snap niet dat mensen hierover zeuren, heb je weleens in de productie o.i.d. gewerkt? geloof me je zal smeken om die rit te rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:26 schreef Spablauw214 het volgende:
Morgen overigens een draak van een werkdag: Leeuwarden - Heerenveen en daarna Leeuwarden-Breda. Wel goed voor de uurtjes...
Oh ja hemelvaartdag natuurlijk, ganz vergessen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Komt voor jullie denk ik pas maandag, gisteren was er niemand. Vakantiegeld komt volgens mij 'vanzelf', de overige reserveringen moet je wel voor mailen om die uitbetaald te krijgen.
Vrijdagnacht krijg je altijd een kort overzicht en zondag krijg je je officiële loonstrook, daar staan wel je vakantiegeld en reserveringen op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:52 schreef kempie het volgende:
Goedemorgen,
Vandaag mijn eerste overzicht gekregen van mijn loon. Alles klopt alleen er staat niks over het vakantiegeld en dat andere sparing van andere dagen. Klopt dit en waar kan je ditdan terugvinden
Meeste leasemaatschappijen doen ook poolbeheer voor grote bedrijven, kan zijn dat de auto daar voor opslag oid staat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:15 schreef Viezze het volgende:
Hikers uit Groningen, een vraag. Ik moet een auto ophalen bij een zekere telecommaatschappij, maar het adres wat erbij staat is volgens mij de verhuurvestiging van de grote oranje leasemaatschappij. Weet iemand of dit klopt?
Leasemaatschappij van het adres is een andere dan waar de rit voor is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:12 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Meeste leasemaatschappijen doen ook poolbeheer voor grote bedrijven, kan zijn dat de auto daar voor opslag oid staat.
Het startadres bedoel je? Ja. En waarvoor de rit is zitten die letters ook in, maar dan niet het bedrijf waar jij voor werktquote:
Dat is de nieuwe eigenaar van de oranjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het startadres bedoel je? Ja. En waarvoor de rit is zitten die letters ook in, maar dan niet het bedrijf waar jij voor werkt
Dat weet ik, loop ondertussen al een aardig tijdje mee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:36 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe eigenaar van de oranje
Dan is het toch niet zo gek dat die auto's daar halen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:37 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat weet ik, loop ondertussen al een aardig tijdje mee hoor
Ik heb een korte periode voor een bedrijf in Putten gewerkt, die deden onderhoud en alles in eigen beheer dus het waren 9 van de 10 keer ritten van of naar Putten, voor jou een beetje uit de richting ben ik bang.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:15 schreef galderma het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Ik ben op zoek naar werk als hiker, ben alleen wel 24 nu en kom uit regio Amsterdam... en ik heb het idee dat ze daar een beetje moeilijk over doen bij Easyway en Autoreset.
Ik heb het in het verleden gewerkt bij Easyway als hiker en privechauffeur. Hiker is me perfect bevallen (de ideale baan voor naast school), maar privechauffeur vond ik wat minder.
Toch zou ik heel graag weer het werk als hiker oppakken, het interesseert me ook geen hol wat voor auto ik rijd, het werk zelf is gewoon ideaal.
Zijn er trouwens nog andere bedrijven naast Easyway en Autoreset die hikerdiensten aanbieden?
MVG
Zal dat geen foutje zijn? Ik dacht altijd dat die multitronic niet goed samen ging met chiptuning?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:05 schreef RTS91 het volgende:
De Audi A4 die ik laatst mee had staat nu te koop, volgens mij heeft de dealer er een chip-kuurtje overheen gegooid. Geloof niet dat ie toentertijd 275 pk had, maar gewoon 180. Staat ook nog steeds zo geregistreerd bij RDW. http://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a4/9844526
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |