abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126372326
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:19 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Zal dat geen foutje zijn? Ik dacht altijd dat die multitronic niet goed samen ging met chiptuning?
Volgens mij is het bij de nieuwe generatie MT bakken wel mogelijk.
  zondag 12 mei 2013 @ 09:58:29 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126376992
Godsamme, zou nu best een paar dagen EW kunnen gebruiken. Verhuizen en een kamer inrichten is niet gratis :+
#26 || Luciano da Silva
pi_126378998
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:19 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Zal dat geen foutje zijn? Ik dacht altijd dat die multitronic niet goed samen ging met chiptuning?
Het aantal pk's boeit niet, ze kunnen alleen max 400nm koppel hebben en tot 2008 maar 350nm zelfs. Dus dat die benzine's gechipt worden zie je wel vaker :)
pi_126381258
Ik heb vrijdagavond het noodnummer ingesproken maar nog niks gehoord, iemand wel eens eerder op vrijdag gebeld? Word ik dan vandaag alsnog terug gebeld?

V50 van maandag is de 2.4i met automaat trouwens :9 Volvo O+
  zondag 12 mei 2013 @ 13:10:03 #155
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_126381691
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:25 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Volgens mij is het bij de nieuwe generatie MT bakken wel mogelijk.
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef S-RS het volgende:

[quote]1s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef S-RS het volgende:

[..]

Het aantal pk's boeit niet, ze kunnen alleen max 400nm koppel hebben en tot 2008 maar 350nm zelfs. Dus dat die benzine's gechipt worden zie je wel vaker :)
Ah oké dat wist ik niet! Dan is het opzich wel prima dat je er bijna 100pk en 50(?)nm bij hebt!

Toch blijf ik erbij dat ik die hele CVT gewoon toch niet echt lekker vind. Waar die CVT voor gemaakt is doet hij briljant want je voelt geen schokken en schijnt ook zuiniger te zijn, maar de beleving is wel weg. Steeds veel toeren als je ff flink gas geeft. Schakelmomenten zijn weg en doorpakken op koppel in 6e versnelling is er niet bij.
Dan toch echt liever S-tronic of handbak.
pi_126381876
Ze zijn dus niet zuiniger, in tegendeel. Die dingen zuipen als de ziekte, en volgens mij heb je ook een vermogensverlies in de aandrijflijn waar je beroerd van wordt. Neuh, als ik in de markt zou zijn voor een A6 zou ik nog liever zelf roeren in een auto van 70k dan zo'n verlepte multitronic :9
pi_126382918
Multitronic + 2.0TDI is echt een lekkere combinatie, comfortabel vooral. Zet maar voor de deur hier *O* Het loeit echt niet zoveel als in een Prius ofzo, komt omdat hij een soort 'nep' versnellingen heeft.

2.0TDI hier gaat gewoon een handbak worden, multitronic niet leverbaar en S-tronic viel helaas buiten de 20% bijtelling.
.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:27:06 #158
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_126424799
Morgen Amersfoort - Eindhoven in een Prius en Eindhoven - Oldenzaal in een 207.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_126425335
Auto stond er toch gewoon vanochtend ^O^ Heerlijk zo'n V50, zuipt alleen wel redelijk wat. Nu nog even een Golf van Barendrecht naar Amersfoort brengen.
pi_126430953
Nog nooit zo'n verwaarloosde Prius meegehad. Rondom overal krassen en deuken, dat ook maar neergezet bij de inname. Was niet te doen om alles te noteren.
pi_126431117
Morgen fijn dagje, Groningen - Born in een Megane CC en daarna Born - Nieuwegein in een Passat CC 170pk met DSG :D
  maandag 13 mei 2013 @ 17:27:36 #162
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_126437088
Als iemand deze week nog een Zilvere astra ST, op moet halen bij de schade hersteller in Houten. Veel succes ermee, het was die van m'n pa. Ecoflex :') kenteken **-XBF-*
  maandag 13 mei 2013 @ 17:36:29 #163
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_126437481
Komende week voor mij geen EW, ben momenteel iPhone loos ivm reparatie van mijn 1,5 maand oude iPhone 5... Beetje jammer zo'n fabricagefout. Maar zonder smartphone is het mij echt te veel gedoe met navigatie en OV. Was vorige week gered met een navi in de polo die ik moest rijden.
pi_126437984
Zonder smartphone vond ik het werk ook een stuk minder goed te doen, ik had dan nog wel een oude nokia met internet maar dat werkt toch allemaal minder fijn waardoor ik soms net een aansluiting miste ofzo.
pi_126438039
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:49 schreef Rubenr3 het volgende:
Zonder smartphone vond ik het werk ook een stuk minder goed te doen, ik had dan nog wel een oude nokia met internet maar dat werkt toch allemaal minder fijn waardoor ik soms net een aansluiting miste ofzo.
Daarom bewaar ik ook altijd de vorige gsm die ik had.. Das nu een Desire, maar straks een Sensation XE.. daar red ik me dan alsnog wel mee.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_126438219
Hehe, mijn eerste anderhalf jaar werken deed ik zonder smartphone, dat was idd wel een beetje uitzoekwerk de avond van te voren. Altijd hopen op ritjes Meerkerk/Almere/Breda omdat ik dat toch wel wist _O-

Nu ik een smartphone heb is het gewoon formulieren printen, OV naar eerste rit uitzoeken en de rest zoek ik ter plekke uit (weliswaar de avond ervoor in grote lijnen gekeken zodat ik ongeveer weet waar ik aan toe ben natuurlijk, maar toch :D ).
pi_126438383
Nou dat was met het dagje ook wel weer...
Vanochtend een Panda ( :') ) ophalen bij een voetbalclub ergens in het zuiden, toen ik rond half 10 aankwam bleek dat er al 6 opgehaald waren en ik de laatste mee zou nemen. Dat kenteken kwam echter niet overeen met mijn ritinformatie. EW gebeld en die gingen het uitzoeken en zouden terugbellen. Ondertussen naar de auto gelopen met de CP en daar zagen we dat de rechterachterband lek (iig leeg) was. EW belde gelukkig snel terug, daar snapte ze het ook niet helemaal maar als ik de rest van de al opgehaalde kentekens door kon geven kon ik deze meenemen. Of ik zelf even de achterband wilde vervangen met het thuiskomertje en dan met 80 km/h naar het afleveradres wilde rijden... ;)
Dus uiteindelijk stond ik in de motregen in m'n nette kleren een band te vervangen om vervolgens achtervolgd door boze vrachtwagenchauffeurs 180KM naar de andere kant van Nederland te sukkelen over de snelweg... Van ophalen tot afleveren ruim 4,5 uur over gedaan. Wel goed voor de uren ;)
Tweede rit ging gelukkig vlekkeloos :)
  maandag 13 mei 2013 @ 18:00:30 #168
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_126438465
Ik heb nu tijdelijk een nokia e71.. maar daar bestaan geen apps voor zoals ov9292 en ns etc. Dus dat werkt allemaal voor geen meter :')
pi_126439158
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef pimknops het volgende:
Vanochtend een Panda ( :') ) ophalen bij een voetbalclub ergens in het zuiden, toen ik rond half 10 aankwam bleek dat er al 6 opgehaald waren en ik de laatste mee zou nemen. Dat kenteken kwam echter niet overeen met mijn ritinformatie. EW gebeld en die gingen het uitzoeken en zouden terugbellen. Ondertussen naar de auto gelopen met de CP en daar zagen we dat de rechterachterband lek (iig leeg) was. EW belde gelukkig snel terug, daar snapte ze het ook niet helemaal maar als ik de rest van de al opgehaalde kentekens door kon geven kon ik deze meenemen. Of ik zelf even de achterband wilde vervangen met het thuiskomertje en dan met 80 km/h naar het afleveradres wilde rijden... ;)
Dus uiteindelijk stond ik in de motregen in m'n nette kleren een band te vervangen om vervolgens achtervolgd door boze vrachtwagenchauffeurs 180KM naar de andere kant van Nederland te sukkelen over de snelweg... Van ophalen tot afleveren ruim 4,5 uur over gedaan. Wel goed voor de uren ;)
Haha serieus? Hoop de dag niet mee te hoeven maken dat ik een band moet verwisselen voor ze. Dan wordt mijn eigen onkunde me daarlijk nog fataal..
pi_126440092
Voor mij is m'n smartphone ook heilig bij dit werk. Bij mijn eerste ritten had ik ook het een en ander de avond van te voren uitgezocht. Maar uiteindelijk loopt het toch bijna altijd anders.
Morgen mijn eerste Cabrio, maar volgens de voorspellingen zal het kapje dichtblijven.. :(
  maandag 13 mei 2013 @ 18:42:18 #171
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_126440413
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef pimknops het volgende:
Haha, prachtig. Ach, een beetje improviseren kan geen kwaad toch?
pi_126440421
Ik heb morgen ook mijn eerste EW cabrio ooit, maar laat dat nou net de enige cabrio zijn die ik al eens eerder heb gereden!
pi_126441001
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:14 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Haha serieus? Hoop de dag niet mee te hoeven maken dat ik een band moet verwisselen voor ze. Dan wordt mijn eigen onkunde me daarlijk nog fataal..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog nooit had gedaan en heb ook wel even staan kloten maar gelukkig stond in het instructieboekje een duidelijke handleiding ;) Uiteindelijk viel het best mee.
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Haha, prachtig. Ach, een beetje improviseren kan geen kwaad toch?
Ja precies! Op het afleveradres wilde ze me ook nog wel even naar de metro brengen na al het gedoe dus toen was m'n dag wel weer goed :)

Nog wat foto's:

maandag 13 mei 2013 @ 19:46:32 #174
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126444031
Toen ik een auto met lekke band moest ophalen heb ik er bij EW op aangedrongen de ANWB te bellen. Ik ga toch zeker zelf niet zo'n band verwisselen.
#26 || Luciano da Silva
pi_126444476
Zo erg is het toch niet om een band te wisselen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')