Komt vaker voor dan je dacht helaas.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Ja hoor verkracht.Die ex wilde gewoon geen slet lijken en heeft er een beetje een lulverhaal van gemaakt, maar ondertussen lag ze daar gewillig met de beentjes wijd en was die jongen zich van geen kwaad bewust.
Ja en dat die jongen zich van geen kwaad bewust is komt ook vaak voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Komt vaker voor dan je dacht helaas.
Is dat waar TS, doe jij squats?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef Fushia2 het volgende:
Zorg enkel wel voor wat glijmiddel. Je kont is door al dit fitnessen wel erg strak denk ik
Jawel ik zei dat ik hier met mijn vriend wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Telefooncel het volgende:
Je hebt niet gezegd dat je een vriend hebt tegen hem?
Ze hadden niet genoeg bewijs dat hij het gedaan had, hij ontkende allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Purplesparks het volgende:
Waarom zit die gast eigenlijk niet vast?
Doe eens normaal joh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
TS is een vieze slet die afspreekt met jongens terwijl ze al een vriend heeft. Dan verdien je het ook om verkracht te worden, maar volgens mij vind TS dat juist geil anders ging ze niet vreemd.
jij bent zo triest hequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
TS is een vieze slet die afspreekt met jongens terwijl ze al een vriend heeft. Dan verdien je het ook om verkracht te worden, maar volgens mij vind TS dat juist geil anders ging ze niet vreemd.
Dus je bent er ook niet werkelijk zeker van of die dat gedaan heeft dan. Slechts het woord van je vriendin?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:43 schreef Kshock het volgende:
[..]
Ze hadden niet genoeg bewijs dat hij het gedaan had, hij ontkende alles
En daarom worden meiden dus verkracht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Kshock het volgende:
ik vind dat je ook gewoon kunt afspreken met een jongen om iets leuks te doen en nee, niet zoals jij nu denkt keiharde seks in de bosjes
En dan ben je een hoer? Wie ben jij dan wel niet om stoer in dit topic te reageren ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef VMSDKR het volgende:
Je zegt niet eens 'Nee' als hij vraagt of je samen wil gaan sporten terwijl je vriend een paar meter verderop is?
HOERRRRRRRRR
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:49 schreef Kshock het volgende:
[..]
En dan ben je een hoer? Wie ben jij dan wel niet om stoer in dit topic te reageren ?
Achterlijk autistje
|quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef Fushia2 het volgende:
Zorg enkel wel voor wat glijmiddel. Je kont is door al dit fitnessen wel erg strak denk ik
Dit, sowiesoquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Ja hoor verkracht.Die ex wilde gewoon geen slet lijken en heeft er een beetje een lulverhaal van gemaakt, maar ondertussen lag ze daar gewillig met de beentjes wijd en was die jongen zich van geen kwaad bewust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |