Eerder, blue ballsquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
TS laat zich eerst versieren en krabbelt dat terug. Cock tease.
Meisje tochquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:53 schreef ikjijallebei het volgende:
Wat ben jij toch ook een achterlijke trut TS met je "ik weet nog niet ik laat het nog wel weten". Wat kan ik me ergeren aan zulke antwoorden, al helemaal in de context van deze OP.
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelulquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:47 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Dus je bent er ook niet werkelijk zeker van of die dat gedaan heeft dan. Slechts het woord van je vriendin?
Was er geen meet dit jaar?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
TS z'n sterretje is inmiddels een rondje. HOMO!
nee, maar als die is vrijgesproken maakt het dus goed mogelijk dat die niks gedaan heeft?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelul
Enormquote:
Ah, je bent nieuw.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef Kshock het volgende:
[..]
Enorm![]()
Nee ik lig hier in een deuk om al die zielige reacties. Mijn dag kan niet meer stuk
Nee niet bepaald. Mijn vorige account is m'n ww kwijtquote:
De politie heeft gezien hoe dat meisje verkracht werd? Geloofwaardig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nou, er was politie bij dus dat lijkt me geen gelul
De politie is er bij gekomen na de verkrachting. Maar omdat ze geen bewijs hadden en geen getuigen konden ze hem niet vasthouden en hij was toen nog minderjarigquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:59 schreef Piye het volgende:
[..]
De politie heeft gezien hoe dat meisje verkracht werd? Geloofwaardig.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel los zal lopen fietsen ts.
Geen bewijs? maakt het verhaal nogal wat ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Kshock het volgende:
[..]
De politie is er bij gekomen na de verkrachting. Maar omdat ze geen bewijs hadden en geen getuigen konden ze hem niet vasthouden en hij was toen nog minderjarig
Als ze er direct bij zijn dan zal er vast nog wel een druppel sperma te vinden zijn of niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Kshock het volgende:
[..]
De politie is er bij gekomen na de verkrachting. Maar omdat ze geen bewijs hadden en geen getuigen konden ze hem niet vasthouden en hij was toen nog minderjarig
Nee eerlijk gezegd zijn deze kinderachtige berichten van jullie hilarisch !quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:30 schreef Susteren het volgende:
TS heeft volgens mij nu al spijt dat ze dit topic geopend heeft, ze verwachtte waarschijnlijk meewarige berichten![]()
Je laten verkrachten door een jongen waar je al eens mee hebt kuch "gesproken" kuch
je bent gewoon een dikke vies mannetjequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd zijn deze kinderachtige berichten van jullie hilarisch !![]()
We zijn ook allemaal vreselijk grappig hier, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:38 schreef Kshock het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd zijn deze kinderachtige berichten van jullie hilarisch !![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal vreselijk grappig hier, dat is gewoon een feit.
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
je bent gewoon een dikke vies mannetje
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:41 schreef Kshock het volgende:
[..]
Neeik ben een vrouw. Maar dit is toch maar internet dus wat maakt het uit wat jullie denken ? Ga ik me niet minder om voelen hoor
volgens mij sport hij juist wel....quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef godzillo het volgende:
TS, vermijden die gast. Hij spoort niet en dat soort mensen horen in de bak.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:47 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
volgens mij sport hij juist wel....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
______!!!!!111
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef LookAtMe het volgende:
TS is een vieze slet die afspreekt met jongens terwijl ze al een vriend heeft. Dan verdien je het ook om verkracht te worden, maar volgens mij vind TS dat juist geil anders ging ze niet vreemd.
Dit, keer 600.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
Ja hoor verkracht.Die ex wilde gewoon geen slet lijken en heeft er een beetje een lulverhaal van gemaakt, maar ondertussen lag ze daar gewillig met de beentjes wijd en was die jongen zich van geen kwaad bewust.
Nee 12 jarige meidquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee?
Flikker toch op homofiele autist
Dat zijn vrouwen, daar kunnen ze niks aan doen dat ze debiel zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef tarantism het volgende:
Nou nou, zelden zo'n debiele TS meegemaakt.
Dit, eigenlijk willen vrouwen altijd genomen worden. Verkrachting bestaat niet!!!!!!11!!!1quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Xenzo het volgende:
TS wil stiekem gewoon flink genomen worden, durft dat niet toe te geven en zegt daarom maar "nee" zoals alle wijven dat doen. Lol, wij mannen weten gelukkig wat "nee" betekent bij vrouwen (= ja, ik wil graag zaad ontvangen). Vervolgens gaat TS een verhaal verzinnen om een topic te maken. Want ja, een slet zijn is nog tot daar aan toe, maar TS wil dat graag voor zichzelf houden. Dank TS voor uw topic, u bevestigt weer mooi hoe vrouwen in elkaar zitten.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dit, eigenlijk willen vrouwen altijd genomen worden. Verkrachting bestaat niet!!!!!!11!!!1
Dit is echt zo'n typische fok!-maagdenreactie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Xenzo het volgende:
TS wil stiekem gewoon flink genomen worden, durft dat niet toe te geven en zegt daarom maar "nee" zoals alle wijven dat doen. Lol, wij mannen weten gelukkig wat "nee" betekent bij vrouwen (= ja, ik wil graag zaad ontvangen). Vervolgens gaat TS een verhaal verzinnen om een topic te maken. Want ja, een slet zijn is nog tot daar aan toe, maar TS wil dat graag voor zichzelf houden. Dank TS voor uw topic, u bevestigt weer mooi hoe vrouwen in elkaar zitten.
Ja, hij zoekt natuurlijk een nieuwe boksbalquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Scuidward het volgende:
Dat is toch niet jouw probleem wat die gozer doet in zijn vrije tijd? Hij wil gewoon met je sporten.
Precies en BFF wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Scuidward het volgende:
Dat is toch niet jouw probleem wat die gozer doet in zijn vrije tijd? Hij wil gewoon met je sporten.
Echt he. Iedere man met ervaring weet dat "nee" betekent "bef me eerst".quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n typische fok!-maagdenreactie.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Xenzo het volgende:
Nee meid, dat zijn gewoon feiten. Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben. Vrouwen zijn sletten, helemaal als ze denken iets ermee te kunnen bereiken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dit is echt zo'n typische fok!-maagdenreactie.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. Iedere man met ervaring weet dat "nee" betekent "bef me eerst".
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Nee meid, dat zijn gewoon feiten. Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben. Vrouwen zijn sletten, helemaal als ze denken iets ermee te kunnen bereiken.
Wat kan vriendschap toch mooi zijn he, gewoon zonder tegenprestatie iets voor iemand van het andere geslacht doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Misschien nog even samen douchen om het af te sluiten maar dan moet hij echt naar huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |