Dan had die vriendin van TS hem maar moeten aangeven bij de politie. Zonder bewijs heb je achteraf toch niet veel over een ander te zeggen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel bewijs achtergelaten in de vorm van een kwakje
Want over seks praten maakt je labiel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef Smack10 het volgende:
Wie begint er opeens over orale seks en piemels out of the blue?![]()
Over labiel gesproken![]()
Uberhaupt blij zijn? Als een kerel daar niet aan doet, dan is het ook geen echte kerelquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
Waarom zou je die uit bed trappen dan? De gemiddelde vrouw zou toch juist blij moeten zijn dat er uberhaupt orale activiteiten plaatsvinden?
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:46 schreef Toolshed het volgende:
Dan ben je gewoon een egoïst, dat heeft niks met vrouwen te maken!
Maar de orale sessie moet dus worden gestaakt vlak voor je hoogtepunt om jou een beetje in actie te krijgen
Volgens mij zijn er genoeg mannen die 'm er alleen maar in willen rammen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uberhaupt blij zijn? Als een kerel daar niet aan doet, dan is het ook geen echte kerel
Zou je denken ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:09 schreef Smack10 het volgende:
En anders heeft cactus nog wel wat zaad liggen
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg mannen die 'm er alleen maar in willen rammen.
Dit dus. Niets van dat mietjes gedoe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso niet degene met wie ik ooit seks zou hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
De vraag is dan hoe je die eruit pikt, voordat ze in je bed belanden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso niet degene met wie ik ooit seks zou hebben.
Door niet gelijk met ze naar bed te gaan, maar ze eerst te leren kennen en kijken hoe ze zijn in de omgangquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
De vraag is dan hoe je die eruit pikt, voordat ze in je bed belanden.
Uiteraard. Eerst eventjes gepijpt worden, daarna rammen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Maar wel verwachten dat jullie dan gepijpt worden zeker
Waar zeg ik dat danquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Maar wel verwachten dat jullie dan gepijpt worden zeker
Vast genoeg goedkope snolletjes die je daarvoor kunt strikkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef mujentas het volgende:
Uiteraard. Eerst eventjes gepijpt worden, daarna rammen.
Jij wil beweren dat je er niet van houdt om gepijpt te worden? De overige posts vond je de moeite niet waard om op in te gaan?quote:
Gewoon tijdens het eerste afspraakje vragen hoe teder hij in bed isquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Door niet gelijk met ze naar bed te gaan, maar ze eerst te leren kennen en kijken hoe ze zijn in de omgang
Goedkope snolletjes, beste snolletjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vast genoeg goedkope snolletjes die je daarvoor kunt strikken
Alsof je dan eerlijk antwoord krijgt als iemand nog geen seks heeft gehad en maar één doel heeftquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef mujentas het volgende:
Gewoon tijdens het eerste afspraakje vragen hoe teder hij in bed is
Hoe kom je er dan achter? Heb je een zesde zintuig voor dat soort dingen? Lieve jongens zijn niet per definitie lief in bed en andersom ook niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof je dan eerlijk antwoord krijgt als iemand nog geen seks heeft gehad en maar één doel heeft
Tsja, als hij niet eerlijk blijkt te zijn en loopt te liegen, schop je hem snel je bed uit en roep je verkrachting.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof je dan eerlijk antwoord krijgt als iemand nog geen seks heeft gehad en maar één doel heeft
Ja natuurlijk is dat fijn, maar ik zie de relatie niet met het topicquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat je er niet van houdt om gepijpt te worden? De overige posts vond je de moeite niet waard om op in te gaan?
Zegt degene die elk topic laat ontsporen met offtopic gelulquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:37 schreef Smack10 het volgende:
Ja natuurlijk is dat fijn, maar ik zie de relatie niet met het topic
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Goedkope snolletjes, beste snolletjes.
Maar ik vind het geen stijl eigenlijk. Geven en nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |