Jawel ik zei dat ik hier met mijn vriend wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Telefooncel het volgende:
Je hebt niet gezegd dat je een vriend hebt tegen hem?
Ze hadden niet genoeg bewijs dat hij het gedaan had, hij ontkende allesquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Purplesparks het volgende:
Waarom zit die gast eigenlijk niet vast?
Doe eens normaal joh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
TS is een vieze slet die afspreekt met jongens terwijl ze al een vriend heeft. Dan verdien je het ook om verkracht te worden, maar volgens mij vind TS dat juist geil anders ging ze niet vreemd.
jij bent zo triest hequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
TS is een vieze slet die afspreekt met jongens terwijl ze al een vriend heeft. Dan verdien je het ook om verkracht te worden, maar volgens mij vind TS dat juist geil anders ging ze niet vreemd.
Dus je bent er ook niet werkelijk zeker van of die dat gedaan heeft dan. Slechts het woord van je vriendin?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:43 schreef Kshock het volgende:
[..]
Ze hadden niet genoeg bewijs dat hij het gedaan had, hij ontkende alles
En daarom worden meiden dus verkracht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:46 schreef Kshock het volgende:
ik vind dat je ook gewoon kunt afspreken met een jongen om iets leuks te doen en nee, niet zoals jij nu denkt keiharde seks in de bosjes
En dan ben je een hoer? Wie ben jij dan wel niet om stoer in dit topic te reageren ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:59 schreef VMSDKR het volgende:
Je zegt niet eens 'Nee' als hij vraagt of je samen wil gaan sporten terwijl je vriend een paar meter verderop is?
HOERRRRRRRRR
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:49 schreef Kshock het volgende:
[..]
En dan ben je een hoer? Wie ben jij dan wel niet om stoer in dit topic te reageren ?
Achterlijk autistje
|quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:13 schreef Fushia2 het volgende:
Zorg enkel wel voor wat glijmiddel. Je kont is door al dit fitnessen wel erg strak denk ik
Dit, sowiesoquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Ja hoor verkracht.Die ex wilde gewoon geen slet lijken en heeft er een beetje een lulverhaal van gemaakt, maar ondertussen lag ze daar gewillig met de beentjes wijd en was die jongen zich van geen kwaad bewust.
Eerder, blue ballsquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
TS laat zich eerst versieren en krabbelt dat terug. Cock tease.
Meisje tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:53 schreef ikjijallebei het volgende:
Wat ben jij toch ook een achterlijke trut TS met je "ik weet nog niet ik laat het nog wel weten". Wat kan ik me ergeren aan zulke antwoorden, al helemaal in de context van deze OP.
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelulquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet werkelijk zeker van of die dat gedaan heeft dan. Slechts het woord van je vriendin?
Was er geen meet dit jaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
TS z'n sterretje is inmiddels een rondje. HOMO!
nee, maar als die is vrijgesproken maakt het dus goed mogelijk dat die niks gedaan heeft?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelul
Enormquote:
Ah, je bent nieuw.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef Kshock het volgende:
[..]
Enorm![]()
Nee ik lig hier in een deuk om al die zielige reacties. Mijn dag kan niet meer stuk
Nee niet bepaald. Mijn vorige account is m'n ww kwijtquote:
De politie heeft gezien hoe dat meisje verkracht werd? Geloofwaardig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |