abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2013 @ 20:00:44 #176
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126445073
Ik ben geen automonteur.
#26 || Luciano da Silva
pi_126445774
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:50 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Daarom bewaar ik ook altijd de vorige gsm die ik had.. Das nu een Desire, maar straks een Sensation XE.. daar red ik me dan alsnog wel mee.
Trust me: niet. doen. Heb zelf dat ding. Na 1 jaar alleen maar ellende.
  maandag 13 mei 2013 @ 20:18:50 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126446170
Ik heb de Sensation XE ook. Moet er helaas nog een jaar mee.
#26 || Luciano da Silva
pi_126446342
quote:
18s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef joppie_saus het volgende:
Toen ik een auto met lekke band moest ophalen heb ik er bij EW op aangedrongen de ANWB te bellen. Ik ga toch zeker zelf niet zo'n band verwisselen.
Voor je het weet breek je een nagel :*
pi_126446475
quote:
9s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb de Sensation XE ook. Moet er helaas nog een jaar mee.
Welke problemen heb jij? Ik heb het volgende:
- Verminderd tot soms niet responsief touchscreen (ok, ik heb m laten vallen:P)
- Sterk verminderde batterijduur
- Random aan- en uit of zelfs alleen uitschakelen.

Vandaag weer voor een ritje in een A7 gereden, wat een fijn ding is dat toch!
  maandag 13 mei 2013 @ 20:37:40 #181
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_126447339
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben geen automonteur.
Hahaha held! _O_
  maandag 13 mei 2013 @ 20:38:45 #182
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_126447410
Wij hebben vrijdag een tijdelijke huur auto gekregen als voorloop auto.. Is het weer een astra ST, maar gelukkig een turbo en full option. Alleen heeft er ooit zo'n ambi puur ding ingezeten ofzo, dus dat ding stinkt echt heel erg naar een goedkope luchtverfrisser. Het komt overduidelijk uit het luchtsysteem, dus het is geen kwestie van raampje openzetten. Je kunt dan toch gewoon een vervangende auto eisen? Het is echt niet te harden in dat ding, helemaal niet als het warm wordt.

Wat is er zo moeilijk aan een bandje wisselen? Moest het laatst langs de A12 doen, toen toch maar wel de sleepdienst gebeld. Was linksvoor dus ook nog lekker aan de kant waar het overige verkeer komt en die auto doet niets meer. En was toch gratis.. mocht wel zelf die bandwisselen van die sleepdienst }:|
  maandag 13 mei 2013 @ 20:39:44 #183
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_126447487
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben geen automonteur.
Ik geef je groot gelijk, als ze willen dat je banden verwisseld wil ik spijkerbroeken en normale schoenen mogen dragen :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 13 mei 2013 @ 20:39:55 #184
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_126447502
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:38 schreef zazzel het volgende:
Wij hebben vrijdag een tijdelijke huur auto gekregen als voorloop auto.. Is het weer een astra ST, maar gelukkig een turbo en full option. Alleen heeft er ooit zo'n ambi puur ding ingezeten ofzo, dus dat ding stinkt echt heel erg naar een goedkope luchtverfrisser. Het komt overduidelijk uit het luchtsysteem, dus het is geen kwestie van raampje openzetten. Je kunt dan toch gewoon een vervangende auto eisen? Het is echt niet te harden in dat ding, helemaal niet als het warm wordt.
Zoiets hebben wij ook hiervoor gehad. Bleek dat er in gerookt was en ze dat ding professioneel schoon hadden laten maken. Duurde echt 2 maanden voor de lucht geneutraliseerd was!
  maandag 13 mei 2013 @ 20:40:41 #185
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_126447554
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Zoiets hebben wij ook hiervoor gehad. Bleek dat er in gerookt was en ze dat ding professioneel schoon hadden laten maken. Duurde echt 2 maanden voor de lucht geneutraliseerd was!
Dachten wij ook al, maar het is echt niet te doen :r .
pi_126447702
Watjes, deze baas heeft minstens 1,5 jaar door het land gefreestyled met uitgeprinte google maps routes en bidden dat je uitgeprinte 9292ov planning klopt, laat staan als je rit tijdens je dag wijzigde. Zonder kaart en internet het OV in. Was eigenlijk wel grappig :')

Enige hulpmiddel was een kaart van NL van de Action
pi_126448096
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Trust me: niet. doen. Heb zelf dat ding. Na 1 jaar alleen maar ellende.
Heb al 1.5 jaar de XE, nog geen enkel probleem mee gehad. Gebruik he,m vrij intensief.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 13 mei 2013 @ 22:27:19 #188
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_126455496
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:24 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Welke problemen heb jij? Ik heb het volgende:
- Verminderd tot soms niet responsief touchscreen (ok, ik heb m laten vallen:P)
- Sterk verminderde batterijduur
- Random aan- en uit of zelfs alleen uitschakelen.

Vandaag weer voor een ritje in een A7 gereden, wat een fijn ding is dat toch!
Heb je even? Hehe
-Na een tijdje hetzelfde doen, zoals browsen, gamen of whatsappen, komt het HTC logo in beeld en moet hij alles even weer opnieuw opstarten
- Niet reageren op knopjes
- Duurt fucking lang voor het scherm actief wordt als je op die knop geramd hebt om scherm te activeren
- Verbinding uit zichzelf verbreken terwijl je belt...
- Inderdaad die accu, maar ik heb nu voor zes dollar een nieuwe uit China besteld
- Apps spontaan verwijderen

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:21 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Voor je het weet breek je een nagel :*
Dat zou toch wat zijn zeg, nieuwe nagellak naar de kloten :+

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:38 schreef zazzel het volgende:

Wat is er zo moeilijk aan een bandje wisselen?
Waarom zou je in godsnaam zoiets zelf doen als je er 'gewoon' voor verzekerd bent? Althans, de LM sowieso. Bovendien levert het alleen maar extra uren op.
#26 || Luciano da Silva
pi_126458579
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb je even? Hehe
-Na een tijdje hetzelfde doen, zoals browsen, gamen of whatsappen, komt het HTC logo in beeld en moet hij alles even weer opnieuw opstarten
- Niet reageren op knopjes
- Duurt fucking lang voor het scherm actief wordt als je op die knop geramd hebt om scherm te activeren
- Verbinding uit zichzelf verbreken terwijl je belt...
- Inderdaad die accu, maar ik heb nu voor zes dollar een nieuwe uit China besteld
- Apps spontaan verwijderen
Precies die dingen heb ik ook allemaal met mijn gewone sensation + dat de microfoon soms weigert, om gek van te worden.
pi_126467018
Nog een spoedje naar Nieuwegein in een Golf 7 :)
pi_126467166
Gewone Sensation hier al meer dan een jaar in bezit zonder problemen. Alleen inmiddels is de accu op z'n best matig te noemen en hij is een flink stuk trager geworden.
pi_126467210
Daarom ook gewoon de One kopen, wat een koningstelefoon is dat _O_
pi_126471248
Morgen 3 ritten voor de grote blauwe uit Breda.
Amersfoort - Nieuwegein, Nieuwegein - Breda en Breda - Utrecht.
Allemaal wisseltjes met resp een Peugeot 508, nogmaals een 508 en een 107.
Weinig OV wat ook wel eens lekker is.
pi_126485506
Kwam gisteren nog twee collega's tegen, waarvan een vrouwelijke. Overigens keken ze allebei weg, dan niet hoor :')

Volvo V50 is ook een heerlijke auto :9 Vond de automaat wel iets minder.

En deze zomer werken voor een koerier *O* Kan waarschijnlijk aardig wat uren maken dus beter kan het haast niet.
pi_126490070
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Viezze het volgende:
Kwam gisteren nog twee collega's tegen, waarvan een vrouwelijke. Overigens keken ze allebei weg, dan niet hoor :')

Volvo V50 is ook een heerlijke auto :9 Vond de automaat wel iets minder.

En deze zomer werken voor een koerier *O* Kan waarschijnlijk aardig wat uren maken dus beter kan het haast niet.
Enig idee of het toegestaan is om dat soort werkzaamheden te doen terwijl je voor EW werkt? Kan me herinneren dat ik ooit iets las over het uitvoeren van soortgelijke werkzaamheden blah blah blah. Ik zat namelijk ook al te denken aan een mooie job als koerier voor de zomermaandjes!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_126490132
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:14 schreef qua111 het volgende:

[..]

Enig idee of het toegestaan is om dat soort werkzaamheden te doen terwijl je voor EW werkt? Kan me herinneren dat ik ooit iets las over het uitvoeren van soortgelijke werkzaamheden blah blah blah. Ik zat namelijk ook al te denken aan een mooie job als koerier voor de zomermaandjes!
Pakketjes bezorgen is heel wat anders dan auto's van A naar B verplaatsen
pi_126490161
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:15 schreef Viezze het volgende:

[..]

Pakketjes bezorgen is heel wat anders dan auto's van A naar B verplaatsen
Had al zo´n vermoeden ja. Toppie!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_126491300
Zoals elke zomer blijf ik lekker EW'en :7
Niemand die het vervelend vindt als ik een keer zin heb om uit te slapen en een dagje niet ga werken en in voorgaande zomers heb ik nooit te klagen gehad (alleen wel veel meer vestigingswerk).
pi_126491783
In Groningen is al weinig werk, laat staan in de zomer. Ik wil wel veel uren maken en kan er niet zo goed tegen om hele dagen thuis te zitten dus vandaar dat ik wat anders heb gezocht. Overigens ben ik door EW wel zo verwend dat er weinig vakantiewerk is wat ik wil doen :P
pi_126512737
Beetje off-topic, zag net Raamsdonksveer voorbij komen in het Pownews, ze gaan daar bij allerlei achtergestelde dorpen langs om te kijken waarom de nieuwe koning daar niet langs gaat tijdens zijn tocht door het land. Volgens mij is er daar echt niks te doen, had er sowieso nog nooit van gehoord voordat ik dit werk deed. Verwacht er ook niet ooit nog te komen nu ze verplaatst zijn naar Breukelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')