Inderdaad, ik moet dus wel om de chickies bij me te houden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoek er gewoon één uit die zich niet misdraagt. Ik heb trouwens vaak gehoord dat Surinamers niet beffen, maar jij bent dus de uitzondering op de regel? Heb je ook een kleine piemel dan?
wtfquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die niet geloven dat Xenzo echt de 'Reem isDat heeft ie al vaak genoeg bewezen
Dat moet toch geen probleem zijn met je geweldige innerlijk. Ken weinig mensen die zo scherp zijn en humor hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef Piye het volgende:
Inderdaad, ik moet dus wel om de chickies bij me te houden.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die niet geloven dat Xenzo echt de 'Reem isDat heeft ie al vaak genoeg bewezen
Hahaha, had je het toch goed. Het is volgens Nikmans deze gehandicaptequote:
Z'n uitnodiging per mail:quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Hahaha, had je het toch goed. Het is volgens Nikmans deze gehandicapte![]()
[ afbeelding ]
quote:Amigo Hugh_Myron,
Wilde je echt sparren met mij? Dat kan, kom maar eens langs als ik weer in het land ben.
Groetjes van Alistair.
Hij doet nu al aan psychologische oorlogsvoering met zijn 'amigo'quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Z'n uitnodiging per mail:
[..]nice man, echt nuttig.
Iedereen weet dat jij keihard genomen wil worden na een goede orale sessie dus die kans is vrij kleinquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit ben ik ook bij de niet juiste man, die kick ik ook gelijk het bed uit na zijn orale activiteiten nog voordat hij zijn piemel tevoorschijn kan halen
Niet elke vrouw zit hetzelfde in elkaar. Ik val het liefst in slaap na een orale sessiequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:39 schreef Toolshed het volgende:
Iedereen weet dat jij keihard genomen wil worden na een goede orale sessie dus die kans is vrij klein
Geef eens details dan, want hier kan ik niets mee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Xenzo het volgende:
Maar ondertussen is Hugh_Myron bij mij wel aan het slijmen, dat dan weer wel. Als hij een echte vent is dan gaat hij in op mijn uitnodiging, maar nee, in plaats daarvan heeft hij hier een grote bek en in de PM zit hij te slijmen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Xenzo het volgende:
Maar ondertussen is Hugh_Myron bij mij wel aan het slijmen, dat dan weer wel. Als hij een echte vent is dan gaat hij in op mijn uitnodiging, maar nee, in plaats daarvan heeft hij hier een grote bek en in de PM zit hij te slijmen.
Dan ben je gewoon een egoïst, dat heeft niks met vrouwen te maken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet elke vrouw zit hetzelfde in elkaar. Ik val het liefst in slaap na een orale sessie
Je weet toch dat alle mannen op FOK! Overeem spierballen hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
met je gmail.com adresde eckte eckte reem had gewoon @thereem.com gebruikt.
ga nu maar weer spelen in de zandbak.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Xenzo het volgende:
In de PM bent u anders helemaal niet zo stoer zoals u hier in het openbaar zich voordoet. Nogmaals: waarom gaat u niet in op mijn uitnodiging om mij real life te zien en een keer met mij te sparren, bent u soms bang dat u op uw bek gaat en dat u "sorry" moet zeggen omdat u ongelijk heeft (gehad) op dit mooie forum? Een echte vent, wat u duidelijk dus niet bent, is niet bang zoals u dat duidelijk wel bent. Immers, anders zou u ingaan op mijn uitnodiging.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
met je gmail.com adresde eckte eckte reem had gewoon @thereem.com gebruikt.
ga nu maar weer spelen in de zandbak.
Wat heeft het feit dat jij iemand in real life op z'n bek kan rammen te maken met dat jij een topsporter bent?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:51 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
In de PM bent u anders helemaal niet zo stoer zoals u hier in het openbaar zich voordoet. Nogmaals: waarom gaat u niet in op mijn uitnodiging om mij real life te zien en een keer met mij te sparren, bent u soms bang dat u op uw bek gaat en dat u "sorry" moet zeggen omdat u ongelijk heeft (gehad) op dit mooie forum? Een echte vent, wat u duidelijk dus niet bent, is niet bang zoals u dat duidelijk wel bent. Immers, anders zou u ingaan op mijn uitnodiging.
kk hey, deze trollquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:51 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
In de PM bent u anders helemaal niet zo stoer zoals u hier in het openbaar zich voordoet. Nogmaals: waarom gaat u niet in op mijn uitnodiging om mij real life te zien en een keer met mij te sparren, bent u soms bang dat u op uw bek gaat en dat u "sorry" moet zeggen omdat u ongelijk heeft (gehad) op dit mooie forum? Een echte vent, wat u duidelijk dus niet bent, is niet bang zoals u dat duidelijk wel bent. Immers, anders zou u ingaan op mijn uitnodiging.
Wie begint er opeens over orale seks en piemels out of the blue?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit ben ik ook bij de niet juiste man, die kick ik ook gelijk het bed uit na zijn orale activiteiten nog voordat hij zijn piemel tevoorschijn kan halen
[..]
Zoek er gewoon één uit die zich niet misdraagt. Ik heb trouwens vaak gehoord dat Surinamers niet beffen, maar jij bent dus de uitzondering op de regel? Heb je ook een kleine piemel dan?
[..]
Jij hebt gewoon een labiele chick magneetDaar is condoleren meer bij van toepassing dan feliciteren
Waarom zou je die uit bed trappen dan? De gemiddelde vrouw zou toch juist blij moeten zijn dat er uberhaupt orale activiteiten plaatsvinden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel bewijs achtergelaten in de vorm van een kwakjequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:57 schreef Rinne het volgende:
Hebben jullie überhaupt bewijs dat hij iemand verkracht heeft?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat moet toch geen probleem zijn met je geweldige innerlijk. Ken weinig mensen die zo scherp zijn en humor hebben![]()
Volgens mij ben jij in het echt zo'n droogkloot.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat vind ik nou lief.Maar op het internet is het natuurlijk wel iets makkelijker.
Ik heb zo m'n buien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in het echt zo'n droogkloot.
En anders heeft cactus nog wel wat zaad liggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel bewijs achtergelaten in de vorm van een kwakje
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een echte man hoeft niks te doen om ons alles te laten doen wat jullie hartje begeert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |