Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden guru033, hiker regio Utrecht ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden Riddah, hiker regio Apeldoorn RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) RTS91, hiker regio Groningen Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Groningen Zuunigerd, hiker regio Zwolle zazzel, hiker regio Breda
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda reintje_, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 1 mei 2013 17:14 schreef rickkt het volgende: Zijn er nog ritten bij Autoreset die verdeeld moeten worden voor morgen? Anders kan ik namelijk wat anders gaan plannen
Je kan er wel vanuit gaan dat ze elke dag tot minstens 19:00 aan het plannen zijn.
Op woensdag 1 mei 2013 17:43 schreef Fiorano het volgende: Morgen weer een dagje Nieuwegein :-). Vandaag een Seat Ibiza, Volvo S60 en als afsluiter een MB C220 gereden.
En dat is het enige wat er van 'ons' verwacht wordt tijdens een dag vestigingswerk? Of heb je nog meer moeten doen?
Nee, gewoon de auto ophalen en zodra je het kenteken weet EW bellen.
Hoelang moest je trouwens die transportformulieren ook al weer bewaren? 1 jaar of een half jaar? Ik werk al een half jaar niet meer voor EW, maar ik heb nog een hele stapel liggen. Niet dat er ooit nog om zal worden gevraagd.
Officieel een jaar. Ik had een dikke map met álle transportformulieren ooit ingevuld of kopie daarvan en die heb ik met oudjaarsnacht alles op de brandstapel gegooid overigens.
Hoelang moest je trouwens die transportformulieren ook al weer bewaren? 1 jaar of een half jaar? Ik werk al een half jaar niet meer voor EW, maar ik heb nog een hele stapel liggen. Niet dat er ooit nog om zal worden gevraagd.
Nu je het zegt.. Ik werk er al sinds 02-2012 niet meer en volgens mij heb ik al die formulieren ook nog steeds. Binnenkort maar eens wegmikken.
Zal wel een gare Post Kangoo zijn, afleveren naast het stadion?
Was inderdaad een post kangoo. Ranzig ding zeg! Moest 'm afleveren bij een schoonmaakbedrijf idd bij het stadion! Die Jumbo daar is echt super relaxt! Vet groot en heel cool concept.
Verder nog een RS6 op NL-kenteken, een R32 van 3 dagen oud en twee Panamera's Turbo.
Ah lekker hoor! Ik pak 'm soms ook nog ff mee als ik uit school kom en staan altijd vette auto's. Apollolaan is ook een aanrader want daar staat soms de Bugatti Veyron en heel vaak de Porsche Sport Classic voor de deur.
Oh en het huis van Doutzen Kroes, al heb ik haar nog nooit gezien daar
Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef joppie_saus het volgende: Ik ga altijd elke keer even Vondelpark voor Hanna Verboom, maar dat is ook nog altijd tevergeefs geweest
Was inderdaad een post kangoo. Ranzig ding zeg! Moest 'm afleveren bij een schoonmaakbedrijf idd bij het stadion! Die Jumbo daar is echt super relaxt! Vet groot en heel cool concept.
[..]
Ah lekker hoor! Ik pak 'm soms ook nog ff mee als ik uit school kom en staan altijd vette auto's. Apollolaan is ook een aanrader want daar staat soms de Bugatti Veyron en heel vaak de Porsche Sport Classic voor de deur.
Oh en het huis van Doutzen Kroes, al heb ik haar nog nooit gezien daar
Die Bugatti zal er helaas niet meer staan! Is verkocht!
Iemand nog ideeën voor een beetje chill vakantiewerk in de omgeving Groningen of Zwolle? Ik vermoed dat EW me niet van 4-5 dagen per week aan werk gaat voorzien in de zomer dus ben op zoek naar wat anders, maar ben redelijk verwend door EW
Vandaag eerste 2 ritten gehad voor AR. Vond de eerste niet zo erg in die Kia venga stond 7000 op te teller. In de Hyundai h200 was het wat minder prettig maar maakt niet uit op naar huis aardig wat uurtjes gemaakt!
Vandaag een gloednieuwe Megane 1.2 gereden. Ik vond de koppeling vaag en het sturen gevoelloos. En hij rook naar lijm ipv naar nieuwe auto.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op donderdag 2 mei 2013 23:19 schreef RTS91 het volgende: Morgen 2 ritten, Groningen - Rotterdam in wederom een Caddy (derde in twee weken) en Rotterdam - Amersfoort in een 207SW...
He, ik heb ook een caddy rit van GR - Rotterdam en daarna ook Rotterdam - Amersfoort. Zelfde ritten wellicht?
Weet iemand wat voor uurcontracten door EW hikers wordt ondertekend? T' is al weer drie jaar geleden.....heb je by the way een vast contract indien je zolang in dienstverband bent?
Op vrijdag 3 mei 2013 11:21 schreef Obama het volgende: Weet iemand wat voor uurcontracten door EW hikers wordt ondertekend? T' is al weer drie jaar geleden.....heb je by the way een vast contract indien je zolang in dienstverband bent?
Het conceptcontract staat in de documenten op de easyway site. Uit mijn hoofd: Je hebt in principe een 0-urencontract, maar je wordt wel geacht minimaal zoveel (volgens mij 8) uur per maand te werken. Contract is volgens mij voor onbepaalde tijd, of je hebt eerst een 6 maanden contract.
Het conceptcontract staat in de documenten op de easyway site. Uit mijn hoofd: Je hebt in principe een 0-urencontract, maar je wordt wel geacht minimaal zoveel (volgens mij 8) uur per maand te werken. Contract is volgens mij voor onbepaalde tijd, of je hebt eerst een 6 maanden contract.
Graag wil ik solliciteren bij EW. Hoe zit het echter met de Ov. Chipkaart? Ik heb nu een weekend Ov. Die ik niet meer om kan zetten naar een week OV. Ook in de vakantie telt de week Ov. Niet. Hoe gaat EW hier mee om?
Op vrijdag 3 mei 2013 19:53 schreef stripe het volgende: Graag wil ik solliciteren bij EW. Hoe zit het echter met de Ov. Chipkaart? Ik heb nu een weekend Ov. Die ik niet meer om kan zetten naar een week OV. Ook in de vakantie telt de week Ov. Niet. Hoe gaat EW hier mee om?
Je wordt niet aangenomen zonder week ov. In de vakantie reis je met korting, de kosten die je dan maakt zul je voor moeten schieten.
Vandaag 2 spoedjes gehad.. Hele korte ritjes, amersfoort - houten en vianen - houten... Maandag amersfoort - gramsbergen en rouveen - amersfoort in een lexus ct200h en octavia
Oneee, ik moest vandaag bijtanken. Dus ik naar een onbemande Esso. Pakt die automaat mijn Essocard niet, iets wat normaal wel altijd werkt... Daarna dus voorgeschoten met eigen pinpas... maar print dat ding geen bon uit!
Nu heb ik dus geen bon. Terwijl ik wel 20 liter moest tanken voor 37 euro! Maandag maar ff bellen.
Op vrijdag 3 mei 2013 21:39 schreef dery1990 het volgende: Oneee, ik moest vandaag bijtanken. Dus ik naar een onbemande Esso. Pakt die automaat mijn Essocard niet, iets wat normaal wel altijd werkt... Daarna dus voorgeschoten met eigen pinpas... maar print dat ding geen bon uit!
Nu heb ik dus geen bon. Terwijl ik wel 20 liter moest tanken voor 37 euro! Maandag maar ff bellen.
Printscreen van je internet bankieren? Als je van te voren ff gebeld had zal het wel geen probleem zijn.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 3 mei 2013 21:39 schreef dery1990 het volgende: Oneee, ik moest vandaag bijtanken. Dus ik naar een onbemande Esso. Pakt die automaat mijn Essocard niet, iets wat normaal wel altijd werkt... Daarna dus voorgeschoten met eigen pinpas... maar print dat ding geen bon uit!
Je moet bij zo'n automaat na de tijd de bon halen!
Ik heb van tevoren gebeld en toestemming gekregen. Normaal krijg ik altijd een bon uit zo'n automaat. Deze keer niet, heb nog een paar keer m'n pas opnieuw erin gedaan. Heb daarna maar een foto gemaakt van de pomp
Dan tank je toch ergens anders? Ik ga nooit naar onbemande pompen voor AR.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op de AR website staat dit:
3- 4 Geen tankbon H.J. Bemelaar - Heerenveen:
Hoe te handelen, als je na het tanken bij een onbemand tankstation (Bijvoorbeeld TINKQ/TANGO) geen tankbon krijg, door wat voor omstandigheid dan ook en je nergens verhaal kunt halen omdat het station onbemand is?
U kunt de kosten declareren via een email naar administratie@autoreset.nl. Als bewijs kunt u een kopie van uw bank/giro afschrift opsturen of mailen naar administratie.
Het lijkt me dat EW hier hetzelfde mee omgaat, het gaat er uiteindelijk om dat de LM een bewijs heeft van jouw tankbeurt.
Ik tank eigenlijk altijd bij Esso, ookal moet ik er een stukje voor omrijden.. Mijn rekening laat het niet altijd toe dat ik even een volle tank kan/ga voorschieten.
Aangezien dit mij een leuk bijbaantje lijkt, had ik een vraag. In juli word ik 18, maar ik heb mijn rijbewijs wel al een halfjaar dan, alleen dan als 17 jarige. Mag ik dan gewoon solliciteren, of moet ik mijn rijbewijs een half jaar als 18 jarige hebben? Morgen neem ik contact op met EW/AR, maar ik was toch al benieuwd of iemand het wist?
Ik denk dat ze dat half jaar gewoon meerekenen, want je hebt wel rijervaring zo. Probeer het, ik geef je een goede kans.
Ik heb me al een tijdje niet meer laten zien op het forum, maar ik werk nog steeds voor EW als hiker. Ik vraag me af hoe jullie omgaan met de kledingvoorschriften tijdens het mooie weer. Ik weet dat korte broeken enzo niet gewaardeerd worden, maar hoe zit dat bijvoorbeeld met een overhemd met korte mouwen? Dat scheelt al een hoop zweten natuurlijk.
Morgen overigens een draak van een werkdag: Leeuwarden - Heerenveen en daarna Leeuwarden-Breda. Wel goed voor de uurtjes...
Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef Fiorano het volgende: Tering, alle bussen lijken wel ovens. Zweet me kapot. 508 opgehaald, had een vangrailtje mee gepakt...
Ik snap dat ook nooit. Die gasten hebben altijd de verwarming aan lijkt wel
En weer niet gebeld voor werk. Laatste tijd wel raak bij EW, ik moet het vaak doen met een spoedje op de dag zelf. Werkt zelf bellen rond een uur of 16:00 beter?
Leuk vandaag. Eerst van Leeuwarden naar Heerenveen, niks aan de hand. Weer terug naar Leeuwarden voor rit 2 (zelfde ophaaladres, mensen zullen wel gedacht hebben..). Vervolgens met die Caddy naar Breda. Bij Heerenveen de tank leeg. Bleek dat ding op aardgas te rijden .
Uiteindelijk na overleg met kantoor besloten er benzine in te gooien want dat kon blijkbaar ook. Was er vervolgens nergens een schakelaar te vinden om de brandstof van CNG naar benzine om te zetten. Ik naar de dealer gereden die stom toevallig 300 meter verderop zat (ik had hem niet eens gezien). Bleek dat dat overschakelen naar benzine automatisch ging als er geen CNG meer in de tank zat. Halfuur voor niks lopen kloten .
Ik heb het andere uiterste. Ik werd afgelopen vrijdag al gebeld voor komende vrijdag. Een week van tevoren! Wel voor vestigingswerk maar toch dat was me nog nooit overkomen.
Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Eigenlijk altijd. Ook wat afhankelijk van m'n saldo . Maar soms moet je de auto volledig aftanken, dan tank ik altijd bij de Esso.
Duidelijk
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Pap heeft de C5 bij de dealer staan ivm bandenwissel en een scheur in de voorruit. Krijgt ie een DS3 Cabrio mee als leenauto. Gelijk ff gekaapt natuurlijk
Op maandag 6 mei 2013 20:05 schreef Fiorano het volgende: Pap heeft de C5 bij de dealer staan ivm bandenwissel en een scheur in de voorruit. Krijgt ie een DS3 Cabrio mee als leenauto. Gelijk ff gekaapt natuurlijk
Haha daar zou ik vandaag en morgen ook wel ff mee willen scheuren. Leuke leenauto met dit weer!
Op maandag 6 mei 2013 17:40 schreef Spablauw214 het volgende: Leuk vandaag. Eerst van Leeuwarden naar Heerenveen, niks aan de hand. Weer terug naar Leeuwarden voor rit 2 (zelfde ophaaladres, mensen zullen wel gedacht hebben..). Vervolgens met die Caddy naar Breda. Bij Heerenveen de tank leeg. Bleek dat ding op aardgas te rijden .
Uiteindelijk na overleg met kantoor besloten er benzine in te gooien want dat kon blijkbaar ook. Was er vervolgens nergens een schakelaar te vinden om de brandstof van CNG naar benzine om te zetten. Ik naar de dealer gereden die stom toevallig 300 meter verderop zat (ik had hem niet eens gezien). Bleek dat dat overschakelen naar benzine automatisch ging als er geen CNG meer in de tank zat. Halfuur voor niks lopen kloten .
Hehe. Wij hebben op werk een Doblo op aardgas. Schakelen inderdaad automatisch over. Overigens kun je in Heerenveen 'gewoon' aardgas tanken, bij Drachten ook, afrit richting de Mac.
Morgen weer een een dagje locatiewerk bij het plaatselijke verhuurbedrijf. Ze hadden me vorige week al gevraagd voor deze week maar kon toen nog niet, maar door een afgelast college was ik morgen alsnog beschikbaar. Had eigenlijk gehoopt op weer is een normale rit, maar toen ik alsnog voor locatiewerk werd gebeld toch maar geaccepteerd.
Toch wel jammer, als je eenmaal op de lijst staat voor een bepaalde locatie wordt je daar altijd voor gebeld. Op zich prima omdat het gegarandeerd uren maken is, maar wil toch wel weer een keertje het land in. Laatste 5 keer gewerkt was 4 keer locatiewerk, en één keer een spoedrit Eindhoven-Rosmalen, ook niet alles dus..
Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Ordinateur het volgende: Morgen weer een een dagje locatiewerk bij het plaatselijke verhuurbedrijf. Ze hadden me vorige week al gevraagd voor deze week maar kon toen nog niet, maar door een afgelast college was ik morgen alsnog beschikbaar. Had eigenlijk gehoopt op weer is een normale rit, maar toen ik alsnog voor locatiewerk werd gebeld toch maar geaccepteerd.
Toch wel jammer, als je eenmaal op de lijst staat voor een bepaalde locatie wordt je daar altijd voor gebeld. Op zich prima omdat het gegarandeerd uren maken is, maar wil toch wel weer een keertje het land in. Laatste 5 keer gewerkt was 4 keer locatiewerk, en één keer een spoedrit Eindhoven-Rosmalen, ook niet alles dus..
Jij werkt toch ook voor het verhuurbedrijf met een vogel in het logo? Ik vind het altijd zo chill daar. Aardige collega's, totaal geen stress en toch altijd wel redelijke ritjes. Beetje ouwehoeren in de auto en het schoonmaken stelt echt niks voor. Plus inderdaad dat het altijd dagen van 8 tot 17-18 zijn Voor mij liever vestigingswerk daar dan losse ritjes, hier in Utrecht krijg ik over het algemeen alleen maar ritjes naar Almere of Meerkerk, dan zit in binnen 3 uur weer thuis Vandaag niet te klagen gehad echter, na college nog een spoedje Breukelen - Hasselt gekregen
Jij werkt toch ook voor het verhuurbedrijf met een vogel in het logo? Ik vind het altijd zo chill daar. Aardige collega's, totaal geen stress en toch altijd wel redelijke ritjes. Beetje ouwehoeren in de auto en het schoonmaken stelt echt niks voor. Plus inderdaad dat het altijd dagen van 8 tot 17-18 zijn Voor mij liever vestigingswerk daar dan losse ritjes, hier in Utrecht krijg ik over het algemeen alleen maar ritjes naar Almere of Meerkerk, dan zit in binnen 3 uur weer thuis Vandaag niet te klagen gehad echter, na college nog een spoedje Breukelen - Hasselt gekregen
Klopt helemaal ja!
Ja ik vind het werk ook wel prima, inderdaad meestal wel gezellig en schoonmaken is niet veel of vervelend werk. Maar ben de tijd daarvoor misschien te veel verwend, veel ritjes richting amsterdam en de achterhoek dus veel van het land gezien. Nu kom ik mijn eigen wijk amper uit dus toch een beetje jammer. Maar wat je zegt, prima werk en als ik zie hoeveel jongens er thuis zitten is het meer een luxe probleem
Ja ik vind het werk ook wel prima, inderdaad meestal wel gezellig en schoonmaken is niet veel of vervelend werk. Maar ben de tijd daarvoor misschien te veel verwend, veel ritjes richting amsterdam en de achterhoek dus veel van het land gezien. Nu kom ik mijn eigen wijk amper uit dus toch een beetje jammer. Maar wat je zegt, prima werk en als ik zie hoeveel jongens er thuis zitten is het meer een luxe probleem
Ik kom ook altijd wel echt moe thuis na een dag werken daar, wat ik bij losse ritten niet heb. Ik werk dus voor vestiging Amersfoort en wij hebben een behoorlijk groot verzorgingsgebied, eigenlijk de hele Utreechse Heuvelrug en Veluwe. Hoe zit dat bij jullie?
Ik kom ook altijd wel echt moe thuis na een dag werken daar, wat ik bij losse ritten niet heb. Ik werk dus voor vestiging Amersfoort en wij hebben een behoorlijk groot verzorgingsgebied, eigenlijk de hele Utreechse Heuvelrug en Veluwe. Hoe zit dat bij jullie?
Ja dat wel ja, en ik kijk er als 'werkdag' toch meer tegenop dan een normale dag.
Ik werd dan in Eindhoven, volgens mij is dat ook wel een redelijk gebied maar er zitten een aantal grote klanten op maximaal 5 minuten rijden dus meestal zijn het toch wel korte ritten. Had vorige keer nog even met de 'chef' daar staan praten, die zei dat het ook steeds kan verschillen. De ene keer kan het zijn dat je naar Venlo op en neer rijdt, maar soms moet je ook 5 keer achtereen naar bedrijf X, wat op 5 minuten zit. Vorige keer had ik zelf wel een wisselrit naar Hilvarenbeek op ruim een half uur rijden, alle andere ritten waren wel aanzienlijk korter.
Dat ene verhuurbedrijf doe ik geen locatiewerk meer voor, sowieso weinig tijd voor werk de laatste weken. Vind het geen prettige vestiging daar, ga geen locatie noemen Werd er eerst ook steeds voor gebeld.
Vind het wel weer eens tijd voor een paar lange ritten van 200+ km, die heb ik al een hele tijd niet meer gehad.
[ Bericht 21% gewijzigd door Pizzabodem op 07-05-2013 09:39:16 ]
Vind Locatiewerk in Nieuwegein wel relaxed. Had vorige week een wisseltje Nieuwegein-Enschede. Daarnaast nog ff naar Amersfoort en Rotterdam geweest. En je zit niet zoveel in het OV.
Helaas ook geen spoedje meer gekregen vandaag. Had wel graag gewerkt. En dan bij voorkeur iets met veel lopen of op OV wachten. Terwijl dat juist hetgeen is ik vaak vervloek
Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Helaas ook geen spoedje meer gekregen vandaag. Had wel graag gewerkt. En dan bij voorkeur iets met veel lopen of op OV wachten. Terwijl dat juist hetgeen is ik vaak vervloek
Jahoor het is mooi weer en meneer wil het in 1 keer wel...
Jahoor het is mooi weer en meneer wil het in 1 keer wel...
Absoluut. Zo erg vindt ik het normaal ook niet hoor, maar meestal vindt ik het lopen na 25 minuten ook wel weer mooi geweest. Maar had vooral graag iets nuttigs gedaan
Absoluut. Zo erg vindt ik het normaal ook niet hoor, maar meestal vindt ik het lopen na 25 minuten ook wel weer mooi geweest. Maar had vooral graag iets nuttigs gedaan
Ghe Ghe ja snap ik. Niks te doen voor de studie ?
Ik zit eraan te denken om ook als hiker aan de slag te gaan en heb een paar vragen voor jullie: 1. Is er op zaterdagen een beetje werk? 2. In de zomervakantie heb ik heel erg veel tijd. Voldoet dit als vakantiebaan of is er dan te weinig werk?
Ik zit eraan te denken om ook als hiker aan de slag te gaan en heb een paar vragen voor jullie: 1. Is er op zaterdagen een beetje werk? 2. In de zomervakantie heb ik heel erg veel tijd. Voldoet dit als vakantiebaan of is er dan te weinig werk?
Thanks!
1. Nee, of heel weinig. 2. Nee, of heel weinig.
Haha goed geantwoord. Jammer genoeg is het wel zo. Als Privé chauffeur heb je iets meer kans om in het weekend te werken. (dus ook vrijwel niet)
Da's wel bummer, ik dacht erover om na mijn stage te solliciteren voor PC. Had het idee dat ik dan vaker 's avonds of in het weekend aan de slag kon maar niet dus?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Argh, heb bij het invullen van m'n beschikbaarheid het schoolrooster van de verkeerde week erbij gehad. Morgen dus gewoon vrij. Baal momentje. Hopelijk toveren ze nog ergens een spoedje vandaan!
Op woensdag 8 mei 2013 09:11 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Morgen sowieso niet, lijkt me. Vrijdag weet ik niet. Vrij veel bedrijven hebben verplicht atv.. Even afwachten dus
Ik heb op goede vrijdag ook gewoon kunnen werken. Er zullen altijd wel wat ritten zijn, maar natuurlijk wel een stuk minder.
Vanochtend eigenlijk een spoedje ophalen, bleek de auto daar helemaal niet te staan, die ging ook naar vrijdag. Kreeg wel een andere mee, maar wellicht dat iemand in de regio Eindhoven die rit mag doen, is richting Groningen.
Denk dat het donderdag idd niks is, ik werd net ook voor vrijdag gebeld. Locatie werk, dus dikke prima
Net alweer gebeld. Groningen - Amsterdam in een C4 erachteraan. Adressen in Groningen is iets van 5 minuten lopen, ideaal! Ophaaltijd van de 1e is ook aangepast, word uitslapen.
Oeh dat is best leuk hoor, zo'n Land Rover Discovery. Wat een ongelooflijke aso-bak is dat haha en met een nieuwwaarde van 105.000 ook verreweg mn duurste voor AR tot nu toe
Ik kwam ook een keer een hikester tegen. Ik kwam haar tegen bij de bushalte bij de grote 'A' in Almere en onderweg naar Amsterdam zag ze me steeds maar 'volgde'. Pas in de metro zag ik dat EasyWay tasje en had ik door dat ze ook een hiker was. Ik dacht bij mezelf dat ik haar ga aanspreken als we uitstappen. Maar helaas, ik moest bij een halte zijn waar zij niet moest zijn
En ze zag er nog geweldig uit ook! Niet te lang, maar ook zeker niet klein. Met mooie blonde haren en klein beetje lekker vol. Echt totaal niet het type meid dat je zou verwachten dat een hiker is.
Die bestaan zeker! Laatst de hele reis met een vrouwelijke collega gereisd, kreeg ik ook nog autopech waardoor we een dik uur hebben staan praten bij een tankstation.
Vanavond nog een spoedje Breda - Den Haag gereden, wat een ellende... Heb er 3,5 uur erover gedaan File, file en nog meer file. Ik me zorgen maken over de aflevertijd, omdat er in de rit omschrijving nadrukkelijk stond dat ik moest bellen voor de aflever tijd.. Bleek de klant de hele avond thuis te zijn
Dit is heel erg leuk werk, ik had er al van gehoord maar dacht dat het een zeldzame baan.
Is het mogelijk om als hiker/chauffeur parttime te werken 's avonds of in de weekenden toevallig? En zit er een bepaalde leeftijd aan vast of eisen om dit te mogen doen, ik wil graag meer informatie hierover ik zou dit erg graag willen gaan doen is het nu niet misschien in de toekomst!
EDIT: ben me al aan het inlezen op verschillende websites.
Werd net gebeld. Toen ik 'geblokkeerd' zag staan dacht ik van, vandaag zal toch wel doorgaan? Werd dus al gebeld voor dinsdag. Een eenmalig project waarbij 5 auto's van Drachten naar Holwerd (haven) gereden moeten worden. Voor mij een Opel Tigra cabrio en een Alfa Romeo 159. Tussentijds vervoer is gelukkig ook geregeld, dus geen OV! Nog meer mensen van hier gebeld voor dit project?
Op vrijdag 10 mei 2013 10:09 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Werd net gebeld. Toen ik 'geblokkeerd' zag staan dacht ik van, vandaag zal toch wel doorgaan? Werd dus al gebeld voor dinsdag. Een eenmalig project waarbij 5 auto's van Drachten naar Holwerd (haven) gereden moeten worden. Voor mij een Opel Tigra cabrio en een Alfa Romeo 159. Tussentijds vervoer is gelukkig ook geregeld, dus geen OV! Nog meer mensen van hier gebeld voor dit project?
Cabrio is altijd goed ;P Wat doet het weer dinsdag? 159 is toch ook altijd wel een vette bak. Alfa's
Weer lijkt nog niet top. 12 graden.. Hopelijk zit er een windscherm bij en stoelverwarming. . Route leent zich er wel perfect voor, bij a volledig 80 en 50km/u
Op vrijdag 10 mei 2013 13:38 schreef RobinhoAjax het volgende: Hmm geen salaris binnen. Wie weet wanneer het vakantiegeld komt bij AR? En of je nog extra moet bellen om ook je vakantiedagen te laten uitkeren?
Komt voor jullie denk ik pas maandag, gisteren was er niemand. Vakantiegeld komt volgens mij 'vanzelf', de overige reserveringen moet je wel voor mailen om die uitbetaald te krijgen.
Ik ben op zoek naar werk als hiker, ben alleen wel 24 nu en kom uit regio Amsterdam... en ik heb het idee dat ze daar een beetje moeilijk over doen bij Easyway en Autoreset. Ik heb het in het verleden gewerkt bij Easyway als hiker en privechauffeur. Hiker is me perfect bevallen (de ideale baan voor naast school), maar privechauffeur vond ik wat minder. Toch zou ik heel graag weer het werk als hiker oppakken, het interesseert me ook geen hol wat voor auto ik rijd, het werk zelf is gewoon ideaal. Zijn er trouwens nog andere bedrijven naast Easyway en Autoreset die hikerdiensten aanbieden?
Komt voor jullie denk ik pas maandag, gisteren was er niemand. Vakantiegeld komt volgens mij 'vanzelf', de overige reserveringen moet je wel voor mailen om die uitbetaald te krijgen.
Was een half uur te vroeg op het ophaaladres van de 2e auto. Berijder kwam tegelijk met mij aan om de auto daar in te leveren. Dus had de verwachting om vanavond toch wat eerder weer thuis te zijn. Zijn ze daar op locatie een uur bezig geweest om die auto in te nemen. Alles moest via een IPad. Persoon die het gewoonlijk deed was vrij. Als gevolg moet een man, van gok ik, begin 60 dat doen, plus dat het systeem waardeloos werkte.. Goed voor de uurtjes, dat wel. Pas na 8'en thuis. Net ook een heel duidelijke mail gehad over het project dinsdag, top! Kunnen sommige ritomschrijvingen een puntje aan zuigen.
Ik kwam dit topic tegen en het leek me wel leuk om mijn ervaringen als chauffeur met andere collega's van andere bedrijven te delen en jullie verhalen aan te horen.
Ik ben 22 en werk reeds 2,5 jaar bij Zapp Studentenchauffeurs. Ik werk als privé chauffeur (zonder certificaat) naast mijn studie. Ik heb inmiddels van alles gereden wat maar enigszins wielen heeft, van Ford Ka tot Hummer en van Prius tot Ferrari FF. Vragen over een bepaalde auto zijn altijd welkom. Qua opdrachten zelf heb ik ook al behoorlijk wat idiote, ellendige maar vooral ook leuke dingen meegemaakt.
Ik las al dat hier voornamelijk Easy Way chauffeurs en hikers zijn, dus ik hoop dat ik namens Zapp wat variatie kan brengen :p
Wat een kutdag bij het plaatselijke verhuurbedrijf. De baas was de hele tijd aan het chagerijnen. Echt alles was een ander zijn schuld. En een 65+ AR collega die steeds een eigen draai gaf aan zijn opdrachten en dan vreemd opkeek als ik me wel aan de opdracht hield. (Rit volgorde en wie welke rit doet enz)
Ook meer dan een uur op een industrieterrein moeten wachten tot ik werd opgehaald. En uiteraard lag dat niet aan de geweldige planning van de baas Maar ja, centjes verdiend en nu lekker weekend!
Hikers uit Groningen, een vraag. Ik moet een auto ophalen bij een zekere telecommaatschappij, maar het adres wat erbij staat is volgens mij de verhuurvestiging van de grote oranje leasemaatschappij. Weet iemand of dit klopt?
Ik heb het wel eens andersom gehad. Toen stond in de ritomschrijving: 'afleveren bij [de oranje] in Groningen'. Toen ik daar aankwam waren ze verbaasd, het bleek dat de auto naar het postbedrijf in Groningen moest. Het adres wat erbij stond klopte wel, maar daar had ik niet naar gekeken. Dat was wel in de tijd dat beide oranje bedrijven nog anders heetten, maar ik zou het wel even navragen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2013 19:41:28 ]
Vandaag mijn eerste overzicht gekregen van mijn loon. Alles klopt alleen er staat niks over het vakantiegeld en dat andere sparing van andere dagen. Klopt dit en waar kan je ditdan terugvinden
Vandaag mijn eerste overzicht gekregen van mijn loon. Alles klopt alleen er staat niks over het vakantiegeld en dat andere sparing van andere dagen. Klopt dit en waar kan je ditdan terugvinden
Vrijdagnacht krijg je altijd een kort overzicht en zondag krijg je je officiële loonstrook, daar staan wel je vakantiegeld en reserveringen op.
Op vrijdag 10 mei 2013 19:15 schreef Viezze het volgende: Hikers uit Groningen, een vraag. Ik moet een auto ophalen bij een zekere telecommaatschappij, maar het adres wat erbij staat is volgens mij de verhuurvestiging van de grote oranje leasemaatschappij. Weet iemand of dit klopt?
Meeste leasemaatschappijen doen ook poolbeheer voor grote bedrijven, kan zijn dat de auto daar voor opslag oid staat.
Het zit dus zo. Ik moet een auto ophalen bij bedrijf A (geen leasemij), de rit is voor bedrijf B (leasemij). Het adres wat erbij staat is van bedrijf C (voorheen de grote oranje, ook een leasemij). Daarnaast heb ik ook wel vaker auto's van bedrijf A opgehaald voor bedrijf B, dus ik weet vrij zeker dat zij de beheerder van het wagenpark zijn van bedrijf A.
Ik ben op zoek naar werk als hiker, ben alleen wel 24 nu en kom uit regio Amsterdam... en ik heb het idee dat ze daar een beetje moeilijk over doen bij Easyway en Autoreset. Ik heb het in het verleden gewerkt bij Easyway als hiker en privechauffeur. Hiker is me perfect bevallen (de ideale baan voor naast school), maar privechauffeur vond ik wat minder. Toch zou ik heel graag weer het werk als hiker oppakken, het interesseert me ook geen hol wat voor auto ik rijd, het werk zelf is gewoon ideaal. Zijn er trouwens nog andere bedrijven naast Easyway en Autoreset die hikerdiensten aanbieden?
MVG
Ik heb een korte periode voor een bedrijf in Putten gewerkt, die deden onderhoud en alles in eigen beheer dus het waren 9 van de 10 keer ritten van of naar Putten, voor jou een beetje uit de richting ben ik bang.
EDIT: Je kan Eurodriver eens proberen, die doen ook hiker activiteiten en zitten in Amsterdam!
De Audi A4 die ik laatst mee had staat nu te koop, volgens mij heeft de dealer er een chip-kuurtje overheen gegooid. Geloof niet dat ie toentertijd 275 pk had, maar gewoon 180. Staat ook nog steeds zo geregistreerd bij RDW. http://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a4/9844526
Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef RTS91 het volgende: De Audi A4 die ik laatst mee had staat nu te koop, volgens mij heeft de dealer er een chip-kuurtje overheen gegooid. Geloof niet dat ie toentertijd 275 pk had, maar gewoon 180. Staat ook nog steeds zo geregistreerd bij RDW. http://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a4/9844526
Zal dat geen foutje zijn? Ik dacht altijd dat die multitronic niet goed samen ging met chiptuning?
Zal dat geen foutje zijn? Ik dacht altijd dat die multitronic niet goed samen ging met chiptuning?
Het aantal pk's boeit niet, ze kunnen alleen max 400nm koppel hebben en tot 2008 maar 350nm zelfs. Dus dat die benzine's gechipt worden zie je wel vaker
Ik heb vrijdagavond het noodnummer ingesproken maar nog niks gehoord, iemand wel eens eerder op vrijdag gebeld? Word ik dan vandaag alsnog terug gebeld?
V50 van maandag is de 2.4i met automaat trouwens Volvo
Het aantal pk's boeit niet, ze kunnen alleen max 400nm koppel hebben en tot 2008 maar 350nm zelfs. Dus dat die benzine's gechipt worden zie je wel vaker
Ah oké dat wist ik niet! Dan is het opzich wel prima dat je er bijna 100pk en 50(?)nm bij hebt!
Toch blijf ik erbij dat ik die hele CVT gewoon toch niet echt lekker vind. Waar die CVT voor gemaakt is doet hij briljant want je voelt geen schokken en schijnt ook zuiniger te zijn, maar de beleving is wel weg. Steeds veel toeren als je ff flink gas geeft. Schakelmomenten zijn weg en doorpakken op koppel in 6e versnelling is er niet bij. Dan toch echt liever S-tronic of handbak.
Ze zijn dus niet zuiniger, in tegendeel. Die dingen zuipen als de ziekte, en volgens mij heb je ook een vermogensverlies in de aandrijflijn waar je beroerd van wordt. Neuh, als ik in de markt zou zijn voor een A6 zou ik nog liever zelf roeren in een auto van 70k dan zo'n verlepte multitronic
Multitronic + 2.0TDI is echt een lekkere combinatie, comfortabel vooral. Zet maar voor de deur hier Het loeit echt niet zoveel als in een Prius ofzo, komt omdat hij een soort 'nep' versnellingen heeft.
2.0TDI hier gaat gewoon een handbak worden, multitronic niet leverbaar en S-tronic viel helaas buiten de 20% bijtelling.
Nog nooit zo'n verwaarloosde Prius meegehad. Rondom overal krassen en deuken, dat ook maar neergezet bij de inname. Was niet te doen om alles te noteren.
Als iemand deze week nog een Zilvere astra ST, op moet halen bij de schade hersteller in Houten. Veel succes ermee, het was die van m'n pa. Ecoflex kenteken **-XBF-*
Komende week voor mij geen EW, ben momenteel iPhone loos ivm reparatie van mijn 1,5 maand oude iPhone 5... Beetje jammer zo'n fabricagefout. Maar zonder smartphone is het mij echt te veel gedoe met navigatie en OV. Was vorige week gered met een navi in de polo die ik moest rijden.
Zonder smartphone vond ik het werk ook een stuk minder goed te doen, ik had dan nog wel een oude nokia met internet maar dat werkt toch allemaal minder fijn waardoor ik soms net een aansluiting miste ofzo.
Op maandag 13 mei 2013 17:49 schreef Rubenr3 het volgende: Zonder smartphone vond ik het werk ook een stuk minder goed te doen, ik had dan nog wel een oude nokia met internet maar dat werkt toch allemaal minder fijn waardoor ik soms net een aansluiting miste ofzo.
Daarom bewaar ik ook altijd de vorige gsm die ik had.. Das nu een Desire, maar straks een Sensation XE.. daar red ik me dan alsnog wel mee.
Hehe, mijn eerste anderhalf jaar werken deed ik zonder smartphone, dat was idd wel een beetje uitzoekwerk de avond van te voren. Altijd hopen op ritjes Meerkerk/Almere/Breda omdat ik dat toch wel wist
Nu ik een smartphone heb is het gewoon formulieren printen, OV naar eerste rit uitzoeken en de rest zoek ik ter plekke uit (weliswaar de avond ervoor in grote lijnen gekeken zodat ik ongeveer weet waar ik aan toe ben natuurlijk, maar toch ).
Nou dat was met het dagje ook wel weer... Vanochtend een Panda ( ) ophalen bij een voetbalclub ergens in het zuiden, toen ik rond half 10 aankwam bleek dat er al 6 opgehaald waren en ik de laatste mee zou nemen. Dat kenteken kwam echter niet overeen met mijn ritinformatie. EW gebeld en die gingen het uitzoeken en zouden terugbellen. Ondertussen naar de auto gelopen met de CP en daar zagen we dat de rechterachterband lek (iig leeg) was. EW belde gelukkig snel terug, daar snapte ze het ook niet helemaal maar als ik de rest van de al opgehaalde kentekens door kon geven kon ik deze meenemen. Of ik zelf even de achterband wilde vervangen met het thuiskomertje en dan met 80 km/h naar het afleveradres wilde rijden... Dus uiteindelijk stond ik in de motregen in m'n nette kleren een band te vervangen om vervolgens achtervolgd door boze vrachtwagenchauffeurs 180KM naar de andere kant van Nederland te sukkelen over de snelweg... Van ophalen tot afleveren ruim 4,5 uur over gedaan. Wel goed voor de uren Tweede rit ging gelukkig vlekkeloos
Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef pimknops het volgende: Nou dat was met het dagje ook wel weer... Vanochtend een Panda ( ) ophalen bij een voetbalclub ergens in het zuiden, toen ik rond half 10 aankwam bleek dat er al 6 opgehaald waren en ik de laatste mee zou nemen. Dat kenteken kwam echter niet overeen met mijn ritinformatie. EW gebeld en die gingen het uitzoeken en zouden terugbellen. Ondertussen naar de auto gelopen met de CP en daar zagen we dat de rechterachterband lek (iig leeg) was. EW belde gelukkig snel terug, daar snapte ze het ook niet helemaal maar als ik de rest van de al opgehaalde kentekens door kon geven kon ik deze meenemen. Of ik zelf even de achterband wilde vervangen met het thuiskomertje en dan met 80 km/h naar het afleveradres wilde rijden... Dus uiteindelijk stond ik in de motregen in m'n nette kleren een band te vervangen om vervolgens achtervolgd door boze vrachtwagenchauffeurs 180KM naar de andere kant van Nederland te sukkelen over de snelweg... Van ophalen tot afleveren ruim 4,5 uur over gedaan. Wel goed voor de uren Tweede rit ging gelukkig vlekkeloos
Haha serieus? Hoop de dag niet mee te hoeven maken dat ik een band moet verwisselen voor ze. Dan wordt mijn eigen onkunde me daarlijk nog fataal..
Voor mij is m'n smartphone ook heilig bij dit werk. Bij mijn eerste ritten had ik ook het een en ander de avond van te voren uitgezocht. Maar uiteindelijk loopt het toch bijna altijd anders. Morgen mijn eerste Cabrio, maar volgens de voorspellingen zal het kapje dichtblijven..
Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef pimknops het volgende: Nou dat was met het dagje ook wel weer... Vanochtend een Panda ( ) ophalen bij een voetbalclub ergens in het zuiden, toen ik rond half 10 aankwam bleek dat er al 6 opgehaald waren en ik de laatste mee zou nemen. Dat kenteken kwam echter niet overeen met mijn ritinformatie. EW gebeld en die gingen het uitzoeken en zouden terugbellen. Ondertussen naar de auto gelopen met de CP en daar zagen we dat de rechterachterband lek (iig leeg) was. EW belde gelukkig snel terug, daar snapte ze het ook niet helemaal maar als ik de rest van de al opgehaalde kentekens door kon geven kon ik deze meenemen. Of ik zelf even de achterband wilde vervangen met het thuiskomertje en dan met 80 km/h naar het afleveradres wilde rijden... Dus uiteindelijk stond ik in de motregen in m'n nette kleren een band te vervangen om vervolgens achtervolgd door boze vrachtwagenchauffeurs 180KM naar de andere kant van Nederland te sukkelen over de snelweg... Van ophalen tot afleveren ruim 4,5 uur over gedaan. Wel goed voor de uren Tweede rit ging gelukkig vlekkeloos
Haha, prachtig. Ach, een beetje improviseren kan geen kwaad toch?
Haha serieus? Hoop de dag niet mee te hoeven maken dat ik een band moet verwisselen voor ze. Dan wordt mijn eigen onkunde me daarlijk nog fataal..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog nooit had gedaan en heb ook wel even staan kloten maar gelukkig stond in het instructieboekje een duidelijke handleiding Uiteindelijk viel het best mee.
Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef joppie_saus het volgende: Toen ik een auto met lekke band moest ophalen heb ik er bij EW op aangedrongen de ANWB te bellen. Ik ga toch zeker zelf niet zo'n band verwisselen.
Welke problemen heb jij? Ik heb het volgende: - Verminderd tot soms niet responsief touchscreen (ok, ik heb m laten vallen:P) - Sterk verminderde batterijduur - Random aan- en uit of zelfs alleen uitschakelen.
Vandaag weer voor een ritje in een A7 gereden, wat een fijn ding is dat toch!
Wij hebben vrijdag een tijdelijke huur auto gekregen als voorloop auto.. Is het weer een astra ST, maar gelukkig een turbo en full option. Alleen heeft er ooit zo'n ambi puur ding ingezeten ofzo, dus dat ding stinkt echt heel erg naar een goedkope luchtverfrisser. Het komt overduidelijk uit het luchtsysteem, dus het is geen kwestie van raampje openzetten. Je kunt dan toch gewoon een vervangende auto eisen? Het is echt niet te harden in dat ding, helemaal niet als het warm wordt.
Wat is er zo moeilijk aan een bandje wisselen? Moest het laatst langs de A12 doen, toen toch maar wel de sleepdienst gebeld. Was linksvoor dus ook nog lekker aan de kant waar het overige verkeer komt en die auto doet niets meer. En was toch gratis.. mocht wel zelf die bandwisselen van die sleepdienst
Op maandag 13 mei 2013 20:38 schreef zazzel het volgende: Wij hebben vrijdag een tijdelijke huur auto gekregen als voorloop auto.. Is het weer een astra ST, maar gelukkig een turbo en full option. Alleen heeft er ooit zo'n ambi puur ding ingezeten ofzo, dus dat ding stinkt echt heel erg naar een goedkope luchtverfrisser. Het komt overduidelijk uit het luchtsysteem, dus het is geen kwestie van raampje openzetten. Je kunt dan toch gewoon een vervangende auto eisen? Het is echt niet te harden in dat ding, helemaal niet als het warm wordt.
Zoiets hebben wij ook hiervoor gehad. Bleek dat er in gerookt was en ze dat ding professioneel schoon hadden laten maken. Duurde echt 2 maanden voor de lucht geneutraliseerd was!
Zoiets hebben wij ook hiervoor gehad. Bleek dat er in gerookt was en ze dat ding professioneel schoon hadden laten maken. Duurde echt 2 maanden voor de lucht geneutraliseerd was!
Dachten wij ook al, maar het is echt niet te doen .
Watjes, deze baas heeft minstens 1,5 jaar door het land gefreestyled met uitgeprinte google maps routes en bidden dat je uitgeprinte 9292ov planning klopt, laat staan als je rit tijdens je dag wijzigde. Zonder kaart en internet het OV in. Was eigenlijk wel grappig
Enige hulpmiddel was een kaart van NL van de Action
Welke problemen heb jij? Ik heb het volgende: - Verminderd tot soms niet responsief touchscreen (ok, ik heb m laten vallen:P) - Sterk verminderde batterijduur - Random aan- en uit of zelfs alleen uitschakelen.
Vandaag weer voor een ritje in een A7 gereden, wat een fijn ding is dat toch!
Heb je even? Hehe -Na een tijdje hetzelfde doen, zoals browsen, gamen of whatsappen, komt het HTC logo in beeld en moet hij alles even weer opnieuw opstarten - Niet reageren op knopjes - Duurt fucking lang voor het scherm actief wordt als je op die knop geramd hebt om scherm te activeren - Verbinding uit zichzelf verbreken terwijl je belt... - Inderdaad die accu, maar ik heb nu voor zes dollar een nieuwe uit China besteld - Apps spontaan verwijderen
Waarom zou je in godsnaam zoiets zelf doen als je er 'gewoon' voor verzekerd bent? Althans, de LM sowieso. Bovendien levert het alleen maar extra uren op.
Heb je even? Hehe -Na een tijdje hetzelfde doen, zoals browsen, gamen of whatsappen, komt het HTC logo in beeld en moet hij alles even weer opnieuw opstarten - Niet reageren op knopjes - Duurt fucking lang voor het scherm actief wordt als je op die knop geramd hebt om scherm te activeren - Verbinding uit zichzelf verbreken terwijl je belt... - Inderdaad die accu, maar ik heb nu voor zes dollar een nieuwe uit China besteld - Apps spontaan verwijderen
Precies die dingen heb ik ook allemaal met mijn gewone sensation + dat de microfoon soms weigert, om gek van te worden.
Gewone Sensation hier al meer dan een jaar in bezit zonder problemen. Alleen inmiddels is de accu op z'n best matig te noemen en hij is een flink stuk trager geworden.
Morgen 3 ritten voor de grote blauwe uit Breda. Amersfoort - Nieuwegein, Nieuwegein - Breda en Breda - Utrecht. Allemaal wisseltjes met resp een Peugeot 508, nogmaals een 508 en een 107. Weinig OV wat ook wel eens lekker is.
Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Viezze het volgende: Kwam gisteren nog twee collega's tegen, waarvan een vrouwelijke. Overigens keken ze allebei weg, dan niet hoor
Volvo V50 is ook een heerlijke auto Vond de automaat wel iets minder.
En deze zomer werken voor een koerier Kan waarschijnlijk aardig wat uren maken dus beter kan het haast niet.
Enig idee of het toegestaan is om dat soort werkzaamheden te doen terwijl je voor EW werkt? Kan me herinneren dat ik ooit iets las over het uitvoeren van soortgelijke werkzaamheden blah blah blah. Ik zat namelijk ook al te denken aan een mooie job als koerier voor de zomermaandjes!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Enig idee of het toegestaan is om dat soort werkzaamheden te doen terwijl je voor EW werkt? Kan me herinneren dat ik ooit iets las over het uitvoeren van soortgelijke werkzaamheden blah blah blah. Ik zat namelijk ook al te denken aan een mooie job als koerier voor de zomermaandjes!
Pakketjes bezorgen is heel wat anders dan auto's van A naar B verplaatsen
Pakketjes bezorgen is heel wat anders dan auto's van A naar B verplaatsen
Had al zo´n vermoeden ja. Toppie!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Zoals elke zomer blijf ik lekker EW'en Niemand die het vervelend vindt als ik een keer zin heb om uit te slapen en een dagje niet ga werken en in voorgaande zomers heb ik nooit te klagen gehad (alleen wel veel meer vestigingswerk).
In Groningen is al weinig werk, laat staan in de zomer. Ik wil wel veel uren maken en kan er niet zo goed tegen om hele dagen thuis te zitten dus vandaar dat ik wat anders heb gezocht. Overigens ben ik door EW wel zo verwend dat er weinig vakantiewerk is wat ik wil doen
Beetje off-topic, zag net Raamsdonksveer voorbij komen in het Pownews, ze gaan daar bij allerlei achtergestelde dorpen langs om te kijken waarom de nieuwe koning daar niet langs gaat tijdens zijn tocht door het land. Volgens mij is er daar echt niks te doen, had er sowieso nog nooit van gehoord voordat ik dit werk deed. Verwacht er ook niet ooit nog te komen nu ze verplaatst zijn naar Breukelen.
Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef joppie_saus het volgende: Toen ik een auto met lekke band moest ophalen heb ik er bij EW op aangedrongen de ANWB te bellen. Ik ga toch zeker zelf niet zo'n band verwisselen.
Dit dus. Ga ik echt niet doen hoor doei! Er zijn mensen die dat veel beter kunnen.
Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef Ordinateur het volgende: Beetje off-topic, zag net Raamsdonksveer voorbij komen in het Pownews, ze gaan daar bij allerlei achtergestelde dorpen langs om te kijken waarom de nieuwe koning daar niet langs gaat tijdens zijn tocht door het land. Volgens mij is er daar echt niks te doen, had er sowieso nog nooit van gehoord voordat ik dit werk deed. Verwacht er ook niet ooit nog te komen nu ze verplaatst zijn naar Breukelen.
Morgen Groningen - A'dam en terug (wel vanaf een ander adres). Eerste rit een Kangoo (volgens kenteken, omschrijving zegt Megane), tweede rit een Kia Carnival van 13 (! ) jaar oud.
Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Viezze het volgende: Morgen Groningen - A'dam en terug (wel vanaf een ander adres). Eerste rit een Kangoo (volgens kenteken, omschrijving zegt Megane), tweede rit een Kia Carnival van 13 (! ) jaar oud.
Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Viezze het volgende: Morgen Groningen - A'dam en terug (wel vanaf een ander adres). Eerste rit een Kangoo (volgens kenteken, omschrijving zegt Megane), tweede rit een Kia Carnival van 13 (! ) jaar oud.
Haha, heb weleens in zo'n oude Carnival gereden. Dat ding heeft echt de draaicirkel van een olietanker.
M'n toppunt is toch nog steeds de rit van Breda naar Wiuwert in een gare Vectra. Deze Vectra (3.2 GTS) had een automaat die alleen maar in z'n 5 kon rijden... Ellende met al die rotondes bij Wiuwert!
Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef zazzel het volgende: Ik ga vanaf september 5 maanden stage lopen, maar ik heb er geen trek in dat wanneer ik me wee wil inschrijven, dat er dan geen plek meer is...
Ik loop nu stage, heb me niet uitgeschreven, nog nooit wat gehoord. Ik werk dan weer wel 1 dagje per maand, weet niet of je dat haalt?
Zo, best beroerde dag morgen. Wiuwert - Goirle in een Sprinter en Zwolle - Franeker in een Aygo . Ov tijd tussen beide adressen is slechts 4:07u en 5 keer overstappen.. Aygo kan ook pas tussen 19 en 20u afgeleverd worden, dus worden wel zeker 11 uren, dat dan weer wel!
Op donderdag 16 mei 2013 18:43 schreef Kevindinhinho het volgende: Om nog weer ff terug te komen op de tt: volgrnde week voor anderhalve week een Opel Cascada testen!
Hoe heb je dat gefixed? Ook enig idee wat voor motor erin zit? Ben wel benieuwd naar de nieuwe 1.6 Turbo. Ze verwachten volgende week toch ook weer beter weer?
Hoe heb je dat gefixed? Ook enig idee wat voor motor erin zit? Ben wel benieuwd naar de nieuwe 1.6 Turbo. Ze verwachten volgende week toch ook weer beter weer?
jup, das dan wel mooi. Die cascada is trouwens wel echt mooi.
Op donderdag 16 mei 2013 17:11 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Zo, best beroerde dag morgen. Wiuwert - Goirle in een Sprinter en Zwolle - Franeker in een Aygo . Ov tijd tussen beide adressen is slechts 4:07u en 5 keer overstappen.. Aygo kan ook pas tussen 19 en 20u afgeleverd worden, dus worden wel zeker 11 uren, dat dan weer wel!
Goirle-Zwolle is inderdaad wel een *** afstand OV'en zeg.. Maar je kan vanaf Tilburg wel in de rechtstreekse trein naar Zwolle stappen toch?
Inderdaad een *** eind.. Heb even wat rondgekeken op Maps. Als ik 3 minuten verder loop scheelt het me driekwartier, maar belangrijker, ook 3 keer minder overstappen! 9292 stuurde me met een buurtbus via Hilvarenbeek. Maar paar minuten verder lopen daar gewoon een stadsbus elk kwartier richting Tilburg CS..
Tilburg - Zwolle is sneller via Utrecht, dus stap niet in de trein waar Zwolle op de borden staat
Zie hier de prachtige Carnival die ik vandaag mocht vervoeren
180000 op de teller (wat wel meevalt voor een auto van dertien jaar oud). Vol met krassen en deuken, een afgebroken tankklep, een automaat die niet vooruit te branden was. Het was echt een slagschip die niet de bocht om wilde en zoop als een gek. Ach, ook wel eens leuk
Had inderdaad gezien dat via Utrecht sneller is. Maar tijd heb ik in overvloed, aangezien ik die 2e auto pas laat kan afleveren. Dan is een keer minder overstappen toch wel zo fijn. En wellicht voer ik dan zelfs iets nuttigs uit in de trein Maar toch bedankt voor de tip!
Stage :-) Weet nog niet welke uitvoering, zal de 1.6 wel worden denk ik..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Vanmiddag maar weer eens een ritje chauffeuren, had het nogal druk met de studie dus ik kon weinig werken. Een mevrouw met blessure van Leusden naar Den Haag in een Megane.
Op vrijdag 17 mei 2013 19:14 schreef RTS91 het volgende: Zondag wordt een mooi dagje anders, dinsdag ziet er ook al wat beter uit.
Ach ja, ik zie het wel, tijdens mijn stage ben ik elke dag van 7.15 tot 19.15 van huis, dus over het algemeen ben ik in het weekend alleen maar aan het slapen
En weer opweg naar huis. Die Sprinter vanochtend bleek zo'n enorm gevaarte met laadbak te zijn. Zo'n teruggekeurde vrachtwagen met, op papier, nog een laadvermogen van 600kg Daar boden ze me aan om me even naar de bus te rijden. En daar was ik wel blij mee, deuren van de auto zaten nog niet dicht en het begon keihard te regenen. Daarna nog een Aygo naar het noorden gebracht. Voor het eerst gereden in zo'n drieling autootje. Beter dan ik had verwacht. Maar vanaf de 3e versnelling is elke vorm van trekkracht totaal verdwenen. Dinsdag ook weer 2 ritten. Heerenveen - Breda in een Transit connect (vermoed van de post). En Rotterdam - Nieuwegein - Genemuiden in een A3 cabrio. Die wordt halverwege klaar gemaakt voor de nieuwe klant, waar ik 'm vervolgens heen breng. Hoop wel op goed weer. Afgelopen dinsdag had ik een Togra cabrio die in werkelijkheid een C70 bleek (leuke upgrade). Zat nog heel erg te twijfelen om het dak open te gooien. Had er vanaf gezien en halverwege de rit kwam er toch een plens/hagelbui uit de lucht. Hoop dus dat ik volgende week wel even open kan rijden.
Zo, terug van m'n ritje Leusden - Den Haag, er bleek een maandvoorraad regen naar beneden te komen. Was redelijk chaotisch op de weg, ook nog 2 auto's op elkaar geklapt (kop-staart). Gelukkig kon ik in Den Haag zo op de tram stappen, want het hoosde echt enorm. Morgen mag ik 3 uurtjes parkeerbegeleiding verzorgen met een collega
Haha was me het ritje weer wel vandaag.. nieuwe Clio ophalen bij WhiteBridge in Den Haag. Ze hebben daar een stuk of 80 balies en meestal moet ik drie kwartier wachten tot ze de sleutel gevonden hebben, dus zo ook nu. Ondertussen was er een mede AR'er aangekomen die dezelfde auto kwam ophalen ... uiteindelijk mocht ie een stuk met mij meerijden...ahfijn. Bij aankomst bleken ze de auto niet te kunnen gebruiken omdat ie flinke schade had
Tijdens de parkeerbegeleiding vertelde ik iemand dat ik normaalgesproken eigenlijk chauffeurswerk doe. Dat leek meneer wel wat: zometeen even toeren in een Cayenne
Hallo allemaal! Speciaal voor dit topic een account aangemaakt, heb al een aantal topics meegelezen maar ik zit nog met een paar vragen waarop ik op de website van Easyway niks kon vinden (Excuus als ze al eerder gesteld zijn).
Ik zit er zelf over te denken om te solliciteren in de regio Zwolle (woon zelf in Lelystad), is er een maximum aantal kilometer dat je vanaf je huis reist? Dat ik bijvoorbeeld niet vanuit Flevoland met het OV naar Limburg moet om vanuit daar een auto naar Groningen te rijden. En hoe zit het met het OV als er geen bus in de buurt is? Hoorde van een vriend dat je dan een vergoeding voor een taxi krijgt, hebben mensen hier ervaring mee? Ben je verplicht om iedere week 1 beschikbare dag aan te geven? Weet namelijk niet of dit altijd mogelijk is i.v.m tentamens.
Sorry voor de lange post, hoop dat iemand me een beetje wijzer kan maken :p
Op zondag 19 mei 2013 12:48 schreef Irritatie100 het volgende: Vandaag 5 jaar m'n rijbewijs, straks even bumperklevend met 160 over de snelweg rijden terwijl ik een extra.biertje neem dus.
quote:
Op zondag 19 mei 2013 12:54 schreef Denaamdiejewistdatzoukome het volgende: Hallo allemaal! Speciaal voor dit topic een account aangemaakt, heb al een aantal topics meegelezen maar ik zit nog met een paar vragen waarop ik op de website van Easyway niks kon vinden (Excuus als ze al eerder gesteld zijn).
Ik zit er zelf over te denken om te solliciteren in de regio Zwolle (woon zelf in Lelystad), is er een maximum aantal kilometer dat je vanaf je huis reist? Dat ik bijvoorbeeld niet vanuit Flevoland met het OV naar Limburg moet om vanuit daar een auto naar Groningen te rijden. En hoe zit het met het OV als er geen bus in de buurt is? Hoorde van een vriend dat je dan een vergoeding voor een taxi krijgt, hebben mensen hier ervaring mee? Ben je verplicht om iedere week 1 beschikbare dag aan te geven? Weet namelijk niet of dit altijd mogelijk is i.v.m tentamens.
Sorry voor de lange post, hoop dat iemand me een beetje wijzer kan maken :p
Ik denk dat je in Lelystad in de regio Almere zit bij EW. Je begint bijna altijd in je woonplaats of anders dichtbij je woonplaats. Er is vrijwel altijd een bus in de buurt en anders wel op 30 minuten lopen (dat komt dus wel eens voor). Daarnaast willen ze dat je 1 dag per week beschikbaar bent, maar als dat af en toe niet zo is hoor je daar niks van.
Ik denk dat je in Lelystad in de regio Almere zit bij EW. Je begint bijna altijd in je woonplaats of anders dichtbij je woonplaats. Er is vrijwel altijd een bus in de buurt en anders wel op 30 minuten lopen (dat komt dus wel eens voor). Daarnaast willen ze dat je 1 dag per week beschikbaar bent, maar als dat af en toe niet zo is hoor je daar niks van.
Super, dankjewel! Zal deze week eens het sollicitatieformulier invullen en kijken wat er van komt. Iemand nog tips voor de sollicitatie en de rijtest? Lijkt me niet al te ingewikkeld als ik de website zo bekijk, moet alleen wel 2.5 uur reizen naar Breda
Zie net op m'n loonstrook dat ik de benzine deels zelf heb betaald voor een rit waarvoor ik moest tanken!
Daarnaast heb ik meer gewerkt dan op m'n loonstrook staat. Totaal heb ik ruim ¤8 te weinig, niet echt een ramp, maar toch, ze hebben hun werk niet goed gedaan!
Op zondag 19 mei 2013 14:06 schreef MG_13 het volgende: Zie net op m'n loonstrook dat ik de benzine deels zelf heb betaald voor een rit waarvoor ik moest tanken!
Daarnaast heb ik meer gewerkt dan op m'n loonstrook staat. Totaal heb ik ruim ¤8 te weinig, niet echt een ramp, maar toch, ze hebben hun werk niet goed gedaan!
Moet ik hier nu over klagen?
Nee gewoon de rest van je salaris ook terug laten boeken
Uiteraard wil ik foto's zien! Maar wat studeer je dan en wat voor stage volg je? Maakt me wel nieuwschierig
Als student Journalistiek loop ik nu stage bij Autowereld.com. Uiterst leerzaam hierzo . Foto's komen ASAP, auto wordt nu opgehaald, maar ga niet in de regen staan om dat ding op de gevoelige plaat te zetten
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Vandaag weer een lange dag gehad. Files, regen, treinvertragingen etc. Al met al bijna 12u gemaakt. Was wel zeer blij dat ik gisteravond nog even de paraplu in m'n tas gedrukt had. Helaas vandaag alweer niet gebruik kunnen maken van een cabriodak. Zal voor de mooie dagen wel nooit een cabrio krijgen. Overigens wel een heel zielige A3 hoor. Half elektrisch dak, zeer lawaaiig, stoffen bekleding zonder stoelverwarming, etc. De 1.2 TSI vindt ik in een Golf altijd wel prima, maar in zo'n zwaardere cabrio kon hij er maar moeilijk gang in krijgen. En dan nog een nieuwprijs van 37K..
Werd rond half 6 in de trein nog gebeld, enkeltje Wiuwert - Huissen in een Touran. Wist helemaal niet dat ik beschikbaar stond morgen. En ben sowieso het gevoel van dagen al compleet kwijt met al die halve weken. Achja, weer wat uurtjes maken!
Vanmorgen ging ook lekker bij mij. Auto gecontroleerd, ik rij naar buiten, staat er dat de olie zo spoedig mogelijk ververst moet worden. Toch maar even naar binnen gelopen, ze gingen er meer bezig. Na een tijdje wachten werd het een Golf die nog uitgezogen moest worden, dus al met al 50 minuten geweest daar. Ach, makkelijk geld verdienen
Jeuh, afleveradres is een vaag privé adres waar niemand open doet. Cp neemt telefoon niet op. Easyway zoekt het nu niet, afwachten maar... College zal ik wel niet meer redden.
Edit: auto blijkt naar Leeuwarden te moeten ipv Uden . Daarnaa bij hetzelfde bedrijf autootje meepakken naar almere. Colleges missen wij dan maar een keer...
[ Bericht 42% gewijzigd door Fiorano op 22-05-2013 10:50:26 ]
Die 1.5 gaat best prima geloof ik! Die 1.2 zal wel weer zo'n loom eco hok zijn. Via DE is wel 25 minuten langer, zien of de daar wat van kunnen inlopen. En maar hopen dat er niet te veel baustelles zijn!
Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef Fiorano het volgende: Het is feest vandaag, bus voor leeuwarden - almere heeft een lekke linker voorband en de start onderbreker druppel is niet aanwezig.
Ik heb dat een keer gehad met een gare Master.. Toen mocht ik onderweg niet stoppen omdat ik die onderbreker niet mee mocht nemen. Ik wist toen niet dat er wel een marge zat ingebouwd zodat je eventueel opnieuw kan starten, dus ik zat echt niet relaxt in de auto. Hij liep echt heel klote en bij ieder stoplicht liet ik een zwarte wolk achter.
Ik heb dat een keer gehad met een gare Master.. Toen mocht ik onderweg niet stoppen omdat ik die onderbreker niet mee mocht nemen. Ik wist toen niet dat er wel een marge zat ingebouwd zodat je eventueel opnieuw kan starten, dus ik zat echt niet relaxt in de auto. Hij liep echt heel klote en bij ieder stoplicht liet ik een zwarte wolk achter.
Haha lachen. Moest ook sowieso getankt worden en als ik zag hoe dat ding eruit zag vraag ik me af of ik überhaupt almere gehaald had.
Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Die 1.5 gaat best prima geloof ik! Die 1.2 zal wel weer zo'n loom eco hok zijn. Via DE is wel 25 minuten langer, zien of de daar wat van kunnen inlopen. En maar hopen dat er niet te veel baustelles zijn!
Het laatste stuk is een lange baustelle, dus succes
De Lexus die ik mee had was best verrot, ontzettend veel speling op de pook, de velg was bijna niet te zien door alle stoeprandschade en een van beide reflectoren achter lag in barrels, beetje jammer! De Peugeot Expert die ik vanochtend op moest halen was het tegenovergestelde, demomodel van de dealer dus die had alle denkbare opties!
De Swift staat weer in Groningen. Het 1.2'tje viel me nog best mee. Nog een tijdje 176 op de gps gehad (fabrieksopgave is 168). Maar de tankmeter viel toen wel letterlijk naar beneden. Moet wel zeggen, die A31 rijdt wel heerlijk. Weinig verkeer en je kunt mooi doorrijden. Overigens eerste afslagen vanaf Enschede afgesloten en had de 1e keer nog niet helemaal in de gaten hoe die Duitse omleidingsborden werken. Dus een afritje later weer omgekeerd .
Mannen van AutoReset hier? Ik moet morgen een auto ophalen bij een klant en afdroppen bij Leasemaatschappij in Veghel. Heb ik daarvoor een inname of overdrachtformulier nodig? Thnx alvast!
[ Bericht 9% gewijzigd door Jeroen_S. op 22-05-2013 22:45:23 ]
Haal de naam van de leasemij weg, dat is niet gewenst.
Als je van klant naar klant gaat, zou ik twee keer een overdracht invullen. Hebben waarschijnlijk niks met elkaar te maken.
[ Bericht 11% gewijzigd door Babananana op 22-05-2013 22:54:13 ]
Op woensdag 22 mei 2013 22:44 schreef Jeroen_S. het volgende: Thanks. Ik haal het weg, even uitvogelen hoe zit op mobiel. Maar is niet van klant naar klant maar dus van klant naar leasemij. Weet je t dan ook?
Dan inname, want de leasemij neemt de auto in van de klant.