Trust me: niet. doen. Heb zelf dat ding. Na 1 jaar alleen maar ellende.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Daarom bewaar ik ook altijd de vorige gsm die ik had.. Das nu een Desire, maar straks een Sensation XE.. daar red ik me dan alsnog wel mee.
Voor je het weet breek je een nagelquote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef joppie_saus het volgende:
Toen ik een auto met lekke band moest ophalen heb ik er bij EW op aangedrongen de ANWB te bellen. Ik ga toch zeker zelf niet zo'n band verwisselen.
Welke problemen heb jij? Ik heb het volgende:quote:Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb de Sensation XE ook. Moet er helaas nog een jaar mee.
Ik geef je groot gelijk, als ze willen dat je banden verwisseld wil ik spijkerbroeken en normale schoenen mogen dragenquote:
Zoiets hebben wij ook hiervoor gehad. Bleek dat er in gerookt was en ze dat ding professioneel schoon hadden laten maken. Duurde echt 2 maanden voor de lucht geneutraliseerd was!quote:Op maandag 13 mei 2013 20:38 schreef zazzel het volgende:
Wij hebben vrijdag een tijdelijke huur auto gekregen als voorloop auto.. Is het weer een astra ST, maar gelukkig een turbo en full option. Alleen heeft er ooit zo'n ambi puur ding ingezeten ofzo, dus dat ding stinkt echt heel erg naar een goedkope luchtverfrisser. Het komt overduidelijk uit het luchtsysteem, dus het is geen kwestie van raampje openzetten. Je kunt dan toch gewoon een vervangende auto eisen? Het is echt niet te harden in dat ding, helemaal niet als het warm wordt.
Dachten wij ook al, maar het is echt niet te doenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook hiervoor gehad. Bleek dat er in gerookt was en ze dat ding professioneel schoon hadden laten maken. Duurde echt 2 maanden voor de lucht geneutraliseerd was!
Heb al 1.5 jaar de XE, nog geen enkel probleem mee gehad. Gebruik he,m vrij intensief.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Trust me: niet. doen. Heb zelf dat ding. Na 1 jaar alleen maar ellende.
Heb je even? Hehequote:Op maandag 13 mei 2013 20:24 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Welke problemen heb jij? Ik heb het volgende:
- Verminderd tot soms niet responsief touchscreen (ok, ik heb m laten vallen:P)
- Sterk verminderde batterijduur
- Random aan- en uit of zelfs alleen uitschakelen.
Vandaag weer voor een ritje in een A7 gereden, wat een fijn ding is dat toch!
Dat zou toch wat zijn zeg, nieuwe nagellak naar de klotenquote:
Waarom zou je in godsnaam zoiets zelf doen als je er 'gewoon' voor verzekerd bent? Althans, de LM sowieso. Bovendien levert het alleen maar extra uren op.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:38 schreef zazzel het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan een bandje wisselen?
Precies die dingen heb ik ook allemaal met mijn gewone sensation + dat de microfoon soms weigert, om gek van te worden.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Heb je even? Hehe
-Na een tijdje hetzelfde doen, zoals browsen, gamen of whatsappen, komt het HTC logo in beeld en moet hij alles even weer opnieuw opstarten
- Niet reageren op knopjes
- Duurt fucking lang voor het scherm actief wordt als je op die knop geramd hebt om scherm te activeren
- Verbinding uit zichzelf verbreken terwijl je belt...
- Inderdaad die accu, maar ik heb nu voor zes dollar een nieuwe uit China besteld
- Apps spontaan verwijderen
Enig idee of het toegestaan is om dat soort werkzaamheden te doen terwijl je voor EW werkt? Kan me herinneren dat ik ooit iets las over het uitvoeren van soortgelijke werkzaamheden blah blah blah. Ik zat namelijk ook al te denken aan een mooie job als koerier voor de zomermaandjes!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Viezze het volgende:
Kwam gisteren nog twee collega's tegen, waarvan een vrouwelijke. Overigens keken ze allebei weg, dan niet hoor![]()
Volvo V50 is ook een heerlijke autoVond de automaat wel iets minder.
En deze zomer werken voor een koerierKan waarschijnlijk aardig wat uren maken dus beter kan het haast niet.
Pakketjes bezorgen is heel wat anders dan auto's van A naar B verplaatsenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:14 schreef qua111 het volgende:
[..]
Enig idee of het toegestaan is om dat soort werkzaamheden te doen terwijl je voor EW werkt? Kan me herinneren dat ik ooit iets las over het uitvoeren van soortgelijke werkzaamheden blah blah blah. Ik zat namelijk ook al te denken aan een mooie job als koerier voor de zomermaandjes!
Had al zo´n vermoeden ja. Toppie!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef Viezze het volgende:
[..]
Pakketjes bezorgen is heel wat anders dan auto's van A naar B verplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |