vrijdag juist wel denk ik, omdat er donderdag sowieso geen ritten zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:55 schreef zazzel het volgende:
Donderdag/Vrijdag zijn er vast geen ritten?
Ik heb op goede vrijdag ook gewoon kunnen werken. Er zullen altijd wel wat ritten zijn, maar natuurlijk wel een stuk minder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:11 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen sowieso niet, lijkt me. Vrijdag weet ik niet. Vrij veel bedrijven hebben verplicht atv..
Even afwachten dus
Ik kwam ook een keer een hikester tegen. Ik kwam haar tegen bij de bushalte bij de grote 'A' in Almere en onderweg naar Amsterdam zag ze me steeds maar 'volgde'. Pas in de metro zag ik dat EasyWay tasje en had ik door dat ze ook een hiker was. Ik dacht bij mezelf dat ik haar ga aanspreken als we uitstappen. Maar helaas, ik moest bij een halte zijn waar zij niet moest zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag een hikester gespot in Groningen. Ze bestaan!
Die bestaan zeker! Laatst de hele reis met een vrouwelijke collega gereisd, kreeg ik ook nog autopech waardoor we een dik uur hebben staan praten bij een tankstation.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag een hikester gespot in Groningen. Ze bestaan!
Cabrio is altijd goed ;P Wat doet het weer dinsdag? 159 is toch ook altijd wel een vette bak. Alfa'squote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:09 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Werd net gebeld. Toen ik 'geblokkeerd' zag staan dacht ik van, vandaag zal toch wel doorgaan?
Werd dus al gebeld voor dinsdag. Een eenmalig project waarbij 5 auto's van Drachten naar Holwerd (haven) gereden moeten worden.
Voor mij een Opel Tigra cabrio en een Alfa Romeo 159.
Tussentijds vervoer is gelukkig ook geregeld, dus geen OV!
Nog meer mensen van hier gebeld voor dit project?
Komt voor jullie denk ik pas maandag, gisteren was er niemand. Vakantiegeld komt volgens mij 'vanzelf', de overige reserveringen moet je wel voor mailen om die uitbetaald te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:38 schreef RobinhoAjax het volgende:
Hmm geen salaris binnen. Wie weet wanneer het vakantiegeld komt bij AR? En of je nog extra moet bellen om ook je vakantiedagen te laten uitkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |