Eerder, blue ballsquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
TS laat zich eerst versieren en krabbelt dat terug. Cock tease.
Meisje tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:53 schreef ikjijallebei het volgende:
Wat ben jij toch ook een achterlijke trut TS met je "ik weet nog niet ik laat het nog wel weten". Wat kan ik me ergeren aan zulke antwoorden, al helemaal in de context van deze OP.
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelulquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet werkelijk zeker van of die dat gedaan heeft dan. Slechts het woord van je vriendin?
Was er geen meet dit jaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
TS z'n sterretje is inmiddels een rondje. HOMO!
nee, maar als die is vrijgesproken maakt het dus goed mogelijk dat die niks gedaan heeft?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelul
Enormquote:
Ah, je bent nieuw.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef Kshock het volgende:
[..]
Enorm![]()
Nee ik lig hier in een deuk om al die zielige reacties. Mijn dag kan niet meer stuk
Nee niet bepaald. Mijn vorige account is m'n ww kwijtquote:
De politie heeft gezien hoe dat meisje verkracht werd? Geloofwaardig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelul
De politie is er bij gekomen na de verkrachting. Maar omdat ze geen bewijs hadden en geen getuigen konden ze hem niet vasthouden en hij was toen nog minderjarigquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Piye het volgende:
[..]
De politie heeft gezien hoe dat meisje verkracht werd? Geloofwaardig.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen fietsen ts.
Geen bewijs? maakt het verhaal nogal wat ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Kshock het volgende:
[..]
De politie is er bij gekomen na de verkrachting. Maar omdat ze geen bewijs hadden en geen getuigen konden ze hem niet vasthouden en hij was toen nog minderjarig
Als ze er direct bij zijn dan zal er vast nog wel een druppel sperma te vinden zijn of niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Kshock het volgende:
[..]
De politie is er bij gekomen na de verkrachting. Maar omdat ze geen bewijs hadden en geen getuigen konden ze hem niet vasthouden en hij was toen nog minderjarig
Nee eerlijk gezegd zijn deze kinderachtige berichten van jullie hilarisch !quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:30 schreef Susteren het volgende:
TS heeft volgens mij nu al spijt dat ze dit topic geopend heeft, ze verwachtte waarschijnlijk meewarige berichten![]()
Je laten verkrachten door een jongen waar je al eens mee hebt kuch "gesproken" kuch
je bent gewoon een dikke vies mannetjequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd zijn deze kinderachtige berichten van jullie hilarisch !![]()
We zijn ook allemaal vreselijk grappig hier, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd zijn deze kinderachtige berichten van jullie hilarisch !![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal vreselijk grappig hier, dat is gewoon een feit.
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
je bent gewoon een dikke vies mannetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |