wilde fantasie heb jequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben.
Beffen is een duivelse tactiek om mannen te onderwerpen. Zodra je tussen de benen bent, klemmen ze je vast en laten ze je nooit meer gaan. Bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he. Iedere man met ervaring weet dat "nee" betekent "bef me eerst".
Denken Alistair Overeem te zijn, na een paar potjes UFC op je playstation.quote:
Wees een vent en PM mij uw mailadres, eens kijken of u daarna dat nog steeds zegt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
Denken Alistair Overeem te zijn, na een paar potjes UFC op je playstation.
En wat ga je daarmee doen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Wees een vent en PM mij uw mailadres, eens kijken of u daarna dat nog steeds zegt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef Xenzo het volgende:
[..]
U een uitnodiging sturen om met mij te komen sparren.
Bekende sporterquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Nee meid, dat zijn gewoon feiten. Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben. Vrouwen zijn sletten, helemaal als ze denken iets ermee te kunnen bereiken.
Hij denkt dat 'ie de meneer op het plaatje is.quote:
Niet weten dat als je tussen de benen wordt geklemd, het betekent dat je juist moet oprotten daarquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef Kesefkesef het volgende:
Beffen is een duivelse tactiek om mannen te onderwerpen. Zodra je tussen de benen bent, klemmen ze je vast en laten ze je nooit meer gaan. Bij wijze van spreken.
Waarom doe je het niet gewoon in dit topic? Waarom per e-mailquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:19 schreef Xenzo het volgende:
En ondertussen is Hugh_Myron nog steeds zo laf om niet in te gaan op mijn uitnodiging, want ja, hij wil niet op zijn bek gaan en dat snap ik dan ook wel weer.
Wat bereiken ze ermee om jouw pik leeg te zuigen dan? Te voorkomen dat je je voortplant?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
Nee meid, dat zijn gewoon feiten. Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben. Vrouwen zijn sletten, helemaal als ze denken iets ermee te kunnen bereiken.
Hoe kan een seksdienst nu ongewild zijnquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet gewoon in dit topic? Waarom per e-mailStraks sta ik ingeschreven bij allerlei ongewilde seksdiensten.
Voor mij is het juist een beproefde techniek om de vrouwtjes als was in m'n handen te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Beffen is een duivelse tactiek om mannen te onderwerpen. Zodra je tussen de benen bent, klemmen ze je vast en laten ze je nooit meer gaan. Bij wijze van spreken.
Een dienst betekent dat ik ervoor moet betalenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe kan een seksdienst nu ongewild zijn?
Dan stuur je een PM/DM, tjapneut.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef Xenzo het volgende:
Omdat ik niet de behoefte heb dat iedereen mijn privé mailadres heeft, daarom dus.
Ben jij bekend van de Paralympics ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Een echte man hoeft niks te doen om ons alles te laten doen wat jullie hartje begeertquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef Piye het volgende:
Voor mij is het juist een beproefde techniek om de vrouwtjes als was in m'n handen te maken.
Dit klopt. Liever lui dan moe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een echte man hoeft niks te doen om ons alles te laten doen wat jullie hartje begeert
Klopt, bij de echte is dit aangeborenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een echte man hoeft niks te doen om ons alles te laten doen wat jullie hartje begeert
Mwah een ferme tik als jullie je weer eens misdragen wil nog weleens helpen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit ben ik ook bij de niet juiste man, die kick ik ook gelijk het bed uit na zijn orale activiteiten nog voordat hij zijn piemel tevoorschijn kan halenquote:
Jij hebt gewoon een labiele chick magneetquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:25 schreef Smack10 het volgende:
Klopt, bij de echte is dit aangeboren![]()
Don't hate, just gradulate
Zoek er gewoon één uit die zich niet misdraagt. Ik heb trouwens vaak gehoord dat Surinamers niet beffen, maar jij bent dus de uitzondering op de regel? Heb je ook een kleine piemel dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:25 schreef Piye het volgende:
Mwah een ferme tik als jullie je weer eens misdragen wil nog weleens helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |