Dit dus. Ga ik echt niet doen hoor doei! Er zijn mensen die dat veel beter kunnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef joppie_saus het volgende:
Toen ik een auto met lekke band moest ophalen heb ik er bij EW op aangedrongen de ANWB te bellen. Ik ga toch zeker zelf niet zo'n band verwisselen.
Je luistert nooit naar het filenieuws?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef Ordinateur het volgende:
Beetje off-topic, zag net Raamsdonksveer voorbij komen in het Pownews, ze gaan daar bij allerlei achtergestelde dorpen langs om te kijken waarom de nieuwe koning daar niet langs gaat tijdens zijn tocht door het land. Volgens mij is er daar echt niks te doen, had er sowieso nog nooit van gehoord voordat ik dit werk deed. Verwacht er ook niet ooit nog te komen nu ze verplaatst zijn naar Breukelen.
Heb jij even een dikke rit te pakkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Viezze het volgende:
Morgen Groningen - A'dam en terug (wel vanaf een ander adres). Eerste rit een Kangoo (volgens kenteken, omschrijving zegt Megane), tweede rit een Kia Carnival van 13 (!) jaar oud.
16e toch meestal?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:15 schreef DylanAce het volgende:
Laat maar komen dat loon hoor! Heeft iemand het al binnen?
Heb ik ook een keer gehad, vanuit Assen. Vorige berijder had de radio er hardhandig uitgesloopt en het pookje voor de CC eraf geruktquote:
Godver, dat is me een grafbakquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Viezze het volgende:
Morgen Groningen - A'dam en terug (wel vanaf een ander adres). Eerste rit een Kangoo (volgens kenteken, omschrijving zegt Megane), tweede rit een Kia Carnival van 13 (!) jaar oud.
Haha, heb weleens in zo'n oude Carnival gereden. Dat ding heeft echt de draaicirkel van een olietanker.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Viezze het volgende:
Vrijdag mailen of ze me weer willen inschrijvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij staat niet meer ingeschreven dus je krijgt de mail niet
Ik loop nu stage, heb me niet uitgeschreven, nog nooit wat gehoord. Ik werk dan weer wel 1 dagje per maand, weet niet of je dat haalt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef zazzel het volgende:
Ik ga vanaf september 5 maanden stage lopen, maar ik heb er geen trek in dat wanneer ik me wee wil inschrijven, dat er dan geen plek meer is...
Nee ik moet gewoon 5 dagen 9-17 stage lopen... Dus denk niet dat dat er in gaat zitten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik loop nu stage, heb me niet uitgeschreven, nog nooit wat gehoord. Ik werk dan weer wel 1 dagje per maand, weet niet of je dat haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |