wie ik ooit seks zou hebben.
Wat een vunz die TS. Zal zeker ook 'gespreid' betalen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:47 schreef Sebesse het volgende:
Wacht, jij maakt afspraakjes met andere (verkrachters/) jongen, terwijl je al een vriend heeft? Idioot.
Uiteraard. Of van koninginnnenach. Was altijd leuk de verslagen te lezenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meet? Met koninginnedag bedoel je?
- Samen sporten met je vriend:quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef Kshock het volgende:
Gisteren ging ik rond kwart over 7 s'avonds sporten met mijn vriend tot een uur of half 9.
Mijn vriend was zich al aan het aankleden terwijl ik nog even snel aan het uitfietsen was.
Komt er opeens een jongen op me afgelopen die ik vaag nog wel ken ( heb hem wel eens gezien en met hem gepraat ) en die vraagt wat ik hier doe![]()
Sporten natuurlijk, nouja nog een heel gesprek met die kerel gehad, totdat die vraagt of ik morgen tijd heb om samen met hem te gaan sporten. Ik zei ik weet niet laat het je nog wel weten en hij gaf zijn nummer. Toen vroeg die of we dan zouden gaan 'lopen' want dat was sportiefer..___! ik zei nee ik fiets gewoon dat is ook sportief. Hij zei oke oke is prima als je kan haal ik je wel op bij je huis..
Kom ik er later achter dat die kerel de ex van mijn vriend verkracht heeft![]()
klacht: Enge jongen die wil sporten terwijl die de ex van mijn vriend verkracht heeft..
En dit.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |