Maar wel gelikt willen worden en daarna slapen? Je bent ook nog hypocriet!quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso niet degene met wie ik ooit seks zou hebben.
Wat een vunz die TS. Zal zeker ook 'gespreid' betalen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:47 schreef Sebesse het volgende:
Wacht, jij maakt afspraakjes met andere (verkrachters/) jongen, terwijl je al een vriend heeft? Idioot.
Uiteraard. Of van koninginnnenach. Was altijd leuk de verslagen te lezenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meet? Met koninginnedag bedoel je?
- Samen sporten met je vriend:quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:45 schreef Kshock het volgende:
Gisteren ging ik rond kwart over 7 s'avonds sporten met mijn vriend tot een uur of half 9.
Mijn vriend was zich al aan het aankleden terwijl ik nog even snel aan het uitfietsen was.
Komt er opeens een jongen op me afgelopen die ik vaag nog wel ken ( heb hem wel eens gezien en met hem gepraat ) en die vraagt wat ik hier doe![]()
Sporten natuurlijk, nouja nog een heel gesprek met die kerel gehad, totdat die vraagt of ik morgen tijd heb om samen met hem te gaan sporten. Ik zei ik weet niet laat het je nog wel weten en hij gaf zijn nummer. Toen vroeg die of we dan zouden gaan 'lopen' want dat was sportiefer..___! ik zei nee ik fiets gewoon dat is ook sportief. Hij zei oke oke is prima als je kan haal ik je wel op bij je huis..
Kom ik er later achter dat die kerel de ex van mijn vriend verkracht heeft![]()
klacht: Enge jongen die wil sporten terwijl die de ex van mijn vriend verkracht heeft..
En dit.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Nee meid, dat zijn gewoon feiten. Ik kom dagelijks dames tegen die mijn pik willen leegzuigen, enkel en alleen maar omdat ik een "bekende sporter" ben. Vrouwen zijn sletten, helemaal als ze denken iets ermee te kunnen bereiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |